Dostawa mebli dziecięcych w podziale na 5 zadań do obiektów żłobkowych położonych na terenie Dolnego Śląska. Etap II – Dostawa mebli do Gminy Długołęka, Żłobek Gminny w Kiełczowie przy ul. Wrocławskiej

Data publikacji 2020-09-02
Data zakończenia 2020-09-10 00:00:00
Instytucja Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 580247-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

: Dostawa mebli dziecięcych w podziale na 5 zadań do obiektów żłobkowych położonych na terenie Dolnego Śląska. Etap II – Dostawa mebli do Gminy Długołęka, Żłobek Gminny w Kiełczowie przy ul. Wrocławskiej.
Zadanie 1- Dostawa wyposażenia Sali edukacyjnej i/lub Zadanie 2 – Dostawa wyposażenia sypialni i/lub Zadanie 3 - Dostawa krzesełek i stolików dziecięcych i/lub Zadanie 4 – Dostawa wyposażenia kącika higienicznego i/lub Zadanie 5- Dostawa wyposażenia szatni. Zadanie jest realizowane w ramach projektu pn. „Dolnośląskie żłobki II”.
Szczegółowy opis asortymentowo - ilościowy stanowią załączniki od 3a do 3e do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a737d095-c5af-4b7e-adb1-0399c0a97d0f
Biuletyn 580247-N-2020
Zamawiajacy nazwa Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej
Regon 93208458000000
Zamawiajacy adres ulica Trzebnicka
Zamawiajacy adres numer domu 42-44
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-230
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 770 42 20,
Zamawiajacy fax 71 770 42 20
Zamawiajacy email dops@dops.wroc.pl,
Adres strony internetowej www.dops.wroc.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zadanie jest realizowane w ramach projektu pn. „Dolnośląskie żłobki II”. Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020. Oś priorytetowa 8 – Rynek pracy, Działanie 8.4 Godzenie życia zawodowego i prywatnego.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dops.wroc.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres W formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe, osobiście lub za posrednictwem posłańca. Dolnoslśki Osrodek Polityki Społecznej ul. Trzebnicka 42-44, 50-230 Wrocław, sekretariat III piętro pokój nr 313
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli dziecięcych w podziale na 5 zadań do obiektów żłobkowych położonych na terenie Dolnego Śląska. Etap II – Dostawa mebli do Gminy Długołęka, Żłobek Gminny w Kiełczowie przy ul. Wrocławskiej
Numer referencyjny DOPS/ZP/252-16-2020/DŻ
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu : Dostawa mebli dziecięcych w podziale na 5 zadań do obiektów żłobkowych położonych na terenie Dolnego Śląska. Etap II – Dostawa mebli do Gminy Długołęka, Żłobek Gminny w Kiełczowie przy ul. Wrocławskiej. Zadanie 1- Dostawa wyposażenia Sali edukacyjnej i/lub Zadanie 2 – Dostawa wyposażenia sypialni i/lub Zadanie 3 - Dostawa krzesełek i stolików dziecięcych i/lub Zadanie 4 – Dostawa wyposażenia kącika higienicznego i/lub Zadanie 5- Dostawa wyposażenia szatni. Zadanie jest realizowane w ramach projektu pn. „Dolnośląskie żłobki II”. Szczegółowy opis asortymentowo - ilościowy stanowią załączniki od 3a do 3e do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 20
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 6.5. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Zgodnie ze stanowiskiem UZP zamieszczonym na stronie Urzędu, w przypadku, gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta Wykonawca nie ma obowiązku złożenia ww. oświadczenia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1 Jako odrębny załącznik nr 4a i/lub 4b i/lub 4c i/lub 4d i/lub 4e do SIWZ, Zamawiający zamieścił projekt umowy, który określa warunki realizacji przedmiotu zamówienia publicznego. 15.2 Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy będzie tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie złożonej w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia. 15.3 Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchylać się będzie od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzenia ponownego ich badania i oceny, chyba, ze zajdą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 93 ust. 1 ustawy. 15.4 Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w Rozdziale VIII niniejszej SIWZ, zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedłożą oni na żądanie Zamawiającego umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. 15.5 Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku konieczności zmiany (wydłużenia) terminu wykonania przedmiotu zamówienia z powodu wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 1) działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym (np. klęski żywiołowej itp.) mającej bezpośredni wpływ na sposób i terminowość wykonania zamówienia, jeżeli jej wpływ dotyczy aktualnie wykonywanych prac, 2) wstrzymania realizacji zamówienia przez Zamawiającego, opóźnienia wykonania obowiązków wynikających z umowy przez Zamawiającego lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. 15.6. Powyższe zmiany nie mogą prowadzić do podwyższenia ryczałtowego wynagrodzenia Wykonawcy, które jest ustalone w określonej w ofercie i umowie kwocie stałej i niezmiennej, niezależnie od faktycznego rozmiaru lub kosztów prac. 15.7. Zmiany do umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności 15.8. Ustala się, że nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: zmiana nr rachunku bankowego Wykonawcy; zmiana danych teleadresowych Zaistnienie okoliczności, o których mowa w niniejszym punkcie wymaga jedynie niezwłocznego pisemnego Zawiadomienia drugiej strony.
IV 6 1 sposob udostepniania Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – dalej RODO – Zamawiający informujemy, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Dolnośląskiego Ośrodka Polityki Społecznej we Wrocławiu z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Trzebnickiej 42-44, zwany dalej: Administratorem; Administrator prowadzi operacje przetwarzania Pani/Pana danych osobowych. 2) Na mocy art. 37 ust. 1 lit. a) RODO Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, który w jego imieniu nadzoruje sferę przetwarzania danych osobowych. e-mail: iod@dops.wroc.pl, adres do korespondencji: ul. Trzebnicka 42-44, 50-230 Wrocław. 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są przez Administratora w celu: przeprowadzenia postępowania, udzielenia zamówienia publicznego, zawarcia umowy, realizacji zamówienia, obowiązku sprawozdawczego, przedłożenia organom kontroli, wynikających z realizacji zadań i ustawowych obowiązków z zakresu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych stosowanej w Dolnośląskim Ośrodku Polityki Społecznej we Wrocławiu. 4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą, co do zasady pracownicy Dolnośląskiego Ośrodka Polityki Społecznej we Wrocławiu realizujący zadanie, ewentualnie inne organy państwowe, w tym organy administracji rządowej i samorządowej, organy kontroli, organy ścigania oraz sądy powszechne i administracyjne. 5) Każda osoba, z wyjątkami zastrzeżonymi przepisami prawa, ma możliwość: • dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, • żądania ich sprostowania(ew. poprawiania), • usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, • przenoszenia danych, • cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych. Z powyższych uprawnień można skorzystać w siedzibie Administratora, pisząc na adres Administratora lub drogą elektroniczną kierując korespondencję na adres iod@dops.wroc.pl. Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Państwa danych osobowych przez Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej we Wrocławiu właściwym dla ww. skargi jest: Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa 6) Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. 7) W zależności od sfery, w której przetwarzane są dane osobowe w Dolnośląskim Ośrodku Polityki Społecznej we Wrocławiu, podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym lub umownym. W szczególnych przypadkach ich podanie jest warunkiem zawarcia umowy. O szczegółach podstawy gromadzenia danych osobowych i ewentualnym obowiązku lub dobrowolności ich podania oraz potencjalnych konsekwencjach niepodania danych, informowani Państwo będziecie przez pracowników merytorycznych Dolnośląskiego Ośrodka Polityki Społecznej we Wrocławiu. 8) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z obowiązującymi przepisami archiwalnymi, tj. ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 217) i rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r. Nr 14 poz. 67 z późn. zm.).
IV 6 1 srodki ochrony Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – dalej RODO – Zamawiający informujemy, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Dolnośląskiego Ośrodka Polityki Społecznej we Wrocławiu z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Trzebnickiej 42-44, zwany dalej: Administratorem; Administrator prowadzi operacje przetwarzania Pani/Pana danych osobowych. 2) Na mocy art. 37 ust. 1 lit. a) RODO Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, który w jego imieniu nadzoruje sferę przetwarzania danych osobowych. e-mail: iod@dops.wroc.pl, adres do korespondencji: ul. Trzebnicka 42-44, 50-230 Wrocław. 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są przez Administratora w celu: przeprowadzenia postępowania, udzielenia zamówienia publicznego, zawarcia umowy, realizacji zamówienia, obowiązku sprawozdawczego, przedłożenia organom kontroli, wynikających z realizacji zadań i ustawowych obowiązków z zakresu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych stosowanej w Dolnośląskim Ośrodku Polityki Społecznej we Wrocławiu. 4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą, co do zasady pracownicy Dolnośląskiego Ośrodka Polityki Społecznej we Wrocławiu realizujący zadanie, ewentualnie inne organy państwowe, w tym organy administracji rządowej i samorządowej, organy kontroli, organy ścigania oraz sądy powszechne i administracyjne. 5) Każda osoba, z wyjątkami zastrzeżonymi przepisami prawa, ma możliwość: • dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, • żądania ich sprostowania(ew. poprawiania), • usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, • przenoszenia danych, • cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych. Z powyższych uprawnień można skorzystać w siedzibie Administratora, pisząc na adres Administratora lub drogą elektroniczną kierując korespondencję na adres iod@dops.wroc.pl. Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Państwa danych osobowych przez Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej we Wrocławiu właściwym dla ww. skargi jest: Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa 6) Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. 7) W zależności od sfery, w której przetwarzane są dane osobowe w Dolnośląskim Ośrodku Polityki Społecznej we Wrocławiu, podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym lub umownym. W szczególnych przypadkach ich podanie jest warunkiem zawarcia umowy. O szczegółach podstawy gromadzenia danych osobowych i ewentualnym obowiązku lub dobrowolności ich podania oraz potencjalnych konsekwencjach niepodania danych, informowani Państwo będziecie przez pracowników merytorycznych Dolnośląskiego Ośrodka Polityki Społecznej we Wrocławiu. 8) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z obowiązującymi przepisami archiwalnymi, tj. ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 217) i rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r. Nr 14 poz. 67 z późn. zm.).
IV 4 4 data 2020-09-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa mebli dziecięcych w podziale na 5 zadań do obiektów żłobkowych położonych na terenie Dolnego Śląska. Etap II – Dostawa mebli do Gminy Długołęka, Żłobek Gminny w Kiełczowie przy ul. Wrocławskiej. Zadanie 1- Dostawa wyposażenia Sali edukacyjnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik krotki opis Zadanie 1- Dostawa wyposażenia Sali edukacyjnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3a do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa mebli dziecięcych w podziale na 5 zadań do obiektów żłobkowych położonych na terenie Dolnego Śląska. Etap II – Dostawa mebli do Gminy Długołęka, Żłobek Gminny w Kiełczowie przy ul. Wrocławskiej. Zadanie 1- Dostawa wyposażenia Sali edukacyjnej i/lub Zadanie 2 – Dostawa wyposażenia sypialni i/lub Zadanie 3 - Dostawa krzesełek i stolików dziecięcych i/lub Zadanie 4 – Dostawa wyposażenia kącika higienicznego i/lub Zadanie 5- Dostawa wyposażenia szatni.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik krotki opis Zadanie 2 – Dostawa wyposażenia sypialni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3b do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa mebli dziecięcych w podziale na 5 zadań do obiektów żłobkowych położonych na terenie Dolnego Śląska. Etap II – Dostawa mebli do Gminy Długołęka, Żłobek Gminny w Kiełczowie przy ul. Wrocławskiej. Zadanie 1- Dostawa wyposażenia Sali edukacyjnej i/lub Zadanie 2 – Dostawa wyposażenia sypialni i/lub Zadanie 3 - Dostawa krzesełek i stolików dziecięcych i/lub Zadanie 4 – Dostawa wyposażenia kącika higienicznego i/lub Zadanie 5- Dostawa wyposażenia szatni.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik krotki opis Zadanie 3 - Dostawa krzesełek i stolików dziecięcych. Szczegółowy opis przedmiotu stanowi załącznik nr 3c do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa mebli dziecięcych w podziale na 5 zadań do obiektów żłobkowych położonych na terenie Dolnego Śląska. Etap II – Dostawa mebli do Gminy Długołęka, Żłobek Gminny w Kiełczowie przy ul. Wrocławskiej. Zadanie 1- Dostawa wyposażenia Sali edukacyjnej i/lub Zadanie 2 – Dostawa wyposażenia sypialni i/lub Zadanie 3 - Dostawa krzesełek i stolików dziecięcych i/lub Zadanie 4 – Dostawa wyposażenia kącika higienicznego i/lub Zadanie 5- Dostawa wyposażenia szatni.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik krotki opis Zadanie 4 – Dostawa wyposażenia kącika higienicznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3d do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa mebli dziecięcych w podziale na 5 zadań do obiektów żłobkowych położonych na terenie Dolnego Śląska. Etap II – Dostawa mebli do Gminy Długołęka, Żłobek Gminny w Kiełczowie przy ul. Wrocławskiej. Zadanie 1- Dostawa wyposażenia Sali edukacyjnej i/lub Zadanie 2 – Dostawa wyposażenia sypialni i/lub Zadanie 3 - Dostawa krzesełek i stolików dziecięcych i/lub Zadanie 4 – Dostawa wyposażenia kącika higienicznego i/lub Zadanie 5- Dostawa wyposażenia szatni.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik krotki opis Zadanie 5- Dostawa wyposażenia szatni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3e do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Skrócony termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)