Roczna, sukcesywna dostawa rękawiczek jednorazowych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu

Data publikacji 2020-06-25
Data zakończenia 2020-07-03 00:00:00
Instytucja Szpital Miejski im. Franciszka Raszei
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 554451-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest roczna, sukcesywna dostawa rękawiczek jednorazowych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych. Zamówienie zostało podzielone na 2 części/pakiety, tj.:
Pakiet nr 1: Rękawice diagnostyczne lateksowe;
Pakiet nr 2: Rękawice diagnostyczne.
3. Każda część/pakiet stanowi odrębny przedmiot zamówienia. Ofertę można składać w odniesieniu do jednej lub więcej części/pakietów zamówienia.
4. Wskazane w dokumentach znaki towarowe, nazwy własne, itp. – stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy, funkcjonalny, techniczny i technologiczny dotyczący przedmiotu zamówienia. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikację przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie, nazwy materiałów, urządzeń, oprogramowanie, systemy lub ich pochodzenie, dopuszcza się stosowanie materiałów, urządzeń, oprogramowanie, systemy równoważne, tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały, urządzenia lub oprogramowanie, systemy użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji lub ich pochodzenie, służą wyłącznie określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami, urządzeniami programami. Ewentualne wskazane nazwy produktów oraz ich producentów nie mają na celu naruszenie zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców. Pojęcie równoważności znajduje również zastosowanie w przypadku, gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą norm, europejskich ocen technicznych. Użyte w dokumentacji nazwy, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z producentem lub firmą, nie mają na celu preferowanie rozwiązań danego producenta lecz wskazanie na rozwiązanie, który powinien posiadać cechy techniczne, technologiczne nie gorsze od podanych w dokumentacji technicznej. Zamawiający w przypadku ofert zawierających rozwiązania równoważne będzie je weryfikować pod względem spełniania wymogów poszczególnych pozycji wymagań technicznych zawartych w Załączniku nr 2 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie równoważność oferowanych urządzeń, oprogramowania lub systemów. Ciężar udowodnienia równoważności jest obowiązkiem Wykonawcy. Zamawiający nie uzna rozwiązań równoważnych, jeśli będą o gorszych niż wskazane w Załączniku nr 2 do SIWZ od minimalnych wymagań jakościowych, funkcjonalnych, technicznych i technologicznych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 805beb35-e770-40aa-9e9f-74e5794f5b17
Biuletyn 554451-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital Miejski im. Franciszka Raszei
Regon 31332500000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mickiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 60-834
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 61 848 10 11
Zamawiajacy fax 61 848 49 90/91
Zamawiajacy email efilipiak@raszeja.poznan.pl
Adres strony url www.raszeja.poznan.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital Miejski
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.raszeja.poznan.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.raszeja.poznan.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w postaci elektronicznej. Składanie ofert pisemnie, osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca, kuriera.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Miejski im. Franciszka Raszei, ul. Mickiewicza 2, 60-834 Poznań. Oferty składa się w Kancelarii Szpitalnej, która mieści się w siedzibie Zamawiającego, wejście od ul. Poznańskiej, przyziemie.
Nazwa nadana zamowieniu Roczna, sukcesywna dostawa rękawiczek jednorazowych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
Numer referencyjny SR/XV-270-27-EFK/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest roczna, sukcesywna dostawa rękawiczek jednorazowych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych. Zamówienie zostało podzielone na 2 części/pakiety, tj.: Pakiet nr 1: Rękawice diagnostyczne lateksowe; Pakiet nr 2: Rękawice diagnostyczne. 3. Każda część/pakiet stanowi odrębny przedmiot zamówienia. Ofertę można składać w odniesieniu do jednej lub więcej części/pakietów zamówienia. 4. Wskazane w dokumentach znaki towarowe, nazwy własne, itp. – stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy, funkcjonalny, techniczny i technologiczny dotyczący przedmiotu zamówienia. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikację przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie, nazwy materiałów, urządzeń, oprogramowanie, systemy lub ich pochodzenie, dopuszcza się stosowanie materiałów, urządzeń, oprogramowanie, systemy równoważne, tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały, urządzenia lub oprogramowanie, systemy użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji lub ich pochodzenie, służą wyłącznie określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami, urządzeniami programami. Ewentualne wskazane nazwy produktów oraz ich producentów nie mają na celu naruszenie zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców. Pojęcie równoważności znajduje również zastosowanie w przypadku, gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą norm, europejskich ocen technicznych. Użyte w dokumentacji nazwy, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z producentem lub firmą, nie mają na celu preferowanie rozwiązań danego producenta lecz wskazanie na rozwiązanie, który powinien posiadać cechy techniczne, technologiczne nie gorsze od podanych w dokumentacji technicznej. Zamawiający w przypadku ofert zawierających rozwiązania równoważne będzie je weryfikować pod względem spełniania wymogów poszczególnych pozycji wymagań technicznych zawartych w Załączniku nr 2 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie równoważność oferowanych urządzeń, oprogramowania lub systemów. Ciężar udowodnienia równoważności jest obowiązkiem Wykonawcy. Zamawiający nie uzna rozwiązań równoważnych, jeśli będą o gorszych niż wskazane w Załączniku nr 2 do SIWZ od minimalnych wymagań jakościowych, funkcjonalnych, technicznych i technologicznych.
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia: przez okres jednego roku (12 miesięcy), sukcesywnie w miarę zgłaszanych przez Zamawiającego potrzeb lub do wyczerpania przez Zamawiającego całości dostawy. Zamówienia winny być realizowane sukcesywnie, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa tych warunków.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada aktualny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 100 000,00 pln.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa tych warunków.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda: aktualnego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 100 000,00 pln.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający żąda (tzw. etap II, dokumenty na wezwanie z art. 26 ust. 2 Pzp): a) wypełnionego i podpisanego Załącznika nr 2 do SIWZ w zależności od części/pakietu, na którą Wykonawca składa ofertę; b) dla zaoferowanego przedmiotu zamówienia Zamawiający żąda złożenia opisu zawierającego szczegółowe dane zaproponowanego przedmiotu zamówienia w języku polskim, który umożliwi potwierdzenie spełniania przez zaoferowany przedmiot zamówienia wymagań ustalonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SIWZ, w postaci folderów, katalogów, ulotek informacyjnych lub innych dokumentów o jakich mowa w § 13 ust. 1 p. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia – należy dokładnie opisać, którego pakietu i której pozycji z danego pakietu przedstawione dokumenty dotyczą; c) dokumentu stwierdzającego dopuszczenie zaoferowanego przedmiotu zamówienia do obrotu i używania na terenie RP; d) aktualnych certyfikatów i/lub deklaracji potwierdzających spełnienie odpowiednich dla wyrobu medycznego norm i dyrektyw, uwzględniających w szczególności wymagania UE; e) deklaracji zgodności lub zgłoszenia do rejestru wyrobu medycznego oznaczonego znakiem CE; f) dla pakietu nr 1: wyników badań na przenikalność substancji chemicznych (zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia znajdującego się w Załączniku nr 2 do SIWZ); g) dla pakietu nr 2: wyników badań na przenikalność wirusów i cytostatyków (zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia znajdującego się w Załączniku nr 2 do SIWZ).
Inne dokumenty niewymienione 1. Do oferty (tzw. etap I) Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: 1.1. nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz 1.2. spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, Wykonawca składa zgodnie z treścią Załącznika nr 4 i 5 do SIWZ. Informacje w nich zawarte stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu o braku podstaw wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 4 i 5 do SIWZ). 4. Odpowiednio opisane próbki oferowanego asortymentu: − dla pakietu nr 1 pozycja nr 2 – jedno opakowanie a’100 szt. celem dokonania oceny ofert; − dla pakietu nr 2 pozycja nr 1 i pozycja nr 6 – po jednym opakowaniu a’100 szt. celem dokonania oceny ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Załącznik nr 6 do SIWZ - wzór umowy: - par. 3 ust. 11: W trakcie obowiązywania umowy Strony dopuszczają zmiany cen w przypadku: a) zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian; niemniej każdorazowo zmiana umowy winna zostać dokonana w postaci pisemnego aneksu. Wykonawca w pierwszej kolejności zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu stosownej dokumentacji, na podstawie której stawka podatku VAT zostaje zmieniona. - par. 3 ust. 12: Zamawiający może przedłużyć termin obowiązywania umowy w przypadku niewykorzystania całości wartości przedmiotu zamówienia, nie jest natomiast do tego zobowiązany. Przedłużenie terminu obowiązywania umowy w w/w przypadku możliwe jest maksymalnie na okres 6 miesięcy. W przypadku wydłużenia okresu obowiązywania umową Strony dopuszczają zmiany cen w przypadku: a) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę - jeśli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę; b) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeśli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę; c) zmiany gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych - jeśli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. - par. 3 ust. 13: Wszelkie zmiany bądź uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. - par. 3 ust. 14: Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia ceny produktów po uprzednim podpisaniu aneksu z Wykonawcą. - par. 6 ust. 3: W przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie. Ewentualnie w przypadku wstrzymania produkcji lub wycofania z obrotu przedmiotu umowy i braku możliwości dostarczenia zamiennika w cenie przetargowej (jeżeli będzie to raziło rażącą stratą dla Wykonawcy), Zamawiający wyrazi zgodę na wyłączenie tego produktu z umowy bez konieczności ponoszenia kary przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego poinformowania Zamawiającego o w/w sytuacjach.
IV 4 4 data 2020-07-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:45
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 03.07.2020 roku o godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego (Szpital Miejski im. Franciszka Raszei, ul. Mickiewicza 2, 60-834 Poznań), w pokoju nr 361 (III piętro) – Zamówienia Publiczne.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1: Rękawice diagnostyczne lateksowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Rękawice diagnostyczne lateksowe
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2: Rękawice diagnostyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Rękawice diagnostyczne
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria ocena techniczna (jakość)
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)