GuidZP400 |
244e5cdd-4a6e-4e43-8f5b-92b25f177f3e
|
Biuletyn |
551736-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II
|
Regon |
29007300000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Prądnicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
80
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-202
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
126 142 551
|
Zamawiajacy fax |
126 142 551
|
Zamawiajacy email |
przetargi@szpitaljp2.krakow.pl
|
Adres strony url |
www.szpitaljp2.krakow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitaljp2.krakow.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitaljp2.krakow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemny. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego na dzienniku podawczym w Budynku Administracyjnym (Pawilon A-V)
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II, ul. Prądnicka 80, 31 – 202 Kraków
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa wyrobów higienicznych jednorazowego użytku
|
Numer referencyjny |
DZ.271.45.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
dostawa wyrobów higienicznych jednorazowego użytku (prześcieradła, pokrowce na kozetkę, pokrowce na osłonę tarczycy, zestawy pościelowe, podkłady chłonne, ręczniki do higieny pacjenta, czepki do mycia głowy. itp.). Całkowita wartość zamówienia wynosi 733 900,00 PLN.
|
Cpv glowny przedmiot |
39518200-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
733900,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów:
1. certyfikat CE lub deklaracja zgodności lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych – w przypadku zaoferowania wyrobów medycznych;
2. karty techniczne producenta wyrobu potwierdzające parametry zgodnie z załącznikiem nr 4 dla zaoferowanych wyrobów;
3. próbki zaoferowanych wyrobów zgodnie z załącznikiem nr 5
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia pełnomocnictwa do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba wymieniona w rejestrze, która jest wskazana, jako upoważniona do reprezentowania Wykonawcy lub notariusz;
2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Pakiet 1- 6 000,00 zł; Pakiet 2 - 4 000,00 zł; Pakiet 3 - 600,00 zł; Pakiet 4 - 140,00 zł; Pakiet 5 - 3 400,00 zł; Pakiet 6 - 120,00 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium uważa się moment uznania rachunku bankowego Zamawiającego. Gwarancje i poręczenia muszą być udzielane do końca terminu związania ofertą. Dokument wadium wniesiony w formie gwarancji/poręczenia powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Tak wnoszone wadium powinno zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres związania ofertą, poczynając od dnia składania ofert. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem bankowym na konto Zamawiającego nr: 62 1240 4722 1111 0000 4856 3455. UWAGA !! Wadium składane w formie innej niż pieniężna, powinno zawierać zapis umożliwiający Zamawiającemu zatrzymanie wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca powinien powołać się na numer i nazwę sprawy, której wadium dotyczy. Wadia zostaną zwrócone Wykonawcom zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Ceny określone przez Wykonawcę obowiązują przez cały okres trwania umowy. W trakcie trwania umowy możliwa jest zmiana cen w przypadku zmiany stawki VAT, jednakże zmiany w tym zakresie obowiązują dopiero po podpisaniu aneksu. W przypadku obniżenia stawki VAT, Wykonawca nie może uchylić się od podpisania aneksu. Zamawiający uprawniony jest do przedłużenia umowy na okres kolejnych 6 miesięcy w przypadku, gdyby z powodu mniejszej ilości świadczeń zdrowotnych udzielonych z wykorzystaniem wyrobów medycznych w okresie trwania umowy, Zamawiający nie zakupił ilości wyrobów medycznych wskazanych w odpowiednich załącznikach umowy. Przedłużenie umowy wymaga zawarcia aneksu do umowy przed końcem jej obowiązywania. Postanowienia zawarte w § 2 ust. 3 zdanie 2 oraz ust. 4 zachowują moc także w odniesieniu do umowy przedłużonej. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany umowy są dopuszczalne bez ograniczeń w zakresie dozwolonym przez art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zmiana umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa, w szczególności gdy:- w przypadku wstrzymania lub zaprzestania produkcji wyrobów wskazanych przez Wykonawcę w ofercie i w umowie Zamawiający dopuszcza wyrób równoważny odpowiadający opisowi umieszczonemu w SIWZ przy zachowaniu cen jednostkowych. Powyższe propozycje Wykonawcy wymagają wcześniejszej pisemnej akceptacji Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2020-06-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39518200-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
308000,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Prześcieradło foliowo celulozowe - 140 000 sztuk
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39518200-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
211300,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Prześcieradło higieniczne - 24 000 sztuk;
Prześcieradło z laminatu - 2 500 sztuk;
Podkład z zakładkami - 3 000 sztuk;
Pokrycie na kozetkę - 6 000 rolek
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39512200-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
30800,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pokrowiec na osłonę tarczycy - 4 000 sztuk;
Pokrowiec na osłonę tarczycy 2 - 4 000 sztuk.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39512500-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
7200,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw pościelowy jednorazowego użytku - 1 200 sztuk
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39512200-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
170600,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Podkład chłonny min. 37 x 57 [cm] - 8 000 sztuk;
Podkład chłonny min. 57 x 57 [cm] - 14 000 sztuk;
Ręcznik do higieny pacjenta jednorazowego użytku min. 25 x 55 [cm] - 60 000 sztuk;
Ręcznik do higieny pacjenta jednorazowego użytku min. 55 x 75 [cm] - 20 000 sztuk;
Ręcznik do higieny pacjenta jednorazowego użytku min. 75 x 135 [cm] - 40 000 sztuk.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33711600-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
6000,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Czepek do mycia głowy - 800 sztuk
|
| |