GuidZP400 |
6219ae9d-52f5-4e32-8ba6-bee68da038ce
|
Biuletyn |
580419-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Grunwald z siedzibą w Gierzwałdzie
|
Regon |
51074323200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Gierzwałd
|
Zamawiajacy adres numer domu |
33
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gierzwałd
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
14-107
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
89 642 69 00,
|
Zamawiajacy fax |
89 642 69 21
|
Zamawiajacy email |
s.sapryka@gminagrunwald.pl, sekreteriat@gminagrunwald.pl
|
Adres strony url |
http://gminagrunwald.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
http://gminagrunwald.biuletyn.net/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Nazwa projektu programu |
„Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu "Senior+” w Glądach gm. Grunwald - Dostawa wyposażenia.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://gminagrunwald.biuletyn.net/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://gminagrunwald.biuletyn.net/
|
Czy dostep do dokumentow ograniczony |
1
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
http://gminagrunwald.biuletyn.net/
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu "Senior+” w Glądach gm. Grunwald - Dostawa wyposażenia.
|
Numer referencyjny |
RGGIOŚ.271.17.1.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia związana z realizacją projektu pn. „Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu "Senior+” w Glądach gm. Grunwald”.
Zakres rzeczowy obejmuj wykonanie następujących dostaw:
a) Stoliki o wym. 90x50 cm – 3 szt.
b) Krzesła – 20 szt,
c) Szafa dwudrzwiowa – 2 szt.
d) Kanapa trzyosobowa 1 szt.
e) Fotele – 4 szt.
f) Ława drewniana (kawowa) owym. 120X60 cm – 1 szt.
g) Stoły drewniane o wym. 150x80cm – 2 szt.
h) Biurka drewniane o wym. 120x50 cm – 3 szt.
i) Stolik pod telewizor o wym. 120x50 cm – 1 szt.
j) Telewizor kolorowy 42 cale z anteną RTV – 1 szt.
k) Komputer - laptop z oprogramowaniem i dostępem do internetu – 2 szt.
l) Regał w pom. Zabiegowym - 1 szt.
ł) Kozetka – 1 szt.
m) Parawan – 1 szt.
n) Szafki seniorów o wym. 40x60x180cm,
o) Ścianka meblowa w pom. kuchennym o wym. 420x50 cm pod zabudowę sprzętu AGD -1 szt.
p) Płyta indukcyjna – 1 szt.
r) Okap kuchenny – 1 szt.
s) Kuchnia mikrofalowa – 1 szt.
t) Lodówka o wym. 60x60x180 cm – 1 szt.
u) Czajnik bezprzewodowy – 1 szt.
v) Zlewozmywak dwukomorowy – 1 szt.
w) Sztućce na 18 osób – 1 kpl.
x) Serwis obiadowo - kawowy na 18 osób – 1 kpl.
y) Drabinka drewniana mocowana do ściany o wym. 120x180 cm – 1 szt.
z) Bieżnia – 1 szt.
aa) Łóżko do fizjoterapii – 1 szt.
bb) Materac do ćwiczeń – 1 szt.
cc) Piłki i sprzęt do ćwiczeń ogólnorozwojowych i sprawnościowych – 15 szt.
|
Cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-11-30T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca zrealizował należycie, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres jego działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum jednej dostawy wyposażenia w sprzęt, meblowy, lub AGD lub RTV, komputerowyo łącznej wartości nie mniejszej niż kwota – 40 000,00 złotych brutto.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zał. Nr 5 do SIWZ - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany umowy
1. Wszelkie zmiany postanowień Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian treści zawartej umowy w przypadku, gdy konieczność ich wprowadzenia wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy. Zmiany dotyczyć mogą okoliczności wynikających z przyczyn: technicznych, gospodarczych, finansowych, organizacyjnych, jeżeli będzie to konieczne dla uzyskania celu określonego w postanowieniach umowy zawartej z Wykonawcą, a w szczególności:
1) zmiana wynagrodzenia: w przypadku ustawowej zmiany przepisów dotyczących procentowej stawki podatku od towarów i usług - zmianie ulegnie kwota wynagrodzenia brutto, - zmiana wynagrodzenia nastąpi o kwotę wynikającą z różnicy między dotychczasową, a nową stawką podatku od towarów
i usług
2) zmiana terminu realizacji w wyniku
a) działania Siły Wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności; nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych w czasie realizacji robót, który przy składaniu ofert musi być normalnie brany pod uwagę (wyjątek stanowią przeszkody atmosferyczne o charakterze katastrof), - wystąpienie tych zdarzeń lub okoliczności uniemożliwia wykonanie robót w sposób zgodny z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót
w terminie określonym w umowie. Udowodnienie okoliczności spoczywa na stronie, która wnioskuje
o zmianę terminu wykonania zamówienia. Wykonawca wraz z wnioskiem o zmianę terminów określa charakter siły wyższej uniemożliwiającej realizację umowy w terminie, okoliczności oraz termin jej zaistnienia oraz uzyskuje podpis koordynator potwierdzający zaistnienie działania siły wyższej. - zmiana terminu nastąpi o czas występowania tych zdarzeń lub okoliczności,
a w uzasadnionych przypadkach również o czas niezbędny na usunięcie skutków tych zdarzeń lub okoliczności,
3) Zmiany zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, gdzie Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia wielkości zamówienia/niewykorzystania w całości wielkości zamówienia wg cen przetargowych, a Wykonawcy nie przysługuje roszczenie odszkodowawcze z tytułu nie wykorzystania pełnej wartości umowy.
4) Zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, gdzie Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia wielkości zamówienia, a Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za dostawy dodatkowe w oparciu
o obmiar robót i ceny jednostkowe określone w kosztorysie ofertowym, lub kalkulacji cen jednostkowych, gdy taki rodzaj robót nie był ustalany w kosztorysie.
3. Niezależnie od okoliczności wymienionych w pkt. 2 Zamawiający ma prawo dokonywać zmian umowy dotyczących w szczególności:
1) zmiany osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy,
2) zmiany siedziby jednej ze stron umowy,
3) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy, a mających wpływ na wykonanie niniejszej umowy.
4. W przypadku zmiany wysokości obowiązującej stawki podatku od towarów i usług, Strony umowy postanawiają, że wynagrodzenie netto określone w § 6 pozostanie bez zmian. Kwota brutto zostanie obliczona na podstawie stawki tego podatku obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego.
5. Zamawiającemu przysługuje uprawnienie do odstąpienia od Umowy oraz do rozwiązania Umowy o których mowa w art. 145 i 145a ustawy Pzp, w przypadku wystąpienia okoliczności tam wymienionych.
|
IV 4 4 data |
2020-09-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|