GuidZP400 |
5be4a9f8-c70c-496c-8731-e1ea9fb4dfc4
|
Biuletyn |
566959-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa Państwowy Instytut Badawczy
|
Regon |
10464542000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Kolska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
01-045
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
223 808 200
|
Zamawiajacy fax |
22 3808201,3808391
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@nask.pl
|
Adres strony url |
https://bip.nask.pl/bip/zamowienia-publiczne, https://nask.eb2b.com.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.nask.pl/bip/zamowienia-publiczne, https://nask.eb2b.com.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.nask.pl/bip/zamowienia-publiczne, https://nask.eb2b.com.pl/
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://nask.eb2b.com.pl/
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej na adres Zamawiającego: ul. Kolska 12, 01-045 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa środków czystości i artykułów higienicznych dla NASK-PIB na okres 12 miesięcy (2 Części)
|
Numer referencyjny |
ZZPiZ.2110.5.2020.250.PKO
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości i artykułów higienicznych na rzecz Zamawiającego, zwanych dalej „artykułami” w podziale na dwie części.
2. Zamawiający dokonał podziału niniejszego zamówienia na 2 Części:
Część 1 – sukcesywna dostawa środków czystości i artykułów higienicznych na adres:
1) ul. Kolska 12, 01-045 Warszawa - lokalizacja nr 1,
2) ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa (budynek INTRACO) - lokalizacja nr 2,
3) ul. Stawki 40, 01-040 Warszawa – lokalizacja nr 3.
Część 2 – sukcesywna dostawa środków czystości i artykułów higienicznych na adres: ul. Łukowska 2, 15-373 Białystok.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych tj. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dowolną liczbę Części zamówienia.
4. Zamówienie może zostać udzielone jednemu Wykonawcy w odniesieniu do jednej lub dowolnej liczby Części zamówienia lub Wykonawcom wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w odniesieniu do jednej Części zamówienia albo w odniesieniu do dowolnej liczby Części zamówienia.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Tom II SIWZ dla Części 1 i 2 tj. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zwany w dalszej części „SOPZ”.
6. W przypadkach, kiedy w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę co prowadziłoby do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.
7. W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a wskazane powyżej odniesienia należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.
8. Pod pojęciem rozwiązań równoważnych Zamawiający rozumie takie rozwiązania, które posiadają parametry techniczne i/lub funkcjonalne spełniające co najmniej warunki określone w Tomie II SIWZ- SOPZ (odrębnie dla Części 1 i 2). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia dla Części nr 1 i 2 wynosi: 12 miesięcy, liczonych od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania maksymalnej wartości umowy, w zależności od tego które ze zdarzeń nastąpi wcześniej.
Każdorazowa dostawa artykułów dla Części nr 1 i 2 t.j. maksymalny termin realizacji zamówienia sukcesywnego wymagany zgodnie z Tomem II SIWZ SOPZ dla Części nr 1 i 2 tj.: 24 godziny liczone od godz. 9:00 w dniu roboczym, w którym został wysłany e-mail z zamówieniem do Wykonawcy lub liczony od chwili doręczenia pisemnego zlecenia, o którym mowa w § 3 ust. 7 Tomu III SIWZ-wzoru umowy. Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - w celu
wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w ramach danej Części zamówienia, zgodnie
z wymaganiami określonymi w SIWZ. Złożenie więcej niż jednej oferty na daną Część
spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę w danej części
postępowania. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ. 2. Ofertę stanowi wypełniony i
podpisany Formularz „Oferta” sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr
1 do Tomu I SIWZ – IDW wraz z: 1) Formularzem cenowym sporządzonym na podstawie
wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do Tomu I SIWZ-IDW, 3. Wraz z ofertą powinny być
złożone: a) Oświadczenie wymagane postanowieniami Rozdziału VII pkt 1 Tomu I SIWZ -
IDW - sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do Tomu I SIWZIDW.
b) Pełnomocnictwo upoważniające do podpisania oferty, chyba, że upoważnienie
wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty lub z dokumentów, które
Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. c) W
przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia
publicznego. d) W przypadku zastrzeżenia części oferty jako tajemnica przedsiębiorstwa na
podstawie art. 8 ust.3 ustawy Pzp Wykonawca powinien załączyć do oferty stosowne
wyjaśnienia mające wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę
przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 4. Ofertę
składa się w języku polskim w następującej formie: a. w formie elektronicznej za
pośrednictwem Platformy pod adresem https://nask.eb2b.com.pl/ lub b. w formie pisemnej,
za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. -
Prawo pocztowe (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1041), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
w siedzibie Zamawiającego - ul. Kolska 12, 01-045 Warszawa. Ad. a - OFERTA W
FORMIE ELEKTRONICZNEJ 1) Wykonawca składa ofertę w formie elektronicznej za
pośrednictwem Platformy pod adresem https://nask.eb2b.com.pl/. 2) Oferta powinna być
sporządzona w postaci elektronicznej i opatrzona kwalifikowanym podpisem
elektronicznym przez osobę uprawnioną, pod rygorem nieważności. 3) Ofertę należy złożyć
w następujący sposób: a. Wykonawca składa ofertę poprzez dodanie w zakładce
„Załączniki” dokumentów (załączników) określonych w niniejszej SIWZ i podpisanych
kwalifikowanym podpisem elektronicznym poprzez wybranie polecenia „Dodaj załącznik” i
wybranie docelowego pliku, który ma zostać zamieszczony. Wykonawca winien opisać
załącznik nazwą umożliwiającą jego identyfikację. W przypadku, gdy załącznik zwiera
tajemnicę przedsiębiorstwa/dane osobowe Wykonawca zaznacza stosowne polecenie
„Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” / „Załącznik zawiera dane osobowe”, b.
W celu zminimalizowania ryzyka wycieku danych osobowych zalecane jest przypadku gdy
Wykonawca załącza plik zawierający dane osobowe, aby Wykonawca załączył drugi plik
pseudonimizowany (z zakrytymi danymi osobowymi), c. Potwierdzeniem prawidłowo
złożonej oferty (dodania załącznika) jest automatyczne wygenerowanie komunikatu
systemowego o treści „Plik został przesłany”, po każdej prawidłowo wykonanej operacji tj.
dodaniu i zapisaniu załącznika. d. O terminie złożenia oferty decyduje czas pełnego
przeprocesowania transakcji na Platformie.
4) Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu
Ministra rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może
żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. 2016
r., poz. 1126 ze zm.), zwanym dalej Rozporządzeniem, dotyczące Wykonawcy i innych
podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega Wykonawca na zasadach
określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz dotyczące podwykonawców, składane są w
oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu lub
oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z
oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub
sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z
nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem elektronicznej kopii dokumentu lub
oświadczenia następuje przy użyciu kwalifikowalnego podpisu elektronicznego. 5)
Pełnomocnictwo upoważniające do podpisania oferty (chyba, że upoważnienie wynika z
innych dokumentów dołączonych do oferty lub z dokumentów, które Zamawiający może
uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych), a w przypadku
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - powinno
być sporządzone w postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub w elektronicznej kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i
opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza. 6) Wszelkie
informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia
1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. 2019 r., poz. 1010 z późn. zm), Wykonawca ma
obowiązek wydzielić z oferty. Wybór w Systemie odpowiedniego atrybutu pliku
stanowiącego załącznik do oferty pozwala na oznaczenie jawności lub niejawności
dokumentu. W razie jednoczesnego wystąpienia w danym dokumencie lub oświadczeniu
treści o charakterze jawnym i niejawnym, należy podzielić ten plik na dwa pliki i każdy z
nich oznaczyć odpowiednim atrybutem. Odpowiednie oznaczenie zastrzeżonej treści oferty
spoczywa na Wykonawcy. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w
rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które
Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym
pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę
przedsiębiorstwa”. Zamieszczenie załącznika następuje poprzez polecenie „Zapisz”. 7)
Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.
Sposób dokonywania zmiany lub wycofania oferty polega na usunięciu plików składających
się na ofertę. W tym celu w zakładce „Załączniki” Wykonawca korzysta z polecenia „Usuń”
po wybraniu odpowiedniego załącznika 8) Wykonawca po upływie terminu do
składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty. 9) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe lub
nieterminowe złożenie oferty. Zaleca się, aby założyć profil Wykonawcy i rozpocząć
składanie oferty z odpowiednim wyprzedzeniem. Ad. b - OFERTA W FORMIE PISEMNEJ
1) Wykonawca składa ofertę w formie pisemnej, za pośrednictwem operatora pocztowego w
rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz.
1041), osobiście lub za pośrednictwem posłańca w siedzibie Zamawiającego - ul. Kolska
12, 01-045 Warszawa. 2) Zaleca się sporządzenie oferty na komputerze, maszynie do
pisania lub ręcznie długopisem bądź niezmywalnym atramentem, pismem czytelnym. 3)
Oferta musi być podpisana zgodnie z art. 78 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks
cywilny (Dz. U. z 2019 r. poz. 1145 ze zm.), czyli musi być opatrzona własnoręcznym
podpisem Wykonawcy lub osoby przez niego upoważnionej (zgodnie z formą reprezentacji
Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy
organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy).
Podpis musi być czytelny, pozwalający na identyfikację osoby podpisującej ofertę. Obok
złożonego nieczytelnego podpisu powinna być przystawiona pieczątka zawierająca imię i
nazwisko osoby podpisującej ofertę. W sytuacji, gdy Wykonawca nie posiada pieczątki
imiennej, powinien na dokumentach złożyć własnoręczny podpis, z którego jednoznacznie
wynika brzmienie nazwiska umożliwiające identyfikację osoby składającej podpis. 4)
Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu dotyczące Wykonawcy
oraz podwykonawców, należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z
oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca,
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo
podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą.
Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub
kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej własnoręcznym podpisem. 5)
Pełnomocnictwo upoważniające do podpisania oferty, a w przypadku Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo do reprezentowania
ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - składane jest w formie
oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 6) Poprawki w ofercie powinny być
naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę. 7) Zaleca się, by
wszystkie strony oferty były zszyte lub spięte w sposób trwały, zapobiegający możliwości
dekompletacji zawartości oferty oraz by wszystkie strony oferty wraz załącznikami zostały
ponumerowane. 8) Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w
rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. 2019 r., poz. 1010 z późn. zm), które Wykonawca pragnie zastrzec jako tajemnicę przedsiębiorstwa,
zaleca się, aby były trwale spięte i oddzielone od pozostałej części oferty. 9) Wykonawca
powinien umieścić ofertę w nieprzezroczystej i zabezpieczonej kopercie. 3. W celu
wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których
mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia
zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy
Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności
do tej samej grupy kapitałowej (propozycję treści oświadczenia o przynależności lub braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy
Pzp zawarto w Załączniku nr 6 do Tomu I SIWZ – IDW). Wraz ze złożeniem oświadczenia,
wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą
do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie
opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym należy wczytać na Platformie w
zakładce „Pytania/Informacje” (podzakładka „Dodaj pytanie/komentarz”). Wykonawca
wybiera docelowy plik, który ma zostać wczytany. Po wczytaniu pliku wybiera opcję
„Zapisz”. W przypadku złożenia oferty w formie pisemnej, oświadczenie można wczytać na
Platformie lub można złożyć w formie pisemnej, za pośrednictwem operatora pocztowego
w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz.
1041), osobiście lub za pośrednictwem posłańca w siedzibie Zamawiającego - ul. Kolska
12, 01-045 Warszawa. Uwaga: - Niniejszego oświadczenia (wypełnionego Załącznika nr 6
do SIWZ) nie należy składać razem z ofertą. Aby oświadczenie było skutecznie złożone,
należy je złożyć dopiero po otwarciu ofert (zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp.); - W
przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o
przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z
Wykonawców. 9. Dokumenty składane przez podmioty zagraniczne: 1) Jeżeli wykonawca
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast
dokumentu, o którym mowa w Rozdziale VII pkt 5 ppkt A lit. a) Tomu I SIWZ składa
dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, potwierdzające, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli
w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce
zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o których
mowa w ppkt 1) powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio
oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego
reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed
notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu
zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce
zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty powinny być
wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. W
przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani
na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia, o których mowa w
Rozdziale VII pkt 5 Tomu I SIWZ- IDW, przy czym dokumenty i oświadczenia, o których
mowa: a) w Rozdziale VII pkt 5. lit. A Tomu I SIWZ- IDW składa: każdy Wykonawca ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części
zamówienia podwykonawcom, na etapie postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie
zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać firmy podwykonawców. 9. Wykonawca
nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających
okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający
posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za
pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów
publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności
podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 poz. 700 z późn. zm.). 10. Jeżeli
jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie
zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do
złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie
podlegają wykluczeniu, a jeżeli zachodzą
uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie
są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 11. W zakresie
nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju z
dnia 27 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od
Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2016 r., poz.
1126 z późn. zm. – dalej „Rozporządzenie”). 12. Opis sposobu przygotowywania i złożenia
oferty zawarty jest w Rozdziale XIII Tomu I SIWZ - IDW.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, stanowiącej Załącznik nr 2 do umowy. Zmiana postanowień umowy możliwa jest w przypadkach, w zakresie i na warunkach określonych poniżej.
3. Przewiduje się zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy:
1) gdy dochowanie terminu jest niemożliwe z uwagi na wystąpienie Siły wyższej określonej w § 12, która ma bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania przedmiotu umowy;
2) gdy konieczne okaże się przedłużenie terminu dostawy, z przyczyn organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego.
- nie dłużej jednak niż o 10 dni (kalendarzowych) w ww. przypadkach.
4. Możliwa jest zmiana umowy:
1) w przypadku zmian obowiązujących w przepisach prawa, powodujących konieczność dokonania zmian
w umowie;
2) w innych przypadkach niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, a niepozwalających na realizację umowy zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia oraz postanowieniami umowy;
- w opisanych przypadkach zmianie (w tym ograniczeniu) ulec może odpowiednio zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, termin wykonania przedmiotu zamówienia, sposób realizacji przedmiotu zamówienia.
4) w razie złożenia wniosku o upadłość albo likwidację Wykonawcy;
5) gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony;
6) zmiany zakresu przedmiotu umowy powierzonego podwykonawcom;
7) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawcą stroną, w tym instytucjami nadzorującymi Zamawiającego, które mają bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy;
8) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń, dotyczących przedmiotu umowy, instytucji nadzorującej, w szczególności w zakresie sprawozdawczości;
9) zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w art. 144 ustawy Pzp;
10) w przypadku wycofania z produkcji/sprzedaży jakiegokolwiek artykułu wskazanego w Załączniku nr 2 do Umowy, Wykonawca dostarczy obecnie produkowany/sprzedawany artykuł o parametrach nie gorszych od wskazanych w Załączniku nr 1 do Umowy w ramach maksymalnego wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 6 ust. 1 Umowy. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego oraz przedstawienia oświadczenia producenta/dystrybutora potwierdzającego fakt wycofania danego artykułu wskazanego w Załączniku nr 2 do Umowy wraz z odpowiednią dokumentacją obecnie produkowanego celem akceptacji przez Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2020-09-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp.
2.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
4. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
5. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
6. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp dotyczących zatrudnienia osób.
7. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp dotyczących zatrudnienia osób.
8.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. Jeżeli wykonawca zamierza zrealizować przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania przez wykonawcę firm tych podwykonawców.
9.Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty.
10. Zamawiający nie przeprowadził dialogu technicznego przed wszczęciem niniejszego postępowania.
11. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Postanowienia SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie składających ofertę. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający jest uprawniony do żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedłożenia umowy regulującej współpracę Wykonawców.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa środków czystości i artykułów higienicznych dla NASK-PIB na okres 12
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania maksymalnej wartości umowy, w zależności od tego które ze zdarzeń nastąpi wcześniej.
Kryteria oceny ofert, o których mowa w pkt 5) zostały szczegółowo opisane przez Zamawiającego w Rozdziale XVII Tomu I SIWZ-IDW.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości i artykułów higienicznych na rzecz Zamawiającego, zwanych dalej "artykułami" na adres:
1) ul. Kolska 12, 01-045 Warszawa - lokalizacja nr 1,
2) ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa (budynek INTRACO) - lokalizacja nr 2,
3) ul. Stawki 40, 01-040 Warszawa – lokalizacja nr 3.
2.Każdorazowa dostawa artykułów dla Części nr 1 t.j. Maksymalny termin realizacji zamówienia sukcesywnego wymagany zgodnie z Tomem II SIWZ SOPZ dla Części nr 1 tj.: 24 godziny liczone od godz. 9:00 w dniu roboczym, w którym został wysłany e-mail z zamówieniem do Wykonawcy lub liczony od chwili doręczenia pisemnego zlecenia, o którym mowa w § 3 ust. 7 Tomu III SIWZ-wzoru umowy. Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa środków czystości i artykułów higienicznych dla NASK-PIB na okres 12 miesięcy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania maksymalnej wartości umowy, w zależności od tego które ze zdarzeń nastąpi wcześniej.
Kryteria oceny ofert, o których mowa w pkt 5) zostały szczegółowo opisane przez Zamawiającego w Rozdziale XVII Tomu I SIWZ-IDW.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości i artykułów higienicznych na rzecz Zamawiającego, zwanych dalej „artykułami” na adres: ul. Łukowska 2, 15-373 Białystok.
2.Każdorazowa dostawa artykułów dla Części nr 2 t.j. Maksymalny termin realizacji zamówienia sukcesywnego wymagany zgodnie z Tomem II SIWZ SOPZ dla Części nr 2 tj.: termin realizacji dostawy to 24 godziny liczone od godz. 9:00 w dniu roboczym, w którym został wysłany e-mail z zamówieniem do Wykonawcy lub liczony od chwili doręczenia pisemnego zlecenia, o którym mowa w § 3 ust. 7 Tomu III SIWZ-wzoru umowy. Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.
|
| |