GuidZP400 |
c36b4de2-de73-41ed-a535-8bde0c578cf8
|
Biuletyn |
548879-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Grudziądzki Park Przemysłowy Sp. z o.o.
|
Regon |
34000902900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Waryńskiego
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Grudziądz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
86-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48 56 696 80 91 do 93
|
Zamawiajacy fax |
+48 56 4506103, +48 56 6968098
|
Zamawiajacy email |
z.bartwicki@gpp.grudziądz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Grudziądzki Park Przemysłowy sp. z o. o., działa jako pełnomocnik Zamawiającego - Grudziądzki Holding Komunalny S.A.
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.gpp.grudziadz.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.gpp.grudziadz.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie zaadresowanej na adres Grudziądzki Park Przemysłowy sp. z o.o., ul. Waryńskiego 32-36, 86-300 Grudziądz (Biuro Zarządu)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa, instalacja i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego (ZSI) dla Grudziądzkiego Holdingu Komunalnego S.A.
|
Numer referencyjny |
PN/04/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę właściwego systemu informatycznego do obsługi F-K, HR, obiegu dokumentów i oprogramowania, niezbędnych do zapewniania pełnej funkcjonalności wymienionej w Załączniku nr 1 SIWZ (funkcjonalność oprogramowania) wraz z załącznikami, zawierające szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Zamówienie obejmuje:
1. Dostawę i instalację (konfiguracja, strojenie, parametryzacja) transakcyjnej, relacyjnej bazy danych, przy czym dostarczony system będzie działał w chmurze.
2. Wdrożenie Systemu informatycznego i zapewnienie jego pełnej funkcjonalności określonej w załączniku nr 1 do SIWZ.
3. Przeprowadzenie szkolenia użytkowników w zakresie sposobu korzystania i funkcjonalności Systemu, w tym przeprowadzenie szkolenia administratorów Systemu w szczególności w zakresie administrowania Systemem i bazą danych. Szkolenie zostanie przeprowadzone dla osób wskazanych przez Zamawiającego. Nie przewiduje się przeprowadzania szkoleń typu e-learning w zastępstwie szkoleń tradycyjnych.
4. Świadczenie usług programistycznych potrzebnych do wykonania zamówienia, w tym przeprowadzenie migracji danych z systemów aktualnie użytkowanych (Załącznik nr 5) przez podmioty, których dane obejmie System wykazane w Załączniku nr 1. Opis funkcjonalny Systemu oraz integrację Systemu z funkcjonującymi obecnie aplikacjami w zakresie zgodnym z niniejszą specyfikacją.
5. Udzielenie/dostawa licencji umożliwiającej jednoczesną pracę 25 użytkowników w pełnym zakresie.
6. Świadczenie usług asysty technicznej przez okres trwania gwarancji, na zasadach określonych w załączniku nr 3 do SIWZ.
7. Udzielenie gwarancji jakości na System oraz świadczenie usług gwarancyjnych i usług konserwacyjnych dot. Systemu, utrzymanie i serwisowanie, w tym:
1) zapewnienie poprawnego działania Systemu i bezpłatne usuwanie wszelkich awarii oraz usterek Systemu,
2) zapewnienie stałych konsultacji telefonicznych i modemowych (hot-line) ze specjalistami w zakresie eksploatacji Systemu w godzinach 8.00 – 16.00 w dni robocze.
8. Dostarczenie dokumentacji w języku polskim w 1 egzemplarzu papierowym i elektronicznym, umożliwiającej korzystanie z Systemu zawierającej co najmniej:
a. opis ogólnych informacji o Systemie (poruszanie się po systemie);
b. opis wszystkich funkcji dostępnych w aplikacji;
c. opis wraz z procedurami instalacji i konfiguracji całego Systemu – od instalacji systemu operacyjnego do uruchomienia aplikacji na stanowisku użytkownika lub administratora;
d. opis struktury zbiorów danych wskazujących zawartość poszczególnych pól informacyjnych i powiązania między nimi,
e. plan odtwarzania systemu po awarii.
9. Zamawiający, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6) Prawa zamówień publicznych, przewiduje udzielenie w przeciągu najbliższych trzech lat po udzieleniu zamówienia podstawowego zamówień uzupełniających polegających na uruchomieniu pełnej funkcjonalności dla kolejnych podmiotów obsługiwanych przez GHK SA oraz dostawie (aktualizacji) stanowisk roboczych pod wdrożony System wraz z oprogramowaniem stanowiskowym.
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6) Prawa zamówień publicznych, przewiduje udzielenie w przeciągu najbliższych trzech lat po udzieleniu zamówienia podstawowego zamówień uzupełniających polegających na uruchomieniu pełnej funkcjonalności dla kolejnych podmiotów obsługiwanych przez GHK SA oraz dostawie (aktualizacji) stanowisk roboczych pod wdrożony System wraz z oprogramowaniem stanowiskowym.
|
Data zakonczenia |
2021-03-31T00:00:00+02:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
- wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje,
w tym okresie co najmniej 2 prace polegające na dostawie wraz z wdrożeniem systemu finansowo-księgowego oraz kadrowo-płacowego wraz z obsługą obiegu dokumentów obsługującego co najmniej 5 firm, działającego w co najmniej 3 lokalizacjach. Przez jedną dostawę rozumie się pracę wykonaną w ramach jednej umowy.
- Jeżeli Wykonawca jest dystrybutorem oprogramowania innego podmiotu musi posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie we wdrażaniu oprogramowania poświadczone odpowiednim certyfikatem producenckim lub wdrożyć to oprogramowanie o znacząco podobnym zakresie w 8 firmach.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 2 prace polegające na dostawie wraz z wdrożeniem systemu finansowo-księgowego oraz kadrowo-płacowego wraz z obsługą obiegu dokumentów obsługującego co najmniej 5 firm, działającego w co najmniej 3 lokalizacjach oraz jeżeli Wykonawca jest dystrybutorem oprogramowania innego podmiotu musi posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie we wdrażaniu oprogramowania poświadczone odpowiednim certyfikatem producenckim lub wdrożyć to oprogramowanie o znacząco podobnym zakresie w 8 firmach. Przez jedną dostawę rozumie się pracę wykonaną w ramach jednej umowy oraz która została wykonana lub jest wykonywana należycie, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, które są wykonywane, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy
2. Dokumenty składa każdy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego – www.bip.gpp.grudziadz.pl informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień Umowy, także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach i na poniższych warunkach:
1) w przypadku zmian przepisów prawa, które weszły w życie po zawarciu Umowy, a które powodują konieczność zmiany postanowień Umowy – w takim przypadku zmianie mogą ulec wyłącznie postanowienia Umowy, do których odnoszą się zmiany przepisów prawa w zakresie niezbędnym dla dostosowania Umowy do wprowadzonej zmiany prawa;
2) jeżeli z przyczyn nie przewidzianych w chwili zawarcia Umowy niezbędne jest ograniczenie przez Zamawiającego zakresu zleconego przedmiotu zamówienia - w takim przypadku zmianie mogą ulec postanowienia Umowy odnoszące się do opisu przedmiotu zamówienia oraz obniżona zostanie wysokość wynagrodzenia o wartość elementów, których dotyczy to ograniczenie,
3) zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy, gdy zaistnieje przerwa w realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub w wypadku zajścia okoliczności, które nie były znane w chwili zawarcia Umowy,
4) gdy niezbędna jest zmiana sposobu wykonania Umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-07-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
07:30
|
IV 4 5 okres |
30
|