GuidZP400 |
32d3359b-2457-4bad-b437-56f213efb8fc
|
Biuletyn |
555035-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
|
Regon |
13240000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Gagarina
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Toruń
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
87-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
566 114 010
|
Zamawiajacy fax |
566 542 944
|
Zamawiajacy email |
bzp@umk.pl
|
Adres strony url |
https://www.umk.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.umk.pl/zamowienia/przetargi/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.umk.pl/zamowienia/przetargi/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
oferty w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, Dział Zaopatrzenia i Transportu, ul. Wileńska 1, pok. 5, 87 - 100 Toruń
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa: Część 1 – mebli biurowych I; Cześć 2 – mebli biurowych II; Część 3 – mebli tapicerowanych; Część 4 – krzeseł i foteli; Część 5 – mebli metalowych; Część 6 – regałów fitotronowych; Część 7 – regału do hodowli roślin metodą in vitro.
|
Numer referencyjny |
ZP-080.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
1) mebli biurowych I – w części 1 zamówienia;
2) mebli biurowych II – w części 2 zamówienia;
3) mebli tapicerowanych – w części 3 zamówienia;
4) krzeseł i foteli – w części 4 zamówienia;
5) mebli metalowych – w części 5 zamówienia;
6) regałów fitotronowych – w części 6 zamówienia;
7) regału do hodowli roślin metodą in vitro – w części 7 zamówienia.
2. Szczegółowo przedmiot zamówienia, jego zakres oraz wymagania jakościowe określone zostały
w opisie przedmiotu zamówienia-zestawieniu szczegółowym, który stanowią załączniki nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f i 1g do SIWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy, który stanowią załączniki nr 6a, 6b, 6c, 6d, 6e, 6f i 6g do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Okres, w którym realizowane będzie zamówienie zależny jest od części zamówienia i wynosi:
1. dla części 1,5,6 i 7 do 56 dni od daty zawarcia umowy;
2. dla części 2 do 28 dni od daty zawarcia umowy;
3. dla części 3 i 4 do 42 dni od daty zawarcia umowy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
dot. tylko części 1 zamówienia - wykonawca spełni warunek jeżeli wykonał, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - przynajmniej 2. dostawy mebli biurowych o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 PLN brutto (słownie złotych: sto pięćdziesiąt tysięcy, 00/100) każda.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej w
punkcie 1 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument
lub dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce
zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej w
punkcie 2, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo
osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone
przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego
lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce
zamieszkania tej osoby wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
|
Zakresie warunkow udzialu |
dot. tylko części 1 zamówienia: wykaz dostaw - wg wzoru na załączniku nr 5 do SIWZ - wykonanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) dot. części 4 zamówienia:
- atesty (sprawozdania) z badań wytrzymałościowych w zakresie bezpieczeństwa użytkowania,
- karty charakterystyki tapicerek,
- karty charakterystyki wszystkich oferowanych krzeseł i foteli,
wymienione powyżej dokumenty należy przedłożyć tylko w przypadku oferowania mebli równoważnych (zamienników) wobec typu mebli wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia jako przykładowego spełniającego wymagania Zamawiającego.
b) dot. części 3 i 5 zamówienia – karty charakterystyki oferowanych mebli zawierające zdjęcie, wymiary, proponowaną kolorystykę, nazwę producenta, model i typ.
c) dot. części 6 zamówienia:
- deklarację zgodności na urządzenia elektryczne niskonapięciowe i kompatybilność elektromagnetyczną,
- deklarację zgodności, z której wynika, że oferowany towar spełnia wymogi dotyczące materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością (Rozporządzenie (WE) nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 r.).
d) dot. części 7 zamówienia:
- atest higieniczny na oferowany regał laboratoryjny (nie dopuszcza się atestów wyłącznie na poszczególne materiały),
- certyfikat potwierdzający, że regał zaprojektowano i wykonano w systemie zarządzania jakością: producent musi posiadać certyfikat systemu jakości, czyli certyfikat spełniania wymagań odpowiedniej Polskiej Normy dotyczącej systemów zapewniania jakości w zakresie projektowania, produkcji, dostarczania i serwisowania mebli laboratoryjnych, wydany przez jednostkę uprawnioną do certyfikacji w zakresie systemów zarządzania jakością w rozumieniu Ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2004 nr 204 poz. 2087 z późn. zm.).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości:
1) dla części 1 – 4 500,00 PLN (słownie złotych: cztery tysiące pięćset, 00/100);
2) dla części 2 – 2 000,00 PLN (słownie złotych: dwa tysiące, 00/100);
3) dla części 3 – 300,00 PLN (słownie złotych: trzysta, 00/100);
4) dla części 4 – 1 000,00 PLN (słownie złotych: jeden tysiąc, 00/100);
5) dla części 5 – 150,00 PLN (słownie złotych: sto pięćdziesiąt, 00/100);
6) dla części 6 – 1 000,00 PLN (słownie złotych: jeden tysiąc, 00/100);
7) dla części 7 – 200,00 PLN (słownie złotych: dwieście, 00/100).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
określone we wzorze umowy
|
IV 4 4 data |
2020-07-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|