Dostawa, instalacja i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego (ZSI) dla Grudziądzkiego Holdingu Komunalnego S.A.

Data publikacji 2020-06-26
Data zakończenia 2020-07-07 00:00:00
Instytucja Grudziądzki Park Przemysłowy Sp. z o.o.
Miejscowość Grudziądz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 548879-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę właściwego systemu informatycznego do obsługi F-K, HR, obiegu dokumentów i oprogramowania, niezbędnych do zapewniania pełnej funkcjonalności wymienionej w Załączniku nr 1 SIWZ (funkcjonalność oprogramowania) wraz z załącznikami, zawierające szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Zamówienie obejmuje:
1. Dostawę i instalację (konfiguracja, strojenie, parametryzacja) transakcyjnej, relacyjnej bazy danych, przy czym dostarczony system będzie działał w chmurze.
2. Wdrożenie Systemu informatycznego i zapewnienie jego pełnej funkcjonalności określonej w załączniku nr 1 do SIWZ.
3. Przeprowadzenie szkolenia użytkowników w zakresie sposobu korzystania i funkcjonalności Systemu, w tym przeprowadzenie szkolenia administratorów Systemu w szczególności w zakresie administrowania Systemem i bazą danych. Szkolenie zostanie przeprowadzone dla osób wskazanych przez Zamawiającego. Nie przewiduje się przeprowadzania szkoleń typu e-learning w zastępstwie szkoleń tradycyjnych.
4. Świadczenie usług programistycznych potrzebnych do wykonania zamówienia, w tym przeprowadzenie migracji danych z systemów aktualnie użytkowanych (Załącznik nr 5) przez podmioty, których dane obejmie System wykazane w Załączniku nr 1. Opis funkcjonalny Systemu oraz integrację Systemu z funkcjonującymi obecnie aplikacjami w zakresie zgodnym z niniejszą specyfikacją.
5. Udzielenie/dostawa licencji umożliwiającej jednoczesną pracę 25 użytkowników w pełnym zakresie.
6. Świadczenie usług asysty technicznej przez okres trwania gwarancji, na zasadach określonych w załączniku nr 3 do SIWZ.
7. Udzielenie gwarancji jakości na System oraz świadczenie usług gwarancyjnych i usług konserwacyjnych dot. Systemu, utrzymanie i serwisowanie, w tym:
1) zapewnienie poprawnego działania Systemu i bezpłatne usuwanie wszelkich awarii oraz usterek Systemu,
2) zapewnienie stałych konsultacji telefonicznych i modemowych (hot-line) ze specjalistami w zakresie eksploatacji Systemu w godzinach 8.00 – 16.00 w dni robocze.
8. Dostarczenie dokumentacji w języku polskim w 1 egzemplarzu papierowym i elektronicznym, umożliwiającej korzystanie z Systemu zawierającej co najmniej:
a. opis ogólnych informacji o Systemie (poruszanie się po systemie);
b. opis wszystkich funkcji dostępnych w aplikacji;
c. opis wraz z procedurami instalacji i konfiguracji całego Systemu – od instalacji systemu operacyjnego do uruchomienia aplikacji na stanowisku użytkownika lub administratora;
d. opis struktury zbiorów danych wskazujących zawartość poszczególnych pól informacyjnych i powiązania między nimi,
e. plan odtwarzania systemu po awarii.
9. Zamawiający, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6) Prawa zamówień publicznych, przewiduje udzielenie w przeciągu najbliższych trzech lat po udzieleniu zamówienia podstawowego zamówień uzupełniających polegających na uruchomieniu pełnej funkcjonalności dla kolejnych podmiotów obsługiwanych przez GHK SA oraz dostawie (aktualizacji) stanowisk roboczych pod wdrożony System wraz z oprogramowaniem stanowiskowym.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c36b4de2-de73-41ed-a535-8bde0c578cf8
Biuletyn 548879-N-2020
Zamawiajacy nazwa Grudziądzki Park Przemysłowy Sp. z o.o.
Regon 34000902900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Waryńskiego
Zamawiajacy miejscowosc Grudziądz
Zamawiajacy kod pocztowy 86-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon +48 56 696 80 91 do 93
Zamawiajacy fax +48 56 4506103, +48 56 6968098
Zamawiajacy email z.bartwicki@gpp.grudziądz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Grudziądzki Park Przemysłowy sp. z o. o., działa jako pełnomocnik Zamawiającego - Grudziądzki Holding Komunalny S.A.
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.gpp.grudziadz.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.gpp.grudziadz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie zaadresowanej na adres Grudziądzki Park Przemysłowy sp. z o.o., ul. Waryńskiego 32-36, 86-300 Grudziądz (Biuro Zarządu)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa, instalacja i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego (ZSI) dla Grudziądzkiego Holdingu Komunalnego S.A.
Numer referencyjny PN/04/20
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę właściwego systemu informatycznego do obsługi F-K, HR, obiegu dokumentów i oprogramowania, niezbędnych do zapewniania pełnej funkcjonalności wymienionej w Załączniku nr 1 SIWZ (funkcjonalność oprogramowania) wraz z załącznikami, zawierające szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Zamówienie obejmuje: 1. Dostawę i instalację (konfiguracja, strojenie, parametryzacja) transakcyjnej, relacyjnej bazy danych, przy czym dostarczony system będzie działał w chmurze. 2. Wdrożenie Systemu informatycznego i zapewnienie jego pełnej funkcjonalności określonej w załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Przeprowadzenie szkolenia użytkowników w zakresie sposobu korzystania i funkcjonalności Systemu, w tym przeprowadzenie szkolenia administratorów Systemu w szczególności w zakresie administrowania Systemem i bazą danych. Szkolenie zostanie przeprowadzone dla osób wskazanych przez Zamawiającego. Nie przewiduje się przeprowadzania szkoleń typu e-learning w zastępstwie szkoleń tradycyjnych. 4. Świadczenie usług programistycznych potrzebnych do wykonania zamówienia, w tym przeprowadzenie migracji danych z systemów aktualnie użytkowanych (Załącznik nr 5) przez podmioty, których dane obejmie System wykazane w Załączniku nr 1. Opis funkcjonalny Systemu oraz integrację Systemu z funkcjonującymi obecnie aplikacjami w zakresie zgodnym z niniejszą specyfikacją. 5. Udzielenie/dostawa licencji umożliwiającej jednoczesną pracę 25 użytkowników w pełnym zakresie. 6. Świadczenie usług asysty technicznej przez okres trwania gwarancji, na zasadach określonych w załączniku nr 3 do SIWZ. 7. Udzielenie gwarancji jakości na System oraz świadczenie usług gwarancyjnych i usług konserwacyjnych dot. Systemu, utrzymanie i serwisowanie, w tym: 1) zapewnienie poprawnego działania Systemu i bezpłatne usuwanie wszelkich awarii oraz usterek Systemu, 2) zapewnienie stałych konsultacji telefonicznych i modemowych (hot-line) ze specjalistami w zakresie eksploatacji Systemu w godzinach 8.00 – 16.00 w dni robocze. 8. Dostarczenie dokumentacji w języku polskim w 1 egzemplarzu papierowym i elektronicznym, umożliwiającej korzystanie z Systemu zawierającej co najmniej: a. opis ogólnych informacji o Systemie (poruszanie się po systemie); b. opis wszystkich funkcji dostępnych w aplikacji; c. opis wraz z procedurami instalacji i konfiguracji całego Systemu – od instalacji systemu operacyjnego do uruchomienia aplikacji na stanowisku użytkownika lub administratora; d. opis struktury zbiorów danych wskazujących zawartość poszczególnych pól informacyjnych i powiązania między nimi, e. plan odtwarzania systemu po awarii. 9. Zamawiający, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6) Prawa zamówień publicznych, przewiduje udzielenie w przeciągu najbliższych trzech lat po udzieleniu zamówienia podstawowego zamówień uzupełniających polegających na uruchomieniu pełnej funkcjonalności dla kolejnych podmiotów obsługiwanych przez GHK SA oraz dostawie (aktualizacji) stanowisk roboczych pod wdrożony System wraz z oprogramowaniem stanowiskowym.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6) Prawa zamówień publicznych, przewiduje udzielenie w przeciągu najbliższych trzech lat po udzieleniu zamówienia podstawowego zamówień uzupełniających polegających na uruchomieniu pełnej funkcjonalności dla kolejnych podmiotów obsługiwanych przez GHK SA oraz dostawie (aktualizacji) stanowisk roboczych pod wdrożony System wraz z oprogramowaniem stanowiskowym.
Data zakonczenia 2021-03-31T00:00:00+02:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: - wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w tym okresie co najmniej 2 prace polegające na dostawie wraz z wdrożeniem systemu finansowo-księgowego oraz kadrowo-płacowego wraz z obsługą obiegu dokumentów obsługującego co najmniej 5 firm, działającego w co najmniej 3 lokalizacjach. Przez jedną dostawę rozumie się pracę wykonaną w ramach jednej umowy. - Jeżeli Wykonawca jest dystrybutorem oprogramowania innego podmiotu musi posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie we wdrażaniu oprogramowania poświadczone odpowiednim certyfikatem producenckim lub wdrożyć to oprogramowanie o znacząco podobnym zakresie w 8 firmach.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 2 prace polegające na dostawie wraz z wdrożeniem systemu finansowo-księgowego oraz kadrowo-płacowego wraz z obsługą obiegu dokumentów obsługującego co najmniej 5 firm, działającego w co najmniej 3 lokalizacjach oraz jeżeli Wykonawca jest dystrybutorem oprogramowania innego podmiotu musi posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie we wdrażaniu oprogramowania poświadczone odpowiednim certyfikatem producenckim lub wdrożyć to oprogramowanie o znacząco podobnym zakresie w 8 firmach. Przez jedną dostawę rozumie się pracę wykonaną w ramach jednej umowy oraz która została wykonana lub jest wykonywana należycie, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, które są wykonywane, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy 2. Dokumenty składa każdy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego – www.bip.gpp.grudziadz.pl informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień Umowy, także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach i na poniższych warunkach: 1) w przypadku zmian przepisów prawa, które weszły w życie po zawarciu Umowy, a które powodują konieczność zmiany postanowień Umowy – w takim przypadku zmianie mogą ulec wyłącznie postanowienia Umowy, do których odnoszą się zmiany przepisów prawa w zakresie niezbędnym dla dostosowania Umowy do wprowadzonej zmiany prawa; 2) jeżeli z przyczyn nie przewidzianych w chwili zawarcia Umowy niezbędne jest ograniczenie przez Zamawiającego zakresu zleconego przedmiotu zamówienia - w takim przypadku zmianie mogą ulec postanowienia Umowy odnoszące się do opisu przedmiotu zamówienia oraz obniżona zostanie wysokość wynagrodzenia o wartość elementów, których dotyczy to ograniczenie, 3) zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy, gdy zaistnieje przerwa w realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub w wypadku zajścia okoliczności, które nie były znane w chwili zawarcia Umowy, 4) gdy niezbędna jest zmiana sposobu wykonania Umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy.
IV 4 4 data 2020-07-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 07:30
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)