Dostawa odzieży i obłożeń operacyjnych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu

Data publikacji 2020-09-11
Data zakończenia 2020-09-21 00:00:00
Instytucja Brzeskie Centrum Medyczne
Miejscowość Brzeg
Województwo opolskie
Branża
  • Akcesoria ochronne,
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 584498-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331410000, 331400003, 331416202, 331990001, 181430003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

"Dostawa odzieży i obłożeń operacyjnych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu" - Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odzieży i obłożeń operacyjnych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowią Załączniki od nr 2.1 do 2.12 do SIWZ - formularze cenowe, zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SIWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, lecz nie dopuszcza składania ofert na wybrane pozycje w pakiecie. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia. 3. Zamówienie zostało podzielone na następujące części/pakiety zamówienia:
Pakiet nr 1 – Dostawa jednorazowych obłożeń i ubrań chirurgicznych – wg załącznika nr 2.1 do SIWZ;
Pakiet nr 2 – Dostawa jednorazowych obłożeń chirurgicznych – wg załącznika nr 2.2 do SIWZ;
Pakiet nr 3 – Dostawa zestawów do różnych zabiegów – wg załącznika nr 2.3 do SIWZ;
Pakiet nr 4 – Dostawa zestawu do porodu – wg załącznika nr 2.4 do SIWZ;
Pakiet nr 5 – Dostawa odzieży ochronnej, podkładów oraz pościeli jednorazowego użytku – wg załącznika nr 2.5 do SIWZ;
Pakiet nr 6 – Dostawa obłożeń pola operacyjnego – wg załącznika nr 2.6 do SIWZ;
Pakiet nr 7 – Dostawa ubrań operacyjnych - wg załącznika nr 2.7 do SIWZ;
Pakiet nr 8 – Dostawa jednorazowych masek chirurgicznych - wg załącznika nr 2.8 do SIWZ;
Pakiet nr 9 – Dostawa jednorazowych masek chirurgicznych – wg załącznika nr 2.9 do SIWZ;
Pakiet nr 10 – Dostawa medycznych półmasek filtrujących –– wg załącznika nr 2.10 do SIWZ;
Pakiet nr 11 – Dostawa osłon na kable i optykę – wg załącznika nr 2.11 do SIWZ;
Pakiet nr 12 – Dostawa fartuchów jednorazowych – wg załącznika nr 2.12 do SIWZ;

Dodatkowe informacje

GuidZP400 db81cf77-1305-4060-978d-760c0e9e104f
Biuletyn 584498-N-2020
Zamawiajacy nazwa Brzeskie Centrum Medyczne
Regon 31343700000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mossora
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Brzeg
Zamawiajacy kod pocztowy 49-301
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 77 444 65 75,
Zamawiajacy fax 77 416 22 18
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@bcmbrzeg.pl,
Adres strony url http://bcm.brzeg-powiat.pl/
Adres strony internetowej http://bcm.brzeg-powiat.pl/
Adres strony internetowej narzedzia https://e-ProPublico.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bcm.brzeg-powiat.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bcm.brzeg-powiat.pl/
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://e-ProPublico.pl/
Czy komunikacja elektroniczna wymaga 1
Komunikacja elektroniczna wymaga https://e-ProPublico.pl/
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa odzieży i obłożeń operacyjnych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu
Numer referencyjny PN/16/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 12
Okreslenie przedmiotu "Dostawa odzieży i obłożeń operacyjnych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu" - Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odzieży i obłożeń operacyjnych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowią Załączniki od nr 2.1 do 2.12 do SIWZ - formularze cenowe, zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SIWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, lecz nie dopuszcza składania ofert na wybrane pozycje w pakiecie. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia. 3. Zamówienie zostało podzielone na następujące części/pakiety zamówienia: Pakiet nr 1 – Dostawa jednorazowych obłożeń i ubrań chirurgicznych – wg załącznika nr 2.1 do SIWZ; Pakiet nr 2 – Dostawa jednorazowych obłożeń chirurgicznych – wg załącznika nr 2.2 do SIWZ; Pakiet nr 3 – Dostawa zestawów do różnych zabiegów – wg załącznika nr 2.3 do SIWZ; Pakiet nr 4 – Dostawa zestawu do porodu – wg załącznika nr 2.4 do SIWZ; Pakiet nr 5 – Dostawa odzieży ochronnej, podkładów oraz pościeli jednorazowego użytku – wg załącznika nr 2.5 do SIWZ; Pakiet nr 6 – Dostawa obłożeń pola operacyjnego – wg załącznika nr 2.6 do SIWZ; Pakiet nr 7 – Dostawa ubrań operacyjnych - wg załącznika nr 2.7 do SIWZ; Pakiet nr 8 – Dostawa jednorazowych masek chirurgicznych - wg załącznika nr 2.8 do SIWZ; Pakiet nr 9 – Dostawa jednorazowych masek chirurgicznych – wg załącznika nr 2.9 do SIWZ; Pakiet nr 10 – Dostawa medycznych półmasek filtrujących –– wg załącznika nr 2.10 do SIWZ; Pakiet nr 11 – Dostawa osłon na kable i optykę – wg załącznika nr 2.11 do SIWZ; Pakiet nr 12 – Dostawa fartuchów jednorazowych – wg załącznika nr 2.12 do SIWZ;
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow XVII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informuję, że " Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Brzeskie Centrum Medyczne w Brzegu, ul. Mossora 1, 49-301 Brzeg " Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Brzeskim Centrum Medycznym w Brzegu jest Pan Paweł Maziarczyk, ul. Mossora 1, 49-301 Brzeg, tel.: 77/444 65 36, adres e-mail: abi@bcmbrzeg.pl* " Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. "Dostawa odzieży i obłożeń operacyjnych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu" " Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 1843), dalej "ustawa Pzp" " Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; " obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; " konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; " w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; " posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; " nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; ? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. *Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz "Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1b pkt 1) ustawy", na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku (Załącznik nr 4 do SIWZ);
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz "Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1b pkt 1) ustawy", na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku (Załącznik nr 4 do SIWZ);
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz "Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1b pkt 1) ustawy", na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku (Załącznik nr 4 do SIWZ);
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. UWAGA: W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, dokument na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, wymieniony powyżej zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. Dokumenty dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej : 1)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w poz. 1 tabeli składa: dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2)Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3)W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1.) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawców do złożenia próbek co do wybranych artykułów poszczególnych części zamówienia w minimalnej ilości handlowej po 3 szt (W przypadku wyrobów sterylnych powinny być one sterylne z aktualnym terminem ważności). UWAGA: Zgodnie z art. 10c ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający odstępuje od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej. Ta część może być wedle wyboru Wykonawcy, składana za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za za pośrednictwem posłańca. Przesyłka musi być opisana nazwą i nr postępowania oraz danymi Wykonawcy i dostarczona do Zamawiającego w terminie określonym zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp. 2.) Foldery informacyjne/Ulotki/Katalogi dla wszystkich produktów lub inne równoważne dokumenty dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia wydane przez producenta/wytwórcę oferowanych produktów lub jego autoryzowanego przedstawiciela, potwierdzające parametry, właściwości i przeznaczenie produktu, zgodnie z wymogami Zamawiającego określonymi w formularzach asortymentowo-cenowych, stanowiących załączniki od nr 2.1 do 2.12 do SIWZ ( z zaznaczeniem której pozycji dotyczy i której części). UWAGA: Zgodnie z art. 10c ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający odstępuje od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej. Ta część jest składana za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Przesyłka musi być opisana nazwą i nr postępowania oraz danymi Wykonawcy i dostarczona do Zamawiającego w terminie określonym zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp. 3.) Dokumenty potwierdzające spełnianie wymogów minimalnych (np. karty techniczne wyrobu, karty charakterystyki lub karty techniczne materiału bazowego, z którego został wykonany oferowany wyrób lub inne równoważne dokumenty zawierające opis parametrów techniczno-użytkowych oferowanych wyrobów, zgodnych z Zał. Nr 2.1 do 2.12 do SIWZ wraz z umieszczoną na tych dokumentach przez Wykonawcę adnotacją określającą pozycję w zadaniu, której dotyczy przedstawiony dokument) UWAGA: Zgodnie z art. 10c ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający odstępuje od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej. Ta część jest składana za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Przesyłka musi być opisana nazwą i nr postępowania oraz danymi Wykonawcy i dostarczona do Zamawiającego w terminie określonym zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp.
Inne dokumenty niewymienione a.) Zał. nr 1 do SIWZ - Formularz oferty, b.) Zał. nr 2.1 do 2.12 do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy c.) Jeżeli dotyczy: Zał. nr 6 do SIWZ - Zobowiązanie innych podmiotów, w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów d.) Jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik wraz z ofertą składa się pełnomocnictwo.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z par. 2 ust. 4-10 wzoru umowy: 4.Ceny jednostkowe artykułów mogą ulec zmianie w przypadku zmiany stawek celnych wprowadzonych stosownymi aktami prawnymi. Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o zmianach cen wynikających ze zmiany stawek celnych w terminie nie dłuższym, niż 3 dni od daty opublikowania stosownego aktu prawnego. 5.Ceny jednostkowe artykułów mogą ulec zmianie w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT). W takim przypadku, w całym okresie trwania umowy, zmianie ulegnie kwota należnego podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie niezmienna. Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o zmianach stawek podatku VAT w terminie nie dłuższym, niż 3 dni od daty opublikowania stosownego aktu prawnego. 6.Artykuły objęte cenami urzędowymi będą rozliczane po cenach nie wyższych niż ceny urzędowe obowiązujące w dniu wystawienia faktury VAT. Wykonawca zobowiązuje się do wprowadzenia cen nie wyższych niż ceny urzędowe na artykuły dotychczas nie objęte cenami urzędowymi, od dnia ich obowiązywania zgodnie z wydawanymi aktami prawnymi w tym zakresie. Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o zmianach cen urzędowych w terminie nie dłuższym, niż 3 dni od daty opublikowania stosownego aktu prawnego. 7.Zmiany cen, o których mowa w ust. 4, 5, 6 następują z mocy prawa i obowiązują od daty wejścia w życie odpowiednich aktów prawnych, pod warunkiem dopełnienia przez Wykonawcę obowiązku informacyjnego. 8.Ceny jednostkowe artykułów mogą ulec zmianie w przypadku wprowadzonej przez producenta zmiany wielkości opakowania, z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny jednostkowej objętej przedmiotem umowy. 9.W przypadku zaistnienia szczególnych okoliczności, przede wszystkim takich jak wstrzymanie, wycofanie lub zakończenie produkcji artykułu objętego przedmiotem umowy, Strony dopuszczają możliwość dostarczania odpowiedników. W przypadku zaistnienia powyższej okoliczności strony przewidują zmianę ceny jednostkowej. 10. W przypadku wstrzymania, wycofania lub zakończenia produkcji danego artykułu i jednoczesnym braku jakichkolwiek odpowiedników, Strony będą uprawnione do rozwiązania umowy w zakresie dostawy przedmiotowego artykułu. Wstrzymanie, wycofanie lub zakończenie produkcji będzie udokumentowane przez Wykonawcę w postaci pisemnego oświadczenia producenta. Z kolei brak odpowiedników weryfikowany będzie przez Zamawiającego.
IV 4 4 data 2020-09-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1 - Dostawa jednorazowych obłożeń i ubrań chirurgicznych - wg załącznika nr 2.1 do SIWZ;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowią Załączniki od nr 2.1 do SIWZ - formularze cenowe, zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz platformie: https://e-ProPublico.pl/. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SIWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa jednorazowych obłożeń i ubrań chirurgicznych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.1 do SIWZ - formularze cenowe, zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SIWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2 - Dostawa jednorazowych obłożeń chirurgicznych - wg załącznika nr 2.2 do SIWZ;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141620-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowią Załączniki od nr 2.1 do SIWZ - formularze cenowe, zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz platformie: https://e-ProPublico.pl/. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SIWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa jednorazowych obłożeń chirurgicznych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.2 do SIWZ - formularze cenowe, zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SIWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3 - Dostawa zestawów do różnych zabiegów - wg załącznika nr 2.3 do SIWZ;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141620-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowią Załączniki od nr 2.1 do SIWZ - formularze cenowe, zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz platformie: https://e-ProPublico.pl/. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SIWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa zestawów do różnych zabiegów dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.3 do SIWZ - formularze cenowe, zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SIWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4 - Dostawa zestawu do porodu - wg załącznika nr 2.4 do SIWZ;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141620-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowią Załączniki od nr 2.1 do SIWZ - formularze cenowe, zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz platformie: https://e-ProPublico.pl/. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SIWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa zestawu do porodu dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.4 do SIWZ - formularze cenowe, zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SIWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5 - Dostawa odzieży ochronnej, podkładów oraz pościeli jednorazowego użytku - wg załącznika nr 2.5 do SIWZ;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowią Załączniki od nr 2.1 do SIWZ - formularze cenowe, zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz platformie: https://e-ProPublico.pl/. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SIWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odzieży ochronnej, podkładów oraz pościeli jednorazowego użytku dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.5 do SIWZ - formularze cenowe, zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SIWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6 - Dostawa obłożeń pola operacyjnego - wg załącznika nr 2.6 do SIWZ;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowią Załączniki od nr 2.1 do SIWZ - formularze cenowe, zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz platformie: https://e-ProPublico.pl/. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SIWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa obłożeń pola operacyjnego dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.6 do SIWZ - formularze cenowe, zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SIWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7 - Dostawa ubrań operacyjnych - wg załącznika nr 2.7 do SIWZ;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowią Załączniki od nr 2.1 do SIWZ - formularze cenowe, zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz platformie: https://e-ProPublico.pl/. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SIWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ubrań operacyjnych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.7 do SIWZ - formularze cenowe, zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SIWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr 8 - Dostawa jednorazowych masek chirurgicznych - wg załącznika nr 2.8 do SIWZ;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18143000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowią Załączniki od nr 2.1 do SIWZ - formularze cenowe, zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz platformie: https://e-ProPublico.pl/. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SIWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa jednorazowych masek chirurgicznych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.8 do SIWZ - formularze cenowe, zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SIWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet nr 9 - Dostawa jednorazowych masek chirurgicznych - wg załącznika nr 2.9 do SIWZ;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18143000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowią Załączniki od nr 2.1 do SIWZ - formularze cenowe, zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz platformie: https://e-ProPublico.pl/. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SIWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa jednorazowych masek chirurgicznych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.9 do SIWZ - formularze cenowe, zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SIWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet nr 10 - Dostawa medycznych półmasek filtrujących -- wg załącznika nr 2.10 do SIWZ;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18143000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowią Załączniki od nr 2.1 do SIWZ - formularze cenowe, zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz platformie: https://e-ProPublico.pl/. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SIWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa medycznych półmasek filtrujących dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.10 do SIWZ - formularze cenowe, zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SIWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet nr 11 - Dostawa osłon na kable i optykę - wg załącznika nr 2.11 do SIWZ;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141620-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowią Załączniki od nr 2.1 do SIWZ - formularze cenowe, zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz platformie: https://e-ProPublico.pl/. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SIWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa osłon na kable i optykę dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.11 do SIWZ - formularze cenowe, zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SIWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet nr 12 - Dostawa fartuchów jednorazowych - wg załącznika nr 2.12 do SIWZ;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowią Załączniki od nr 2.1 do SIWZ - formularze cenowe, zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz platformie: https://e-ProPublico.pl/. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SIWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fartuchów jednorazowych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.12 do SIWZ - formularze cenowe, zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SIWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)