Dostawę masek chirurgicznych, sprzętu medycznego, mebli na wyposażenie Ośrodka Rehabilitacji Dzieci i Młodzieży w SPSZOZ „Zdroje” w pakietach oraz zakup specjalistycznych urządzeń do pomiaru temperatury w ramach realizacji projektu: „Modernizacja obiektu przy ul. Świętego Wojciecha na potrzeby przeniesienia Poradni Zdrowia Psychicznego i Poradni Terapii Uzależnienia od Alkoholu

Data publikacji 2020-08-26
Data zakończenia 2020-09-03 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "ZDROJE"
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała,
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 578126-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 330000000, 391500008, 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa masek chirurgicznych, sprzętu medycznego, mebli na wyposażenie Ośrodka Rehabilitacji Dzieci i Młodzieży w SPSZOZ „Zdroje” w pakietach oraz zakup specjalistycznych urządzeń do pomiaru temperatury w ramach realizacji projektu: „Modernizacja obiektu przy ul. Świętego Wojciecha na potrzeby przeniesienia Poradni Zdrowia Psychicznego i Poradni Terapii Uzależnienia od Alkoholu
2. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 24 części zwanych pakietami. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferta powinna obejmować całość przedmiotu zamówienia w danym pakiecie

Lp. Nr pakietu Nazwa Pakietu
1. Nr 1 Aparat do krioterapii
2. Nr 2 Aparat do magnetoterapii z kozetką i stolikiem na aplikatory
3. Nr 3 Elektrostymulator dwukanałowy
4. Nr 4 Fotele obrotowe
5. Nr 5 Kozetki lekarskie
6. Nr 6 Lampa do fototerapii
7. Nr 7 Lodówki
8. Nr 8 Lustra
9. Nr 9 Meble
10. Nr 10 Parawany medyczne
11. Nr 11 Podoskop szklany
12. Nr 12 Rower stacjonarny
13. Nr 13 Stolik do ćwiczeń manualnych
14. Nr 14 Stoliki zabiegowe
15. Nr 15 Stół rehabilitacyjny
16. Nr 16 Taborety lekarskie
17. Nr 17 Waga kolumnowa ze wzrostomierzem
18. Nr 18 Akcesoria do rehabilitacji
19. Nr 19 Maski chirurgiczne
20. Nr 20 Wózek zabiegowy
21. Nr 21 Asystor stomatologiczny
22. Nr 22 Krzesła obrotowe
23. Nr 23 Biurko
24. Nr 24 Specjalistyczne urządzenia do pomiaru temperatury

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f5360344-74d7-4504-a58b-2d180be402e2
Biuletyn 578126-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "ZDROJE"
Regon 29141100000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mączna
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 70-780
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 918 806 260
Zamawiajacy fax 918 806 203
Zamawiajacy email org@szpital-zdroje.szczecin.pl
Adres strony url http://bip.szpital-zdroje.pl/zamowienia-publiczne
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://portal.smartpzp.pl/spszozzdroje
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://portal.smartpzp.pl/spszozzdroje
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://portal.smartpzp.pl/spszozzdroje
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej na adres SPSZOZ "Zdroje" ul. Mączna 4,70-780 Szczecin, Pawilon nr 5 - Kancelaria
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SPSZOZ "Zdroje" ul. Mączna 4,70-780 Szczecin, Pawilon nr 5 - Kancelaria
Nazwa nadana zamowieniu Dostawę masek chirurgicznych, sprzętu medycznego, mebli na wyposażenie Ośrodka Rehabilitacji Dzieci i Młodzieży w SPSZOZ „Zdroje” w pakietach oraz zakup specjalistycznych urządzeń do pomiaru temperatury w ramach realizacji projektu: „Modernizacja obiektu przy ul. Świętego Wojciecha na potrzeby przeniesienia Poradni Zdrowia Psychicznego i Poradni Terapii Uzależnienia od Alkoholu
Numer referencyjny 48/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa masek chirurgicznych, sprzętu medycznego, mebli na wyposażenie Ośrodka Rehabilitacji Dzieci i Młodzieży w SPSZOZ „Zdroje” w pakietach oraz zakup specjalistycznych urządzeń do pomiaru temperatury w ramach realizacji projektu: „Modernizacja obiektu przy ul. Świętego Wojciecha na potrzeby przeniesienia Poradni Zdrowia Psychicznego i Poradni Terapii Uzależnienia od Alkoholu 2. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 24 części zwanych pakietami. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferta powinna obejmować całość przedmiotu zamówienia w danym pakiecie Lp. Nr pakietu Nazwa Pakietu 1. Nr 1 Aparat do krioterapii 2. Nr 2 Aparat do magnetoterapii z kozetką i stolikiem na aplikatory 3. Nr 3 Elektrostymulator dwukanałowy 4. Nr 4 Fotele obrotowe 5. Nr 5 Kozetki lekarskie 6. Nr 6 Lampa do fototerapii 7. Nr 7 Lodówki 8. Nr 8 Lustra 9. Nr 9 Meble 10. Nr 10 Parawany medyczne 11. Nr 11 Podoskop szklany 12. Nr 12 Rower stacjonarny 13. Nr 13 Stolik do ćwiczeń manualnych 14. Nr 14 Stoliki zabiegowe 15. Nr 15 Stół rehabilitacyjny 16. Nr 16 Taborety lekarskie 17. Nr 17 Waga kolumnowa ze wzrostomierzem 18. Nr 18 Akcesoria do rehabilitacji 19. Nr 19 Maski chirurgiczne 20. Nr 20 Wózek zabiegowy 21. Nr 21 Asystor stomatologiczny 22. Nr 22 Krzesła obrotowe 23. Nr 23 Biurko 24. Nr 24 Specjalistyczne urządzenia do pomiaru temperatury
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow 1) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku Wykonawca zobowiązany jest oświadczyć, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia - dla każdego pakietu - nie niższą niż, w stosunku do poszczególnej części: Lp. Nr pakietu Nazwa Pakietu za sumę ubezpieczenia w zł co najmniej 1. Nr 1 Aparat do krioterapii 15 000 zł 2. Nr 2 Aparat do magnetoterapii z kozetką i stolikiem na aplikatory 10 000 zł 3. Nr 3 Elektrostymulator dwukanałowy 4 000 zł 4. Nr 4 Fotele obrotowe 2 000 zł 5. Nr 5 Kozetki lekarskie 3 000 zł 6. Nr 6 Lampa do fototerapii 2 000 zł 7. Nr 7 Lodówki 400 zł 8. Nr 8 Lustra 4 000 zł 9. Nr 9 Meble 24 000 zł 10. Nr 10 Parawany medyczne 2 000 zł 11. Nr 11 Podoskop szklany 1 000 zł 12. Nr 12 Rower stacjonarny 2 000 zł 13. Nr 13 Stolik do ćwiczeń manualnych 800 zł 14. Nr 14 Stoliki zabiegowe 1 000 zł 15. Nr 15 Stół rehabilitacyjny 2 000 zł 16. Nr 16 Taborety lekarskie 2 000 zł 17. Nr 17 Waga kolumnowa ze wzrostomierzem 1 000 zł 18. Nr 18 Akcesoria do rehabilitacji 7 000 zł 19. Nr 19 Maski chirurgiczne 90 000 zł 20. Nr 20 Wózek zabiegowy 800 zł 21. Nr 21 Asystor stomatologiczny 900 zł 22. Nr 22 Krzesła obrotowe 200 zł 23. Nr 23 Biurko 100 zł 24. Nr 24 Specjalistyczne urządzenia do pomiaru temperatury 10 000 zł W celu wstępnego potwierdzenia, spełniania warunku dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej, Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie - oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca w całości w stosunku do poszczególnej części. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Celem potwierdzenia spełniania ww. warunku Wykonawca zobowiązany jest oświadczyć, że należycie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – minimum dwie dostawy polegające na: a) w zakresie pakietów nr 4, 5, 7, 8, 9, 10, 16, 22, 23 – w zakresie dostawy mebli, mebli medycznych wraz z montażem, z których co najmniej jedna - w odniesieniu do odpowiedniego pakietu – będzie o wartości niemniejszej niż określona poniżej; b) w zakresie pakietów nr 1, 2, 3, 6, 11, 12, 13, 14, 15, 17, 18, 19, 20, 21 – w zakresie dostawy różnego rodzaju wyrobów medycznych lub produktów farmaceutycznych lub sprzętu do rehabilitacji, z których co najmniej jedna - w odniesieniu do odpowiedniego pakietu – będzie o wartości niemniejszej niż określona poniżej; c) w zakresie pakietu nr 24 – w zakresie dostawy urządzeń do pomiaru temperatury, z których co najmniej jedna - w odniesieniu do odpowiedniego pakietu – będzie o wartości niemniejszej niż określona poniżej; Lp. Nr pakietu Nazwa Pakietu za kwotę brutto co najmniej 1. Nr 1 Aparat do krioterapii 15 000 zł 2. Nr 2 Aparat do magnetoterapii z kozetką i stolikiem na aplikatory 10 000 zł 3. Nr 3 Elektrostymulator dwukanałowy 4 000 zł 4. Nr 4 Fotele obrotowe 2 000 zł 5. Nr 5 Kozetki lekarskie 3 000 zł 6. Nr 6 Lampa do fototerapii 2 000 zł 7. Nr 7 Lodówki 400 zł 8. Nr 8 Lustra 4 000 zł 9. Nr 9 Meble 24 000 zł 10. Nr 10 Parawany medyczne 2 000 zł 11. Nr 11 Podoskop szklany 1 000 zł 12. Nr 12 Rower stacjonarny 2 000 zł 13. Nr 13 Stolik do ćwiczeń manualnych 800 zł 14. Nr 14 Stoliki zabiegowe 1 000 zł 15. Nr 15 Stół rehabilitacyjny 2 000 zł 16. Nr 16 Taborety lekarskie 2 000 zł 17. Nr 17 Waga kolumnowa ze wzrostomierzem 1 000 zł 18. Nr 18 Akcesoria do rehabilitacji 7 000 zł 19. Nr 19 Maski chirurgiczne 90 000 zł 20. Nr 20 Wózek zabiegowy 800 zł 21. Nr 21 Asystor stomatologiczny 900 zł 22. Nr 22 Krzesła obrotowe 200 zł 23. Nr 23 Biurko 100 zł 24. Nr 24 Specjalistyczne urządzenia do pomiaru temperatury 10 000 zł Celem wstępnego potwierdzenia spełniania warunku dot. zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie - oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca w całości w stosunku do poszczególnej części. Jeżeli Wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia w kilku pakietach te same dostawy mogą posłużyć mu do wykazania spełniania warunku zdolności technicznej lub zawodowej w różnych pakietach. Dostawy te należy jednak za każdym razem przyporządkować do odpowiedniego pakietu. W przypadku, gdy w wykazie zostanie zamieszczone zadanie obejmujący szerszy zakres, to wykonawca jest zobowiązany osobno wyszczególnić wartość, przedmiot, datę wykonania i odbiorcę dotyczącą dostaw odpowiadającej rodzajem i wartością określonej przez Zamawiającego. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, z powodów określonych w pkt 1ppkt 3 lit. a i w celu wykazania tego obowiązany jest złożyć następujący dokument: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku oferty wspólnej ww. odpis składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną W przypadku oferty składanej w formie pisemnej ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. W przypadku oferty składanej w formie elektronicznej ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem). W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności ww. dokumentu w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tej bazy danych wskazane przez wykonawcę dokumenty. W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdziale VI SIWZ, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
Zakresie warunkow udzialu 2) Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2 i w celu wykazania tego obowiązany jest złożyć następujące dokumenty: a) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego w pkt. 2, ppkt. 1) W przypadku oferty składanej w formie pisemnej ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. W przypadku oferty składanej w formie elektronicznej ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem). b) wykaz dostaw, o których mowa w pkt 2 ppkt 2) (powyżej) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. W przypadku oferty składanej w formie pisemnej ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. W przypadku oferty składanej w formie elektronicznej ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 3) w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, tj.: a) w zakresie Pakietów nr 1-7, 10-24 - katalog ze zdjęciami (folder) oferowanego produktu - zawierający nazwę produktu nazwę producenta, szczegółową charakterystykę. Katalog ze zdjęciami (folder) powinien uwzględniać parametry techniczne, czyli tzw. technical data zaoferowanego produktu Zamawiający informuje, iż katalog nie musi zawierać wszystkich szczegółowych opisów lub danych produktu, jeżeli zostały one podane przez wykonawcę m.in. w zestawieniu parametrów technicznych danego produktu, odpowiednio w załącznikach nr 1-7, 10-24 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia/szczegółowa oferta cenowa. W przypadku, gdy przedłożony katalog byłby w innym języku niż język polski należy dołączyć tłumaczenia folderu oferowanego produktu na język polski. W przypadku gdyby występowały rozbieżności i dotyczyły one elementów np. konstrukcji przedmiotu Zamawiający wymaga oświadczenia producenta o możliwości wykonania przedmiotu w sposób zgodny z SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzania wiarygodności podanych przez Wykonawcę parametrów technicznych we wszystkich dostępnych źródłach b) w zakresie Pakietu nr 19 - wypełniony załącznik nr 6 „Wykaz próbek oferowanych produktów” c) w zakresie Pakietu nr 19 - próbki oferowanych produktów w celu potwierdzenia parametrów wymaganych przez Zamawiającego W przypadku oferty składanej w formie pisemnej dokumenty o których mowa w pkt. a), b) należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. W przypadku oferty składanej w formie elektronicznej dokumenty o których mowa w pkt. a), b) należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem). W zakresie pkt. C) próbki należy złożyć na adres Zamawiającego: SPSZOZ Zdroje, ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin, Pawilon nr 5 – Kancelaria [Próbki powinny być dostarczone za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 oraz z 2018 r. poz. 106, 138, 650, 1118 i 1629), osobiście lub za pośrednictwem posłańca]. Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę.
Inne dokumenty niewymienione Załącznik nr 1 Formularz ofertowy; Załączniki nr 1.1-1.24 Szczegółowa oferta cenowa Załącznik nr 2 Oświadczenie wykonawcy dot. przesłanek wykluczenia z postępowania; Załącznik nr 3 Oświadczenie wykonawcy dot. spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; Załącznik nr 4 Wzór zobowiązania podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; Załącznik nr 5 Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Załącznik nr 6 Wykaz próbek
Czy wadium 1
Wadium Zgodnie z SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z SIWZ
IV 4 4 data 2020-09-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki W języku polskim
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Aparat do krioterapii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Aparat do krioterapii
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Aparat do magnetoterapii z kozetką i stolikiem na aplikatory
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Aparat do magnetoterapii z kozetką i stolikiem na aplikatory
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Elektrostymulator dwukanałowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Elektrostymulator dwukanałowy
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Fotele obrotowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Fotele obrotowe
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Kozetki lekarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Kozetki lekarskie
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Lampa do fototerapii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Lampa do fototerapii
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Lodówki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Lodówki
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Lustra
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Lustra
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Meble
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Meble
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Parawany medyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Parawany medyczne
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Podoskop szklany
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Podoskop szklany
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Rower stacjonarny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Rower stacjonarny
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Stolik do ćwiczeń manualnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Stolik do ćwiczeń manualnych
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Stoliki zabiegowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Stoliki zabiegowe
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Stół rehabilitacyjny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Stół rehabilitacyjny
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Taborety lekarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Taborety lekarskie
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Waga kolumnowa ze wzrostomierzem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Waga kolumnowa ze wzrostomierzem
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Akcesoria do rehabilitacji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Akcesoria do rehabilitacji
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Maski chirurgiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-03-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Maski chirurgiczne
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Wózek zabiegowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Wózek zabiegowy
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa Asystor stomatologiczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Asystor stomatologiczny
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa Krzesła obrotowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Krzesła obrotowe
  
Zalacznik czesc nr 23
Zalacznik nazwa Biurko
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Biurko
  
Zalacznik czesc nr 24
Zalacznik nazwa Specjalistyczne urządzenia do pomiaru temperatury
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Specjalistyczne urządzenia do pomiaru temperatury
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)