GuidZP400 |
3aac6a0b-33b5-48a7-ac88-753f7ca6e5f1
|
Biuletyn |
548629-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
SP ZOZ Miejski Szpital Zespolony
|
Regon |
15158624700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Mirowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Częstochowa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
42-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
34 370 21 35
|
Zamawiajacy fax |
34 370 21 35
|
Zamawiajacy email |
zp@zsm.czest.pl
|
Adres strony url |
www.zsm.czest.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.zsm.czest.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt pn. Doposażenie Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie w sprzęt medyczny oraz do dezynfekcji celem przeciwdziałaniu rozprzestrzeniania się COVID-19, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zsm.czest.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zsm.czest.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy złożyć pisemnie za pośrednictwem poczty, przesyłki kurierskiej lub dostarczyć osobiście na wskazany adres.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Sekretariat SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie przy ul. Mirowskiej 15, Pawilon G pokój nr 17
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa sprzętu medycznego na potrzeby realizacji projektu pn. Doposażenie Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie w sprzęt medyczny oraz do dezynfekcji celem przeciwdziałaniu rozprzestrzeniania się COVID-19 Część II.
|
Numer referencyjny |
MSZ.ZP.3411/16/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 części obejmujące:
Pakiet nr 1 – dostawę aparatu RTG ramię C – 1 szt.
Pakiet nr 2 – dostawę cyfrowego aparatu RTG wraz z montażem i dostosowaniem pomieszczeń – 1 szt.
Pakiet nr 3 – dostawę systemu ucyfrowienia aparatu RTG wraz z osprzętem - 1 szt.
Pakiet nr 4 – dostawę ambulansu transportowego typu A – 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi parametrami określa Załącznik nr 1 do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
63
|
Informacje na temat katalogow |
Maksymalne terminy realizacji zamówienia zostały szczegółowo określone w Załączniku nr 1 do SIWZ.
Dla Pakietu nr 1 maksymalny termin wynosi 42 dni.
Dla Pakietu nr 2,3 maksymalny termin wynosi 56 dni.
Dla Pakietu nr 4 maksymalny termin wynosi 63 dni.
Skrócenie termin realizacji stanowi jedno z kryteriów wyboru ofert o randze 20%
|
Okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) Nie podlegają wykluczeniu;
Brak podstaw do wykluczenia zostanie wstępnie zweryfikowany na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia, według wzoru na Załączniku nr 4 do SIWZ.
2) Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące;
a) Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny.
b) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
c) Zdolności technicznej lub zawodowej.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał dostawy wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz, którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu ofert, albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Spełnieniem warunku będzie wykazanie, przez Wykonawców, że wykonali co najmniej jedną dostawą bezpośrednio związaną z przedmiotem zamówienia, na jaki składają ofertę tj. na sprzęt medyczny oraz do dezynfekcji o wartości brutto nie niższej niż 967.000,00 PLN w przypadku składnia oferty na całość zamówienia, lub w przypadku składania oferty częściowej na jeden lub kilka z pakietów po jednej dostawie o wartości brutto nie mniejszej niż:
-w Pakiecie nr 1 – 170.000,00 PLN
-w Pakiecie nr 2 – 515.000,00 PLN
-w Pakiecie nr 3 – 102.000,00 PLN
-w Pakiecie nr 4 – 180.000,00 PLN
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający działając na podstawie art. 26 ust.2 f ustawy PZP ze względu na pilną konieczność realizacji zamówienia w celu, zwalczania, zapobiegania i przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się COVID – 19, wzywa Wykonawców, do złożenia wraz z ofertą dokumentów potwierdzających s brak podstaw wykluczenia:
Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający działając na podstawie art. 26 ust.2 f ustawy PZP ze względu na pilną konieczność realizacji zamówienia w celu, zwalczania, zapobiegania i przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się COVID – 19, wzywa Wykonawców, do złożenia wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia:
Wykaz wykonanych dostaw w zakresie wskazanym w Rozdziale 5 ust. 1 pkt. 2 lit. C) SIWZ według wzoru na Załączniku nr 7 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający działając na podstawie art. 26 ust.2 f ustawy PZP ze względu na pilną konieczność realizacji zamówienia w celu, zwalczania, zapobiegania i przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się COVID – 19, wzywa Wykonawców, do złożenia wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie przez określone dostawy wymagań zamawiającego
Materiałów/ dokumentów z parametrami technicznymi oferowanego sprzętu tj. foldery, opisy lub katalogi potwierdzające spełnianie wymagań opisanych przez Zamawiającego oraz parametrów określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ z zaznaczeniem, której pozycji dotyczą. Dokumenty powinny w sposób jednoznaczny potwierdzić spełnianie parametrów technicznych postawionych przez Zamawiającego.
Oświadczenia Wykonawcy (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem), że oferowany przedmiot zamówienia posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania na terenie RP -zgodnie ze wzorem, który stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
Dla Pakietu nr 4 - deklaracja zgodności lub oświadczenie że oferowany pojazd spełnia wymagania normy PN-EN 1789 lub równoważnej. Potwierdzenie spełnienia normy przez nosze i system mocowania dla noszy EN 1865.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta powinna być sporządzona na wzorze druku „OFERTA” stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ.
Do składanej oferty należy dołączyć:
1)Wypełnioną i podpisaną tabelę pn. Opis przedmiotu zamówienia wraz z parametrami oferowanego asortymentu (oryginał), sporządzoną zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ
2)Wypełnione wstępne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru na Załączniku nr 3 do SIWZ.
3)Wypełnione wstępne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru na Załączniku nr 4 do SIWZ.
4)Wykaz wykonanych dostaw w zakresie wskazanym w Rozdziale 5 ust. 1 pkt. 2 lit. C) SIWZ według wzoru na Załączniku nr 7 do SIWZ.
5)Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP.
6)Materiały/dokumenty z parametrami technicznymi oferowanego sprzętu tj. foldery, opisy lub katalogi potwierdzające spełnianie wymagań opisanych przez Zamawiającego oraz parametrów określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ z zaznaczeniem, której pozycji dotyczą. Dokumenty powinny w sposób jednoznaczny potwierdzić spełnianie parametrów technicznych postawionych przez Zamawiającego.
7)Oświadczenie Wykonawcy (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem), że oferowany przedmiot zamówienia posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania na terenie RP -zgodnie ze wzorem, który stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
8)Deklarację zgodności lub oświadczenie, że oferowany pojazd spełnia wymagania normy PN-EN 1789 lub równoważnej oraz potwierdzenie spełnienia normy przez nosze i system mocowania dla noszy EN 1865. dla Pakietu nr 4
9)Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy ofertę podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzenia zmiany w niżej przedstawionym:
a) W każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. powoduje skrócenie terminu realizacji przedmiotu umowy, zmniejszenia wartości zamówienia, zmienia termin płatności);
b) zmiana danych Wykonawcy (np. zmiana adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy, skutkującą sukcesją generalną;
c) zmiany wynikające z powstania niezamierzonych niezgodności pomiędzy zapisami umowy, a treścią oferty i/lub SIWZ;
d) zmiany w obowiązujących przepisach prawa mające wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiana sytuacji prawnej i faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiającego skutkująca niemożnością realizacji przedmiotu umowy. Zmiana postanowień umowy wymaga, pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej. Na wniosek Wykonawcy istnieje możliwość dokonania zmian umowy pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego po wskazaniu okoliczności i udokumentowaniu zaproponowanych zmian. Każda zmiana umowy wymaga zgody Zamawiającego.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy PZP oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Oferty, oświadczenia, zawiadomienia, wnioski, inne dokumenty i informacje składane przez Zamawiającego i Wykonawców oraz umowa w sprawie zamówienia publicznego stanowią załączniki do protokołu postępowania. Protokół wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania z tym, że oferty udostępnia się od chwili ich otwarcia
|
IV 4 4 data |
2020-06-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
W prowadzonym postępowaniu mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 2 marca 2020r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID – 19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r., poz. 374).
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Dla Pakietu nr 1 maksymalny termin dostawy wynosi 42 dni. Skrócenie terminu realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert o randze 20%
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 1 obejmuje dostawę Aparatu RTG ramię C – 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Dla Pakietu nr 2 maksymalny termin dostawy wynosi 56 dni. Skrócenie terminu realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert o randze 20%
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 2 obejmuje dostawę Aparatu RTG WRAZ Z MONTAŻEM I DOSTOSOWANIEM POMIESZCZEŃ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Dla Pakietu nr 3 maksymalny termin dostawy wynosi 56 dni. Skrócenie terminu realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert o randze 20%
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 3 obejmuje dostawę systemu ucyfrowienia aparatu RTG wraz z osprzętem - 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
63
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Dla Pakietu nr 4 maksymalny termin dostawy wynosi 63 dni. Skrócenie terminu realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert o randze 20%
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 4 obejmuje dostawę Ambulansu transportowego typu A- 1 szt.
|
| |