GuidZP400 |
9e0a3040-8c0c-44e6-b41f-87cb0e141d33
|
Biuletyn |
579677-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej
|
Regon |
14273498200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wiejska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-902
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 695 21 30
|
Zamawiajacy fax |
22 695 21 33
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.co@prezydent.pl
|
Adres strony url |
www.co.kprp.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytucja Gospodarki Budżetowej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.co.kprp.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.co.kprp.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
drogą pocztową (w formie pisemnej)
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP, ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa kalendarzy.
|
Numer referencyjny |
ZP.CO-21/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kalendarzy według poniższego podziału na części:
a) część I – kalendarze książkowe oraz notesy,
b) część II – kalendarze trójdzielne.
Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą próbek, o których mowa w § 10 ust. 2 pkt 3 SIWZ.
2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 SIWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30199792-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-11-20T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku, Zamawiający żąda od Wykonawcy:
wykazania się wykonaniem z należytą starannością , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywaniem z należytą starannością, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: co najmniej dwóch zamówień (umów) polegających na wydrukowaniu i dostawie kalendarzy o wartości każdego zamówienia (umowy) nie mniejszej niż:
a) dla części I – kalendarze książkowe oraz notesy - 130 000,00 zł brutto;
b) dla części II – kalendarze trójdzielne - 9 000,00 zł brutto
Dopuszczalne jest wskazanie tego samego zamówienia (umowy) na potwierdzenie warunku udziału w postępowaniu dla części I i II.
Ponadto Wykonawcy załączą dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w § 5 ust. 1 pkt 2) musi spełniać, co najmniej jeden wykonawca samodzielnie lub wszyscy wykonawcy łącznie odpowiednio do danej części. Warunek określony w § 5 ust. 1 pkt. 1) oraz w § 5a SIWZ musi spełnić każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w § 5 ust. 1 pkt. 2)
lit. c) SIWZ w stosownych sytuacjach polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych - wówczas ww. podmiot winien spełniać warunek, o którym mowa w § 5 ust. 1. pkt 2) lit. c) odpowiednio do danej części. W takim przypadku Wykonawca dołączy do oferty zobowiązanie podmiotu, na zasoby którego powołuje się w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu (wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ).
3. Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja” o której mowa w § 5 ust. 3 SIWZ wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy:
1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
2) Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności technicznej lub zawodowej, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13–22 i ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp.
3) W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zgodnie z art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wówczas Zamawiający, na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów:
A) potwierdzających brak podstaw do wykluczenia:
i. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
ii. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Zamawiający samodzielnie pobierze dokumenty o których mowa w lit. ii powyżej
z ogólnodostępnych baz danych zamieszczonych na stronach internetowych odpowiednio Ministerstwa Sprawiedliwości lub Ministerstwa Gospodarki.
Zgodnie z art. 26 ust. 6 ustawy Pzp Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, z póżn. zm.).
Poza odpisami z KRS lub CEIDG, o których mowa w zdaniu pierwszym, w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności także innych oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zgodnie z art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wówczas Zamawiający, na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów:
B) potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
zdolności technicznej lub zawodowej:
i. wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (dotyczy warunku określonego w § 5 ust. 1 pkt. 2) lit. c - oddzielnie dla każdej z części - Załącznik nr 6a i 6b do SIWZ).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 i 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić odpowiednio wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
a) dla części I – 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100),
b) dla części II – 400,00 zł (słownie: czterysta złotych 00/100).
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wniesione w:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019r. poz. 310, z późn. zm.).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto: Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP, Bank BGK Oddział w Warszawie nr rachunku 07 1130 1017 0020 1473 8920 0002,
z dopiskiem na przelewie: W tytule przelewu podać numer postępowania oraz informację, której części dotyczy wpłacane wadium.
5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w § 8 ust. 4 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:
1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty;
2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie.
7. W przypadku składania dokumentów wymienionych w ust. 3 lit. b-e mogą one być złożone przez Wykonawcę osobiście w siedzibie Zamawiającego w Kancelarii Głównej przy ul. Wiejskiej 10, parter wejście „D” lub przysłane pocztą na adres: Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP,
ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa, Wydział Finansowy z dopiskiem: >>Wadium do przetargu nieograniczonego pn. Dostawa kalendarzy [sygnatura postępowania – ZP.CO-21/2020]<<, z tym zastrzeżeniem, że dokument ten musi wpłynąć do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
8. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.
9. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona, na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.
10. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający poza przypadkami wskazanymi w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w sytuacji gdy dotyczy ona:
a) zmiany parametrów produkcji jeśli zmiany podyktowane będą procesem technologicznym i korzystnie wpłyną na efekt końcowy,
b) zmiany sposobu wykonywania Umowy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów,
c) okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19, które nie były znane przez Strony w dniu zawarcia umowy, mających wpływ na należyte wykonanie umowy, w trybie art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach, związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020, poz. 374 z poźn. zm.).
- jeśli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany zawartej Umowy również w zakresie zmiany sposobu wykonywania Umowy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów.
|
IV 4 4 data |
2020-09-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
14:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia.
Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą próbek, o których mowa w § 10 ust. 2 pkt 3 SIWZ.
|