GuidZP400 |
8c103b51-0a5d-4ecf-bfa0-1fa2c3048965
|
Biuletyn |
585519-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejska Biblioteka Publiczna im. Gustawa Daniłowskiego w Sosnowcu
|
Regon |
28583000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Kościelna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sosnowiec
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
322 663 396
|
Zamawiajacy fax |
322 664 659
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@biblioteka.sosnowiec.pl
|
Adres strony url |
www.biblioteka.sosnowiec.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.biblioteka.sosnowiec.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Nazwa projektu programu |
Zakup ekranu LED z nagłośnieniem dla Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Gustawa Daniłowskiego w Sosnowcu
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
10
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.biblioteka.sosnowiec.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup ekranu LED z nagłośnieniem dla Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Gustawa Daniłowskiego w Sosnowcu
|
Numer referencyjny |
AG.260.4.2020.JS
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zakup, dostawę i montaż wraz z uruchomieniem i przeszkoleniem obsługi: a) ekranu LED (telebimu) wraz z systemem sterującym, b) mobilnego systemu nagłośnienia do odtwarzania dźwięku towarzyszącego wyświetlanym obrazom na ekranie LED lub dźwięku przesyłanego z systemu audio auli i mikrofonu, c) kamery wizyjnej umożliwiającej wyświetlanie obrazów ze sceny auli na ekranie LED zabudowanym na konstrukcji osłon urządzeń klimatyzacyjno - wentylacyjnych od strony ogródka letniego i/lub na ekranie „Wirtualnej Książki”, d) kamery wizyjnej umożliwiającej wyświetlanie obrazów z rejonu terenu zielonego i tarasu na ekranie „Wirtualnej Książki”, e) urządzeń sterujących, dekodujących i przełączających sygnały audio-wideo, f) instalacji kablowej umożliwiającej współpracę zainstalowanych urządzeń. g) stelażu podwieszenia w/w ekranu na istniejącej konstrukcji stalowej stanowiącej część elewacji zewnętrznej budynku.
|
Cpv glowny przedmiot |
30231300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
termin wykonania zamówienia w dniach: np. 14 dni lub 21 dni lub 28 dni od daty podpisania umowy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
c) zdolności technicznej lub zawodowej. • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie i montażu ekranu diodowego LED (telebimu) z oprogramowaniem o powierzchni ekranu nie mniejszej niż 11 m2 oraz montaż i konfiguracja nagłośnienia (system Audio) i kamer PTZ. • Zamawiający w przypadku, gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe lub ciągłe dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakończone), ale również wykonywane. W takim przypadku część zamówienia już faktycznie wykonana musi spełniać ww. wymogi określone przez Zamawiającego. • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia elektryczne SEP do 1kV
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
brak podstaw wykluczenia z postępowania: a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu stwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) odpisu z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); d) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne; e) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. 2016 poz. 716). 2. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, w celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu z postępowania Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt 1.2) lit. a-e.
|
Zakresie warunkow udzialu |
aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
3) oryginał zobowiązania podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę – (jeśli dotyczy) W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, ww. dokument, winien określać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego doświadczenia, zrealizuje te usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Ponadto Wykonawca do oferty załączy również: 4) Formularz ofertowy zgodny z Załącznikiem nr 1 do SIWZ; 5) Karty katalogowe proponowanych urządzeń; 6) Dokument potwierdzający, że firma serwisująca/montująca Ekran LED oraz oprogramowanie posiada autoryzację producenta. 7) Oświadczenie Wykonawcy, że firma serwisująca/montująca jest w stanie stawić się w miejscu instalacji Ekranu LED na wezwanie Zamawiającego w razie wystąpienia wady, awarii, usterki lub innych nieprawidłowości terminie 24 h z wykwalifikowanym personelem technicznym. 8) Szczegółowy opis parametrów technicznych ekranu LED (telebimu) i komputera sporządzony w języku polskim (autentyczność parametrów musi być potwierdzona przez Wykonawcę w postaci złożonego oświadczenia wg. Załącznika nr 8 do SIWZ).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany warunków umowy 1. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu, z zastosowaniem art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do niniejszej umowy w przypadku: a) aktualizacji danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp., b) zmianę terminu realizacji zamówienia, c) zmniejszenia zakresu dostaw stanowiących przedmiot umowy, w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodujących, że wykonanie części przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia, d) zmianę terminów realizacji zamówienia z przyczyn innych niż zawinione przez Wykonawcę, tj.: - siły wyższej, - zawieszenia dostaw przez Zamawiającego. 3. Zmiana terminu może wystąpić wyłącznie o czas trwania i czas usunięcia skutków działania ww. czynników. 4. Strony umowy mają prawo żądać przedłużenia umownego terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli niedotrzymanie pierwotnego terminu stanowi konsekwencję okoliczności, których nie można było przewidzieć - niezależnych od Wykonawcy, przyczyn zależnych od Zamawiającego oraz działania siły wyższej. 5. Strony umowy mogą wystąpić z żądaniem, o którym mowa w ust. 4, nie później niż w terminie 14 dni od zaistnienia powyższych okoliczności. 6. Ciężar dowodu w zakresie ustalenia przyczyn niezachowania terminów spoczywa na Stronie umowy wnioskującej o zmianę. 7. Zmiany, o których mowa w ust. 2 muszą zostać sporządzone w formie aneksu do umowy. 8. Warunki wprowadzenia zmian w niniejszej umowie: a) każdy wniosek o zmianę zapisów Umowy winien być przedłożony przez Wykonawcę pisemnie wraz ze szczegółowym uzasadnieniem zmiany. Ciężar dowodu zmiany spoczywa na Wykonawcy. b) Zamawiający zastrzega, że wprowadzenie zmian do Umowy nie będzie miało charakteru automatycznego i zastrzega sobie prawo ich nieuwzględnienia.
|
IV 4 4 data |
2020-09-23T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
13:45
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 data |
2020-10-23T00:00:00+02:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|