Zakup wraz z dostawą odzieży roboczej

Data publikacji 2020-09-01
Data zakończenia 2020-09-10 00:00:00
Instytucja Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
Miejscowość Radomsko
Województwo łódzkie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 580031-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 181000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „ Zakup wraz z dostawą odzieży roboczej ” z podziałem na 4 zadania: Zadanie nr 1: Dostawa ubrań roboczych, Zadanie nr 2: Dostawa odzieży roboczej, Zadanie nr 3: Dostawa obuwia roboczego, Zadanie nr 4: Dostawa rękawic roboczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dodatku nr 10 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c0114253-deb9-4d72-a8b1-56b1d9223c99
Biuletyn 580031-N-2020
Zamawiajacy nazwa Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
Regon 59058504100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Stara Droga
Zamawiajacy adres numer domu 85
Zamawiajacy miejscowosc Radomsko
Zamawiajacy kod pocztowy 97-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 044 6830630 w. 45,
Zamawiajacy fax 446 834 377
Zamawiajacy email zamowienia@pgk-radomsko.pl,
Adres strony url www.bip.pgk-radomsko.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Spółka z o.o. 100% udziałów jest własnością gminy miasto Radomsko
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.pgk-radomsko.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.pgk-radomsko.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zgodnie z art. 10c ust. 2 ustaw Prawo zamówień publicznych, składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ul. Stara Droga 85, 97-500 Radomsko
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wraz z dostawą odzieży roboczej
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: „ Zakup wraz z dostawą odzieży roboczej ” z podziałem na 4 zadania: Zadanie nr 1: Dostawa ubrań roboczych, Zadanie nr 2: Dostawa odzieży roboczej, Zadanie nr 3: Dostawa obuwia roboczego, Zadanie nr 4: Dostawa rękawic roboczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dodatku nr 10 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających dla każdego z zadań, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu dostaw tego samego rodzaju co dostawy stanowiące przedmiot zamówienia podstawowego.
Data zakonczenia 2021-09-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. b) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; e) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnym odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (wg wzoru stanowiącego dodatek nr 9); f) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170), (wg wzoru stanowiącego dodatek nr 9); g) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne, (wg wzoru stanowiącego dodatek nr 9). UWAGA! Dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia składa odpowiednio: Wykonawca (w przypadku składania oferty wspólnej każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub przez spółkę cywilną, każdy ze wspólników spółki cywilnej).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadku gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa ( np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT). 2. W przypadku zmiany wysokości obowiązującej stawki podatku VAT, wynagrodzenie netto pozostanie bez zmian. Kwota brutto zostanie obliczona na podstawie stawki tego podatku obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego. 3. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających dla każdego z zadań stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu dostaw tego samego rodzaju co dostawy stanowiące przedmiot zamówienia podstawowego. 4. Zmiana postanowień umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnej, w drodze aneksu do umowy, pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-09-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 data 2020-10-10T00:00:00+02:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa ubrań roboczych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa rękawic roboczych: 1. Ubranie robocze typ szwedzki kolor niebieski tzw. CPN z logo i pasami odblaskowymi, 2. Ubranie robocze typ szwedzki kolor zielony z logo i pasami odblaskowymi, 3. Ubranie ocieplane typ szwedzki kolor niebieski tzw. CPN z logo firmy i pasami odblaskowymi, 4. Ubranie ocieplane typ szwedzki kolor zielony z logo firmy i pasami odblaskowymi, 5. Ubranie dla spawacza Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dodatku nr 10 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa odzieży roboczej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest Dostawa odzieży roboczej: 1. Koszula robocza męska, 2. Skarpety męskie, 3. Kalesony z dzianiny, 4. Czapka typu „baseball” kolor niebieski, 5. Czapka zimowa, 6. Kurtka przeciwdeszczowa ¾ wodoodporna, 7. Kamizelka odblaskowa w kolorze żółtym fluoroestencyjnym, 8. Kamizelka odblaskowa w kolorze żółtym fluoroestencyjnym, 9. Komplet przeciwdeszczowy, ostrzegawczy w kolorze pomarańczowym z taśmami odblaskowymi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dodatku nr 10 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa obuwia roboczego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest Dostawa obuwia roboczego: 1. Trzewiki robocze męskie, 2. Trzewiki robocze damskie, 3. Buty gumowo filcowe męskie, 4. Buty gumowe męskie 100% guma, 5. Buty gumowe damskie, 6. Trzewiki dla spawacza, 7. Trzewiki robocze ocieplane damskie, 8. Trzewiki robocze ocieplane męskie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dodatku nr 10 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa rękawic roboczych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest Dostawa rękawic roboczych 1. Rękawice robocze ochronne pięciopalcowe ze skóry bydlęcej i drelichu chroniące przed urazami mechanicznymi, 2. Rękawice pięciopalcowe ocieplane, 3. Rękawice pięciopalcowe ocieplane wzmacniane skórą bydlęcą licową, 4. Rękawice antyprzecięciowe, 5. Rękawice spawalnicze pięciopalcowe, 6. Rękawice kwasoodporne z naturalnego lateksu, 7. Rękawice typu REKODRAG, 8. Rękawice typu RTELA, 9. Rękawice wykonane z grubego niebieskiego nitrylu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dodatku nr 10 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)