Dostawa sprzętu kwaterunkowego do Placówki Straży Granicznej w Barcianach.

Data publikacji 2020-06-26
Data zakończenia 2020-07-09 00:00:00
Instytucja Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie
Miejscowość Kętrzyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 553185-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu kwaterunkowego wraz z transportem i montażem do Placówki Straży Granicznej w m. Barciany. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia są rysunki i zdjęcia mebli wraz z opisem.
Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ zdjęcia mają na celu wskazanie jedynie pod względem wizualnym pożądany przedmiot dostawy.
1.1.Sprzęt dostarczony w ramach zamówienia ma być sprzętem fabrycznie nowym, tj. nieużywanym, nieuszkodzonym, nieregenerowanym, nierefabrykowanym, nieobciążonym prawami osób lub podmiotów trzecich oraz pochodzić z legalnego źródła sprzedaży producenta.
1.2. Meble powinny być dostarczone w oryginalnych opakowaniach/środkach zabezpieczenia na czas transportu. Opakowania jak również pozostałe akcesoria montażowe po zrealizowanej dostawie i montażu Wykonawca zabiera własnym staraniem.
1.3. Przedstawione w ofercie meble powinny zapewniać funkcjonalność, ponadto powinny być wykonane w sposób zapewniający trwałość w warunkach intensywnej eksploatacji.
1.4. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony wraz z odpowiednimi instrukcjami obsługi w języku polskim, certyfikatami, atestami (o ile dotyczy).
1.5. Proponowane wyposażenie powinno tworzyć jednolitą stylistycznie całość, gwarantującą estetyczny wygląd wnętrza odpowiadającego jego charakterowi i funkcji. Dlatego też, odcień danego koloru musi być jednakowy w każdej sztuce i rodzaju sprzętu określonego w zestawie, dodatkowo na pionowych płytach powinno być usłojenie pionowe. Opisane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ wymiary mebli (szerokość, głębokość, wysokość) są wymiarami pożądanymi przez Zamawiającego. Dopuszcza się niewielkie zmiany wymiarów zewnętrznych w celu zachowania żądanych parametrów wewnętrznych.
1.6.Wykonawca zobowiązany jest w szczególności zapewnić transport i dostarczyć na własny koszt przedmiot zamówienia oraz dokonać rozładunku i montażu (w tym złożenia poszczególnych części składowych) oraz ustawienia w wyznaczonym przez Zamawiającego pomieszczeniu, w określony przez Zamawiającego sposób, sprawdzić stan techniczny przedmiotu umowy.
1.7.W celu dokładnego dopasowania sprzętu dostarczonego i montowanego w pomieszczeniach przewiduje się wizje lokalną budynku z wyłonionym oferentem oraz ewentualne korekty wymiarowe nie wpływające na wartość zestawu meblowego.
1.8.Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia należy uzgodnić wszystkie szczegóły wykonania mebli z przedstawicielem Zamawiającego.
1.9. Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcy gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia. Kryterium gwarancji i rękojmi stanowi dodatkowe kryterium oceny ofert. Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji.


2. Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego o planowanym terminie dostawy telefonicznie lub mailowo na wskazany przez Zamawiającego adres na co najmniej 3 dni przed planowaną dostawą.

3. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f95ab71e-282b-42a6-9114-c12d5ab9de07
Biuletyn 553185-N-2020
Zamawiajacy nazwa Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie
Regon 51020760500000
Zamawiajacy adres ulica Gen. Władysława Sikorskiego
Zamawiajacy adres numer domu 78
Zamawiajacy miejscowosc Kętrzyn
Zamawiajacy kod pocztowy 11-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 89 750 31 88,
Zamawiajacy fax 89 750 37 54
Zamawiajacy email zamowienia.wmosg@strazgraniczna.pl,
Adres strony url www.wm.strazgraniczna.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Programu Krajowego Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego – nr projektu PL/2018/PR/0030, Bezgraniczne Bezpieczeństwo.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wm.strazgraniczna.pl/wm/zamowienia-publiczne/ogloszone
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego – Biuro Podawcze Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej (budynek nr 34) lub przesłać na adres: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej im. gen. bryg. Stefana Pasławskiego, ul. Gen. Władysława Sikorskiego 78, 11-400 Kętrzyn.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej im. gen. bryg. Stefana Pasławskiego, ul. Gen. Władysława Sikorskiego 78, 11-400 Kętrzyn.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu kwaterunkowego do Placówki Straży Granicznej w Barcianach.
Numer referencyjny 09/FI/20
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu kwaterunkowego wraz z transportem i montażem do Placówki Straży Granicznej w m. Barciany. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia są rysunki i zdjęcia mebli wraz z opisem. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ zdjęcia mają na celu wskazanie jedynie pod względem wizualnym pożądany przedmiot dostawy. 1.1.Sprzęt dostarczony w ramach zamówienia ma być sprzętem fabrycznie nowym, tj. nieużywanym, nieuszkodzonym, nieregenerowanym, nierefabrykowanym, nieobciążonym prawami osób lub podmiotów trzecich oraz pochodzić z legalnego źródła sprzedaży producenta. 1.2. Meble powinny być dostarczone w oryginalnych opakowaniach/środkach zabezpieczenia na czas transportu. Opakowania jak również pozostałe akcesoria montażowe po zrealizowanej dostawie i montażu Wykonawca zabiera własnym staraniem. 1.3. Przedstawione w ofercie meble powinny zapewniać funkcjonalność, ponadto powinny być wykonane w sposób zapewniający trwałość w warunkach intensywnej eksploatacji. 1.4. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony wraz z odpowiednimi instrukcjami obsługi w języku polskim, certyfikatami, atestami (o ile dotyczy). 1.5. Proponowane wyposażenie powinno tworzyć jednolitą stylistycznie całość, gwarantującą estetyczny wygląd wnętrza odpowiadającego jego charakterowi i funkcji. Dlatego też, odcień danego koloru musi być jednakowy w każdej sztuce i rodzaju sprzętu określonego w zestawie, dodatkowo na pionowych płytach powinno być usłojenie pionowe. Opisane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ wymiary mebli (szerokość, głębokość, wysokość) są wymiarami pożądanymi przez Zamawiającego. Dopuszcza się niewielkie zmiany wymiarów zewnętrznych w celu zachowania żądanych parametrów wewnętrznych. 1.6.Wykonawca zobowiązany jest w szczególności zapewnić transport i dostarczyć na własny koszt przedmiot zamówienia oraz dokonać rozładunku i montażu (w tym złożenia poszczególnych części składowych) oraz ustawienia w wyznaczonym przez Zamawiającego pomieszczeniu, w określony przez Zamawiającego sposób, sprawdzić stan techniczny przedmiotu umowy. 1.7.W celu dokładnego dopasowania sprzętu dostarczonego i montowanego w pomieszczeniach przewiduje się wizje lokalną budynku z wyłonionym oferentem oraz ewentualne korekty wymiarowe nie wpływające na wartość zestawu meblowego. 1.8.Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia należy uzgodnić wszystkie szczegóły wykonania mebli z przedstawicielem Zamawiającego. 1.9. Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcy gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia. Kryterium gwarancji i rękojmi stanowi dodatkowe kryterium oceny ofert. Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji. 2. Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego o planowanym terminie dostawy telefonicznie lub mailowo na wskazany przez Zamawiającego adres na co najmniej 3 dni przed planowaną dostawą. 3. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) Ustawy Pzp; przy czym: • w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o zamówienie ww. dokument/ty składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. • Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2.Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 ze zm.) 2.1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2.2.Dokument o którym mowa w pkt. 2.1. powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.3.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby – wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.4.W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą: 1.Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem notarialnie), w przypadku gdy: 1.1.Wykonawca dokonuje jakichkolwiek czynności faktycznych lub prawnych w postępowaniu przez przedstawiciela (np. podpisanie i złożenie oferty lub innych oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy, poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów), a uprawnienie do dokonania tych czynności nie wynika z wpisu do rejestru przedsiębiorców, 1.2.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych, Wykonawca załączy do oferty szczegółowy opis (szczegółowe informacje), z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważności. 3. Ponadto w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp, zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu: 3.1. Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) Ustawy Pzp; przy czym: • w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić wraz z oświadczeniem dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; • w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o zamówienie ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. • Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. UWAGA !!! Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zostanie zamieszczony na stronie internetowej wraz z informacją o której mowa powyżej.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany do umowy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług odnosić się będą wyłącznie do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług. 2. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowej stawki podatku od towarów i usług. 3. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej – w formie aneksu – pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-07-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Oferta wraz ze wszystkimi załącznikami musi być sporządzona w języku polskim. Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 W odniesieniu do oświadczenia, o którym mowa w pkt III.3 (w nawiązaniu do rozdziału VI SIWZ) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia z postępowania w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ, przy czym: • w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o zamówienie ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie • w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o zamówienie ww. oświadczenie, musi potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. • Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

Criterion

Kryteria Okres gwarancji i rękojmi
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)