Dostawa zestawów komputerowych, laptopów, monitorów oraz urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarki dla Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu

Data publikacji 2020-09-01
Data zakończenia 2020-09-09 00:00:00
Instytucja Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Urządzenia komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 579909-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 302321108, 301211004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
Zadanie I – zestaw komputerowy (jednostka centralna typ A) - 7 szt.; komputer typu All in One – 1 szt.; laptop typ A – 2 szt.; monitory typ A – 5 szt.
Zadanie II – drukarka typ A – 3 szt.; drukarka typ B – 10 szt.; drukarka typ C – 2 szt.; urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt.
Zadanie III – kserokopiarka – 1 szt.
zgodnie z „Opisem przedmiotu zamówienia” ujętym w załączniku nr 4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a2c65949-287e-447c-8ce0-19ac8139194d
Biuletyn 579909-N-2020
Zamawiajacy nazwa Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu
Regon 27574800000000
Zamawiajacy adres ulica Pl. Jana Pawła II
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-043
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 31 00 505,
Zamawiajacy fax 71 355 28 49
Zamawiajacy email kanclerz@amuz.wroc.pl,
Adres strony url www.amuz.wroc.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia publiczna
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.amuz.wroc.pl/
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.amuz.wroc.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Osobiście, pocztą tradycyjną lub kurierską w zamkniętej i oznakowanej kopercie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu Pl. Jana Pawła II 2; 50-043 Wrocław pok 022
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa zestawów komputerowych, laptopów, monitorów oraz urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarki dla Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu
Numer referencyjny ZP 262-4/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Zadanie I – zestaw komputerowy (jednostka centralna typ A) - 7 szt.; komputer typu All in One – 1 szt.; laptop typ A – 2 szt.; monitory typ A – 5 szt. Zadanie II – drukarka typ A – 3 szt.; drukarka typ B – 10 szt.; drukarka typ C – 2 szt.; urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt. Zadanie III – kserokopiarka – 1 szt. zgodnie z „Opisem przedmiotu zamówienia” ujętym w załączniku nr 4 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 43089,43
Waluta calosc pln
Okres w dniach 14
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum: Zadanie I Dwie dostawy sprzętu komputerowego o wartości minimum 30 000,00 zł. brutto każda. Zadanie II Dwie dostawy drukarek i/lub urządzeń wielofunkcyjnych o wartości minimum 9 000,00 zł brutto każda. Zadanie III Dwie dostawy kopiarek o wartości minimum 10 000,00 zł brutto każda.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP; 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.3 PZP Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z art. 144 Ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, na podstawie określonych poniżej warunków: 1) w przypadku zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku sprzętu wskazanego w ofercie. W sytuacji, o której mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić model będący technicznym następcą sprzętu pierwotnie zaoferowanego. W przypadku, gdy model będący następcą będzie posiadał gorsze parametry lub nie będzie posiadał wszystkich cech użytkowych modelu pierwotnego, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć inny, tożsamy model o identycznych lub lepszych parametrach, 2) wystąpienia siły wyższej, przy czym siła wyższa oznacza wszelkie nadzwyczajne, nieprzewidywalne sytuacje lub zdarzenia zewnętrzne o charakterze wyjątkowym pozostające poza kontrolą stron, uniemożliwiające którejkolwiek z nich wypełnienie jakichkolwiek spośród jej zobowiązań przewidzianych niniejszą umową, nie wynikające z błędu lub zaniedbania stron oraz pozostające nie do pokonania pomimo dołożenia wszelkiej należytej staranności 3) gdy zaistnieje sytuacja, że w ramach ustalonego wynagrodzenia, Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia o lepszych parametrach niż określone w Umowie, 4) gdy niedokonanie zmian w Umowie będzie ewidentnym działaniem sprzecznym z zasadą celowego i oszczędnego gospodarowania środkami publicznymi.
IV 4 4 data 2020-09-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa ZADANIE I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 27560,98
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis zestaw komputerowy (jednostka centralna typ A) - 7 szt.; komputer typu All in One – 1 szt.; laptop typ A – 2 szt.; monitory typ A – 5 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa ZADANIE II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 7398,38
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Zadanie II – drukarka typ A – 3 szt.; drukarka typ B – 10 szt.; drukarka typ C – 2 szt.; urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa ZADANIE III
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30121100-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 8130,09
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis kserokopiarka – 1 szt.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)