Wdrożenie na uczelni zmian w zakresie zarządzania procesem kształcenia poprzez włączenie e-learningu w programy kształcenia na 4 kierunkach

Data publikacji 2020-06-26
Data zakończenia 2020-07-06 00:00:00
Instytucja Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nysie
Miejscowość Nysa
Województwo opolskie
Branża
  • Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 554491-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722121907
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje przystosowanie do potrzeb Zamawiającego oraz wdrożenie platformy e-learningowej, udzielenie gwarancji i świadczenie asysty technicznej jak również wsparcie metodyczne w tworzeniu kursów i przygotowanie materiałów graficznych.
Zamawiający planuje wykonanie 755 godzin kursów:
1. Kwalifikowana pierwsza pomoc W 6h
2. Fizjologia człowieka W 6h
3. Dietetyka pediatryczna W 6h
4. Pracownia żywienia i dietetyki W 4h
5. Organizacja pracy W 6h
6. Edukacja żywieniowa W 6h
7. Anatomia człowieka W 6h
8. Kliniczny zarys chorób W 12h
9. Żywienie człowieka W 10h
10. Farmakologia i Farmakoterapia W 14h
11. Żywienie kliniczne W 34h
12. Żywieniowe leczenie dojelitowe W 6h
13. Technologia żywności i potraw oraz towaroznawstwo W 10h
14. Podstawy żywienia W 10h
15. Chemia żywności W 6h
16. Biochemia ogólna i żywności W 4h
17. Higiena, toksykologia i bezpieczeństwo żywności W 6h
18. Mikrobiologia ogólna i żywności W 6h
19. Analiza i ocena jakości żywności W 6h
20. Zdrowie publiczne W 39h
21. Praktyka pielęgniarska oparta na dowodach naukowych W 6h
22. Farmakologia W 15h
23. Farmakologia i ordynowanie produktów leczniczych W 9h
24. Patologia I W 15h
25. Patologia II W 9h
26. Podstawy urologii i nefrologii z uwzględnieniem problemów osób starszych oraz dializoterapia W 6h
27. Promocja zdrowia W 9h
28. Zakażenia szpitalne W 6h
29. Zarządzanie w pielęgniarstwie W 11h
30. Pielęgniarstwo epidemiologiczne W 11h
31. Opieka i edukacja zdrowotna w chorobach nefrologicznych W 9h
32. Pielęgniarstwo wielokulturowe W 9h
33. Anestezjologia i pielęgniarstwo w zagrożeniu życia 5 sem. W 20h
34. Anestezjologia i pielęgniarstwo w zagrożeniu życia 6 sem. W 8h
35. Dydaktyka medyczna 1 sem. W 6h
36. Dydaktyka medyczna 2 sem. W 6h
37. Dydaktyka medyczna 1 sem. C 6h
38. Dydaktyka medyczna 2 sem. C 6h
39. Podstawy pielęgniarstwa W 30h
40. Prawo w praktyce pielęgniarskiej W 9h
41. Pielęgniarstwo w perspektywie międzynarodowej W 6h
42. Geriatria i pielęgniarstwo geriatryczne W 24h
43. Zmiany endokrynne, cukrzyca i inne choroby metaboliczne w starszym wieku W 8h
44. Chirurgia i pielęgniarstwo chirurgiczne 10h
45. Neurologia i pielęgniarstwo neurologiczne 10h
46. Dietetyka W 8h
47. Psychologia społeczna W 14h
48. Psychologia stresu i jakości życia W 14h
49. Gerontopsychologia W 16h
50. Psychologia zaburzeń odżywiania i otyłości W 16h
51. Fizjologia W 8h
52. Fizjologia wysiłku fizycznego W 6h
53. Żywienie a zdolność do wysiłku W 12h
54. Żywienie człowieka W 20h
55. Technologia żywienia i towaroznawstwo W 12h
56. Podstawy żywienia różnych grup ludności W 8h
57. Elementy anatomii człowieka W 16h
58. Fitness W 6h
59. Psychologia ogólna W 20h
60. Indywidualne techniki wspierające rozwój psychofizyczny człowieka W 12h
61. Prakseologia treningu W 14h
62. Fit atletyka W 10h
63. Projektowanie inżynierskie 1 sem. W 10h
64. Projektowanie inżynierskie 2 sem. W 5h
65. Projektowanie inżynierskie 3 sem. W 10h
66. Zarządzanie produkcją i usługami W 10h
67. Rachunek kosztów dla inżynierów W 10h
68. Badania operacyjne W 3h
69. Zarządzanie jakością i bezpieczeństwem W 10h
70. Logistyka w przedsiębiorstwie W 10h
71. Komputerowe wspomaganie prac inżynierskich 2 sem. W 4h
72. Komputerowe wspomaganie prac inżynierskich 3 sem. W 4h

Zamawiający planuje objąć szkoleniami metodycznymi ok. 30 przedstawicieli kadry dydaktycznej. Zamawiający planuje objąć szkoleniami z zarządzania platformą ok. 30 osób.
Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na wdrożoną platformę e-lerningową do dnia 31.12.2026 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 8 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e3bdeebf-cfa2-49e2-b72e-c2bf0424ee7b
Biuletyn 554491-N-2020
Zamawiajacy nazwa Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nysie
Regon 53219267700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Armii Krajowej
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Nysa
Zamawiajacy kod pocztowy 48-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 077 448 47 00
Zamawiajacy fax 774 352 989
Zamawiajacy email zamowienia@pwsz.nysa.pl
Adres strony url www.pwsz.nysa.pl/przetargi
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu Projekt pn. „Program rozwoju PWSZ w Nysie etap II - doskonalenie jakości kształcenia” nr POWR.03.05.00-00-Z042/18, jest współfinansowany z Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Dostep dokumentow zamowienia www.pwsz.nysa.pl/przetargi
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pwsz.nysa.pl/przetargi
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nysie, ul. Armii Krajowej 7, 48-300 Nysa - sekretariat pokój nr 20
Nazwa nadana zamowieniu Wdrożenie na uczelni zmian w zakresie zarządzania procesem kształcenia poprzez włączenie e-learningu w programy kształcenia na 4 kierunkach
Numer referencyjny ZP22/2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje przystosowanie do potrzeb Zamawiającego oraz wdrożenie platformy e-learningowej, udzielenie gwarancji i świadczenie asysty technicznej jak również wsparcie metodyczne w tworzeniu kursów i przygotowanie materiałów graficznych. Zamawiający planuje wykonanie 755 godzin kursów: 1. Kwalifikowana pierwsza pomoc W 6h 2. Fizjologia człowieka W 6h 3. Dietetyka pediatryczna W 6h 4. Pracownia żywienia i dietetyki W 4h 5. Organizacja pracy W 6h 6. Edukacja żywieniowa W 6h 7. Anatomia człowieka W 6h 8. Kliniczny zarys chorób W 12h 9. Żywienie człowieka W 10h 10. Farmakologia i Farmakoterapia W 14h 11. Żywienie kliniczne W 34h 12. Żywieniowe leczenie dojelitowe W 6h 13. Technologia żywności i potraw oraz towaroznawstwo W 10h 14. Podstawy żywienia W 10h 15. Chemia żywności W 6h 16. Biochemia ogólna i żywności W 4h 17. Higiena, toksykologia i bezpieczeństwo żywności W 6h 18. Mikrobiologia ogólna i żywności W 6h 19. Analiza i ocena jakości żywności W 6h 20. Zdrowie publiczne W 39h 21. Praktyka pielęgniarska oparta na dowodach naukowych W 6h 22. Farmakologia W 15h 23. Farmakologia i ordynowanie produktów leczniczych W 9h 24. Patologia I W 15h 25. Patologia II W 9h 26. Podstawy urologii i nefrologii z uwzględnieniem problemów osób starszych oraz dializoterapia W 6h 27. Promocja zdrowia W 9h 28. Zakażenia szpitalne W 6h 29. Zarządzanie w pielęgniarstwie W 11h 30. Pielęgniarstwo epidemiologiczne W 11h 31. Opieka i edukacja zdrowotna w chorobach nefrologicznych W 9h 32. Pielęgniarstwo wielokulturowe W 9h 33. Anestezjologia i pielęgniarstwo w zagrożeniu życia 5 sem. W 20h 34. Anestezjologia i pielęgniarstwo w zagrożeniu życia 6 sem. W 8h 35. Dydaktyka medyczna 1 sem. W 6h 36. Dydaktyka medyczna 2 sem. W 6h 37. Dydaktyka medyczna 1 sem. C 6h 38. Dydaktyka medyczna 2 sem. C 6h 39. Podstawy pielęgniarstwa W 30h 40. Prawo w praktyce pielęgniarskiej W 9h 41. Pielęgniarstwo w perspektywie międzynarodowej W 6h 42. Geriatria i pielęgniarstwo geriatryczne W 24h 43. Zmiany endokrynne, cukrzyca i inne choroby metaboliczne w starszym wieku W 8h 44. Chirurgia i pielęgniarstwo chirurgiczne 10h 45. Neurologia i pielęgniarstwo neurologiczne 10h 46. Dietetyka W 8h 47. Psychologia społeczna W 14h 48. Psychologia stresu i jakości życia W 14h 49. Gerontopsychologia W 16h 50. Psychologia zaburzeń odżywiania i otyłości W 16h 51. Fizjologia W 8h 52. Fizjologia wysiłku fizycznego W 6h 53. Żywienie a zdolność do wysiłku W 12h 54. Żywienie człowieka W 20h 55. Technologia żywienia i towaroznawstwo W 12h 56. Podstawy żywienia różnych grup ludności W 8h 57. Elementy anatomii człowieka W 16h 58. Fitness W 6h 59. Psychologia ogólna W 20h 60. Indywidualne techniki wspierające rozwój psychofizyczny człowieka W 12h 61. Prakseologia treningu W 14h 62. Fit atletyka W 10h 63. Projektowanie inżynierskie 1 sem. W 10h 64. Projektowanie inżynierskie 2 sem. W 5h 65. Projektowanie inżynierskie 3 sem. W 10h 66. Zarządzanie produkcją i usługami W 10h 67. Rachunek kosztów dla inżynierów W 10h 68. Badania operacyjne W 3h 69. Zarządzanie jakością i bezpieczeństwem W 10h 70. Logistyka w przedsiębiorstwie W 10h 71. Komputerowe wspomaganie prac inżynierskich 2 sem. W 4h 72. Komputerowe wspomaganie prac inżynierskich 3 sem. W 4h Zamawiający planuje objąć szkoleniami metodycznymi ok. 30 przedstawicieli kadry dydaktycznej. Zamawiający planuje objąć szkoleniami z zarządzania platformą ok. 30 osób. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na wdrożoną platformę e-lerningową do dnia 31.12.2026 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 8 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72212190-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 6
Informacje na temat katalogow Zamawiający wymaga aby wdrożenie platformy e-learningowej zostało zrealizowane przez Wykonawcę w terminie do 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, w tym min. 30% materiałów z przedmiotów wymienionych w rozdziale 3 pkt 1 SIWZ, musi zostać opublikowane na platformie e-learningowej do 30 września 2020 r.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Minimalny poziom zdolności: a) Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe (doświadczenie) zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dokonał minimum dwóch usług polegających na wdrożeniu platformy wspierającej e-learning akademicki na uczelniach, o wartości każdej z usług wdrożeniowych nie mniejszej niż 300000,00 zł brutto. b) Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe (potencjał osobowy) zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednimi osobami, gwarantującymi właściwe wykonanie zamówienia i tak, że: Wykonawca dysponuje/będzie dysponował dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia, zespołem osób posiadających wymienione poniżej kwalifikacje zawodowe, wykształcenie i doświadczenie, w skład którego wchodzą niżej określone osoby: - Metodyk kształcenia z minimum 5-cio letnim doświadczeniem w szkoleniu/tworzeniu kursów zdalnych. - Zespół grafików (minimum 2 osoby) - z minimum 2 letnim doświadczeniem w tworzeniu grafik na potrzeby kursów zdalnych. - Zespół wdrożeniowy (minimum 2 osoby), który uczestniczył we wdrożeniu/integracji systemów informatycznych w tym przynajmniej jednej integracji z systemem dziekanatowym. - Specjalista ds. gamifikacji – który opracował minimum 2 koncepcje gamifikacji w tym minimum jedną na potrzeby uczelni wyższej. - Project manager – osoba, która prowadziła przynajmniej 2 projekty obejmujące wdrożenie platformy e-learningowej – w tym minimum 1 na wyższej uczelni.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy – chyba, że Zamawiający będzie posiadał dokumenty dotyczące Wykonawcy lub będzie mógł je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o których mowa w pkt a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Oświadczenia te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: a) Wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. b) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakres wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający w oparciu o art. 144 ust. 1 pkt 1 Ustawy przewiduje możliwość dokonania następujących zmian w zawartej umowie w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, określając jednocześnie warunki ich wprowadzenia: 1) Termin. Termin realizacji umowy może ulec zmianie w przypadku wystąpienia jednej z niżej wymienionych okoliczności pod warunkiem, że ma ona wpływ na termin realizacji całego przedmiotu umowy. Okoliczności mogące spowodować zmianę terminu mogą wynikać z: a) działania siły wyższej (klęski żywiołowe, huragan, powódź, katastrofy transportowe, pożar, eksplozje, wojna, strajk, epidemia i inne nadzwyczajne wydarzenia, których zaistnienie leży poza zasięgiem i kontrolą Zamawiającego lub Wykonawcy), b) następstw okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub przeszkód dających się przypisać Zamawiającemu, W wyżej wymienionych okolicznościach Strony ustalą nowe terminy umowne, z tym że zakres zmiany terminu musi być proporcjonalny do przyczyny jaka ją spowodowała. 2) Zmiana stawki podatku od towarów i usług. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT. Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego. 3) Zaproponowany w ofercie Wykonawcy model systemu (oprogramowania) nie będzie już dostępny na rynku w chwili realizacji zakupu (został wycofany z produkcji). Warunkiem zmiany będzie otrzymanie pisma od Wykonawcy, w którym zostanie stwierdzony ten fakt oraz zostanie zaproponowany nowy system (oprogramowanie) o nie gorszych parametrach (funkcjonalnościach) niż wymagane przez Zamawiającego oraz w niezmienionej cenie i zaakceptowanie tej zmiany przez Zamawiającego.
IV 4 4 data 2020-07-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki Wymagany jest język polski.
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 06.07.2020 r. o godzinie 11:00 w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 21. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nysie, ul. Armii Krajowej 7, 48-300 Nysa,  administrator wyznaczył osobę pełniącą zadania Inspektora Ochrony Danych Osobowych i można się z nim skontaktować poprzez adres e-mail: iod@pwsz.nysa.pl  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wyłonienia wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne, przeprowadzanym zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późniejszymi zmianami) – dalej „ustawa Pzp” oraz w pozostałych celach określonych w ustawie Pzp,  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp,  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, okres przechowywania wynika również z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archi-walnym i archiwach; postępowania o zamówienie publiczne finansowane ze środków pochodzących z funduszy Unii Europejskiej (UE) przechowywane będą również przez okres wynikający z umów o dofinansowanie projektów finansowanych ze środków pochodzących z UE,  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**, − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pa-ni/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO***;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. _____________________ ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Criterion

Kryteria Asysta techniczna
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Konsultacje indywidualne dla każdego kursu
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Czas naprawy/usunięcia awarii
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)