GuidZP400 |
ea85cddf-1b77-459f-afdd-2da92be74191
|
Biuletyn |
585375-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
|
Regon |
15020000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Aleja Niepodległości
|
Zamawiajacy adres numer domu |
162
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-554
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
225 648 608
|
Zamawiajacy fax |
225 648 608
|
Zamawiajacy email |
dzp@sgh.waw.pl
|
Adres strony url |
www.sgh.waw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Publiczna uczelnia wyższa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.sgh.waw.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sgh.waw.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
oferty w formie pisemnej, w postaci papierowej, za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szkoła Główna Handlowa, Al. Niepodległości 162, 02-554 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 045
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż mebli dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
|
Numer referencyjny |
ADZP.25.32.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej, SIWZ:
2. Zamówienie podzielone jest na dwie części:
ZADANIE I – dostawa i montaż tapczanów dla Domów Studenta nr 1 „ Sabinki” i nr 3 „Grosik”
ZADANIE II – wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych i kuchennych do Dziekanatu Studiów Magisterskich, Centrum Nauki Języków Obcych, pomieszczeń 321 D i 321 E w budynku „G”.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dostawy i gwarancji określają n/w załączniki do SIWZ:
ZADANIE I
- Załącznik nr 1 – opis przedmiotu zamówienia;
- Załącznik nr 2 – wzór umowy dla zadania I;
ZADANIE II
- Załącznik nr 3 – ogólne wytyczne dotyczące montażu;
- Załącznik nr 4 – specyfikacja techniczna mebli – stoły i biurka;
- Załącznik nr 5 – specyfikacja techniczna mebli – dostawki;
- Załącznik nr 6 – specyfikacja techniczna mebli – szafy i regały;
- Załącznik nr 7 – specyfikacja techniczna mebli – kontenerki biurowe;
- Załącznik nr 8 – specyfikacja techniczna mebli – elementy uzupełniające;
- Załącznik nr 9 – specyfikacja techniczna mebli – zabudowa kuchenna;
- Załącznik nr 10 – specyfikacja techniczna mebli – zabudowy meblowe recepcji;
- Załącznik nr 11 – wyposażenie meblowe – aranżacje pomieszczeń, rysunki mebli;
- Załącznik nr 12 – wzór umowy dla zadania II.
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Wymagany termin realizacji zamówienia, o którym mowa w pkt II. 8) powinien brzmieć:
ZADANIE I
Wymagany termin realizacji zamówienia: do 3 miesięcy od dnia podpisania umowy.
ZADANIE II
Wymagany termin realizacji zamówienia: do 28 dni roboczych od dnia podpisania umowy, przy czym za dzień roboczy przyjmuje się każdy z dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1b ustawy, dotyczące zdolności technicznej i zawodowej:
ZADANIE I
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
ZADANIE II
Wykonawca spełni warunek jeżeli potwierdzi, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej dwa zamówienia, których przedmiotem była (jest) dostawa mebli biurowych o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 zł brutto każde, oraz przedstawi dowody potwierdzające ich należyte wykonanie lub wykonywanie.
/UWAGA: W przypadku dostaw nadal wykonywanych, wartość i zakres dostawy wykonanej do dnia składania ofert (nie wcześniejszego jednak niż wynika to z dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie) musi odpowiadać wartości i zakresowi określonemu w warunku./
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy łącznie muszą wykazać spełnienie warunku określonego powyżej
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1.odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
2. jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
dotyczy ZADANIA II :
wykaz dostaw, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego formularz nr 3 do SIWZ wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami, o których mowa wyżej, są:
- referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane; W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu.
- oświadczenie Wykonawcy jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w tirecie pierwszym.
|
Inne dokumenty niewymienione |
W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego formularz nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
W przypadku gdy w prowadzonym postępowaniu zostanie złożona jedna oferta, Wykonawca może odstąpić od złożenia ww. dokumentu. W sytuacji, gdy Wykonawca nie złoży ww. dokumentu z zachowaniem terminu określonego w art. 24 ust. 11, Zamawiający, wezwie do uzupełnienia tego dokumentu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy wyłącznie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości:
1) ZADANIE I
1 800 zł (słownie: tysiąc osiemset złotych)
2) ZADANIE II
3 500 zł (słownie : trzy tysiące pięćset złotych)
2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w formach określonych
w art. 45 ust. 6 ustawy.
3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na konto Zamawiającego: PKO S.A. VIII O/Warszawa nr 91 1240 1040 1111 0010 7123 0484
4. Na przelewie należy umieścić informację: Wadium – „Dostawa i montaż mebli dla Szkoły Głównej Handlowej Zadanie ……. ADZP.25.32.2020”.
5. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz. 310) należy złożyć w formie oryginału w Budynku Głównym SGH pok. nr 045 do upływu terminu składania ofert.
6. Z treści dokumentu wadium wnoszonego w formie, o której mowa w ust. 5 powinny wynikać:
a) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą,
b) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego.
7. Wadium musi być wniesione nie później niż w terminie składania ofert.
8. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem zawartym w art. 46 ust. 4a ustawy.
10. Zamawiający zwróci wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza po zawarciu umowy.
11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
12. Zamawiający będzie żądać ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z zapisem w ust. 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
14. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyrazili zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
15. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
b) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-09-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|