5.4. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia budynku żłobka miejskiego w ramach zadania „Budowa żłobka miejskiego przy ul. Piłsudskiego w Łukowie.
5.4.1. Zamówienie obejmuje dostawę:
mebli oraz wyposażenia budynku żłobka wraz z montażem,
zabawek,
pomocy dydaktycznych,
sprzętu AGD,
sprzętu administracyjnego biurowego,
5.5. Oferowany towar musi posiadć wymagane atesty/certyfikaty oraz spełniać wszelkie normy i wymagania dla niego przewidziane prawem,
5.6. Być produktem bezpiecznym w rozumieniu ustawy z dnia 12.12.2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz.U. z 2016 r., poz. 2047) wraz z aktami wykonawczymi.
5.7. Farby użyte do malowania posiadają niezbędne atesty i są dopuszczone do malowania mebli dla dzieci.
5.8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia została zawarty w Tomie III SIWZ.
5.9. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorach umów zawartych w Tomie II SIWZ.
5.10. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia opisano materiały lub urządzenia za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń, Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie, innych równoważnych materiałów lub urządzeń pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiały lub urządzenia, które one zastępują. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia pojawią się ewentualnie wskazania znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt dostarczany przez konkretnego Wykonawcę, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od wymaganych. Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne jakościowo tym podanym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty.
5.11. Miejscem dostawy jest:
Budynek żłobka miejskiego w Łukowie przy ul. Piłsudskiego 18, 21-400 Łuków
|
GuidZP400 |
c493c34f-0c86-4ce9-9067-b7ed2de03d22
|
Biuletyn |
584077-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Łuków
|
Regon |
00000000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Piłsudskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
17
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łuków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
21-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy email |
info@um.lukow.pl
|
Adres strony url |
www.lukow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://umlukow.bip.lubelskie.pl.
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
URZĄD MIASTA ŁUKÓW UL. PIŁSUDSKIEGO 17, 21-400 ŁUKÓW POK. NR 109 SEKRETARIAT.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA WYPOSAŻENIA ŻŁOBKA MIEJSKIEGO W ŁUKOWIE
|
Numer referencyjny |
ZP.271.14.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
5.4. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia budynku żłobka miejskiego w ramach zadania „Budowa żłobka miejskiego przy ul. Piłsudskiego w Łukowie.
5.4.1. Zamówienie obejmuje dostawę:
mebli oraz wyposażenia budynku żłobka wraz z montażem,
zabawek,
pomocy dydaktycznych,
sprzętu AGD,
sprzętu administracyjnego biurowego,
5.5. Oferowany towar musi posiadć wymagane atesty/certyfikaty oraz spełniać wszelkie normy i wymagania dla niego przewidziane prawem,
5.6. Być produktem bezpiecznym w rozumieniu ustawy z dnia 12.12.2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz.U. z 2016 r., poz. 2047) wraz z aktami wykonawczymi.
5.7. Farby użyte do malowania posiadają niezbędne atesty i są dopuszczone do malowania mebli dla dzieci.
5.8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia została zawarty w Tomie III SIWZ.
5.9. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorach umów zawartych w Tomie II SIWZ.
5.10. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia opisano materiały lub urządzenia za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń, Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie, innych równoważnych materiałów lub urządzeń pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiały lub urządzenia, które one zastępują. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia pojawią się ewentualnie wskazania znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt dostarczany przez konkretnego Wykonawcę, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od wymaganych. Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne jakościowo tym podanym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty.
5.11. Miejscem dostawy jest:
Budynek żłobka miejskiego w Łukowie przy ul. Piłsudskiego 18, 21-400 Łuków
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
10.1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Dostawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany.
10.2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian umowy w związku z okolicznościami niezawinionymi przez Dostawcę ani osobami, którymi się posługiwał przy wykonaniu przedmiotu umowy, z wyłączeniem zmian dotyczących przedmiotu umowy, w następujących przypadkach:
10.2.1. zmiany przepisów mających zastosowanie przy wykonaniu umowy;
10.2.2. zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy za odpowiednim obniżeniem wynagrodzenia Dostawcy, jeżeli wystąpią uzasadnione okoliczności nie dające się wcześniej przewidzieć i pozwolą na wykonanie przedmiotu umowy, tak by w pełni służył celowi,
10.2.3. zastosowania ulepszeń w stosunku do przedmiotu umowy, gdy przyniosą wymierne korzyści Zamawiającemu a nie zmieniają wartości umowy;
10.2.4. co do zmiany terminu okresu trwania gwarancji jakości, gdy po podpisaniu umowy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta;
10.2.5. zaistnienia siły wyższej tj. ograniczeń związanych ze stanem epidemii COVID-19,
10.3. W przypadku nie oddania do użytku budynku żłobka, Zamawiający wskaże alternatywny adres dostawy na terenie Miasta Łuków a termin wykonania umowy zostanie wydłużony o czas niezbędny na montaż mebli jednak nie dłuższy niż czas wynikający z opóźnienia jaki upłynie pomiędzy terminem wynikającym z umowy budowy żłobka a faktycznym terminem oddania budynku żłobka.
10.4. Każda zmiana umowy może nastąpić jedynie za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2020-09-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
W ogłoszeniu Zamawiający zastosował numerację zgodną z siwz
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia budynku żłobka
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego mebli oraz wyposażenia budynku żłobka zgodnie z cenami jednostkowymi i opisem rzeczowo-ilościowym określonym w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do ofert Wykonawcy oraz zgodnie z parametrami technicznymi, rozmiarami, wymogami użytkowymi i kolorystyką określonymi w opisie przedmiotu zamówienia dla części 1 zwanych dalej towarem lub urządzeniami.
Zakres Zamówienia obejmuje:
- dostawę i montaż mebli do sal żłobka,
- dostawę i montaż wyposażenia łazienek,
- dostawę i montaż wyposażenia pomieszczeń do mycia i przechowywania nocników,
- dostawę i montaż mebli oraz wyposażenia szatni,
- dostawę wyposażenia wózkowni,
- dostawę wyposażenia toalet dla niepełnosprawnych,
- dostawę i montaż mebli zaplecza administracyjnego i pomieszczeń socjalnych,
- dostawę i montaż mebli gabinetu logopedy,
- dostawę i montaż mebli pomieszczeń gospodarczych,
- dostawę i montaż mebli kącika zabaw,
- dostarczenie niezbędnej dokumentacji technicznej/użytkowej związanej z przedmiotem Zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa zabawek
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
37520000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
- przedmiotem zamówienia jest dostawa przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego zabawek zgodnie z cenami jednostkowymi i opisem rzeczowo-ilościowym określonym w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do ofert Wykonawcy oraz zgodnie z parametrami technicznymi, rozmiarami, wymogami użytkowymi i kolorystyką określonymi w opisie przedmiotu zamówienia dla części 2.
- dostarczenie niezbędnej dokumentacji technicznej/użytkowej związanej z przedmiotem Zamówienia.
- przedmiot zamówienia winien posiadać Deklarację Zgodności CE. Wyrób musi być oznakowany znakiem CE (znak winien znajdować sie na zabawce) zgodnie z zasadniczymi wymaganiami bezpieczeństwa obowiązującymi w krajach Unii Europejskiej .
- zamawiający wymaga dla zabawek, które nie zostaną w całości wyprodukowane zgodnie z normami zharmonizowanymi lub jeśli takie normy dla danej zabawki nie zostały określone, świadectwa badania WE, które wydawane jest przez jednostkę notyfikowana. Wykonawca doręczy do każdej zabawki certyfikat WE oraz Deklaracje Zgodności, najpóźniej w dniu dostawy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pomocy dydaktycznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego Pomocy dydaktycznych zgodnie z cenami jednostkowymi i opisem rzeczowo-ilościowym określonym w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do ofert Wykonawcy oraz zgodnie z parametrami technicznymi, rozmiarami, wymogami użytkowymi i kolorystyką określonymi w opisie przedmiotu zamówienia dla części 3 zwanych dalej towarem lub urządzeniami.
Zakres Zamówienia obejmuje:
- dostawę Pomocy dydaktycznych – mała motoryka,
- dostawę Pomocy dydaktycznych – duża motoryka,
- dostawę Pomocy dydaktycznych – logopedia,
- dostawę Pomocy dydaktycznych – ćwiczenia rytmiczne i muzyczne,
- dostawę Pomocy dydaktycznych – rozwój intelektualny,
- dostawę Pomocy dydaktycznych – rozwój sensoryczny,
- dostarczenie niezbędnej dokumentacji technicznej/użytkowej związanej z przedmiotem Zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu AGD
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39710000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego sprzętu AGD zgodnie z cenami jednostkowymi i opisem rzeczowo-ilościowym określonym w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do ofert Wykonawcy oraz zgodnie z parametrami technicznymi, rozmiarami, wymogami użytkowymi i kolorystyką określonymi w opisie przedmiotu zamówienia dla części 4 zwanych dalej towarem lub urządzeniami
Zakres Zamówienia obejmuje:
- dostawę wyposażenia łazienek
- dostawę wyposażenia sanitarnego
- dostawę wyposażenia kuchennego
- dostawę wyposażenia pralniczego
- dostawę radioodtwarzacza
- dostarczenie niezbędnej dokumentacji technicznej/użytkowej związanej z przedmiotem Zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu administracyjno biurowego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego, całkowicie nowych, nie użytkowanych i nie regenerowanych uprzednio:
- zestaw komputerowy stacjonarny z oprogramowaniem, Office 2019 Standard dla edukacji oraz programem antywirusowym - szt 1,
- urządzenie wielofunkcyjne kolorowe- szt 1,
- niszczarka- szt 1,
Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia został zawarty w Tomie III Siwz Opis przedmiotu Zamówienia Część 5.
|
| |