„Dostawę i montaż wyposażenia w ramach zadania Rozbudowa (dobudowanie) i przystosowanie stołówki w ZS im. Stanisława Staszica w Wysokiem”

Data publikacji 2020-09-11
Data zakończenia 2020-09-21 00:00:00
Instytucja Gmina Wysokie
Miejscowość Wysokie
Województwo lubelskie
Branża
  • Sprzęt kuchenny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 584345-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392210007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

2.1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania Rozbudowa (dobudowanie) i przystosowanie stołówki w ZS im. Stanisława Staszica w Wysokiem”
2.2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności:
a) dostawę fabrycznie nowego wyposażenia, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, w zakresie określonym w Załączniku nr 1 do zapytania ofertowego wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem, zamontowaniem, podłączeniem, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
b) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim,
c) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia, m.in. wszelkich dokumentów niezbędnych do utrzymującej ich ważność),
d) posprzątanie sal, pomieszczeń po wykonaniu dostawy i montażu.
2.3. Zamawiający nie dopuszcza w żadnym wypadku produktów odnawianych (refurbished), pochodzących ze zwrotów, reklamacji, powystawowych itp.
2.4. Szczegółowy opis zamówienia, obejmujący ilość poszczególnych przedmiotów oraz ich parametry stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ oraz Projekt Umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ.
2.5. Gwarancja
Zamawiający wymaga gwarancji na wszystkie przedmioty będące przedmiotem dostawy, udzielonej na okres nie krótszy niż 24 miesiące.
Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne potwierdzające okres obowiązywania gwarancji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 62308e32-f89d-4a83-8231-8bca2645c400
Biuletyn 584345-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Wysokie
Regon 95037167200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nowa
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Wysokie
Zamawiajacy kod pocztowy 23-145
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 846 806 206
Zamawiajacy fax 846 806 244
Zamawiajacy email ug@ugwysokie.lbl.pl
Adres strony url www.ugwysokie.bip.lubelskie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu 2.8. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.: „Rozbudowa (dobudowanie) i przystosowanie stołówki w ZS im. Stanisława Staszica w Wysokiem” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 13 Infrastruktura społeczna Działania 13.4 Rewitalizacja obszarów wiejskich Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020. Konkursu nr RPLU.13.04.00-IZ.00-06-001/17, nr projektu: RPLU.13.04.00-06-0040/17.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ugwysokie.bip.lubelskie.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie, zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale 7 i 8 SIWZ. Uwaga! Decydujące znaczenie dla zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty w miejsce wskazane w pkt. 8.1 SIWZ, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową lub kurierską.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urzędu Gminy Wysokie, ul. Nowa 1, 23-145 Wysokie, sekretariat piętro 1, pokój 11
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawę i montaż wyposażenia w ramach zadania Rozbudowa (dobudowanie) i przystosowanie stołówki w ZS im. Stanisława Staszica w Wysokiem”
Numer referencyjny ZP.271.9.2020.JK
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 2.1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania Rozbudowa (dobudowanie) i przystosowanie stołówki w ZS im. Stanisława Staszica w Wysokiem” 2.2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności: a) dostawę fabrycznie nowego wyposażenia, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, w zakresie określonym w Załączniku nr 1 do zapytania ofertowego wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem, zamontowaniem, podłączeniem, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, b) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, c) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia, m.in. wszelkich dokumentów niezbędnych do utrzymującej ich ważność), d) posprzątanie sal, pomieszczeń po wykonaniu dostawy i montażu. 2.3. Zamawiający nie dopuszcza w żadnym wypadku produktów odnawianych (refurbished), pochodzących ze zwrotów, reklamacji, powystawowych itp. 2.4. Szczegółowy opis zamówienia, obejmujący ilość poszczególnych przedmiotów oraz ich parametry stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ oraz Projekt Umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ. 2.5. Gwarancja Zamawiający wymaga gwarancji na wszystkie przedmioty będące przedmiotem dostawy, udzielonej na okres nie krótszy niż 24 miesiące. Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne potwierdzające okres obowiązywania gwarancji.
Cpv glowny przedmiot 39221000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow 3.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia w terminie do 30 dni od dnia zawarcia umowy. 3.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 5.3 Zamawiający nie żąda dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania.
Inne dokumenty niewymienione 5.2.1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w sprawie zamówienia w stosunku do treści wybranej oferty, dotyczących przedmiotu zamówienia, sposobu realizacji zamówienia oraz terminu realizacji umowy i terminu płatności, w szczególności w przypadku: 1) zmian w obowiązujących przepisach prawa, powodujących konieczność dokonania zmian w umowie, 2) w wyniku konieczności wykonania dodatkowych uzgodnień, badań, ekspertyz, analiz; 3) w zakresie obowiązującej stawki podatku VAT, w przypadku zmian powszechnie obowiązującego prawa w tym zakresie, 4) w przypadku dokonania określonych czynności lub ich zaniechania przez organy administracji państwowej, w tym organy administracji rządowej, samorządowej, jak również organów i podmiotów, których działalność wymaga wydania jakiejkolwiek decyzji o charakterze administracyjnym w trakcie wykonywania przedmiotu niniejszej umowy, 5) zaistnienia siły wyższej rozumianej jako zdarzenia pozostające poza kontrolą każdej ze stron, których strony nie mogły przewidzieć ani im zapobiec, i które zakłócają lub uniemożliwiają realizację Umowy, takie zdarzenia obejmują w szczególności: wojny, rewolucje, pożary, powodzie, działania terrorystyczne, zakłócenia spowodowane wprowadzeniem zabezpieczeń antyterrorystycznych, 6) istotnych problemów finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych wykonawcy, producenta, dystrybutora lub gwaranta uzasadniających ryzyko, że jego produkty, świadczenia itp. mogą nie zostać należycie wykonane lub nie będą miały odpowiedniej jakości albo wsparcia w przyszłości, 7) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy, 8) konieczności zmiany terminu wykonania lub odbioru dostawy / usługi spowodowanej podjęciem przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu przez osobę trzecią kontroli jakości i sposobu prowadzenia dostawy, 9) konieczności wprowadzenia zmian wynikających z modyfikacji wprowadzonych aneksami w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, 10) wykazania przez Wykonawcę, iż zaoferowany sprzęt został wycofany ze sprzedaży lub zaprzestano jego produkcji, brak jest dostępu do niego na rynku polskim (potwierdzone przez producenta lub przedstawiciela handlowego na rynku polskim). Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania i dostarczenia innego sprzętu pod warunkiem, że funkcjonalność i wydajność sprzętu nie będzie gorsza niż sprzętu zaoferowanego, a cena zgodna z ofertą Wykonawcy. Wykonawca musi uzyskać zgodę Zamawiającego na zmianę oferowanego sprzętu. 2. W opisanych przypadkach zmianie (w tym ograniczeniu) ulec mogą odpowiednio zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, cena umowy brutto, termin wykonania przedmiotu zamówienia, termin płatności, zasady rozliczeń (o ile zmiana zasad rozliczeń nie spowoduje konieczności zapłaty Wykonawcy odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie), sposób realizacji przedmiotu zamówienia, w tym zmiana materiałów lub technologii wykonania zamówienia. 3. Jeżeli przed zakończeniem realizacji zamówienia Zamawiający lub Wykonawca wejdzie w posiadanie interpretacji podatkowej lub wyroku sądu dotyczącej podatku od umów zawartych na podstawie niniejszego postępowania, która w sposób nie budzący wątpliwości wskaże na konieczność zastosowania innej stawki podatku VAT, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy z Wykonawcą na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1) ustawy polegającą na zmianie stawki podatku VAT - do tych części zamówienia, do których będzie to uzasadnione w świetle otrzymanej interpretacji (stała zostaje kwota netto, Wykonawca wystawi faktury z właściwym podatkiem VAT). Przy czym ww. możliwość zmiany umowy nie daje żadnej ze stron skutecznego jednostronnego roszczenia o zmianę umowy.
IV 4 4 data 2020-09-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin wykonania przedmiotu zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)