Dostawa zestawu do wirtualizacji

Data publikacji 2020-09-01
Data zakończenia 2020-09-10 00:00:00
Instytucja Komenda Stołeczna Policji
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 579377-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest zawarcie umowy ramowej na dostawę zestawu do wirtualizacji.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do dokumentacji zamówienia (odpowiedni do zadania).
3. Wykonawca w ramach umów wykonawczych zobowiązuje się do:
a) dostawy asortymentu do Komendy Stołecznej Policji, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa,
b) rozładunku dostarczonego asortymentu i umieszczenia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
c) przeprowadzenia dla 1 przedstawiciela Zamawiającego szkolenia serwisowego dla dostarczanego asortymentu (dotyczy zadania nr 2).
4. Wykonawca gwarantuje, że dostarczony asortyment będzie:
a) oznakowany znakiem CE, fabrycznie nowy, wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem i zgodny z poziomem technologii istniejącym w momencie podpisania Umowy;
b) umieszczony w oryginalnym opakowaniu producenta zabezpieczającym go przed uszkodzeniami mechanicznymi;
c) o parametrach techniczno-funkcjonalnych nie gorszych niż wskazane w załączniku 2 do dokumentacji zamówienia;
d) wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem dostawy, nie będzie to sprzęt odnowiony tj. refurbished;
e) pochodził z legalnego kanału dystrybucyjnego na teren RP.
5. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić na oferowany asortyment rękojmi i gwarancji na okres minimum 24 miesięcy, licząc od dnia podpisania przez Strony bez uwag protokołu odbioru.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6d9d9ef1-98a3-4bcc-a7b4-40776b181a4d
Biuletyn 579377-N-2020
Zamawiajacy nazwa Komenda Stołeczna Policji
Regon 01212648200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nowolipie
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-150
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon (47) 7238608 ,
Zamawiajacy fax (47) 723-76-42
Zamawiajacy email zamowienia@ksp.policja.gov.pl,
Adres strony url www.policja.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 2
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.policja.waw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.policja.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferty i oświadczenia sporządza się pod rygorem nieważności w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Komenda Stołeczna Policji, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa zestawu do wirtualizacji
Numer referencyjny WZP-4426/20/258/Ł
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest zawarcie umowy ramowej na dostawę zestawu do wirtualizacji. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do dokumentacji zamówienia (odpowiedni do zadania). 3. Wykonawca w ramach umów wykonawczych zobowiązuje się do: a) dostawy asortymentu do Komendy Stołecznej Policji, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, b) rozładunku dostarczonego asortymentu i umieszczenia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, c) przeprowadzenia dla 1 przedstawiciela Zamawiającego szkolenia serwisowego dla dostarczanego asortymentu (dotyczy zadania nr 2). 4. Wykonawca gwarantuje, że dostarczony asortyment będzie: a) oznakowany znakiem CE, fabrycznie nowy, wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem i zgodny z poziomem technologii istniejącym w momencie podpisania Umowy; b) umieszczony w oryginalnym opakowaniu producenta zabezpieczającym go przed uszkodzeniami mechanicznymi; c) o parametrach techniczno-funkcjonalnych nie gorszych niż wskazane w załączniku 2 do dokumentacji zamówienia; d) wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem dostawy, nie będzie to sprzęt odnowiony tj. refurbished; e) pochodził z legalnego kanału dystrybucyjnego na teren RP. 5. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić na oferowany asortyment rękojmi i gwarancji na okres minimum 24 miesięcy, licząc od dnia podpisania przez Strony bez uwag protokołu odbioru.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia umowy na okres 4 lat.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty, wezwie Wykonawców, których oferty zostaną najwyżej ocenione tj. uzyskają w kryteriach oceny ofert pozycje od 1 do 3, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów wystawionych przez producenta potwierdzających, że określony poniżej asortyment posiada certyfikat RoHS i CE, lub równoważne na: - Komputer typu Nettop określony w Załączniku nr 2 do dokumentacji zamówienia na zadanie nr 1 w pkt. 1. - Przedłużacz (extender) z funkcją KVM określony w Załączniku nr 2 do dokumentacji zamówienia na zadanie nr 1 w pkt. 4 - Czterokanałowy wyświetlacz wideo HDMI określony w Załączniku nr 2 do dokumentacji zamówienia na zadanie nr 1 w pkt. 5 2. Wykonawca w przypadku posiadania certyfikatu równoważnego do wymienionych w pkt. 1 ma obowiązek udowodnienia równoważności Zamawiającemu.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od daty zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymi Wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy przewiduje udzielenie zaliczek 1
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe 1. Zamawiający może udzielić Wykonawcy zaliczki na poczet wykonania przedmiotu umowy w wysokości do 100% wartości umowy wykonawczej, w przypadku dysponowania stosownymi środkami finansowymi, a Wykonawca zgodnie ze złożonym oświadczeniem zobowiązuje się do jej przyjęcia z jednoczesną wpłatą zabezpieczenia w formie wskazanej w ust. 2. Jeżeli Zamawiający postanowi udzielić Wykonawcy zaliczki, Wykonawca nie może odmówić jej przyjęcia. 2. Przed udzieleniem zaliczki, na wezwanie Zamawiającego i w terminie przez niego określonym, nie krótszym niż 3 dni, przed dokonaniem przelewu środków finansowych, Wykonawca wniesie zabezpieczenie zaliczki w wysokości zgodnej z kwotą udzielanej zaliczki, w formie pieniądza. 3. Zabezpieczenie zaliczki w pieniądzu, Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. 4. Zabezpieczenie zaliczki uwalniane będzie jednorazowo w terminie do 10 dni od daty podpisania bez uwag protokołu odbioru jakościowego. 5. W terminie do 3 dni od uznania zaliczki na rachunku bankowym Wykonawcy, jest on zobowiązany wystawić i doręczyć Zamawiającemu fakturę wystawioną na wartość zgodną z udzieloną zaliczką. 6. Nie wniesienie zabezpieczenia zaliczki skutkuje odstąpieniem przez Zamawiającego od jej udzielenia. 7. W przypadku nie przedstawienia przez Wykonawcę wszystkich dowodów zapłaty dla Podwykonawców, Zamawiający wstrzyma uwolnienie zabezpieczenia zaliczki, o którym mowa w ust.4. 8. Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu zaliczki w terminie wskazanym przez Zamawiającego na jego pisemne wezwanie w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron. 9. Zamawiający skorzysta z zabezpieczenia zaliczki, jeżeli Wykonawca nie zwrócił zaliczki w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego w przypadku opisanym w ust. 8. 10. Zamawiający ma prawo potrącić kary umowne z zabezpieczenia zaliczki.
Czy ograniczenie liczby uczestnikow 1
Ograniczenie liczby uczestnikow 3
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe 1. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający zawrze umowy ramowe z maksymalnie 3 (trzema) Wykonawcami w każdym zadaniu, których ceny ofert nie przekroczą kwoty, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie umowy ramowej i uzyskają w kryteriach oceny ofert pozycje od 1 do 3, chyba, że oferty niepodlegające odrzuceniu złoży mniej Wykonawców. 2. Zamawiający w celu udzielenia zamówienia, będzie każdorazowo zapraszał do złożenia oferty Wykonawcę, z którym zawarł umowę ramową, a Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia oferty. 3. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród złożonych ofert, kierując się kryteriami wyboru wskazanymi w zaproszeniu, o którym mowa w pkt. 2. Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa wykonawcza, która będzie podstawą wykonania zamówienia. 4. Zamawiający informuje, że wybór oferty najkorzystniejszej w postępowaniach prowadzonych w oparciu o zawarte umowy ramowe dokonany zostanie w oparciu o kryterium cena 100%.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. W przypadku niedostępności zaoferowanego asortymentu Zamawiający dopuszcza w czasie trwania umowy ramowej dostarczenie asortymentu pochodzących od tego samego lub innego producenta o wyższych parametrach niż opisane w umowie ramowej przy zachowaniu pozostałych warunków umowy ramowej, w tym cen brutto nie wyższych od wskazanych w załączniku nr 3 do umowy ramowej. W przypadku zaoferowania w ramach umowy wykonawczej asortymentu o wyższych parametrach, Wykonawca musi do oferty złożonej w wyniku zaproszenia, o którym mowa w §2 ust. 2, załączyć dokumenty potwierdzające iż parametry asortymentu spełniają wymogi Zamawiającego. 2. Strony dopuszczają, zmianę ceny jednostkowej brutto w PLN za asortyment, gdy umowa zostanie przedłużona zgodnie z §2 ust. 11 w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług; 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; 4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych; - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę i Wykonawca udowodni ten fakt Zamawiającemu.
IV 4 4 data 2020-09-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa zestawu do wirtualizacji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia umowy na okres 4 lat
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest zawarcie umowy ramowej na dostawę zestawu do wirtualizacji. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do dokumentacji zamówienia (odpowiedni do zadania).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa plotera
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia umowy na okres 4 lat.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest zawarcie umowy ramowej na dostawę plotera. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do dokumentacji zamówienia (odpowiedni do zadania).
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostaw
Znaczenie 20,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)