Zakup ekranu LED z nagłośnieniem dla Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Gustawa Daniłowskiego w Sosnowcu

Data publikacji 2020-09-15
Data zakończenia 2020-09-23 00:00:00
Instytucja Miejska Biblioteka Publiczna im. Gustawa Daniłowskiego w Sosnowcu
Miejscowość Sosnowiec
Województwo śląskie
Branża
  • Ekrany i konsole komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 585519-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302313000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zakup, dostawę i montaż wraz z uruchomieniem i przeszkoleniem obsługi: a) ekranu LED (telebimu) wraz z systemem sterującym, b) mobilnego systemu nagłośnienia do odtwarzania dźwięku towarzyszącego wyświetlanym obrazom na ekranie LED lub dźwięku przesyłanego z systemu audio auli i mikrofonu, c) kamery wizyjnej umożliwiającej wyświetlanie obrazów ze sceny auli na ekranie LED zabudowanym na konstrukcji osłon urządzeń klimatyzacyjno - wentylacyjnych od strony ogródka letniego i/lub na ekranie „Wirtualnej Książki”, d) kamery wizyjnej umożliwiającej wyświetlanie obrazów z rejonu terenu zielonego i tarasu na ekranie „Wirtualnej Książki”, e) urządzeń sterujących, dekodujących i przełączających sygnały audio-wideo, f) instalacji kablowej umożliwiającej współpracę zainstalowanych urządzeń. g) stelażu podwieszenia w/w ekranu na istniejącej konstrukcji stalowej stanowiącej część elewacji zewnętrznej budynku.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8c103b51-0a5d-4ecf-bfa0-1fa2c3048965
Biuletyn 585519-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miejska Biblioteka Publiczna im. Gustawa Daniłowskiego w Sosnowcu
Regon 28583000000000
Zamawiajacy adres ulica Kościelna
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Sosnowiec
Zamawiajacy kod pocztowy 41-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 322 663 396
Zamawiajacy fax 322 664 659
Zamawiajacy email sekretariat@biblioteka.sosnowiec.pl
Adres strony url www.biblioteka.sosnowiec.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.biblioteka.sosnowiec.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu Zakup ekranu LED z nagłośnieniem dla Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Gustawa Daniłowskiego w Sosnowcu
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 10
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.biblioteka.sosnowiec.pl
Nazwa nadana zamowieniu Zakup ekranu LED z nagłośnieniem dla Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Gustawa Daniłowskiego w Sosnowcu
Numer referencyjny AG.260.4.2020.JS
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zakup, dostawę i montaż wraz z uruchomieniem i przeszkoleniem obsługi: a) ekranu LED (telebimu) wraz z systemem sterującym, b) mobilnego systemu nagłośnienia do odtwarzania dźwięku towarzyszącego wyświetlanym obrazom na ekranie LED lub dźwięku przesyłanego z systemu audio auli i mikrofonu, c) kamery wizyjnej umożliwiającej wyświetlanie obrazów ze sceny auli na ekranie LED zabudowanym na konstrukcji osłon urządzeń klimatyzacyjno - wentylacyjnych od strony ogródka letniego i/lub na ekranie „Wirtualnej Książki”, d) kamery wizyjnej umożliwiającej wyświetlanie obrazów z rejonu terenu zielonego i tarasu na ekranie „Wirtualnej Książki”, e) urządzeń sterujących, dekodujących i przełączających sygnały audio-wideo, f) instalacji kablowej umożliwiającej współpracę zainstalowanych urządzeń. g) stelażu podwieszenia w/w ekranu na istniejącej konstrukcji stalowej stanowiącej część elewacji zewnętrznej budynku.
Cpv glowny przedmiot 30231300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow termin wykonania zamówienia w dniach: np. 14 dni lub 21 dni lub 28 dni od daty podpisania umowy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow c) zdolności technicznej lub zawodowej. • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie i montażu ekranu diodowego LED (telebimu) z oprogramowaniem o powierzchni ekranu nie mniejszej niż 11 m2 oraz montaż i konfiguracja nagłośnienia (system Audio) i kamer PTZ. • Zamawiający w przypadku, gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe lub ciągłe dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakończone), ale również wykonywane. W takim przypadku część zamówienia już faktycznie wykonana musi spełniać ww. wymogi określone przez Zamawiającego. • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia elektryczne SEP do 1kV
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen brak podstaw wykluczenia z postępowania: a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu stwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) odpisu z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); d) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne; e) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. 2016 poz. 716). 2. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, w celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu z postępowania Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt 1.2) lit. a-e.
Zakresie warunkow udzialu aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 3) oryginał zobowiązania podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę – (jeśli dotyczy) W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, ww. dokument, winien określać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego doświadczenia, zrealizuje te usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Ponadto Wykonawca do oferty załączy również: 4) Formularz ofertowy zgodny z Załącznikiem nr 1 do SIWZ; 5) Karty katalogowe proponowanych urządzeń; 6) Dokument potwierdzający, że firma serwisująca/montująca Ekran LED oraz oprogramowanie posiada autoryzację producenta. 7) Oświadczenie Wykonawcy, że firma serwisująca/montująca jest w stanie stawić się w miejscu instalacji Ekranu LED na wezwanie Zamawiającego w razie wystąpienia wady, awarii, usterki lub innych nieprawidłowości terminie 24 h z wykwalifikowanym personelem technicznym. 8) Szczegółowy opis parametrów technicznych ekranu LED (telebimu) i komputera sporządzony w języku polskim (autentyczność parametrów musi być potwierdzona przez Wykonawcę w postaci złożonego oświadczenia wg. Załącznika nr 8 do SIWZ).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany warunków umowy 1. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu, z zastosowaniem art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do niniejszej umowy w przypadku: a) aktualizacji danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp., b) zmianę terminu realizacji zamówienia, c) zmniejszenia zakresu dostaw stanowiących przedmiot umowy, w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodujących, że wykonanie części przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia, d) zmianę terminów realizacji zamówienia z przyczyn innych niż zawinione przez Wykonawcę, tj.: - siły wyższej, - zawieszenia dostaw przez Zamawiającego. 3. Zmiana terminu może wystąpić wyłącznie o czas trwania i czas usunięcia skutków działania ww. czynników. 4. Strony umowy mają prawo żądać przedłużenia umownego terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli niedotrzymanie pierwotnego terminu stanowi konsekwencję okoliczności, których nie można było przewidzieć - niezależnych od Wykonawcy, przyczyn zależnych od Zamawiającego oraz działania siły wyższej. 5. Strony umowy mogą wystąpić z żądaniem, o którym mowa w ust. 4, nie później niż w terminie 14 dni od zaistnienia powyższych okoliczności. 6. Ciężar dowodu w zakresie ustalenia przyczyn niezachowania terminów spoczywa na Stronie umowy wnioskującej o zmianę. 7. Zmiany, o których mowa w ust. 2 muszą zostać sporządzone w formie aneksu do umowy. 8. Warunki wprowadzenia zmian w niniejszej umowie: a) każdy wniosek o zmianę zapisów Umowy winien być przedłożony przez Wykonawcę pisemnie wraz ze szczegółowym uzasadnieniem zmiany. Ciężar dowodu zmiany spoczywa na Wykonawcy. b) Zamawiający zastrzega, że wprowadzenie zmian do Umowy nie będzie miało charakteru automatycznego i zastrzega sobie prawo ich nieuwzględnienia.
IV 4 4 data 2020-09-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:45
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 data 2020-10-23T00:00:00+02:00
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria termin wykonania
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 70,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)