GuidZP400 |
f5360344-74d7-4504-a58b-2d180be402e2
|
Biuletyn |
578126-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "ZDROJE"
|
Regon |
29141100000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Mączna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
70-780
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
918 806 260
|
Zamawiajacy fax |
918 806 203
|
Zamawiajacy email |
org@szpital-zdroje.szczecin.pl
|
Adres strony url |
http://bip.szpital-zdroje.pl/zamowienia-publiczne
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://portal.smartpzp.pl/spszozzdroje
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://portal.smartpzp.pl/spszozzdroje
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://portal.smartpzp.pl/spszozzdroje
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej na adres SPSZOZ "Zdroje" ul. Mączna 4,70-780 Szczecin, Pawilon nr 5 - Kancelaria
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SPSZOZ "Zdroje" ul. Mączna 4,70-780 Szczecin, Pawilon nr 5 - Kancelaria
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawę masek chirurgicznych, sprzętu medycznego, mebli na wyposażenie Ośrodka Rehabilitacji Dzieci i Młodzieży w SPSZOZ „Zdroje” w pakietach oraz zakup specjalistycznych urządzeń do pomiaru temperatury w ramach realizacji projektu: „Modernizacja obiektu przy ul. Świętego Wojciecha na potrzeby przeniesienia Poradni Zdrowia Psychicznego i Poradni Terapii Uzależnienia od Alkoholu
|
Numer referencyjny |
48/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa masek chirurgicznych, sprzętu medycznego, mebli na wyposażenie Ośrodka Rehabilitacji Dzieci i Młodzieży w SPSZOZ „Zdroje” w pakietach oraz zakup specjalistycznych urządzeń do pomiaru temperatury w ramach realizacji projektu: „Modernizacja obiektu przy ul. Świętego Wojciecha na potrzeby przeniesienia Poradni Zdrowia Psychicznego i Poradni Terapii Uzależnienia od Alkoholu
2. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 24 części zwanych pakietami. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferta powinna obejmować całość przedmiotu zamówienia w danym pakiecie
Lp. Nr pakietu Nazwa Pakietu
1. Nr 1 Aparat do krioterapii
2. Nr 2 Aparat do magnetoterapii z kozetką i stolikiem na aplikatory
3. Nr 3 Elektrostymulator dwukanałowy
4. Nr 4 Fotele obrotowe
5. Nr 5 Kozetki lekarskie
6. Nr 6 Lampa do fototerapii
7. Nr 7 Lodówki
8. Nr 8 Lustra
9. Nr 9 Meble
10. Nr 10 Parawany medyczne
11. Nr 11 Podoskop szklany
12. Nr 12 Rower stacjonarny
13. Nr 13 Stolik do ćwiczeń manualnych
14. Nr 14 Stoliki zabiegowe
15. Nr 15 Stół rehabilitacyjny
16. Nr 16 Taborety lekarskie
17. Nr 17 Waga kolumnowa ze wzrostomierzem
18. Nr 18 Akcesoria do rehabilitacji
19. Nr 19 Maski chirurgiczne
20. Nr 20 Wózek zabiegowy
21. Nr 21 Asystor stomatologiczny
22. Nr 22 Krzesła obrotowe
23. Nr 23 Biurko
24. Nr 24 Specjalistyczne urządzenia do pomiaru temperatury
|
Cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
1) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej
W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku Wykonawca zobowiązany jest oświadczyć, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia - dla każdego pakietu - nie niższą niż, w stosunku do poszczególnej części:
Lp. Nr pakietu Nazwa Pakietu za sumę ubezpieczenia w zł co najmniej
1. Nr 1 Aparat do krioterapii 15 000 zł
2. Nr 2 Aparat do magnetoterapii z kozetką i stolikiem na aplikatory 10 000 zł
3. Nr 3 Elektrostymulator dwukanałowy 4 000 zł
4. Nr 4 Fotele obrotowe 2 000 zł
5. Nr 5 Kozetki lekarskie 3 000 zł
6. Nr 6 Lampa do fototerapii 2 000 zł
7. Nr 7 Lodówki 400 zł
8. Nr 8 Lustra 4 000 zł
9. Nr 9 Meble 24 000 zł
10. Nr 10 Parawany medyczne 2 000 zł
11. Nr 11 Podoskop szklany 1 000 zł
12. Nr 12 Rower stacjonarny 2 000 zł
13. Nr 13 Stolik do ćwiczeń manualnych 800 zł
14. Nr 14 Stoliki zabiegowe 1 000 zł
15. Nr 15 Stół rehabilitacyjny 2 000 zł
16. Nr 16 Taborety lekarskie 2 000 zł
17. Nr 17 Waga kolumnowa ze wzrostomierzem 1 000 zł
18. Nr 18 Akcesoria do rehabilitacji 7 000 zł
19. Nr 19 Maski chirurgiczne 90 000 zł
20. Nr 20 Wózek zabiegowy 800 zł
21. Nr 21 Asystor stomatologiczny 900 zł
22. Nr 22 Krzesła obrotowe 200 zł
23. Nr 23 Biurko 100 zł
24. Nr 24 Specjalistyczne urządzenia do pomiaru temperatury 10 000 zł
W celu wstępnego potwierdzenia, spełniania warunku dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej, Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie - oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca w całości w stosunku do poszczególnej części.
Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Celem potwierdzenia spełniania ww. warunku Wykonawca zobowiązany jest oświadczyć, że należycie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – minimum dwie dostawy polegające na:
a) w zakresie pakietów nr 4, 5, 7, 8, 9, 10, 16, 22, 23 – w zakresie dostawy mebli, mebli medycznych wraz z montażem, z których co najmniej jedna - w odniesieniu do odpowiedniego pakietu – będzie o wartości niemniejszej niż określona poniżej;
b) w zakresie pakietów nr 1, 2, 3, 6, 11, 12, 13, 14, 15, 17, 18, 19, 20, 21 – w zakresie dostawy różnego rodzaju wyrobów medycznych lub produktów farmaceutycznych lub sprzętu do rehabilitacji, z których co najmniej jedna - w odniesieniu do odpowiedniego pakietu – będzie o wartości niemniejszej niż określona poniżej;
c) w zakresie pakietu nr 24 – w zakresie dostawy urządzeń do pomiaru temperatury, z których co najmniej jedna - w odniesieniu do odpowiedniego pakietu – będzie o wartości niemniejszej niż określona poniżej;
Lp. Nr pakietu Nazwa Pakietu za kwotę brutto
co najmniej
1. Nr 1 Aparat do krioterapii 15 000 zł
2. Nr 2 Aparat do magnetoterapii z kozetką i stolikiem na aplikatory 10 000 zł
3. Nr 3 Elektrostymulator dwukanałowy 4 000 zł
4. Nr 4 Fotele obrotowe 2 000 zł
5. Nr 5 Kozetki lekarskie 3 000 zł
6. Nr 6 Lampa do fototerapii 2 000 zł
7. Nr 7 Lodówki 400 zł
8. Nr 8 Lustra 4 000 zł
9. Nr 9 Meble 24 000 zł
10. Nr 10 Parawany medyczne 2 000 zł
11. Nr 11 Podoskop szklany 1 000 zł
12. Nr 12 Rower stacjonarny 2 000 zł
13. Nr 13 Stolik do ćwiczeń manualnych 800 zł
14. Nr 14 Stoliki zabiegowe 1 000 zł
15. Nr 15 Stół rehabilitacyjny 2 000 zł
16. Nr 16 Taborety lekarskie 2 000 zł
17. Nr 17 Waga kolumnowa ze wzrostomierzem 1 000 zł
18. Nr 18 Akcesoria do rehabilitacji 7 000 zł
19. Nr 19 Maski chirurgiczne 90 000 zł
20. Nr 20 Wózek zabiegowy 800 zł
21. Nr 21 Asystor stomatologiczny 900 zł
22. Nr 22 Krzesła obrotowe 200 zł
23. Nr 23 Biurko 100 zł
24. Nr 24 Specjalistyczne urządzenia do pomiaru temperatury 10 000 zł
Celem wstępnego potwierdzenia spełniania warunku dot. zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie - oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca w całości w stosunku do poszczególnej części.
Jeżeli Wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia w kilku pakietach te same dostawy mogą posłużyć mu do wykazania spełniania warunku zdolności technicznej lub zawodowej w różnych pakietach. Dostawy te należy jednak za każdym razem przyporządkować do odpowiedniego pakietu. W przypadku, gdy w wykazie zostanie zamieszczone zadanie obejmujący szerszy zakres, to wykonawca jest zobowiązany osobno wyszczególnić wartość, przedmiot, datę wykonania i odbiorcę dotyczącą dostaw odpowiadającej rodzajem i wartością określonej przez Zamawiającego.
Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, z powodów określonych w pkt 1ppkt 3 lit. a i w celu wykazania tego obowiązany jest złożyć następujący dokument: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24ust. 5 pkt 1 ustawy.
W przypadku oferty wspólnej ww. odpis składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną
W przypadku oferty składanej w formie pisemnej ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
W przypadku oferty składanej w formie elektronicznej ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem).
W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności ww. dokumentu w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tej bazy danych wskazane przez wykonawcę dokumenty.
W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdziale VI SIWZ, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
|
Zakresie warunkow udzialu |
2) Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2 i w celu wykazania tego obowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
a) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego w pkt. 2, ppkt. 1)
W przypadku oferty składanej w formie pisemnej ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
W przypadku oferty składanej w formie elektronicznej ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem).
b) wykaz dostaw, o których mowa w pkt 2 ppkt 2) (powyżej) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.
W przypadku oferty składanej w formie pisemnej ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
W przypadku oferty składanej w formie elektronicznej ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem).
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
3) w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, tj.:
a) w zakresie Pakietów nr 1-7, 10-24 - katalog ze zdjęciami (folder) oferowanego produktu - zawierający nazwę produktu nazwę producenta, szczegółową charakterystykę. Katalog ze zdjęciami (folder) powinien uwzględniać parametry techniczne, czyli tzw. technical data zaoferowanego produktu Zamawiający informuje, iż katalog nie musi zawierać wszystkich szczegółowych opisów lub danych produktu, jeżeli zostały one podane przez wykonawcę m.in. w zestawieniu parametrów technicznych danego produktu, odpowiednio w załącznikach nr 1-7, 10-24 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia/szczegółowa oferta cenowa.
W przypadku, gdy przedłożony katalog byłby w innym języku niż język polski należy dołączyć tłumaczenia folderu oferowanego produktu na język polski.
W przypadku gdyby występowały rozbieżności i dotyczyły one elementów np. konstrukcji przedmiotu Zamawiający wymaga oświadczenia producenta o możliwości wykonania przedmiotu w sposób zgodny z SIWZ.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzania wiarygodności podanych przez Wykonawcę parametrów technicznych we wszystkich dostępnych źródłach
b) w zakresie Pakietu nr 19 - wypełniony załącznik nr 6 „Wykaz próbek oferowanych produktów”
c) w zakresie Pakietu nr 19 - próbki oferowanych produktów w celu potwierdzenia parametrów wymaganych przez Zamawiającego
W przypadku oferty składanej w formie pisemnej dokumenty o których mowa w pkt. a), b) należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
W przypadku oferty składanej w formie elektronicznej dokumenty o których mowa w pkt. a), b) należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem).
W zakresie pkt. C) próbki należy złożyć na adres Zamawiającego: SPSZOZ Zdroje, ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin, Pawilon nr 5 – Kancelaria
[Próbki powinny być dostarczone za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 oraz z 2018 r. poz. 106, 138, 650, 1118 i 1629), osobiście lub za pośrednictwem posłańca].
Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Załącznik nr 1 Formularz ofertowy;
Załączniki nr 1.1-1.24 Szczegółowa oferta cenowa
Załącznik nr 2 Oświadczenie wykonawcy dot. przesłanek wykluczenia z postępowania;
Załącznik nr 3 Oświadczenie wykonawcy dot. spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
Załącznik nr 4 Wzór zobowiązania podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia;
Załącznik nr 5 Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Załącznik nr 6 Wykaz próbek
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zgodnie z SIWZ
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z SIWZ
|
IV 4 4 data |
2020-09-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
W języku polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Aparat do krioterapii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Aparat do krioterapii
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Aparat do magnetoterapii z kozetką i stolikiem na aplikatory
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Aparat do magnetoterapii z kozetką i stolikiem na aplikatory
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Elektrostymulator dwukanałowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Elektrostymulator dwukanałowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Fotele obrotowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Fotele obrotowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Kozetki lekarskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Kozetki lekarskie
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Lampa do fototerapii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Lampa do fototerapii
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Lodówki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Lodówki
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Lustra
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Lustra
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Meble
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Meble
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Parawany medyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Parawany medyczne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Podoskop szklany
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Podoskop szklany
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Rower stacjonarny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Rower stacjonarny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Stolik do ćwiczeń manualnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Stolik do ćwiczeń manualnych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Stoliki zabiegowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Stoliki zabiegowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Stół rehabilitacyjny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Stół rehabilitacyjny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Taborety lekarskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Taborety lekarskie
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Waga kolumnowa ze wzrostomierzem
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Waga kolumnowa ze wzrostomierzem
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
Akcesoria do rehabilitacji
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Akcesoria do rehabilitacji
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
Maski chirurgiczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-03-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Maski chirurgiczne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
20
|
Zalacznik nazwa |
Wózek zabiegowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Wózek zabiegowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
21
|
Zalacznik nazwa |
Asystor stomatologiczny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Asystor stomatologiczny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
22
|
Zalacznik nazwa |
Krzesła obrotowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Krzesła obrotowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
23
|
Zalacznik nazwa |
Biurko
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Biurko
|
| |
Zalacznik czesc nr |
24
|
Zalacznik nazwa |
Specjalistyczne urządzenia do pomiaru temperatury
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Specjalistyczne urządzenia do pomiaru temperatury
|
| |