Dostawa sprzętu RTV i AGD do klubów seniora i ośrodków wsparcia w ramach realizacji projektu LUBInclusiON - II części

Data publikacji 2020-09-11
Data zakończenia 2020-09-21 00:00:00
Instytucja Gmina Lublin
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 583083-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 320000003, 397100002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Zakres zamówienia obejmuje:
1.1. Część I - Dostawa sprzętu RTV do klubów seniora w Lublinie w ramach realizacji projektu LUBInclusiON.
1.1.1. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony do klubów seniora funkcjonujących przy Domach Pomocy Społecznej w Lublinie tj.:
1.1.1.1. Dom Pomocy Społecznej dla Osób Niepełnosprawnych Fizycznie, ul. Kosmonautów 78,
1.1.1.2. Dom Pomocy Społecznej im. Matki Teresy z Kalkuty ul. Bartosza Głowackiego 26.
1.2. Część II - Dostawa sprzętu AGD do klubów seniora i ośrodków wsparcia w Lublinie w ramach realizacji projektu LUBInclusiON.
1.2.1. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony do klubów seniora i ośrodków wsparcia w Lublinie tj.:
1.2.1.1. Klub seniora przy Domu Pomocy Społecznej dla Osób Niepełnosprawnych Fizycznie, ul. Kosmonautów 78,
1.2.1.2. Klub seniora przy Domu Pomocy Społecznej im. Wiktorii Michelisowej ul. Archidiakońska 7,
1.2.1.3. Centrum Rozwoju i Integracji Społecznej ul. Bartosza Głowackiego 26.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d1cabb6a-62a6-40a5-95b4-853300279f67
Biuletyn 583083-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Lublin
Regon 43101951400000
Zamawiajacy adres ulica Pl. Króla Władysława Łokietka
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-109
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 814 663 000
Zamawiajacy fax 814 663 001
Zamawiajacy email zamowienia@lublin.eu
Adres strony url https://lublin.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.lublin.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętej korecie za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe albo osobiście lub za pośrednictwem posłańca pozostawić w pojemniku zlokalizowanym w Urzędzie Miasta Lublin, Plac Litewski 1, 20-080 Lublin w godzinach pracy Urzędu Miasta Lublin tj. poniedziałek – piątek pomiędzy 7:30 a 15:30
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, 20-080 Lublin albo pozostawić w pojemniku zlokalizowanym w Urzędzie Miasta Lublin, Plac Litewski 1, 20-080 Lublin w godzinach pracy Urzędu Miasta Lublin tj. poniedziałek - piątek pomiędzy 7:30 a 15:30.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu RTV i AGD do klubów seniora i ośrodków wsparcia w ramach realizacji projektu LUBInclusiON - II części
Numer referencyjny ZP-P-I.271.79.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Zakres zamówienia obejmuje: 1.1. Część I - Dostawa sprzętu RTV do klubów seniora w Lublinie w ramach realizacji projektu LUBInclusiON. 1.1.1. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony do klubów seniora funkcjonujących przy Domach Pomocy Społecznej w Lublinie tj.: 1.1.1.1. Dom Pomocy Społecznej dla Osób Niepełnosprawnych Fizycznie, ul. Kosmonautów 78, 1.1.1.2. Dom Pomocy Społecznej im. Matki Teresy z Kalkuty ul. Bartosza Głowackiego 26. 1.2. Część II - Dostawa sprzętu AGD do klubów seniora i ośrodków wsparcia w Lublinie w ramach realizacji projektu LUBInclusiON. 1.2.1. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony do klubów seniora i ośrodków wsparcia w Lublinie tj.: 1.2.1.1. Klub seniora przy Domu Pomocy Społecznej dla Osób Niepełnosprawnych Fizycznie, ul. Kosmonautów 78, 1.2.1.2. Klub seniora przy Domu Pomocy Społecznej im. Wiktorii Michelisowej ul. Archidiakońska 7, 1.2.1.3. Centrum Rozwoju i Integracji Społecznej ul. Bartosza Głowackiego 26.
Cpv glowny przedmiot 32000000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia – 14 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy – część I i II.
Okreslenie warunkow W odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow W odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz ofertowy dla części 1-2- w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o firmach podwykonawców - w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 4. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy - w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać odpowiednio z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Przewiduje się następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: - zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynikająca z tego zmiana wynagrodzenia brutto - stawka i kwota podatku VAT oraz ceny i wynagrodzenie brutto ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę;
IV 4 4 data 2020-09-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1.Osobą upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest w zakresie procedury: p. Monika Wnuk – Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, telefon 81 466 30 20. 2. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO 2.1 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 2.1.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Lublin; dane adresowe: Plac Króla Władysława Łokietka 1, 20–109 Lublin. 2.1.2. Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych, z którym może Pani/Pan kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych poprzez: email: iod@lublin.eu lub pisemnie na adres Administratora danych. 2.1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 2.1.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”. 2.1.5. Z danych osobowych będziemy korzystać do momentu zakończenia realizacji celu określonego w pkt 2.1.3 tj. zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Po tym czasie z danych będziemy korzystać przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa. 2.1.6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 2.1.7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 2.1.8. Posiada Pani/Pan: 2.1.8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, 2.1.8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, 2.1.8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, 2.1.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 2.1.9. nie przysługuje Pani/Panu: 2.1.9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, 2.1.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 2.1.9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu RTV do klubów seniora w Lublinie w ramach realizacji projektu LUBInclusiON.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32000000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia – 14 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis 1. Zakres zamówienia obejmuje: 1.1. Część I - Dostawa sprzętu RTV do klubów seniora w Lublinie w ramach realizacji projektu LUBInclusiON. 1.1.1. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony do klubów seniora funkcjonujących przy Domach Pomocy Społecznej w Lublinie tj.: 1.1.1.1. Dom Pomocy Społecznej dla Osób Niepełnosprawnych Fizycznie, ul. Kosmonautów 78, 1.1.1.1.2. Dom Pomocy Społecznej im. Matki Teresy z Kalkuty ul. Bartosza Głowackiego 26.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu AGD do klubów seniora i ośrodków wsparcia w Lublinie w ramach realizacji projektu LUBInclusiON.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39710000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia – 14 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis 1. Zakres zamówienia obejmuje: Dostawę sprzętu AGD do klubów seniora i ośrodków wsparcia w Lublinie w ramach realizacji projektu LUBInclusiON. 1.1. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony do klubów seniora i ośrodków wsparcia w Lublinie tj.: 1.1.1. Klub seniora przy Domu Pomocy Społecznej dla Osób Niepełnosprawnych Fizycznie, ul. Kosmonautów 78, 1.1.2. Klub seniora przy Domu Pomocy Społecznej im. Wiktorii Michelisowej ul. Archidiakońska 7, 1.1.3. Centrum Rozwoju i Integracji Społecznej ul. Bartosza Głowackiego 26.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)