GuidZP400 |
b7cc851d-3cd4-4b32-9cc3-066d3ae46480
|
Biuletyn |
554052-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Rudno Sp. z o.o.
|
Regon |
28032088000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
S. Czarnieckiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
28
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Ostróda
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
14-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
89 644 12 44,
|
Zamawiajacy fax |
89 648 41 82
|
Zamawiajacy email |
m.bawolska@zuokrudno.pl,
|
Adres strony url |
www.zuokrudno.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
https://zuokrudno.ezamawiajacy.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zuokrudno.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zuokrudno.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://zuokrudno.ezamawiajacy.pl/
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
pisemnie na adres Zaklad Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych RUDNO Sp. z o.o ul. Czarnieckiego 28, 14-100 Ostróda
|
Czy komunikacja elektroniczna wymaga |
1
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
https://zuokrudno.ezamawiajacy.pl/
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Sukcesywne dostawy nowych worków do selektywnej zbiórki odpadów na potrzeby Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych RUDNO Sp. z o.o.”
|
Numer referencyjny |
DZP1/zp/3/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nowych worków z materiału LDPE do selektywnej zbiórki odpadów na okres od 01.08.2020r do 01.01.2022r w ilości:
-worki na PAPIER w kolorze NIEBIESKIM w ilości 350 000 sztuk o poj.80 litrów;
-worki na SZKŁO w kolorze ZIELONYM w ilości 350 000 sztuk o poj.80 litrów;
-worki na TWORZYWO SZTUCZNE w kolorze ŻÓŁTYM 700 000 sztuk o poj. 120 litrów;
-worki na BIOODPADY w kolorze BRĄZOWYM w ilości 700 000 sztuk o poj.120 litrów – worki wraz wiązaniem ulegające biodegradacji.
Dostawa nowych worków LDPE do selektywnej zbiórki odpadów na frakcje papier-kolor - niebieski, szkło – kolor zielony, tworzywo sztuczne - kolor żółty i bioodpady – kolor brązowy o grubości minimum 32 mikrony wiązane taśmą.
Na każdym worku wymagane jest widoczny nadruk loga o średnicy 15 cm , nadruk o treści – „Związek Gmin Regionu Ostródzko-Iławskiego „Czyste Środowisko”” o wysokości 5 cm oraz nazwa frakcji gromadzonego odpadu np.: PAPIER czcionką o wielkości 10 cm.
Wymagane zgrzewanie worka na bocznej krawędzi
Wykonawca udzieli 12 (dwunasto) miesięcznej gwarancji na przedmiot umowy.
Termin płatności po otrzymaniu prawidłowo wystawionej faktury wynosi 21 dni po
otrzymaniu faktury VAT wystawianej po każdej dostawie worków.
Dostawa worków w czterech partiach:
1) dostawa do dnia 01.08.2020r do zakładu Zamawiającego w miejscowości Rudno 17, 14-100 Ostróda
w godzinach pracy Działu Logistyki w godzinach 7:00 – 15:00
w ilości i asortymencie:
a) worki na PAPIER w ilości 150 000 sztuk
b) worki na SZKŁO w ilości 150 000 sztuk
c) worki na TWORZYWO SZTUCZNE w ilości 300 000 sztuk
d) worki na BIOODPADY w ilości 300 000 sztuk
2) dostawa do dnia 01.01.2021r do zakładu Zamawiającego w miejscowości Rudno 17, 14-100 Ostróda w godzinach pracy Działu Logistyki godzinach 7:00 – 15:00
w ilości i asortymencie
a) worki na PAPIER w ilości 100 000 sztuk
b) worki na SZKŁO w ilości 100 000 sztuk
c) worki na TWORZYWO SZTUCZNE w ilości 200 000 sztuk
d) worki na BIOODPADY w ilości 200 000 sztuk
3) dostawa do dnia 01.01.2022r do zakładu Zamawiającego miejscowości Rudno 17, 14-100 Ostróda w godzinach pracy Działu Logistyki godzinach 7:00 – 15:00
w ilości asortymencie
a) worki na PAPIER w ilości 100 000 sztuk
b) worki na SZKŁO w ilości 100 000 sztuk
c) worki na TWORZYWO SZTUCZNE w ilości 200 000 sztuk
d) worki na BIOODPADY w ilości 200 000 sztuk
|
Cpv glowny przedmiot |
18930000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2022-01-01T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności, o którym mowa w pkt. 7.3.1. zamawiający nie żąda od wykonawcy dokumentów, w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
10.2 W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej określonego w pkt 7.3.2. SIWZ zamawiający żąda od wykonawcy dokumentów, potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej określonego w pkt 7.3.3. SIWZ zamawiający żąda od wykonawcy dokumentów w postaci Wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
11 W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów, składanych przez wykonawcę w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy Pzp:
11.1 zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
11.2 zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
11.3 odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp;
11.4 dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy zł) wraz z dowodem uiszczenia składki.
11.5 Wykaz dostaw według Załącznika nr 6 do SIWZ
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności, o którym mowa w pkt. 7.3.1. zamawiający nie żąda od wykonawcy dokumentów, w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
10.2 W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej określonego w pkt 7.3.2. SIWZ zamawiający żąda od wykonawcy dokumentów, potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.
10.3 W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej określonego w pkt 7.3.3. SIWZ zamawiający żąda od wykonawcy dokumentów w postaci Wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Ofertę w postaci elektronicznej Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na Platformie pod adresem https://zuokrudno.ezamawiajacy.pl na stronie dotyczącej przedmiotowego postępowania do dnia 10.07.2020r., do godziny 10.00.
22.2. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ. Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane w SIWZ dokumenty czyli Załącznik nr 2 do SIWZ –Formularz oferty, Załącznik nr 2a- Formularz cenowy, Załącznik nr 4 do SIWZ –Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia, Załącznik nr 5 do SIWZ-Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postepowaniu , Zobowiązanie podmiotu trzeciego –jeżeli dotyczy według własnego wzoru
lub pisemnie Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ. Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane w SIWZ dokumenty czyli > Oferta według Załącznik nr 2– Formularz oferty, Załącznik nr 2a- Formularz cenowy, Załącznik nr 4 do SIWZ –Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia, Załącznik nr 5 do SIWZ- Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postepowaniu , Zobowiązanie podmiotu trzeciego –jeżeli dotyczy według wzoru własnego
12 Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust.5 samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. W/w oświadczenie winno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
13 W przypadku wybrania formy pisemnej oświadczenie składane jest na adres biura : Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych RUDNO Sp. z o.o. ul. Czarnieckiego 28, 14-100 Ostróda .
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
32.2 Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian do umowy na podstawie art. 144 ust.1 Ustawy tzn.
32.2.1 na skutek okoliczności wynikających z tzw. „siły wyższej"
32.2.2 terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku nie zrealizowania całego zakresu umowy w terminie określonym w „SIWZ" do wartości umownej, z powodu okoliczności, których wystąpienie stało się niezależne od wykonawcy bądź zamawiającego. Przesunięcie terminu nie powoduje zmian cen jednostkowych określonych w ofercie/ umowie.
32.2.3 terminu obowiązywania umowy w przypadku zrealizowania całego jej zakresu (do wartości umownej) przed upływem terminu określonym w „SIWZ" z powodu okoliczności, których wystąpienie stało się niezależne od wykonawcy bądź zamawiającego.
32.2.3 wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku od towaru i usług (VAT).
|
IV 4 4 data |
2020-07-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|