GuidZP400 |
13a4fb6a-fc2f-4c56-823d-f4bbae8268e9
|
Biuletyn |
585443-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
|
Regon |
01327262000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Pl. Bankowy
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3/5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-950
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
(22)6956015
|
Zamawiajacy fax |
(22)6956019
|
Zamawiajacy email |
przetarg@mazowieckie.pl
|
Adres strony url |
www.mazowieckie.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.mazowieckie.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Realizacja zamówienie jest współfinansowana w ramach projektu nr 13/7-2017/OG-FAMI „Cudzoziemiec w centrum uwagi” oraz projektu nr 7/10-2019/OG-FAMI „Mazowieckie dla Obywateli Państw Trzecich” finansowanych z Funduszu Azylu, Migracji i Integracji Bezpieczna przystań
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.mazowieckie.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.mazowieckie.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie pl. Bankowy 3/5 pl. Bankowy 3/5 wejście F od Al. Solidarności 81
|
Nazwa nadana zamowieniu |
modernizacja systemu dostępu do usług oferowanych w WSC polegająca na przygotowaniu i wdrożeniu aplikacji służącej do wspierania procesów obsługiwanych w WSC MUW oraz zwiększenia interoperacyjności istniejących i funkcjonujących systemów w WSC.
|
Numer referencyjny |
BOU-IV.272.34.2020
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
modernizacja systemu dostępu do usług oferowanych w WSC polegająca na przygotowaniu i wdrożeniu aplikacji służącej do wspierania procesów obsługiwanych w WSC MUW oraz zwiększenia interoperacyjności istniejących i funkcjonujących systemów w WSC.
|
Cpv glowny przedmiot |
72210000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2021-08-31T00:00:00+02:00
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Zamawiający uzna za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że na dzień składania ofert posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 700.000 zł;
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
c. zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca
i) wykaże że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej 2 wdrożenia lub świadczyła co mniej 2 usługi wsparcia i rozwoju systemów obiegu dokumentów w administracji publicznej związanych z obsługą klienta zewnętrznego, lato wartości nie mniejszej niż 400.000 zł brutto każda usługa lub każde wdrożenie;
ii) że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia:
• co najmniej dwoma programistami legitymującymi się doświadczeniem w roli programisty w ciągu ostatnich 5 lat w co najmniej dwóch projektach polegających na wdrożeniu lub wsparciu i rozwoju systemu obiegu dokumentów w administracji publicznej o wartości nie mniejszej niż 400.000 zł brutto każdy, oraz
• co najmniej dwoma testerami posiadającymi kompetencje potwierdzone certyfikatem ISTQB (lub równoważnym w zakresie poświadczanych kwalifikacji), legitymującymi się doświadczeniem w roli programisty w ciągu ostatnich 5 lat w co najmniej dwóch projektach polegających na wdrożeniu lub wsparciu i rozwoju systemu obiegu dokumentów w administracji publicznej o wartości nie mniejszej niż 400.000 zł brutto każdy, oraz
• kierownikiem projektu posiadającym kompetencje potwierdzone aktualnym certyfikatem Prince2 Proffessional (lub równoważnym w zakresie poświadczanych kwalifikacji), legitymującym się doświadczeniem w prowadzeniu ciągu ostatnich 5 lat w co najmniej jednego projektu polegających na wdrożeniu lub wsparciu i rozwoju systemu obiegu dokumentów w administracji publicznej o wartości nie mniejszej niż 700.000 zł brutto, oraz
• architektem IT posiadającym kompetencje potwierdzone aktualnym certyfikatem TOGAF (lub równoważnym w zakresie poświadczanych kwalifikacji), legitymującym się doświadczeniem w udziale w roli architekta ciągu ostatnich 5 lat w co najmniej jednego projektu polegających na wdrożeniu lub wsparciu i rozwoju systemu obiegu dokumentów w administracji publicznej o wartości nie mniejszej niż 700.000 zł brutto.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
zgodnie z dokumentacja postępowania
|
Zakresie warunkow udzialu |
zgodnie z dokumentacja postępowania
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
zgodnie z dokumentacja postępowania
|
Inne dokumenty niewymienione |
zgodnie z dokumentacja postępowania
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1) Przed upływem terminu składania ofert Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 15.000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy zł).
2) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359).
3) Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy.
4) Wadium w formie pieniężnej należy wpłacać na konto Zamawiającego: nr 72 1010 1010 0137 1013 9120 0000. Na przelewie należy umieścić informację: „Wadium w postępowaniu znak BOU-IV.272.34.2020”.
5) Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej do oferty należy dołączyć oryginał lub kopię dokumentu wniesienia wadium poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, a w pozostałych przypadkach wymienionych w ust. 2 – oryginał dowodu wniesienia wadium.
6) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 7.
7) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
8) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
9) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
10) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
11) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający lub Wykonawca może zgłosić w formie pisemnej wniosek o dokonanie zmiany.
2. Wniosek o dokonanie zmiany może być uzasadniony w następujących okolicznościach:
2.1. ze względu na okoliczności niezależne od jakiejkolwiek strony niemożliwe będzie dotrzymanie terminów określonych w Umowie,
2.2. w toku realizacji Umowy wyniknie potrzeba wytworzenia produktu lub usługi niezbędnych dla prawidłowej realizacji przedmiotu Umowy, a których Strony nie przewidziały przy zawieraniu Umowy,
2.3. zmiana lub wejście w życie uchwał, decyzji lub innych aktów wydawanych przez organy nadzorujące działalność Zamawiającego,
2.4. uzasadniona przyczynami technicznymi konieczność zmiany sposobu wykonania części Umowy,
2.5. zmiany w infrastrukturze Zamawiającego,
2.6. zmiany dotyczące sposobu wykonania części zamówienia spowodowane zmianą w zakresie powierzonych Zamawiającemu kompetencji i uprawnień,
2.7. zmian w strukturze i organizacji Zamawiającego lub w procesach biznesowych w trakcie realizacji Umowy, a także po opracowaniu analizy przedwdrożeniowej, jeżeli zmiany takie istotnie wpływają na zakres i termin prac Wykonawcy, kwestia ewentualnej zmiany analizy przedwdrożeniowej, w tym przesunięcia terminów określonych w Harmonogramie Wdrożenia i Umowie,
2.8. wynikające ze specyfiki działalności Zamawiającego potrzeby w zakresie zmiany terminów wykonania i odbioru prac, jeżeli zmiany takie istotnie wpływają na zakres i termin prac Wykonawcy, kwestia ewentualnej zmiany analizy przedwdrożeniowej, w tym przesunięcia terminów określonych w Harmonogramie Wdrożenia i Umowie,
2.9. zmiany dotyczące sposobu wykonania części zamówienia spowodowane zmianą w zakresie powierzonych Zamawiającemu kompetencji i uprawnień,
2.10. konieczność zmiany terminu wykonania i odbioru prac spowodowana podjęciem przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu przez osobę trzecią (audyt zewnętrzny) kontroli jakości i sposobu prowadzenia prac,
2.11. konieczność zmiany terminu wykonania i odbioru prac spowodowana podjęciem przez Zamawiającego decyzji o dodatkowych konsultacjach z Wykonawcą w celu uzyskania wyjaśnień, w szczególności o charakterze technicznym lub technologicznym produktów/etapów zgłoszonych do odbioru jeżeli zmiany takie istotnie wpływają na zakres i termin prac Wykonawcy, kwestia ewentualnej zmiany analizy przedwdrożeniowej, w tym przesunięcia terminów określonych w Harmonogramie Wdrożenia i Umowie,
2.12. wprowadzenia nowej wersji oprogramowania przez producenta oprogramowania wykorzystywanego przez Wykonawcę do wykonania zamówienia,
2.13. udostępnienie przez Wykonawcę nowej wersji oprogramowania w trakcie realizacji Umowy,
2.14. zaprzestanie wykonywania określonych świadczeń przez producenta oprogramowania wykorzystywanego przez Wykonawcę do wykonania zamówienia.
3. Strony wzajemnie potwierdzają, iż powyższe okoliczności nie spowodują wzrostu całkowitego wynagrodzenia brutto za wykonanie przedmiotu umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-09-23T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|