GuidZP400 |
f8684efa-a1bf-4c31-a6c5-5c4ce321d8c2
|
Biuletyn |
580074-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
SZPITAL POWIATOWY w PSZCZYNIE prowadzony przez Centrum Przedsiębiorczości CP Sp. z o.o.
|
Regon |
27658125300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Witolda Antesa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Pszczyna
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
43-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 214 83 01,
|
Zamawiajacy fax |
32 214 83 02
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.szpital@powiat.pszczyna.pl,
|
Adres strony url |
https://szpital-pszczyna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Spółka z o.o.
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://szpital-pszczyna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://szpital-pszczyna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://szpital-pszczyna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu medycznego dla septycznego bloku operacyjnego i porodowego dla Centrum Przedsiębiorczości CP Sp. z o.o. spółki prowadzącej Szpital Powiatowy w Pszczynie
|
Numer referencyjny |
Numer sprawy: ZP/SP/19/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu przetargowym jest: dostawa sprzętu medycznego dla septycznego bloku operacyjnego i porodowego dla Centrum Przedsiębiorczości CP Sp. z o.o. spółki prowadzącej Szpital Powiatowy w Pszczynie z podziałem na części, według ilości i specyfikacji określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ, składającego się z siedmiu części, od nr 1.1. do nr 1.7.
Przedmiot zamówienia podzielony jest na osiem części:
Część 1 zamówienia: Kardiomonitor.
Część 2 zamówienia: Respirator.
Część 3 zamówienia: Defibrylator z wyposażeniem.
Część 4 zamówienia: Aparat do znieczulania.
Część 5 zamówienia: Łóżko porodowe i do intensywnej terapii.
Część 6 zamówienia: Kolumna endoskopowa – tor wizyjny
Część 7 zamówienia: Tor wizyjny z wideobronchoskopami do diagnostyki endoskopowej płuc.
Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia, określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
42
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego udział mogą brać Wykonawcy, którzy: spełniają warunki udziału w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej.
1.1. W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj. wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie obejmujące dostawy odpowiadające rodzajem poszczególnym częściom zamówienia, o wartości co najmniej:
1) Część 1 zamówienia – 10 000,00 złotych brutto każda;
2) Część 2 zamówienia – 100 000,00 złotych brutto każda;
3) Część 3 zamówienia – 30 000,00 złotych brutto każda;
4) Część 4 zamówienia – 150 000,00 złotych brutto każda;
5) Część 5 zamówienia – 70 000,00 złotych brutto każda;
6) Część 6 zamówienia – 200 000,00 złotych brutto każda;
7) Część 7 zamówienia – 200 000,00 złotych brutto każda;
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia:
1. Oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ).
2. Oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ).
3. Oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych /Dz. U. z 2016 r. poz. 716/ (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ).
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji finansowej oraz zdolności technicznej lub zawodowej:
1. wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 5 do SIWZ).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-09-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część 1 zamówienia: Kardiomonitor.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa kardiomonitora dla septycznego bloku operacyjnego i porodowego dla Centrum Przedsiębiorczości CP Sp. z o.o. spółki prowadzącej Szpital Powiatowy w Pszczynie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część 2 zamówienia: Respirator
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa respiratora dla septycznego bloku operacyjnego i porodowego dla Centrum Przedsiębiorczości CP Sp. z o.o. spółki prowadzącej Szpital Powiatowy w Pszczynie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
część 3 zamówienia: Defibrylator z wyposażeniem
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa defibrylatora z wyposażeniem dla septycznego bloku operacyjnego i porodowego dla Centrum Przedsiębiorczości CP Sp. z o.o. spółki prowadzącej Szpital Powiatowy w Pszczynie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Część 4 zamówienia: Apatar do znieczulania.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa aparatu do znieczulania dla septycznego bloku operacyjnego i porodowego dla Centrum Przedsiębiorczości CP Sp. z o.o. spółki prowadzącej Szpital Powiatowy w Pszczynie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Część 5 zamówienia: Lóżko porodowe i do intensywnej terapii.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa łóżka porodowego i do intensywnej terapii dla septycznego bloku operacyjnego i porodowego dla Centrum Przedsiębiorczości CP Sp. z o.o. spółki prowadzącej Szpital Powiatowy w Pszczynie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Część 6 zamówienia: Kolumna endoskopowa - tor wizyjny.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa kolumny endoskopowej - tor wizyjny dla septycznego bloku operacyjnego i porodowego dla Centrum Przedsiębiorczości CP Sp. z o.o. spółki prowadzącej Szpital Powiatowy w Pszczynie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Część 7 zamówienia: Tor wizyjny z wideobronchoskopami do diagnostyki endoskopowej płuc.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa toru wizyjnego z wideobronchoskopami do diagnostyki endoskopowej płuc.dla septycznego bloku operacyjnego i porodowego dla Centrum Przedsiębiorczości CP Sp. z o.o. spółki prowadzącej Szpital Powiatowy w Pszczynie.
|
| |