Zakup wyposażenia do przedszkola w Czeszowie i Zawoni w ramach realizacji projektu pn. Smyki z gminy Zawonia

Data publikacji 2020-06-30
Data zakończenia 2020-07-10 00:00:00
Instytucja Gmina Zawonia
Miejscowość Zawonia
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Meble przedszkolne,
  • Pomoce naukowe,
  • Urządzenia multimedialne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 556036-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006, 323220006, 391610008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowego wyposażenia do przedszkola w Czeszowie i Zawoni w podziale na następujące zadania:
zadanie I – sprzęt komputerowy, multimedialny, zadanie II – meble przedszkolne, zadanie III – zabawki, pomoce dydaktyczne, artykuły plastyczne, drobne AGD,
W zakres zamówienia wchodzi wykonanie dostawy i montażu fabrycznie nowego wyposażenia przedszkola w Zawoni i Czeszowie. Zamówienie zostaje podzielone na trzy zadania, w zakres których wchodzi wykonanie: ZADANIE I – sprzęt komputerowy, multimedialny w tym m.in.:laptopy, monitor interaktywny, magiczny dywan, tablety do obsługi robotów, roboty edukacyjne, magiczny dywan,
ZADANIE II – meble przedszkolne, w tym m.in.: regały, szafy, krzesła, stoły,,wózki do sprzątania,
ZADANIE III –zabawki, pomoce dydaktyczne, artykuły plastyczne, drobne AGD w tym m.in.: zabawki, pomoce dydaktyczne, Biofeedback, artykuły plastyczne,drobne AGD,

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a9b329e0-4555-423f-99c6-94a0ad8ca0f9
Biuletyn 556036-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Zawonia
Regon 93193490500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Trzebnicka
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Zawonia
Zamawiajacy kod pocztowy 55-106
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 0-71 312-81-82
Zamawiajacy fax 0-71 312-81-82
Zamawiajacy email inwestycje@zawonia.pl
Adres strony url www.zawonia.pl, www.zawonia.biuletyn.net
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu 10.1 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej / 10.1.1 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej – konkursy horyzontalne, RPO Dolnośląskiego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zawonia.biuletyn.net
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zawonia.biuletyn.net
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny 1. Ofertę należy złożyć w dwóch zamkniętych kopertach w siedzibie Zamawiającego w Zawoni, ul. Trzebnicka nr 11, pokój nr 2 [sekretariat] do dnia 10 lipca 2020 r., do godz. 12:00. UWAGA: Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską. 2. Kopertę zewnętrzną, nie oznakowaną nazwą Wykonawcy należy zaadresować: Urząd Gminy Zawonia, ul. Trzebnicka 11, 55-106 Zawonia i opisać:„ Zakup wyposażenia do przedszkola w Czeszowie i Zawoni w ramach realizacji projektu pn. Smyki z gminy Zawonia, zadanie nr ……” Nie otwierać przed dniem: 10 lipca 2020 r., przed godz. 12:15.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Zawonia, ul. Trzebnicka 11, 55-106 Zawonia
Czy komunikacja elektroniczna wymaga 1
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wyposażenia do przedszkola w Czeszowie i Zawoni w ramach realizacji projektu pn. Smyki z gminy Zawonia
Numer referencyjny 5/GPI/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Ofertę można składać na jedną, dwie lub trzy części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy.
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowego wyposażenia do przedszkola w Czeszowie i Zawoni w podziale na następujące zadania: zadanie I – sprzęt komputerowy, multimedialny, zadanie II – meble przedszkolne, zadanie III – zabawki, pomoce dydaktyczne, artykuły plastyczne, drobne AGD, W zakres zamówienia wchodzi wykonanie dostawy i montażu fabrycznie nowego wyposażenia przedszkola w Zawoni i Czeszowie. Zamówienie zostaje podzielone na trzy zadania, w zakres których wchodzi wykonanie: ZADANIE I – sprzęt komputerowy, multimedialny w tym m.in.:laptopy, monitor interaktywny, magiczny dywan, tablety do obsługi robotów, roboty edukacyjne, magiczny dywan, ZADANIE II – meble przedszkolne, w tym m.in.: regały, szafy, krzesła, stoły,,wózki do sprzątania, ZADANIE III –zabawki, pomoce dydaktyczne, artykuły plastyczne, drobne AGD w tym m.in.: zabawki, pomoce dydaktyczne, Biofeedback, artykuły plastyczne,drobne AGD,
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego. Dodatkowe dostawy, których celem jest częściowa wymiana dostarczonych produktów lub instalacji albo zwiększenie bieżących dostaw lub rozbudowa istniejących instalacji, jeżeli zmiana wykonawcy zobowiązywałaby zamawiającego do nabywania materiałów o innych właściwościach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i utrzymaniu tych produktów lub instalacji o wartości nieprzekraczającej 25 % wartości zamówienia podstawowego. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7) ustawy PZP polegających na powtórzeniu podobnych dostaw w zakresie, który będzie obejmował: ZADANIE I – sprzęt komputerowy, multimedialny w tym m.in.: • laptopy, • monitor interaktywny, • magiczny dywan, • tablety do obsługi robotów, • roboty edukacyjne, • magiczny dywan, ZADANIE II – meble przedszkolne w tym m.in.: • regały, • szafy, • krzesła, • stoły, • wózki do sprzątania, ZADANIE III –zabawki, pomoce dydaktyczne, artykuły plastyczne, drobne AGD w tym m.in.: • zabawki, • pomoce dydaktyczne, • Biofeedback, • artykuły plastyczne, • drobne AGD, Zamówienia, o których mowa powyżej zostaną udzielone na warunkach analogicznych z tymi wynikającymi ze wzoru umowy, z zastrzeżeniem zmian ściśle związanych ze specyfiką danego zamówienia oraz wynikających ze zmian przepisów prawa oraz norm technicznych, czy też zmian czynników cenotwórczych, które miały miejsce pomiędzy dniem zawarcia umowy w sprawie zamówienia podstawowego a dniem zawarcia umowy w sprawie zamówienia podobnego. Wykonawca, przed zawarciem umowy zobowiązany będzie złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, a na żądanie Zamawiającego, również dokumenty potwierdzające złożone oświadczenia, w zakresie nie szerszym niż w postępowaniu o udzielenie zamówienia podstawowego.
Data zakonczenia 2020-08-24T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że: wykonał w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum dwa zamówienia polegające na: • dla ZADANIA I - Dostawie sprzętu komputerowego i multimedialnego o wartości co najmniej 50.000,00 zł brutto • dla ZADANIA II ––Dostawie mebli przedszkolnych o wartości co najmniej 30.000,00 zł brutto, • dla ZADANIA III - Dostawie zabawek, pomocy dydaktycznych, artykułów plastycznych o wartości co najmniej 50.000,00 zł brutto
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych, są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy – wg załącznika nr 5 do SIWZ; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
Inne dokumenty niewymienione pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile upoważnienie nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) i mieć postać oryginału albo notarialnie poświadczonej kopii,
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie: a) zmiany podmiotu, o którym mowa w art. 22a ustawy PZP, na inny pod warunkiem udowodnienia Zamawiającemu, że nowy podmiot spełnia warunki udziału określone w niniejszym w postępowaniu, b) zmiany wartości umowy w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, dotyczących przedmiotu zamówienia w wyniku zmian ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004 r., Nr 54, poz. 535 z późn. zm.), które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę obowiązku, po wykonaniu którego Wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia. Wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek ww. podatku ulega zmianie kwota podatku oraz wynagrodzenie Wykonawcy uwzględniające podatek od towarów i usług, przy czym Wykonawca jest uprawniony do uzyskania zwiększonego wynagrodzenia wyłącznie w sytuacji, gdy dotrzymał terminu realizacji umowy, oraz przekazał Zamawiającemu prawidłowo wystawioną fakturę VAT niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 14 dni od dnia zakończenia realizacji umowy. c) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku gdy zmiana terminu wykonania umowy wynika z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. W takim wypadku zmiana termin wykonania umowy zostanie wydłużony o czas trwania przyczyn niezależnych od Wykonawcy. d) zmiany w zakresie realizacji umowy przy udziale Podwykonawców - zmiany w tym zakresie nastąpić mogą z uwagi na zapewnienie prawidłowej realizacji umowy. Wykonawca, w trakcie realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego, z wyjątkiem przypadków, w których Zamawiający nałożył obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na usługi może: • powierzyć realizację części zamówienia Podwykonawcom, mimo niewskazania w postępowaniu o udzielenie zamówienia takiej części do powierzenia Podwykonawcom; • wskazać inny zakres Podwykonawstwa niż przedstawiony w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w umowie w sprawie zamówienia publicznego; • wskazać innych Podwykonawców niż przedstawieni w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w umowie w sprawie zamówienia publicznego; • zrezygnować z podwykonawstwa. Jeżeli zmiana lub rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający nie wyrazi zgody na zmiany umowy w tym zakresie w przypadku gdy Wykonawca nie będzie dysponował w całości lub w części wierzytelnością od Zamawiającego z tytułu należnego wynagrodzenia za realizację przedmiotu niniejszego zamówienia (np. na skutek przelewu wierzytelności lub zajęcia wierzytelności). Wprowadzenie zmian postanowień umowy wymaga zgodnej woli stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-07-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup wyposażenia do przedszkola w Czeszowie i Zawoni w ramach realizacji projektu pn. Smyki z gminy Zawonia, zadanie I – sprzęt komputerowy, multimedialny,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-24T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis W zakres zamówienia wchodzi wykonanie dostawy i montażu fabrycznie nowego wyposażenia przedszkola w Zawoni i Czeszowie. Zamówienie zostaje podzielone na trzy zadania, w zakres których wchodzi wykonanie: ZADANIE I – sprzęt komputerowy, multimedialny w tym m.in.: • laptopy, • monitor interaktywny, • magiczny dywan, • tablety do obsługi robotów, • roboty edukacyjne, • magiczny dywan,
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup wyposażenia do przedszkola w Czeszowie i Zawoni w ramach realizacji projektu pn. Smyki z gminy Zawonia, zadanie II – meble przedszkolne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39161000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-24T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis W zakres zamówienia wchodzi wykonanie dostawy i montażu fabrycznie nowego wyposażenia przedszkola w Zawoni i Czeszowie. Zamówienie zostaje podzielone na trzy zadania, w zakres których wchodzi wykonanie ZADANIE II – meble przedszkolne, w tym m.in.: • regały, • szafy, • krzesła, • stoły, • wózki do sprzątania,
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup wyposażenia do przedszkola w Czeszowie i Zawoni w ramach realizacji projektu pn. Smyki z gminy Zawonia, zadanie III – zabawki, pomoce dydaktyczne, artykuły plastyczne, drobne AGD,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-24T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis W zakres zamówienia wchodzi wykonanie dostawy i montażu fabrycznie nowego wyposażenia przedszkola w Zawoni i Czeszowie. Zamówienie zostaje podzielone na trzy zadania, w zakres których wchodzi wykonanie ZADANIE III –zabawki, pomoce dydaktyczne, artykuły plastyczne, drobne AGD w tym m.in.: • zabawki, • pomoce dydaktyczne, • Biofeedback, • artykuły plastyczne, • drobne AGD
  

Criterion

Kryteria Cena /C/
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas reakcji w przypadku usterki /R/
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)