„Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu "Senior+” w Glądach gm. Grunwald - Dostawa wyposażenia.

Data publikacji 2020-09-02
Data zakończenia 2020-09-14 00:00:00
Instytucja Gmina Grunwald z siedzibą w Gierzwałdzie
Miejscowość Gierzwałd
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 580419-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391500008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia związana z realizacją projektu pn. „Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu "Senior+” w Glądach gm. Grunwald”.
Zakres rzeczowy obejmuj wykonanie następujących dostaw:
a) Stoliki o wym. 90x50 cm – 3 szt.
b) Krzesła – 20 szt,
c) Szafa dwudrzwiowa – 2 szt.
d) Kanapa trzyosobowa 1 szt.
e) Fotele – 4 szt.
f) Ława drewniana (kawowa) owym. 120X60 cm – 1 szt.
g) Stoły drewniane o wym. 150x80cm – 2 szt.
h) Biurka drewniane o wym. 120x50 cm – 3 szt.
i) Stolik pod telewizor o wym. 120x50 cm – 1 szt.
j) Telewizor kolorowy 42 cale z anteną RTV – 1 szt.
k) Komputer - laptop z oprogramowaniem i dostępem do internetu – 2 szt.
l) Regał w pom. Zabiegowym - 1 szt.
ł) Kozetka – 1 szt.
m) Parawan – 1 szt.
n) Szafki seniorów o wym. 40x60x180cm,
o) Ścianka meblowa w pom. kuchennym o wym. 420x50 cm pod zabudowę sprzętu AGD -1 szt.
p) Płyta indukcyjna – 1 szt.
r) Okap kuchenny – 1 szt.
s) Kuchnia mikrofalowa – 1 szt.
t) Lodówka o wym. 60x60x180 cm – 1 szt.
u) Czajnik bezprzewodowy – 1 szt.
v) Zlewozmywak dwukomorowy – 1 szt.
w) Sztućce na 18 osób – 1 kpl.
x) Serwis obiadowo - kawowy na 18 osób – 1 kpl.
y) Drabinka drewniana mocowana do ściany o wym. 120x180 cm – 1 szt.
z) Bieżnia – 1 szt.
aa) Łóżko do fizjoterapii – 1 szt.
bb) Materac do ćwiczeń – 1 szt.
cc) Piłki i sprzęt do ćwiczeń ogólnorozwojowych i sprawnościowych – 15 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6219ae9d-52f5-4e32-8ba6-bee68da038ce
Biuletyn 580419-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Grunwald z siedzibą w Gierzwałdzie
Regon 51074323200000
Zamawiajacy adres ulica Gierzwałd
Zamawiajacy adres numer domu 33
Zamawiajacy miejscowosc Gierzwałd
Zamawiajacy kod pocztowy 14-107
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 89 642 69 00,
Zamawiajacy fax 89 642 69 21
Zamawiajacy email s.sapryka@gminagrunwald.pl, sekreteriat@gminagrunwald.pl
Adres strony url http://gminagrunwald.pl
Adres strony internetowej narzedzia http://gminagrunwald.biuletyn.net/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu „Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu "Senior+” w Glądach gm. Grunwald - Dostawa wyposażenia.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://gminagrunwald.biuletyn.net/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://gminagrunwald.biuletyn.net/
Czy dostep do dokumentow ograniczony 1
Dostep do dokumentow ograniczony http://gminagrunwald.biuletyn.net/
Nazwa nadana zamowieniu „Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu "Senior+” w Glądach gm. Grunwald - Dostawa wyposażenia.
Numer referencyjny RGGIOŚ.271.17.1.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia związana z realizacją projektu pn. „Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu "Senior+” w Glądach gm. Grunwald”. Zakres rzeczowy obejmuj wykonanie następujących dostaw: a) Stoliki o wym. 90x50 cm – 3 szt. b) Krzesła – 20 szt, c) Szafa dwudrzwiowa – 2 szt. d) Kanapa trzyosobowa 1 szt. e) Fotele – 4 szt. f) Ława drewniana (kawowa) owym. 120X60 cm – 1 szt. g) Stoły drewniane o wym. 150x80cm – 2 szt. h) Biurka drewniane o wym. 120x50 cm – 3 szt. i) Stolik pod telewizor o wym. 120x50 cm – 1 szt. j) Telewizor kolorowy 42 cale z anteną RTV – 1 szt. k) Komputer - laptop z oprogramowaniem i dostępem do internetu – 2 szt. l) Regał w pom. Zabiegowym - 1 szt. ł) Kozetka – 1 szt. m) Parawan – 1 szt. n) Szafki seniorów o wym. 40x60x180cm, o) Ścianka meblowa w pom. kuchennym o wym. 420x50 cm pod zabudowę sprzętu AGD -1 szt. p) Płyta indukcyjna – 1 szt. r) Okap kuchenny – 1 szt. s) Kuchnia mikrofalowa – 1 szt. t) Lodówka o wym. 60x60x180 cm – 1 szt. u) Czajnik bezprzewodowy – 1 szt. v) Zlewozmywak dwukomorowy – 1 szt. w) Sztućce na 18 osób – 1 kpl. x) Serwis obiadowo - kawowy na 18 osób – 1 kpl. y) Drabinka drewniana mocowana do ściany o wym. 120x180 cm – 1 szt. z) Bieżnia – 1 szt. aa) Łóżko do fizjoterapii – 1 szt. bb) Materac do ćwiczeń – 1 szt. cc) Piłki i sprzęt do ćwiczeń ogólnorozwojowych i sprawnościowych – 15 szt.
Cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca zrealizował należycie, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres jego działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum jednej dostawy wyposażenia w sprzęt, meblowy, lub AGD lub RTV, komputerowyo łącznej wartości nie mniejszej niż kwota – 40 000,00 złotych brutto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zał. Nr 5 do SIWZ - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany umowy 1. Wszelkie zmiany postanowień Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian treści zawartej umowy w przypadku, gdy konieczność ich wprowadzenia wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy. Zmiany dotyczyć mogą okoliczności wynikających z przyczyn: technicznych, gospodarczych, finansowych, organizacyjnych, jeżeli będzie to konieczne dla uzyskania celu określonego w postanowieniach umowy zawartej z Wykonawcą, a w szczególności: 1) zmiana wynagrodzenia: w przypadku ustawowej zmiany przepisów dotyczących procentowej stawki podatku od towarów i usług - zmianie ulegnie kwota wynagrodzenia brutto, - zmiana wynagrodzenia nastąpi o kwotę wynikającą z różnicy między dotychczasową, a nową stawką podatku od towarów i usług 2) zmiana terminu realizacji w wyniku a) działania Siły Wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności; nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych w czasie realizacji robót, który przy składaniu ofert musi być normalnie brany pod uwagę (wyjątek stanowią przeszkody atmosferyczne o charakterze katastrof), - wystąpienie tych zdarzeń lub okoliczności uniemożliwia wykonanie robót w sposób zgodny z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót w terminie określonym w umowie. Udowodnienie okoliczności spoczywa na stronie, która wnioskuje o zmianę terminu wykonania zamówienia. Wykonawca wraz z wnioskiem o zmianę terminów określa charakter siły wyższej uniemożliwiającej realizację umowy w terminie, okoliczności oraz termin jej zaistnienia oraz uzyskuje podpis koordynator potwierdzający zaistnienie działania siły wyższej. - zmiana terminu nastąpi o czas występowania tych zdarzeń lub okoliczności, a w uzasadnionych przypadkach również o czas niezbędny na usunięcie skutków tych zdarzeń lub okoliczności, 3) Zmiany zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, gdzie Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia wielkości zamówienia/niewykorzystania w całości wielkości zamówienia wg cen przetargowych, a Wykonawcy nie przysługuje roszczenie odszkodowawcze z tytułu nie wykorzystania pełnej wartości umowy. 4) Zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, gdzie Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia wielkości zamówienia, a Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za dostawy dodatkowe w oparciu o obmiar robót i ceny jednostkowe określone w kosztorysie ofertowym, lub kalkulacji cen jednostkowych, gdy taki rodzaj robót nie był ustalany w kosztorysie. 3. Niezależnie od okoliczności wymienionych w pkt. 2 Zamawiający ma prawo dokonywać zmian umowy dotyczących w szczególności: 1) zmiany osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy, 2) zmiany siedziby jednej ze stron umowy, 3) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy, a mających wpływ na wykonanie niniejszej umowy. 4. W przypadku zmiany wysokości obowiązującej stawki podatku od towarów i usług, Strony umowy postanawiają, że wynagrodzenie netto określone w § 6 pozostanie bez zmian. Kwota brutto zostanie obliczona na podstawie stawki tego podatku obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego. 5. Zamawiającemu przysługuje uprawnienie do odstąpienia od Umowy oraz do rozwiązania Umowy o których mowa w art. 145 i 145a ustawy Pzp, w przypadku wystąpienia okoliczności tam wymienionych.
IV 4 4 data 2020-09-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 85,00
  
Kryteria Okres Gwarancji
Znaczenie 15,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)