GuidZP400 |
c0114253-deb9-4d72-a8b1-56b1d9223c99
|
Biuletyn |
580031-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
|
Regon |
59058504100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Stara Droga
|
Zamawiajacy adres numer domu |
85
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Radomsko
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
97-500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
044 6830630 w. 45,
|
Zamawiajacy fax |
446 834 377
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@pgk-radomsko.pl,
|
Adres strony url |
www.bip.pgk-radomsko.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Spółka z o.o. 100% udziałów jest własnością gminy miasto Radomsko
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.pgk-radomsko.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.pgk-radomsko.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Zgodnie z art. 10c ust. 2 ustaw Prawo zamówień publicznych, składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ul. Stara Droga 85, 97-500 Radomsko
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wraz z dostawą odzieży roboczej
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: „ Zakup wraz z dostawą odzieży roboczej ” z podziałem na 4 zadania: Zadanie nr 1: Dostawa ubrań roboczych, Zadanie nr 2: Dostawa odzieży roboczej, Zadanie nr 3: Dostawa obuwia roboczego, Zadanie nr 4: Dostawa rękawic roboczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dodatku nr 10 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających dla każdego z zadań, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu dostaw tego samego rodzaju co dostawy stanowiące przedmiot zamówienia podstawowego.
|
Data zakonczenia |
2021-09-30T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
b) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
c) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie
z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
d) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
e) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnym odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (wg wzoru stanowiącego dodatek nr 9);
f) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170), (wg wzoru stanowiącego dodatek nr 9);
g) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne, (wg wzoru stanowiącego dodatek nr 9).
UWAGA!
Dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia składa odpowiednio: Wykonawca (w przypadku składania oferty wspólnej każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub przez spółkę cywilną, każdy ze wspólników spółki cywilnej).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadku gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa ( np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT).
2. W przypadku zmiany wysokości obowiązującej stawki podatku VAT, wynagrodzenie netto pozostanie bez zmian. Kwota brutto zostanie obliczona na podstawie stawki tego podatku obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego.
3. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających dla każdego z zadań stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu dostaw tego samego rodzaju co dostawy stanowiące przedmiot zamówienia podstawowego.
4. Zmiana postanowień umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnej, w drodze aneksu do umowy, pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2020-09-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 data |
2020-10-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa ubrań roboczych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa rękawic roboczych:
1. Ubranie robocze typ szwedzki kolor niebieski tzw. CPN z logo i pasami odblaskowymi,
2. Ubranie robocze typ szwedzki kolor zielony z logo i pasami odblaskowymi,
3. Ubranie ocieplane typ szwedzki kolor niebieski tzw. CPN z logo firmy i pasami odblaskowymi,
4. Ubranie ocieplane typ szwedzki kolor zielony z logo firmy i pasami odblaskowymi,
5. Ubranie dla spawacza
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dodatku nr 10 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa odzieży roboczej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa odzieży roboczej:
1. Koszula robocza męska,
2. Skarpety męskie,
3. Kalesony z dzianiny,
4. Czapka typu „baseball” kolor niebieski,
5. Czapka zimowa,
6. Kurtka przeciwdeszczowa ¾ wodoodporna,
7. Kamizelka odblaskowa w kolorze żółtym fluoroestencyjnym,
8. Kamizelka odblaskowa w kolorze żółtym fluoroestencyjnym,
9. Komplet przeciwdeszczowy, ostrzegawczy w kolorze pomarańczowym z taśmami odblaskowymi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dodatku nr 10 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa obuwia roboczego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa obuwia roboczego:
1. Trzewiki robocze męskie,
2. Trzewiki robocze damskie,
3. Buty gumowo filcowe męskie,
4. Buty gumowe męskie 100% guma,
5. Buty gumowe damskie,
6. Trzewiki dla spawacza,
7. Trzewiki robocze ocieplane damskie,
8. Trzewiki robocze ocieplane męskie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dodatku nr 10 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa rękawic roboczych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa rękawic roboczych
1. Rękawice robocze ochronne pięciopalcowe ze skóry bydlęcej i drelichu chroniące przed urazami mechanicznymi,
2. Rękawice pięciopalcowe ocieplane,
3. Rękawice pięciopalcowe ocieplane wzmacniane skórą bydlęcą licową,
4. Rękawice antyprzecięciowe,
5. Rękawice spawalnicze pięciopalcowe,
6. Rękawice kwasoodporne z naturalnego lateksu,
7. Rękawice typu REKODRAG,
8. Rękawice typu RTELA,
9. Rękawice wykonane z grubego niebieskiego nitrylu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dodatku nr 10 do SIWZ.
|
| |