GuidZP400 |
fdbe217e-ca36-4681-bfa2-9b2caab22de7
|
Biuletyn |
578141-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
|
Regon |
47075497600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Lutomierska 108/112
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
91-048
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
426 652 295
|
Zamawiajacy fax |
426 652 080
|
Zamawiajacy email |
zampub@ld.policja.gov.pl
|
Adres strony url |
www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://platformazakupowa.pl/kwp_lodz
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://platformazakupowa.pl/kwp_lodz
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://platformazakupowa.pl/kwp_lodz
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna, papierowa
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Sekcja ds. Funduszy Pomocowych i Zamówień Publicznych Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi, ul. Lutomierska 108/112, 91-048 Łódź
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa odzieży roboczej i ochronnej, obuwia roboczego i ochronnego, elementów ochrony indywidualnej – jednorazowej oraz odzieży sportowej i obuwia sportowego.
|
Numer referencyjny |
FZ-2380/33/20/EG
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
nie zastrzega
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
nie ograniczono
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej i ochronnej, obuwia roboczego i ochronnego, elementów ochrony indywidualnej – jednorazowej oraz odzieży sportowej i obuwia sportowego.
2.Szczegółowy wykaz asortymentu zawiera Formularz asortymentowo – cenowy, stanowiący załącznik nr 2.1 – 2.4 do SIWZ. Ceny jednostkowe podane w załączniku nr 2.1 – 2.4 do SIWZ nie ulegną zmianie przez cały czas obowiązywania umowy z zastrzeżeniem § 11 umowy.
3.Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami
określonymi przez Zamawiającego w odniesieniu do asortymentu wymienionego w poszczególnych pozycjach Formularza asortymentowo - cenowego, stanowiącego załącznik nr 2.1 – 2.4 do SIWZ.
4.Ustalone w załączniku nr 2.1 – 2.4 do SIWZ ilości towaru stanowią wielkości szacunkowe, stanowiące podstawę dla Wykonawcy do sporządzenia oferty.
5.Faktyczna ilość i rodzaj zamawianego asortymentu będą zależne od potrzeb Zamawiającego
i posiadanych przez niego środków budżetowych. W przypadku zamówień o mniejszej wartości niż określona w § 9 ust 1 umowy, Wykonawcy nie będą służyły żadne roszczenia z tego tytułu wobec Zamawiającego.
6.Dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy na podstawie szczegółowych zamówień, przesyłanych Wykonawcy na numer faks lub adres e-mail wskazany w § 3 ust 3 umowy.
7.Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i kompletny. Musi spełniać wymogi Polskich Norm. Wykonawca zobowiązany jest okazać na żądanie aprobatę, atest lub certyfikat, o ile taki jest wymagany przez obowiązujące przepisy prawa.
8.Wykonawca na dostarczony asortyment udzieli gwarancji minimum 12 miesięcy licząc od dnia poszczególnych dostaw z zastrzeżeniem, że jeżeli okres gwarancji udzielonej przez producenta danego produktu jest dłuższy, to obowiązuje dłuższy okres gwarancji.
9.Zamawiający nie będzie udzielał zaliczki na dostawy będące przedmiotem zamówienia.
10.Dostawy realizowane będą do:
- Łódź, ul. Stokowska 21/25 – magazyn GMT KWP w Łodzi
- Łódź, ul. Lutomierska 108/112
- Łódź, ul. Pienista 71
11.Termin dostawy – maksymalnie do 8 dni roboczych od daty zamówienia.
12.Zamawiający przez dni robocze rozumie dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy zgodnie z właściwymi przepisami.
13.Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie przedmiotu zamówienia powstałe na skutek prowadzonych działań.
14.Pozostałe wymagania dotyczące realizacji usług znajdują się we wzorze umowy - załącznik nr 5 do SIWZ
15. Podane przez Zamawiającego w SIWZ nazwy mają charakter przykładowy a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust 5 ustawy. Zamawiający za towar równoważny będzie uznawał asortyment o nie gorszych parametrach/właściwościach niż wskazane
w „formularzu asortymentowo – cenowym” – załącznik 2.1 – 2.4 do SIWZ. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę odpowiedników wskazanych produktów to na Wykonawcy będzie spoczywał obowiązek udowodnienia, że zaproponowany asortyment jest równoważny w stosunku do określonych w SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
18400000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
Na podstawie art. 24aa ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega możliwość unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Nie dotyczy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Nie dotyczy.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Nie dotyczy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
zmiany oraz ich zakres określono w załączniku nr 5- wzoru umowy
|
IV 4 4 data |
2020-09-04T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
Zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję Pana/Panią o tym, w jaki sposób Komendant Wojewódzki Policji w Łodzi przetwarza Pana/Pani dane osobowe:
1. Administratorem Danych Osobowych (ADO) jest Komendant Wojewódzki Policji w Łodzi
z siedzibą przy ul. Lutomierskiej 108/112 w Łodzi, kod 91-048.
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych (IOD) – e-mail: iod@ld.policja.gov.pl
3. Dane osobowe, zwane dalej „danymi”, przetwarzane są w celu:
a. wykonania obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze w zakresie realizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na sukcesywną dostawę odzieży roboczej i ochronnej, obuwia roboczego i ochronnego, elementów ochrony indywidualnej – jednorazowej oraz odzieży sportowej i obuwia sportowego – FZ-2380/33/20/EG prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. (podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
b. w przypadku wyboru Pana/Pani oferty, w celu wykonania warunków umowy zawartej z Komendantem Wojewódzkim Policji bądź jego przedstawicielem prawnym lub podjęcie działań na Pana/Pani żądanie przed jej zawarciem. (podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
4. Obowiązek podania przez Pana/Panią danych osobowych bezpośrednio Pana/Pani dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ww. ustawy.
5. W związku z przetwarzaniem Pana/Pani danych osobowych, przysługuje Panu/Pani prawo do:
a. dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 RODO z zastrzeżeniem, że udostępniane dane osobowe nie mogą ujawniać informacji niejawnych, ani naruszać tajemnic prawnie chronionych, do których zachowania zobowiązany jest Komendant Wojewódzki Policji w Łodzi;
b. sprostowania danych, na podstawie art. 16 RODO;
c. ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 RODO - jeżeli kwestionuje Pan/Pani prawidłowość przetwarzanych danych, uważa, że są przetwarzane niezgodnie z prawem bądź sprzeciwia się ich przetwarzaniu, ale nie zgadza się na ich usunięcie;
6. W przypadku uznania, że przetwarzanie przez Komendanta Wojewódzkiego Policji
w Łodzi Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania - zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, oraz inne jednostki Policji w celu i zakresie koniecznym do realizacji umowy.
8. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w ramach dokumentacji prowadzonej
w formie papierowej i elektronicznej na podstawie przepisów prawa dotyczących zamówień publicznych oraz archiwizacji, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, tj. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku wybrania Pani/Pana oferty i podpisania umowy, dane przechowywane będą przez okres obowiązywania umowy, a po tym czasie przez czas określony w przepisach ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Sposób kwalifikowania spraw oraz czas ich przechowywania określa Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt Policji stanowiący załącznik do Zarządzenia nr 93 Ministra Spraw Wewnętrznych
i Administracji z dnia 17 grudnia 2007 roku.
9. Dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
ODZIEŻ ROBOCZA I OCHRONNA
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18400000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej i ochronnej, obuwia roboczego i ochronnego, elementów ochrony indywidualnej – jednorazowej oraz odzieży sportowej i obuwia sportowego.
2.Szczegółowy wykaz asortymentu zawiera Formularz asortymentowo – cenowy, stanowiący załącznik nr 2.1 – 2.4 do SIWZ. Ceny jednostkowe podane w załączniku nr 2.1 – 2.4 do SIWZ nie ulegną zmianie przez cały czas obowiązywania umowy z zastrzeżeniem § 11 umowy.
3.Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami
określonymi przez Zamawiającego w odniesieniu do asortymentu wymienionego w poszczególnych pozycjach Formularza asortymentowo - cenowego, stanowiącego załącznik nr 2.1 – 2.4 do SIWZ.
4.Ustalone w załączniku nr 2.1 – 2.4 do SIWZ ilości towaru stanowią wielkości szacunkowe, stanowiące podstawę dla Wykonawcy do sporządzenia oferty.
5.Faktyczna ilość i rodzaj zamawianego asortymentu będą zależne od potrzeb Zamawiającego
i posiadanych przez niego środków budżetowych. W przypadku zamówień o mniejszej wartości niż określona w § 9 ust 1 umowy, Wykonawcy nie będą służyły żadne roszczenia z tego tytułu wobec Zamawiającego.
6.Dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy na podstawie szczegółowych zamówień, przesyłanych Wykonawcy na numer faks lub adres e-mail wskazany w § 3 ust 3 umowy.
7.Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i kompletny. Musi spełniać wymogi Polskich Norm. Wykonawca zobowiązany jest okazać na żądanie aprobatę, atest lub certyfikat, o ile taki jest wymagany przez obowiązujące przepisy prawa.
8.Wykonawca na dostarczony asortyment udzieli gwarancji minimum 12 miesięcy licząc od dnia poszczególnych dostaw z zastrzeżeniem, że jeżeli okres gwarancji udzielonej przez producenta danego produktu jest dłuższy, to obowiązuje dłuższy okres gwarancji.
9.Zamawiający nie będzie udzielał zaliczki na dostawy będące przedmiotem zamówienia.
10.Dostawy realizowane będą do:
- Łódź, ul. Stokowska 21/25 – magazyn GMT KWP w Łodzi
- Łódź, ul. Lutomierska 108/112
- Łódź, ul. Pienista 71
11.Termin dostawy – maksymalnie do 8 dni roboczych od daty zamówienia.
12.Zamawiający przez dni robocze rozumie dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy zgodnie z właściwymi przepisami.
13.Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie przedmiotu zamówienia powstałe na skutek prowadzonych działań.
14.Pozostałe wymagania dotyczące realizacji usług znajdują się we wzorze umowy - załącznik nr 5 do SIWZ
15. Podane przez Zamawiającego w SIWZ nazwy mają charakter przykładowy a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust 5 ustawy. Zamawiający za towar równoważny będzie uznawał asortyment o nie gorszych parametrach/właściwościach niż wskazane
w „formularzu asortymentowo – cenowym” – załącznik 2.1 – 2.4 do SIWZ. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę odpowiedników wskazanych produktów to na Wykonawcy będzie spoczywał obowiązek udowodnienia, że zaproponowany asortyment jest równoważny w stosunku do określonych w SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
OBUWIE ROBOCZE I OCHRONNE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18830000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej i ochronnej, obuwia roboczego i ochronnego, elementów ochrony indywidualnej – jednorazowej oraz odzieży sportowej i obuwia sportowego.
2.Szczegółowy wykaz asortymentu zawiera Formularz asortymentowo – cenowy, stanowiący załącznik nr 2.1 – 2.4 do SIWZ. Ceny jednostkowe podane w załączniku nr 2.1 – 2.4 do SIWZ nie ulegną zmianie przez cały czas obowiązywania umowy z zastrzeżeniem § 11 umowy.
3.Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami
określonymi przez Zamawiającego w odniesieniu do asortymentu wymienionego w poszczególnych pozycjach Formularza asortymentowo - cenowego, stanowiącego załącznik nr 2.1 – 2.4 do SIWZ.
4.Ustalone w załączniku nr 2.1 – 2.4 do SIWZ ilości towaru stanowią wielkości szacunkowe, stanowiące podstawę dla Wykonawcy do sporządzenia oferty.
5.Faktyczna ilość i rodzaj zamawianego asortymentu będą zależne od potrzeb Zamawiającego
i posiadanych przez niego środków budżetowych. W przypadku zamówień o mniejszej wartości niż określona w § 9 ust 1 umowy, Wykonawcy nie będą służyły żadne roszczenia z tego tytułu wobec Zamawiającego.
6.Dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy na podstawie szczegółowych zamówień, przesyłanych Wykonawcy na numer faks lub adres e-mail wskazany w § 3 ust 3 umowy.
7.Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i kompletny. Musi spełniać wymogi Polskich Norm. Wykonawca zobowiązany jest okazać na żądanie aprobatę, atest lub certyfikat, o ile taki jest wymagany przez obowiązujące przepisy prawa.
8.Wykonawca na dostarczony asortyment udzieli gwarancji minimum 12 miesięcy licząc od dnia poszczególnych dostaw z zastrzeżeniem, że jeżeli okres gwarancji udzielonej przez producenta danego produktu jest dłuższy, to obowiązuje dłuższy okres gwarancji.
9.Zamawiający nie będzie udzielał zaliczki na dostawy będące przedmiotem zamówienia.
10.Dostawy realizowane będą do:
- Łódź, ul. Stokowska 21/25 – magazyn GMT KWP w Łodzi
- Łódź, ul. Lutomierska 108/112
- Łódź, ul. Pienista 71
11.Termin dostawy – maksymalnie do 8 dni roboczych od daty zamówienia.
12.Zamawiający przez dni robocze rozumie dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy zgodnie z właściwymi przepisami.
13.Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie przedmiotu zamówienia powstałe na skutek prowadzonych działań.
14.Pozostałe wymagania dotyczące realizacji usług znajdują się we wzorze umowy - załącznik nr 5 do SIWZ
15. Podane przez Zamawiającego w SIWZ nazwy mają charakter przykładowy a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust 5 ustawy. Zamawiający za towar równoważny będzie uznawał asortyment o nie gorszych parametrach/właściwościach niż wskazane
w „formularzu asortymentowo – cenowym” – załącznik 2.1 – 2.4 do SIWZ. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę odpowiedników wskazanych produktów to na Wykonawcy będzie spoczywał obowiązek udowodnienia, że zaproponowany asortyment jest równoważny w stosunku do określonych w SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
ELEMENTY OCHRONY INDYWIDUALNEJ - JEDNORAZOWEJ
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18400000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej i ochronnej, obuwia roboczego i ochronnego, elementów ochrony indywidualnej – jednorazowej oraz odzieży sportowej i obuwia sportowego.
2.Szczegółowy wykaz asortymentu zawiera Formularz asortymentowo – cenowy, stanowiący załącznik nr 2.1 – 2.4 do SIWZ. Ceny jednostkowe podane w załączniku nr 2.1 – 2.4 do SIWZ nie ulegną zmianie przez cały czas obowiązywania umowy z zastrzeżeniem § 11 umowy.
3.Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami
określonymi przez Zamawiającego w odniesieniu do asortymentu wymienionego w poszczególnych pozycjach Formularza asortymentowo - cenowego, stanowiącego załącznik nr 2.1 – 2.4 do SIWZ.
4.Ustalone w załączniku nr 2.1 – 2.4 do SIWZ ilości towaru stanowią wielkości szacunkowe, stanowiące podstawę dla Wykonawcy do sporządzenia oferty.
5.Faktyczna ilość i rodzaj zamawianego asortymentu będą zależne od potrzeb Zamawiającego
i posiadanych przez niego środków budżetowych. W przypadku zamówień o mniejszej wartości niż określona w § 9 ust 1 umowy, Wykonawcy nie będą służyły żadne roszczenia z tego tytułu wobec Zamawiającego.
6.Dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy na podstawie szczegółowych zamówień, przesyłanych Wykonawcy na numer faks lub adres e-mail wskazany w § 3 ust 3 umowy.
7.Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i kompletny. Musi spełniać wymogi Polskich Norm. Wykonawca zobowiązany jest okazać na żądanie aprobatę, atest lub certyfikat, o ile taki jest wymagany przez obowiązujące przepisy prawa.
8.Wykonawca na dostarczony asortyment udzieli gwarancji minimum 12 miesięcy licząc od dnia poszczególnych dostaw z zastrzeżeniem, że jeżeli okres gwarancji udzielonej przez producenta danego produktu jest dłuższy, to obowiązuje dłuższy okres gwarancji.
9.Zamawiający nie będzie udzielał zaliczki na dostawy będące przedmiotem zamówienia.
10.Dostawy realizowane będą do:
- Łódź, ul. Stokowska 21/25 – magazyn GMT KWP w Łodzi
- Łódź, ul. Lutomierska 108/112
- Łódź, ul. Pienista 71
11.Termin dostawy – maksymalnie do 8 dni roboczych od daty zamówienia.
12.Zamawiający przez dni robocze rozumie dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy zgodnie z właściwymi przepisami.
13.Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie przedmiotu zamówienia powstałe na skutek prowadzonych działań.
14.Pozostałe wymagania dotyczące realizacji usług znajdują się we wzorze umowy - załącznik nr 5 do SIWZ
15. Podane przez Zamawiającego w SIWZ nazwy mają charakter przykładowy a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust 5 ustawy. Zamawiający za towar równoważny będzie uznawał asortyment o nie gorszych parametrach/właściwościach niż wskazane
w „formularzu asortymentowo – cenowym” – załącznik 2.1 – 2.4 do SIWZ. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę odpowiedników wskazanych produktów to na Wykonawcy będzie spoczywał obowiązek udowodnienia, że zaproponowany asortyment jest równoważny w stosunku do określonych w SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
ODZIEŻ SPORTOWA, OBUWIE SPORTOWE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18412000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej i ochronnej, obuwia roboczego i ochronnego, elementów ochrony indywidualnej – jednorazowej oraz odzieży sportowej i obuwia sportowego.
2.Szczegółowy wykaz asortymentu zawiera Formularz asortymentowo – cenowy, stanowiący załącznik nr 2.1 – 2.4 do SIWZ. Ceny jednostkowe podane w załączniku nr 2.1 – 2.4 do SIWZ nie ulegną zmianie przez cały czas obowiązywania umowy z zastrzeżeniem § 11 umowy.
3.Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami
określonymi przez Zamawiającego w odniesieniu do asortymentu wymienionego w poszczególnych pozycjach Formularza asortymentowo - cenowego, stanowiącego załącznik nr 2.1 – 2.4 do SIWZ.
4.Ustalone w załączniku nr 2.1 – 2.4 do SIWZ ilości towaru stanowią wielkości szacunkowe, stanowiące podstawę dla Wykonawcy do sporządzenia oferty.
5.Faktyczna ilość i rodzaj zamawianego asortymentu będą zależne od potrzeb Zamawiającego
i posiadanych przez niego środków budżetowych. W przypadku zamówień o mniejszej wartości niż określona w § 9 ust 1 umowy, Wykonawcy nie będą służyły żadne roszczenia z tego tytułu wobec Zamawiającego.
6.Dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy na podstawie szczegółowych zamówień, przesyłanych Wykonawcy na numer faks lub adres e-mail wskazany w § 3 ust 3 umowy.
7.Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i kompletny. Musi spełniać wymogi Polskich Norm. Wykonawca zobowiązany jest okazać na żądanie aprobatę, atest lub certyfikat, o ile taki jest wymagany przez obowiązujące przepisy prawa.
8.Wykonawca na dostarczony asortyment udzieli gwarancji minimum 12 miesięcy licząc od dnia poszczególnych dostaw z zastrzeżeniem, że jeżeli okres gwarancji udzielonej przez producenta danego produktu jest dłuższy, to obowiązuje dłuższy okres gwarancji.
9.Zamawiający nie będzie udzielał zaliczki na dostawy będące przedmiotem zamówienia.
10.Dostawy realizowane będą do:
- Łódź, ul. Stokowska 21/25 – magazyn GMT KWP w Łodzi
- Łódź, ul. Lutomierska 108/112
- Łódź, ul. Pienista 71
11.Termin dostawy – maksymalnie do 8 dni roboczych od daty zamówienia.
12.Zamawiający przez dni robocze rozumie dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy zgodnie z właściwymi przepisami.
13.Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie przedmiotu zamówienia powstałe na skutek prowadzonych działań.
14.Pozostałe wymagania dotyczące realizacji usług znajdują się we wzorze umowy - załącznik nr 5 do SIWZ
15. Podane przez Zamawiającego w SIWZ nazwy mają charakter przykładowy a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust 5 ustawy. Zamawiający za towar równoważny będzie uznawał asortyment o nie gorszych parametrach/właściwościach niż wskazane
w „formularzu asortymentowo – cenowym” – załącznik 2.1 – 2.4 do SIWZ. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę odpowiedników wskazanych produktów to na Wykonawcy będzie spoczywał obowiązek udowodnienia, że zaproponowany asortyment jest równoważny w stosunku do określonych w SIWZ.
|
| |