GuidZP400 |
a2c65949-287e-447c-8ce0-19ac8139194d
|
Biuletyn |
579909-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu
|
Regon |
27574800000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Pl. Jana Pawła II
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
50-043
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
71 31 00 505,
|
Zamawiajacy fax |
71 355 28 49
|
Zamawiajacy email |
kanclerz@amuz.wroc.pl,
|
Adres strony url |
www.amuz.wroc.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia publiczna
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.amuz.wroc.pl/
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.amuz.wroc.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Osobiście, pocztą tradycyjną lub kurierską w zamkniętej i oznakowanej kopercie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu Pl. Jana Pawła II 2; 50-043 Wrocław pok 022
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa zestawów komputerowych, laptopów, monitorów oraz urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarki dla Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu
|
Numer referencyjny |
ZP 262-4/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
Zadanie I – zestaw komputerowy (jednostka centralna typ A) - 7 szt.; komputer typu All in One – 1 szt.; laptop typ A – 2 szt.; monitory typ A – 5 szt.
Zadanie II – drukarka typ A – 3 szt.; drukarka typ B – 10 szt.; drukarka typ C – 2 szt.; urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt.
Zadanie III – kserokopiarka – 1 szt.
zgodnie z „Opisem przedmiotu zamówienia” ujętym w załączniku nr 4 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
43089,43
|
Waluta calosc |
pln
|
Okres w dniach |
14
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum:
Zadanie I
Dwie dostawy sprzętu komputerowego o wartości minimum 30 000,00 zł. brutto każda.
Zadanie II
Dwie dostawy drukarek i/lub urządzeń wielofunkcyjnych o wartości minimum 9 000,00 zł brutto każda.
Zadanie III
Dwie dostawy kopiarek o wartości minimum 10 000,00 zł brutto każda.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.
1 ustawy PZP;
2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz
z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy
były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.3 PZP Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z art. 144 Ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej Umowy
w stosunku do treści oferty Wykonawcy, na podstawie określonych poniżej warunków:
1) w przypadku zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku sprzętu wskazanego w ofercie.
W sytuacji, o której mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić model będący technicznym następcą sprzętu pierwotnie zaoferowanego. W przypadku, gdy model będący następcą będzie posiadał gorsze parametry lub nie będzie posiadał wszystkich cech użytkowych modelu pierwotnego, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć inny, tożsamy model o identycznych lub lepszych parametrach,
2) wystąpienia siły wyższej, przy czym siła wyższa oznacza wszelkie nadzwyczajne, nieprzewidywalne sytuacje lub zdarzenia zewnętrzne o charakterze wyjątkowym pozostające poza kontrolą stron, uniemożliwiające którejkolwiek z nich wypełnienie jakichkolwiek spośród jej zobowiązań przewidzianych niniejszą umową, nie wynikające
z błędu lub zaniedbania stron oraz pozostające nie do pokonania pomimo dołożenia wszelkiej należytej staranności
3) gdy zaistnieje sytuacja, że w ramach ustalonego wynagrodzenia, Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia o lepszych parametrach niż określone w Umowie,
4) gdy niedokonanie zmian w Umowie będzie ewidentnym działaniem sprzecznym z zasadą celowego i oszczędnego gospodarowania środkami publicznymi.
|
IV 4 4 data |
2020-09-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|