ZAKUP TONERÓW I BĘBNÓW DO DRUKAREK, KSEROKOPIAREK I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH

Data publikacji 2020-06-26
Data zakończenia 2020-07-06 00:00:00
Instytucja Sąd Apelacyjny w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 554164-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup tonerów i bębnów do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Apelacyjnego w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Załączniku nr 2 Formularz Cenowy.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy PZP do 10% wartości umowy brutto w zakresie różnych artykułów wymienionych w Formularzu cenowym – Załącznik nr 2 do SIWZ w zakresie danej części zamówienia; a Wykonawca wyraża na powyższe zgodę. Podstawą uruchomienia zamówienia w zakresie prawa opcji będą realne potrzeby Zamawiającego oraz zagwarantowane środki finansowe.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 78748899-d8e7-4763-b074-213b54426e4b
Biuletyn 554164-N-2020
Zamawiajacy nazwa Sąd Apelacyjny w Poznaniu
Regon 48184240000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Trójpole
Zamawiajacy adres numer domu 21
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61-693
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 61 8274500, 8274588
Zamawiajacy fax 618 226 420
Zamawiajacy email przetargi2@poznan.sa.gov.pl
Adres strony url https://www.poznan.sa.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny sąd
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.poznan.sa.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.poznan.sa.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SĄD APELACYJNY W POZNANIU, ul. Trójpole 21, 61 - 693 Poznań, Biuro Podawcze.
Nazwa nadana zamowieniu ZAKUP TONERÓW I BĘBNÓW DO DRUKAREK, KSEROKOPIAREK I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH
Numer referencyjny ZP-373-05/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup tonerów i bębnów do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Apelacyjnego w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Załączniku nr 2 Formularz Cenowy. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy PZP do 10% wartości umowy brutto w zakresie różnych artykułów wymienionych w Formularzu cenowym – Załącznik nr 2 do SIWZ w zakresie danej części zamówienia; a Wykonawca wyraża na powyższe zgodę. Podstawą uruchomienia zamówienia w zakresie prawa opcji będą realne potrzeby Zamawiającego oraz zagwarantowane środki finansowe.
Cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W celu spełnienia tego warunku wykonawca musi wykazać się doświadczeniem należytego wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: - Dot. części 1 Tonery i bębny do drukarek wykonał co najmniej jedno zamówienie na dostawę tonerów lub bębnów do drukarek lub kserokopiarek lub urządzeń wielofunkcyjnych o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy zł 00/100) brutto; - Dot. części 2 Tonery i bębny do kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych wykonał co najmniej jedno zamówienie na dostawę tonerów lub bębnów do drukarek lub kserokopiarek lub urządzeń wielofunkcyjnych o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy zł 00/100) brutto;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy – w przypadku jeżeli Wykonawca nie poda w Formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ adresu internetowego urzędu lub organu wydającego dokument oraz dokładnych danych referencyjnych dokumentacji.
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
Inne dokumenty niewymienione Formularz ofertowy, Formularz cenowy. Pełnomocnictwo do podpisania ofert-jeżeli dotyczy, zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - jeżeli dotyczy. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Zamawiający żąda, aby Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej (www.poznan.sa.gov.pl) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, złożyli Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca wraz z oświadczeniem może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia zostanie opublikowany na stronie internetowej (https://www.poznan.sa.gov.pl) wraz z informacją, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy określone w § 9 wzoru umowy.
IV 4 4 data 2020-07-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część nr 1: Tonery i bębny do drukarek.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Określone w Załączniku nr 2 (Formularz Cenowy) ilości możliwych do zamówienia materiałów eksploatacyjnych podano szacunkowo. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zamawianych artykułów do 20% z zachowaniem cen jednostkowych wskazanych w Formularzu Cenowym w zakresie poszczególnych części. W przypadku zmniejszenia ilości zamawianych artykułów Zamawiającemu przysługuje prawo proporcjonalnego zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy. Wykonawcy nie przysługuje żadne dodatkowe roszczenie w stosunku do Zamawiającego z tytułu zmniejszenia ilości zamawianych artykułów do 20%.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup tonerów i bębnów do drukarek dla Sądu Apelacyjnego w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Załączniku nr 2 Formularz Cenowy. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy PZP do 10% wartości umowy brutto w zakresie różnych artykułów wymienionych w Formularzu cenowym – Załącznik nr 2 do SIWZ; a Wykonawca wyraża na powyższe zgodę. Podstawą uruchomienia zamówienia w zakresie prawa opcji będą realne potrzeby Zamawiającego oraz zagwarantowane środki finansowe.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część nr 2: Tonery i bębny do kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Określone w Załączniku nr 2 (Formularz Cenowy) ilości możliwych do zamówienia materiałów eksploatacyjnych podano szacunkowo. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zamawianych artykułów do 20% z zachowaniem cen jednostkowych wskazanych w Formularzu Cenowym. W przypadku zmniejszenia ilości zamawianych artykułów Zamawiającemu przysługuje prawo proporcjonalnego zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy. Wykonawcy nie przysługuje żadne dodatkowe roszczenie w stosunku do Zamawiającego z tytułu zmniejszenia ilości zamawianych artykułów do 20%.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup tonerów i bębnów do kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Apelacyjnego w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Załączniku nr 2 Formularz Cenowy. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy PZP do 10% wartości umowy brutto w zakresie różnych artykułów wymienionych w Formularzu cenowym – Załącznik nr 2 do SIWZ; a Wykonawca wyraża na powyższe zgodę. Podstawą uruchomienia zamówienia w zakresie prawa opcji będą realne potrzeby Zamawiającego oraz zagwarantowane środki finansowe.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy od dnia złożenia zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Minimalna wartość dostawy częściowej
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)