dostawa wyrobów higienicznych jednorazowego użytku

Data publikacji 2020-06-18
Data zakończenia 2020-06-26 00:00:00
Instytucja Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Bielizna pościelowa,
  • Bielizna szpitalna,
  • Perfumy i produkty toaletowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 551736-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 395182008, 395122006, 395125009, 337116003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

dostawa wyrobów higienicznych jednorazowego użytku (prześcieradła, pokrowce na kozetkę, pokrowce na osłonę tarczycy, zestawy pościelowe, podkłady chłonne, ręczniki do higieny pacjenta, czepki do mycia głowy. itp.). Całkowita wartość zamówienia wynosi 733 900,00 PLN.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 244e5cdd-4a6e-4e43-8f5b-92b25f177f3e
Biuletyn 551736-N-2020
Zamawiajacy nazwa Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II
Regon 29007300000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Prądnicka
Zamawiajacy adres numer domu 80
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-202
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 126 142 551
Zamawiajacy fax 126 142 551
Zamawiajacy email przetargi@szpitaljp2.krakow.pl
Adres strony url www.szpitaljp2.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitaljp2.krakow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitaljp2.krakow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemny. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego na dzienniku podawczym w Budynku Administracyjnym (Pawilon A-V)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II, ul. Prądnicka 80, 31 – 202 Kraków
Nazwa nadana zamowieniu dostawa wyrobów higienicznych jednorazowego użytku
Numer referencyjny DZ.271.45.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu dostawa wyrobów higienicznych jednorazowego użytku (prześcieradła, pokrowce na kozetkę, pokrowce na osłonę tarczycy, zestawy pościelowe, podkłady chłonne, ręczniki do higieny pacjenta, czepki do mycia głowy. itp.). Całkowita wartość zamówienia wynosi 733 900,00 PLN.
Cpv glowny przedmiot 39518200-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 733900,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: 1. certyfikat CE lub deklaracja zgodności lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych – w przypadku zaoferowania wyrobów medycznych; 2. karty techniczne producenta wyrobu potwierdzające parametry zgodnie z załącznikiem nr 4 dla zaoferowanych wyrobów; 3. próbki zaoferowanych wyrobów zgodnie z załącznikiem nr 5
Inne dokumenty niewymienione 1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia pełnomocnictwa do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba wymieniona w rejestrze, która jest wskazana, jako upoważniona do reprezentowania Wykonawcy lub notariusz; 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Pakiet 1- 6 000,00 zł; Pakiet 2 - 4 000,00 zł; Pakiet 3 - 600,00 zł; Pakiet 4 - 140,00 zł; Pakiet 5 - 3 400,00 zł; Pakiet 6 - 120,00 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium uważa się moment uznania rachunku bankowego Zamawiającego. Gwarancje i poręczenia muszą być udzielane do końca terminu związania ofertą. Dokument wadium wniesiony w formie gwarancji/poręczenia powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Tak wnoszone wadium powinno zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres związania ofertą, poczynając od dnia składania ofert. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem bankowym na konto Zamawiającego nr: 62 1240 4722 1111 0000 4856 3455. UWAGA !! Wadium składane w formie innej niż pieniężna, powinno zawierać zapis umożliwiający Zamawiającemu zatrzymanie wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca powinien powołać się na numer i nazwę sprawy, której wadium dotyczy. Wadia zostaną zwrócone Wykonawcom zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Ceny określone przez Wykonawcę obowiązują przez cały okres trwania umowy. W trakcie trwania umowy możliwa jest zmiana cen w przypadku zmiany stawki VAT, jednakże zmiany w tym zakresie obowiązują dopiero po podpisaniu aneksu. W przypadku obniżenia stawki VAT, Wykonawca nie może uchylić się od podpisania aneksu. Zamawiający uprawniony jest do przedłużenia umowy na okres kolejnych 6 miesięcy w przypadku, gdyby z powodu mniejszej ilości świadczeń zdrowotnych udzielonych z wykorzystaniem wyrobów medycznych w okresie trwania umowy, Zamawiający nie zakupił ilości wyrobów medycznych wskazanych w odpowiednich załącznikach umowy. Przedłużenie umowy wymaga zawarcia aneksu do umowy przed końcem jej obowiązywania. Postanowienia zawarte w § 2 ust. 3 zdanie 2 oraz ust. 4 zachowują moc także w odniesieniu do umowy przedłużonej. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany umowy są dopuszczalne bez ograniczeń w zakresie dozwolonym przez art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zmiana umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa, w szczególności gdy:- w przypadku wstrzymania lub zaprzestania produkcji wyrobów wskazanych przez Wykonawcę w ofercie i w umowie Zamawiający dopuszcza wyrób równoważny odpowiadający opisowi umieszczonemu w SIWZ przy zachowaniu cen jednostkowych. Powyższe propozycje Wykonawcy wymagają wcześniejszej pisemnej akceptacji Zamawiającego.
IV 4 4 data 2020-06-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39518200-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 308000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Prześcieradło foliowo celulozowe - 140 000 sztuk
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39518200-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 211300,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Prześcieradło higieniczne - 24 000 sztuk; Prześcieradło z laminatu - 2 500 sztuk; Podkład z zakładkami - 3 000 sztuk; Pokrycie na kozetkę - 6 000 rolek
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39512200-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 30800,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pokrowiec na osłonę tarczycy - 4 000 sztuk; Pokrowiec na osłonę tarczycy 2 - 4 000 sztuk.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39512500-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 7200,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zestaw pościelowy jednorazowego użytku - 1 200 sztuk
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39512200-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 170600,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Podkład chłonny min. 37 x 57 [cm] - 8 000 sztuk; Podkład chłonny min. 57 x 57 [cm] - 14 000 sztuk; Ręcznik do higieny pacjenta jednorazowego użytku min. 25 x 55 [cm] - 60 000 sztuk; Ręcznik do higieny pacjenta jednorazowego użytku min. 55 x 75 [cm] - 20 000 sztuk; Ręcznik do higieny pacjenta jednorazowego użytku min. 75 x 135 [cm] - 40 000 sztuk.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33711600-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 6000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Czepek do mycia głowy - 800 sztuk
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria jakość
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)