Dostawa: Część 1 – mebli biurowych I; Cześć 2 – mebli biurowych II; Część 3 – mebli tapicerowanych; Część 4 – krzeseł i foteli; Część 5 – mebli metalowych; Część 6 – regałów fitotronowych; Część 7 – regału do hodowli roślin metodą in vitro.

Data publikacji 2020-06-26
Data zakończenia 2020-07-08 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Miejscowość Toruń
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 555035-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
1) mebli biurowych I – w części 1 zamówienia;
2) mebli biurowych II – w części 2 zamówienia;
3) mebli tapicerowanych – w części 3 zamówienia;
4) krzeseł i foteli – w części 4 zamówienia;
5) mebli metalowych – w części 5 zamówienia;
6) regałów fitotronowych – w części 6 zamówienia;
7) regału do hodowli roślin metodą in vitro – w części 7 zamówienia.
2. Szczegółowo przedmiot zamówienia, jego zakres oraz wymagania jakościowe określone zostały
w opisie przedmiotu zamówienia-zestawieniu szczegółowym, który stanowią załączniki nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f i 1g do SIWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy, który stanowią załączniki nr 6a, 6b, 6c, 6d, 6e, 6f i 6g do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 32d3359b-2457-4bad-b437-56f213efb8fc
Biuletyn 555035-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Regon 13240000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Gagarina
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Toruń
Zamawiajacy kod pocztowy 87-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 566 114 010
Zamawiajacy fax 566 542 944
Zamawiajacy email bzp@umk.pl
Adres strony url https://www.umk.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.umk.pl/zamowienia/przetargi/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.umk.pl/zamowienia/przetargi/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferty w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, Dział Zaopatrzenia i Transportu, ul. Wileńska 1, pok. 5, 87 - 100 Toruń
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa: Część 1 – mebli biurowych I; Cześć 2 – mebli biurowych II; Część 3 – mebli tapicerowanych; Część 4 – krzeseł i foteli; Część 5 – mebli metalowych; Część 6 – regałów fitotronowych; Część 7 – regału do hodowli roślin metodą in vitro.
Numer referencyjny ZP-080.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 1) mebli biurowych I – w części 1 zamówienia; 2) mebli biurowych II – w części 2 zamówienia; 3) mebli tapicerowanych – w części 3 zamówienia; 4) krzeseł i foteli – w części 4 zamówienia; 5) mebli metalowych – w części 5 zamówienia; 6) regałów fitotronowych – w części 6 zamówienia; 7) regału do hodowli roślin metodą in vitro – w części 7 zamówienia. 2. Szczegółowo przedmiot zamówienia, jego zakres oraz wymagania jakościowe określone zostały w opisie przedmiotu zamówienia-zestawieniu szczegółowym, który stanowią załączniki nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f i 1g do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy, który stanowią załączniki nr 6a, 6b, 6c, 6d, 6e, 6f i 6g do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Okres, w którym realizowane będzie zamówienie zależny jest od części zamówienia i wynosi: 1. dla części 1,5,6 i 7 do 56 dni od daty zawarcia umowy; 2. dla części 2 do 28 dni od daty zawarcia umowy; 3. dla części 3 i 4 do 42 dni od daty zawarcia umowy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow dot. tylko części 1 zamówienia - wykonawca spełni warunek jeżeli wykonał, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - przynajmniej 2. dostawy mebli biurowych o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 PLN brutto (słownie złotych: sto pięćdziesiąt tysięcy, 00/100) każda.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej w punkcie 1 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument lub dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej w punkcie 2, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Zakresie warunkow udzialu dot. tylko części 1 zamówienia: wykaz dostaw - wg wzoru na załączniku nr 5 do SIWZ - wykonanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) dot. części 4 zamówienia: - atesty (sprawozdania) z badań wytrzymałościowych w zakresie bezpieczeństwa użytkowania, - karty charakterystyki tapicerek, - karty charakterystyki wszystkich oferowanych krzeseł i foteli, wymienione powyżej dokumenty należy przedłożyć tylko w przypadku oferowania mebli równoważnych (zamienników) wobec typu mebli wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia jako przykładowego spełniającego wymagania Zamawiającego. b) dot. części 3 i 5 zamówienia – karty charakterystyki oferowanych mebli zawierające zdjęcie, wymiary, proponowaną kolorystykę, nazwę producenta, model i typ. c) dot. części 6 zamówienia: - deklarację zgodności na urządzenia elektryczne niskonapięciowe i kompatybilność elektromagnetyczną, - deklarację zgodności, z której wynika, że oferowany towar spełnia wymogi dotyczące materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością (Rozporządzenie (WE) nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 r.). d) dot. części 7 zamówienia: - atest higieniczny na oferowany regał laboratoryjny (nie dopuszcza się atestów wyłącznie na poszczególne materiały), - certyfikat potwierdzający, że regał zaprojektowano i wykonano w systemie zarządzania jakością: producent musi posiadać certyfikat systemu jakości, czyli certyfikat spełniania wymagań odpowiedniej Polskiej Normy dotyczącej systemów zapewniania jakości w zakresie projektowania, produkcji, dostarczania i serwisowania mebli laboratoryjnych, wydany przez jednostkę uprawnioną do certyfikacji w zakresie systemów zarządzania jakością w rozumieniu Ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2004 nr 204 poz. 2087 z późn. zm.).
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 1) dla części 1 – 4 500,00 PLN (słownie złotych: cztery tysiące pięćset, 00/100); 2) dla części 2 – 2 000,00 PLN (słownie złotych: dwa tysiące, 00/100); 3) dla części 3 – 300,00 PLN (słownie złotych: trzysta, 00/100); 4) dla części 4 – 1 000,00 PLN (słownie złotych: jeden tysiąc, 00/100); 5) dla części 5 – 150,00 PLN (słownie złotych: sto pięćdziesiąt, 00/100); 6) dla części 6 – 1 000,00 PLN (słownie złotych: jeden tysiąc, 00/100); 7) dla części 7 – 200,00 PLN (słownie złotych: dwieście, 00/100).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst określone we wzorze umowy
IV 4 4 data 2020-07-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin wykonania zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin zapłaty
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)