GuidZP400 |
62308e32-f89d-4a83-8231-8bca2645c400
|
Biuletyn |
584345-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Wysokie
|
Regon |
95037167200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Nowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wysokie
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
23-145
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
846 806 206
|
Zamawiajacy fax |
846 806 244
|
Zamawiajacy email |
ug@ugwysokie.lbl.pl
|
Adres strony url |
www.ugwysokie.bip.lubelskie.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
2.8. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.: „Rozbudowa (dobudowanie) i przystosowanie stołówki w ZS im. Stanisława Staszica w Wysokiem” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 13 Infrastruktura społeczna Działania 13.4 Rewitalizacja obszarów wiejskich Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020. Konkursu nr RPLU.13.04.00-IZ.00-06-001/17, nr projektu: RPLU.13.04.00-06-0040/17.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ugwysokie.bip.lubelskie.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie, zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale 7 i 8 SIWZ. Uwaga! Decydujące znaczenie dla zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty w miejsce wskazane w pkt. 8.1 SIWZ, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową lub kurierską.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urzędu Gminy Wysokie, ul. Nowa 1, 23-145 Wysokie, sekretariat piętro 1, pokój 11
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawę i montaż wyposażenia w ramach zadania Rozbudowa (dobudowanie) i przystosowanie stołówki w ZS im. Stanisława Staszica w Wysokiem”
|
Numer referencyjny |
ZP.271.9.2020.JK
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
2.1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania Rozbudowa (dobudowanie) i przystosowanie stołówki w ZS im. Stanisława Staszica w Wysokiem”
2.2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności:
a) dostawę fabrycznie nowego wyposażenia, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, w zakresie określonym w Załączniku nr 1 do zapytania ofertowego wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem, zamontowaniem, podłączeniem, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
b) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim,
c) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia, m.in. wszelkich dokumentów niezbędnych do utrzymującej ich ważność),
d) posprzątanie sal, pomieszczeń po wykonaniu dostawy i montażu.
2.3. Zamawiający nie dopuszcza w żadnym wypadku produktów odnawianych (refurbished), pochodzących ze zwrotów, reklamacji, powystawowych itp.
2.4. Szczegółowy opis zamówienia, obejmujący ilość poszczególnych przedmiotów oraz ich parametry stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ oraz Projekt Umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ.
2.5. Gwarancja
Zamawiający wymaga gwarancji na wszystkie przedmioty będące przedmiotem dostawy, udzielonej na okres nie krótszy niż 24 miesiące.
Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne potwierdzające okres obowiązywania gwarancji.
|
Cpv glowny przedmiot |
39221000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
3.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia w terminie do 30 dni od dnia zawarcia umowy.
3.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
5.3 Zamawiający nie żąda dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania.
|
Inne dokumenty niewymienione |
5.2.1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w sprawie zamówienia w stosunku do treści wybranej oferty, dotyczących przedmiotu zamówienia, sposobu realizacji zamówienia oraz terminu realizacji umowy
i terminu płatności, w szczególności w przypadku:
1) zmian w obowiązujących przepisach prawa, powodujących konieczność dokonania zmian w umowie,
2) w wyniku konieczności wykonania dodatkowych uzgodnień, badań, ekspertyz, analiz;
3) w zakresie obowiązującej stawki podatku VAT, w przypadku zmian powszechnie obowiązującego prawa w tym zakresie,
4) w przypadku dokonania określonych czynności lub ich zaniechania przez organy administracji państwowej, w tym organy administracji rządowej, samorządowej, jak również organów i podmiotów, których działalność wymaga wydania jakiejkolwiek decyzji o charakterze administracyjnym w trakcie wykonywania przedmiotu niniejszej umowy,
5) zaistnienia siły wyższej rozumianej jako zdarzenia pozostające poza kontrolą każdej ze stron, których strony nie mogły przewidzieć ani im zapobiec, i które zakłócają lub uniemożliwiają realizację Umowy, takie zdarzenia obejmują w szczególności: wojny, rewolucje, pożary, powodzie, działania terrorystyczne, zakłócenia spowodowane wprowadzeniem zabezpieczeń antyterrorystycznych,
6) istotnych problemów finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych wykonawcy, producenta, dystrybutora lub gwaranta uzasadniających ryzyko, że jego produkty, świadczenia itp. mogą nie zostać należycie wykonane lub nie będą miały odpowiedniej jakości albo wsparcia w przyszłości,
7) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy,
8) konieczności zmiany terminu wykonania lub odbioru dostawy / usługi spowodowanej podjęciem przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu przez osobę trzecią kontroli jakości i sposobu prowadzenia dostawy,
9) konieczności wprowadzenia zmian wynikających z modyfikacji wprowadzonych aneksami w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną,
10) wykazania przez Wykonawcę, iż zaoferowany sprzęt został wycofany ze sprzedaży lub zaprzestano jego produkcji, brak jest dostępu do niego na rynku polskim (potwierdzone przez producenta lub przedstawiciela handlowego na rynku polskim). Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania i dostarczenia innego sprzętu pod warunkiem, że funkcjonalność i wydajność sprzętu nie będzie gorsza niż sprzętu zaoferowanego, a cena zgodna z ofertą Wykonawcy. Wykonawca musi uzyskać zgodę Zamawiającego na zmianę oferowanego sprzętu.
2. W opisanych przypadkach zmianie (w tym ograniczeniu) ulec mogą odpowiednio zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, cena umowy brutto, termin wykonania przedmiotu zamówienia, termin płatności, zasady rozliczeń (o ile zmiana zasad rozliczeń nie spowoduje konieczności zapłaty Wykonawcy odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie), sposób realizacji przedmiotu zamówienia, w tym zmiana materiałów lub technologii wykonania zamówienia.
3. Jeżeli przed zakończeniem realizacji zamówienia Zamawiający lub Wykonawca wejdzie w posiadanie interpretacji podatkowej lub wyroku sądu dotyczącej podatku od umów zawartych na podstawie niniejszego postępowania, która w sposób nie budzący wątpliwości wskaże na konieczność zastosowania innej stawki podatku VAT, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy z Wykonawcą na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1) ustawy polegającą na zmianie stawki podatku VAT - do tych części zamówienia, do których będzie to uzasadnione w świetle otrzymanej interpretacji (stała zostaje kwota netto, Wykonawca wystawi faktury z właściwym podatkiem VAT). Przy czym ww. możliwość zmiany umowy nie daje żadnej ze stron skutecznego jednostronnego roszczenia o zmianę umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-09-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|