„Sukcesywne dostawy nowych worków do selektywnej zbiórki odpadów na potrzeby Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych RUDNO Sp. z o.o.”

Data publikacji 2020-06-25
Data zakończenia 2020-07-10 00:00:00
Instytucja Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Rudno Sp. z o.o.
Miejscowość Ostróda
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Worki i torby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 554052-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 189300007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nowych worków z materiału LDPE do selektywnej zbiórki odpadów na okres od 01.08.2020r do 01.01.2022r w ilości:
-worki na PAPIER w kolorze NIEBIESKIM w ilości 350 000 sztuk o poj.80 litrów;
-worki na SZKŁO w kolorze ZIELONYM w ilości 350 000 sztuk o poj.80 litrów;
-worki na TWORZYWO SZTUCZNE w kolorze ŻÓŁTYM 700 000 sztuk o poj. 120 litrów;
-worki na BIOODPADY w kolorze BRĄZOWYM w ilości 700 000 sztuk o poj.120 litrów – worki wraz wiązaniem ulegające biodegradacji.
Dostawa nowych worków LDPE do selektywnej zbiórki odpadów na frakcje papier-kolor - niebieski, szkło – kolor zielony, tworzywo sztuczne - kolor żółty i bioodpady – kolor brązowy o grubości minimum 32 mikrony wiązane taśmą.
Na każdym worku wymagane jest widoczny nadruk loga o średnicy 15 cm , nadruk o treści – „Związek Gmin Regionu Ostródzko-Iławskiego „Czyste Środowisko”” o wysokości 5 cm oraz nazwa frakcji gromadzonego odpadu np.: PAPIER czcionką o wielkości 10 cm.
Wymagane zgrzewanie worka na bocznej krawędzi
Wykonawca udzieli 12 (dwunasto) miesięcznej gwarancji na przedmiot umowy.
Termin płatności po otrzymaniu prawidłowo wystawionej faktury wynosi 21 dni po
otrzymaniu faktury VAT wystawianej po każdej dostawie worków.
Dostawa worków w czterech partiach:
1) dostawa do dnia 01.08.2020r do zakładu Zamawiającego w miejscowości Rudno 17, 14-100 Ostróda
w godzinach pracy Działu Logistyki w godzinach 7:00 – 15:00
w ilości i asortymencie:
a) worki na PAPIER w ilości 150 000 sztuk
b) worki na SZKŁO w ilości 150 000 sztuk
c) worki na TWORZYWO SZTUCZNE w ilości 300 000 sztuk
d) worki na BIOODPADY w ilości 300 000 sztuk
2) dostawa do dnia 01.01.2021r do zakładu Zamawiającego w miejscowości Rudno 17, 14-100 Ostróda w godzinach pracy Działu Logistyki godzinach 7:00 – 15:00
w ilości i asortymencie
a) worki na PAPIER w ilości 100 000 sztuk
b) worki na SZKŁO w ilości 100 000 sztuk
c) worki na TWORZYWO SZTUCZNE w ilości 200 000 sztuk
d) worki na BIOODPADY w ilości 200 000 sztuk
3) dostawa do dnia 01.01.2022r do zakładu Zamawiającego miejscowości Rudno 17, 14-100 Ostróda w godzinach pracy Działu Logistyki godzinach 7:00 – 15:00
w ilości asortymencie
a) worki na PAPIER w ilości 100 000 sztuk
b) worki na SZKŁO w ilości 100 000 sztuk
c) worki na TWORZYWO SZTUCZNE w ilości 200 000 sztuk
d) worki na BIOODPADY w ilości 200 000 sztuk

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b7cc851d-3cd4-4b32-9cc3-066d3ae46480
Biuletyn 554052-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Rudno Sp. z o.o.
Regon 28032088000000
Zamawiajacy adres ulica S. Czarnieckiego
Zamawiajacy adres numer domu 28
Zamawiajacy miejscowosc Ostróda
Zamawiajacy kod pocztowy 14-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 89 644 12 44,
Zamawiajacy fax 89 648 41 82
Zamawiajacy email m.bawolska@zuokrudno.pl,
Adres strony url www.zuokrudno.pl
Adres strony internetowej narzedzia https://zuokrudno.ezamawiajacy.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zuokrudno.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zuokrudno.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://zuokrudno.ezamawiajacy.pl/
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres pisemnie na adres Zaklad Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych RUDNO Sp. z o.o ul. Czarnieckiego 28, 14-100 Ostróda
Czy komunikacja elektroniczna wymaga 1
Komunikacja elektroniczna wymaga https://zuokrudno.ezamawiajacy.pl/
Nazwa nadana zamowieniu „Sukcesywne dostawy nowych worków do selektywnej zbiórki odpadów na potrzeby Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych RUDNO Sp. z o.o.”
Numer referencyjny DZP1/zp/3/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nowych worków z materiału LDPE do selektywnej zbiórki odpadów na okres od 01.08.2020r do 01.01.2022r w ilości: -worki na PAPIER w kolorze NIEBIESKIM w ilości 350 000 sztuk o poj.80 litrów; -worki na SZKŁO w kolorze ZIELONYM w ilości 350 000 sztuk o poj.80 litrów; -worki na TWORZYWO SZTUCZNE w kolorze ŻÓŁTYM 700 000 sztuk o poj. 120 litrów; -worki na BIOODPADY w kolorze BRĄZOWYM w ilości 700 000 sztuk o poj.120 litrów – worki wraz wiązaniem ulegające biodegradacji. Dostawa nowych worków LDPE do selektywnej zbiórki odpadów na frakcje papier-kolor - niebieski, szkło – kolor zielony, tworzywo sztuczne - kolor żółty i bioodpady – kolor brązowy o grubości minimum 32 mikrony wiązane taśmą. Na każdym worku wymagane jest widoczny nadruk loga o średnicy 15 cm , nadruk o treści – „Związek Gmin Regionu Ostródzko-Iławskiego „Czyste Środowisko”” o wysokości 5 cm oraz nazwa frakcji gromadzonego odpadu np.: PAPIER czcionką o wielkości 10 cm. Wymagane zgrzewanie worka na bocznej krawędzi Wykonawca udzieli 12 (dwunasto) miesięcznej gwarancji na przedmiot umowy. Termin płatności po otrzymaniu prawidłowo wystawionej faktury wynosi 21 dni po otrzymaniu faktury VAT wystawianej po każdej dostawie worków. Dostawa worków w czterech partiach: 1) dostawa do dnia 01.08.2020r do zakładu Zamawiającego w miejscowości Rudno 17, 14-100 Ostróda w godzinach pracy Działu Logistyki w godzinach 7:00 – 15:00 w ilości i asortymencie: a) worki na PAPIER w ilości 150 000 sztuk b) worki na SZKŁO w ilości 150 000 sztuk c) worki na TWORZYWO SZTUCZNE w ilości 300 000 sztuk d) worki na BIOODPADY w ilości 300 000 sztuk 2) dostawa do dnia 01.01.2021r do zakładu Zamawiającego w miejscowości Rudno 17, 14-100 Ostróda w godzinach pracy Działu Logistyki godzinach 7:00 – 15:00 w ilości i asortymencie a) worki na PAPIER w ilości 100 000 sztuk b) worki na SZKŁO w ilości 100 000 sztuk c) worki na TWORZYWO SZTUCZNE w ilości 200 000 sztuk d) worki na BIOODPADY w ilości 200 000 sztuk 3) dostawa do dnia 01.01.2022r do zakładu Zamawiającego miejscowości Rudno 17, 14-100 Ostróda w godzinach pracy Działu Logistyki godzinach 7:00 – 15:00 w ilości asortymencie a) worki na PAPIER w ilości 100 000 sztuk b) worki na SZKŁO w ilości 100 000 sztuk c) worki na TWORZYWO SZTUCZNE w ilości 200 000 sztuk d) worki na BIOODPADY w ilości 200 000 sztuk
Cpv glowny przedmiot 18930000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2022-01-01T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności, o którym mowa w pkt. 7.3.1. zamawiający nie żąda od wykonawcy dokumentów, w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow 10.2 W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej określonego w pkt 7.3.2. SIWZ zamawiający żąda od wykonawcy dokumentów, potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej określonego w pkt 7.3.3. SIWZ zamawiający żąda od wykonawcy dokumentów w postaci Wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 11 W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów, składanych przez wykonawcę w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy Pzp: 11.1 zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 11.2 zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 11.3 odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 11.4 dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy zł) wraz z dowodem uiszczenia składki. 11.5 Wykaz dostaw według Załącznika nr 6 do SIWZ
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności, o którym mowa w pkt. 7.3.1. zamawiający nie żąda od wykonawcy dokumentów, w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 10.2 W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej określonego w pkt 7.3.2. SIWZ zamawiający żąda od wykonawcy dokumentów, potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego. 10.3 W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej określonego w pkt 7.3.3. SIWZ zamawiający żąda od wykonawcy dokumentów w postaci Wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.
Inne dokumenty niewymienione Ofertę w postaci elektronicznej Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na Platformie pod adresem https://zuokrudno.ezamawiajacy.pl na stronie dotyczącej przedmiotowego postępowania do dnia 10.07.2020r., do godziny 10.00. 22.2. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ. Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane w SIWZ dokumenty czyli Załącznik nr 2 do SIWZ –Formularz oferty, Załącznik nr 2a- Formularz cenowy, Załącznik nr 4 do SIWZ –Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia, Załącznik nr 5 do SIWZ-Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postepowaniu , Zobowiązanie podmiotu trzeciego –jeżeli dotyczy według własnego wzoru lub pisemnie Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ. Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane w SIWZ dokumenty czyli > Oferta według Załącznik nr 2– Formularz oferty, Załącznik nr 2a- Formularz cenowy, Załącznik nr 4 do SIWZ –Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia, Załącznik nr 5 do SIWZ- Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postepowaniu , Zobowiązanie podmiotu trzeciego –jeżeli dotyczy według wzoru własnego 12 Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust.5 samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. W/w oświadczenie winno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 13 W przypadku wybrania formy pisemnej oświadczenie składane jest na adres biura : Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych RUDNO Sp. z o.o. ul. Czarnieckiego 28, 14-100 Ostróda .
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 32.2 Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian do umowy na podstawie art. 144 ust.1 Ustawy tzn. 32.2.1 na skutek okoliczności wynikających z tzw. „siły wyższej" 32.2.2 terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku nie zrealizowania całego zakresu umowy w terminie określonym w „SIWZ" do wartości umownej, z powodu okoliczności, których wystąpienie stało się niezależne od wykonawcy bądź zamawiającego. Przesunięcie terminu nie powoduje zmian cen jednostkowych określonych w ofercie/ umowie. 32.2.3 terminu obowiązywania umowy w przypadku zrealizowania całego jej zakresu (do wartości umownej) przed upływem terminu określonym w „SIWZ" z powodu okoliczności, których wystąpienie stało się niezależne od wykonawcy bądź zamawiającego. 32.2.3 wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku od towaru i usług (VAT).
IV 4 4 data 2020-07-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)