GuidZP400 |
1a8a847a-f243-409c-b5ec-6504110d6c1e
|
Biuletyn |
580145-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
|
Regon |
35108157000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Mogilska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
109
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-571
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
47 83 54 862,
|
Zamawiajacy fax |
47 83 54 887
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.fundusze@malopolska.policja.gov.pl,
|
Adres strony url |
https://malopolska.policja.gov.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
2
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://malopolska-policja.eb2b.com.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://malopolska-policja.eb2b.com.pl/
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://malopolska-policja.eb2b.com.pl/
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa kopert foliowych i osuszających, pudełek kartonowych, opasek zaciskowych oraz taśm zabezpieczających dla pracowni Laboratorium Kryminalistycznego KWP w Krakowie oraz dla techników kryminalistyki jednostek organizacyjnych KWP w Krakowie
|
Numer referencyjny |
ZP.74.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kopert foliowych i osuszających, pudełek kartonowych, opasek zaciskowych oraz taśm zabezpieczających do zabezpieczania śladów dowodowych na potrzeby Policji woj. małopolskiego.
2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia oraz maksymalna wielkość zamówienia zawarte jest w załączniku nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, będącym równocześnie formularzem cenowym.
3. Dostawy realizowane będą do Magazynu Wydziału Gospodarki Materiałowo – Technicznej KWP zlokalizowanego na terenie miasta Krakowa (ul. Mogilska 109).
4. Długość okresu gwarancji jest nie krótsza niż 12 miesięcy licząc od każdej dostawy.
5. Zawarcie umowy ramowej nie pozbawia Zamawiającego prawa do zamawiania przedmiotowych dostaw w drodze odrębnych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku gdy Zamawiający stwierdzi brak zainteresowania składaniem ofert Wykonawczych ze strony Wykonawców objętych umową ramową lub w innych uzasadnionych przypadkach.
|
Cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2022-04-30T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
1. Umowa ramowa będzie obowiązywać od daty jej zawarcia do dnia 30.04.2022, lecz nie dłużej niż do wyczerpania ilości asortymentu w niej określonego. 2. Termin realizacji zamówień cząstkowych: do 14 dni kalendarzowych od daty złożenia oświadczenia, o którym mowa w § 4 ust. 4 wzoru umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
UWAGA! Oświadczenie musi być złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem). W przypadku składania przedmiotowego oświadczenia po upływie terminu składania ofert, Wykonawca przesyła przedmiotowy dokument na email Zamawiającego: zamowienia.fundusze@malopolska.policja.gov.pl lub przy pomocy Platformy, korzystając z zakładki „Pytania/Informacje”.
6. W przypadku jeśli Wykonawca złoży ww. oświadczenie wraz z ofertą wskazując, że nie należy do grupy kapitałowej z Wykonawcami biorącymi udział w postępowaniu, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej.
7. Zgodnie z art. 26 ust. 2f Pzp Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu.
|
Z kim umowa bedzie zawarta |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, z zastrzeżeniem zmian przewidzianych w niniejszym paragrafie oraz zmian określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 Pzp.
2. W szczególności zmiany mogą dotyczyć: przedmiotu zamówienia, terminu realizacji zamówienia cząstkowego, zakresu umowy ramowej, w sytuacji gdy:
1) asortyment wyszczególniony w załączniku nr 1 do Umowy ramowej został wycofany z rynku bądź z obiektywnych przyczyn jest niedostępny,
2) okaże się, iż dany asortyment oferowany przez Wykonawcę posiada wady produkcyjne, o których świadczy więcej niż 20% reklamacji w odniesieniu do danej dostawy oferowanego asortymentu,
3) nastąpią sytuacje niezależne od stron umowy lub w przypadku działania siły wyższej, powodującej konieczność wprowadzenia zmian do umowy. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego o fakcie zaistnienia siły wyższej,
4) zajdą okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
5) nastąpią potrzeby wprowadzenia zmian do umowy, wynikające ze zmian natury technicznej,
6) nastąpią przerwy w realizacji powstałe z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy,
7) nastąpiła potrzeba zmiany lokalizacji realizacji zamówienia.
3. W przypadku konieczności dokonania zmiany poszczególnego asortymentu określonego w załączniku do Umowy, Wykonawca zobligowany jest do zastąpienie go innym, o parametrach co najmniej takich samych i cenie nie wyższej niż zastąpiony produkt.
4. Zmiany treści umowy mogą dotyczyć wynagrodzenia, w przypadku zaistnienia następujących okoliczności:
1) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę,
2) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę,
3) zmiany przepisów prawnych w tym zmiany stawki podatku VAT
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
6. Zmiany, o których mowa w ust. 1- 4 mogą zostać wprowadzone w życie po odpowiednich negocjacjach Wykonawcy z Zamawiającym i akceptacji ustaleń przez obie strony umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-09-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|