Dostawa, wdrożenie i opieka serwisowa nad modułami systemu wspomagającego procesy nakładania opłat dodatkowych oraz windykacji należności w systemie Komunikacji Miejskiej w Krakowie

Data publikacji 2020-09-15
Data zakończenia 2020-09-30 00:00:00
Instytucja Zarząd Transportu Publicznego w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 583364-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722120004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wdrożenie i opieka serwisowa nad modułami systemu wspomagającego procesy nakładania opłat dodatkowych oraz windykacji należności w systemie Komunikacji Miejskiej w Krakowie. System powinien zapewniać przede wszystkim: możliwość wystawienia wezwania w terenie na urządzeniach Zamawiającego, możliwość prowadzenia statystyki w odniesieniu do kontrolera, monitoring opóźnień w spłacie należności, masową wysyłkę korespondencji upominawczej, pełne wsparcie przy procesie windykacji sądowej, pełne wsparcie przy procesie windykacji egzekucyjnej, łatwy dostęp do wszelkich zestawień i raportów, spójność danych pod względem księgowym, równoczesną pracę minimum 20 użytkowników, możliwość działania na 2 różnych bazach danych, do których dostęp będą miały 2 różne, niezależne podmioty, zarządzanie uprawnieniami dla użytkowników, z możliwością określenia dostępu do konkretnej bazy danych. Zamawiający nie dopuszcza udzielania sublicencji przez Wykonawcę w ramach zamówienia, Wykonawca powinien być wystawcą licencji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a1bc8746-5f49-4ae5-b432-241b3157f02e
Biuletyn 583364-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zarząd Transportu Publicznego w Krakowie
Regon 381750668
Zamawiajacy adres ulica Wielopole
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31- 072
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 616 8602, 12 616 8602
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email sekretariat@ztp.krakow.pl,
Adres strony url http://ztp.krakow.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=616&mmi=15479
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zarząd Transportu Publicznego w Krakowie, ul. Wielopole 1, 31-072 Kraków, pokój 107
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa, wdrożenie i opieka serwisowa nad modułami systemu wspomagającego procesy nakładania opłat dodatkowych oraz windykacji należności w systemie Komunikacji Miejskiej w Krakowie
Numer referencyjny TN.426.20.57.2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wdrożenie i opieka serwisowa nad modułami systemu wspomagającego procesy nakładania opłat dodatkowych oraz windykacji należności w systemie Komunikacji Miejskiej w Krakowie. System powinien zapewniać przede wszystkim: możliwość wystawienia wezwania w terenie na urządzeniach Zamawiającego, możliwość prowadzenia statystyki w odniesieniu do kontrolera, monitoring opóźnień w spłacie należności, masową wysyłkę korespondencji upominawczej, pełne wsparcie przy procesie windykacji sądowej, pełne wsparcie przy procesie windykacji egzekucyjnej, łatwy dostęp do wszelkich zestawień i raportów, spójność danych pod względem księgowym, równoczesną pracę minimum 20 użytkowników, możliwość działania na 2 różnych bazach danych, do których dostęp będą miały 2 różne, niezależne podmioty, zarządzanie uprawnieniami dla użytkowników, z możliwością określenia dostępu do konkretnej bazy danych. Zamawiający nie dopuszcza udzielania sublicencji przez Wykonawcę w ramach zamówienia, Wykonawca powinien być wystawcą licencji.
Cpv glowny przedmiot 72212000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 14
Informacje na temat katalogow Na okres realizacji wskazany w punkcie II.8 składają się 2 miesiące od podpisania umowy na dostawę i wdrożenie oraz 12 miesięcy od dnia odbioru wdrożenia na opiekę serwisową. Wskazane terminy są planowane, mogą ulec zmianie w toku postępowania (w szczególności w wyniku negocjacji).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj. Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał (a w przypadku usług okresowych również wykonuje) co najmniej trzy usługi, z których każda obejmowała przynajmniej dostawę i wdrożenie systemu informatycznego wspomagającego procesy windykacyjne o wartości co najmniej 100 000 zł każdy, a przynajmniej jedna z tych usług charakteryzowała się łącznie następującymi cechami: a) system obejmował funkcjonalności związane z windykacją należności cywilnoprawnych, b) system był przeznaczony do eksploatacji w rozproszonej strukturze organizacyjnej zamawiającego, obejmującej co najmniej 2 jednostki organizacyjne w różnych lokalizacjach, c) system był przeznaczony do eksploatacji przez co najmniej 10 użytkowników wewnętrznych (osób zatrudnionych przez zamawiającego lub podwykonawcę) oraz zapewniał zarządzanie użytkownikami i ich uprawnieniami, d) system został zaprojektowany, wykonany i wdrożony z założeniem obsługi danych o wolumenie przyrastającym co najmniej o 50 tys. spraw rocznie, e) system wykorzystywał komunikację opartą o wymianę komunikatów z wykorzystaniem usług opartych o Webservices. Przez wartość systemu Zamawiający rozumie sumę brutto (z VAT) wartości środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz usług poniesionych przez zamawiającego w związku z wdrożeniem systemu informatycznego do momentu jego wdrożenia, natomiast do tej wartości nie wlicza się kosztów związanych z utrzymaniem i rozbudową systemu po jego wdrożeniu. W przypadku usług nadal wykonywanych w ocenie spełniania warunków uwzględnia się wyłącznie część usług już wykonaną (wymagane jest zakończenie wdrożenia systemu).
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powinien samodzielnie spełniać warunek udziału wskazany powyżej. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do przedmiotowego zamówienia, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych oraz doświadczenia Wykonawca może polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te będą realizować usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku warunek udziału wskazany powyżej powinien spełniać samodzielnie wykonawca albo jeden taki podmiot.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia w oparciu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 4) Jeżeli ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, dokumenty, o których mowa powyżej składa każdy z takich Wykonawców. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innego podmiotu w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, dokumenty, o których mowa powyżej składa także każdy z takich podmiotów.
Inne dokumenty niewymienione Na podstawie art. 26 ust. 2f ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający wymaga złożenia wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu następujących dokumentów w celu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz oceny kryteriów selekcji: 1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane – na potwierdzenie spełnienia warunku doświadczenia opisanego w pkt III.1.3 (według wzoru stanowiącego załącznik 3 do ogłoszenia, dostępnego na stronie internetowej wskazanej w punkcie I.4); 2) dowody określające, czy usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt 1 zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innego podmiotu w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, wraz z dokumentami wskazanymi w ust. 1-2 składa dowody, że będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu, w szczególności zobowiązanie tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dowody mają precyzować w szczególności: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, zakres i okres udziału innego podmiotu w wykonywaniu zamówienia oraz czy podmiot ten zrealizuje roboty lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Ponadto w celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie 3 dni od przekazania informacji o wynikach oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu i otrzymanych ocenach spełniania tych warunków, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty w postępowaniu, do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r o ochronie konkurencji i konsumentów (według wzoru stanowiącego załącznik 4 do ogłoszenia, dostępnego na stronie internetowej wskazanej w punkcie I.4). W przypadku przynależności z innym wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca przedkłada dowody, że powiązania te nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Tryb udzielenia zamowienia 2
Minimalna liczba wykonawcow 1
Maksymalna liczba wykonawcow 5
Znaczenie warunkow wykonawcow Jeżeli liczba Wykonawców niepodlegających wykluczeniu z postępowania będzie mniejsza lub równa 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert wstępnych wszystkich Wykonawców spełniających te warunki. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie większa od 5, do składania ofert zostanie zaproszonych 5 wykonawców, którzy otrzymają kolejno najwyższą ocenę w kryteriach selekcji. Kryterium selekcji będzie doświadczenie Wykonawcy - Wykonawca otrzyma 1 punkt za każdą wykonaną w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, usługę obejmującą dostawę i wdrożenie systemu informatycznego, wspomagającego procesy windykacyjne o wartości co najmniej 100 000 zł, charakteryzującą się łącznie następującymi cechami: a) system obejmował funkcjonalności związane z windykacją należności cywilnoprawnych, b) system był przeznaczony do eksploatacji w rozproszonej strukturze organizacyjnej zamawiającego, obejmującej co najmniej 2 jednostki organizacyjne w różnych lokalizacjach, c) system był przeznaczony do eksploatacji przez co najmniej 10 użytkowników wewnętrznych (osób zatrudnionych przez zamawiającego lub podwykonawcę) oraz zapewniał zarządzanie użytkownikami i ich uprawnieniami, d) system został zaprojektowany, wykonany i wdrożony z założeniem obsługi danych o wolumenie przyrastającym co najmniej o 50 tys. spraw rocznie, e) system wykorzystywał komunikację opartą o wymianę komunikatów z wykorzystaniem usług opartych o Webservices. Przez wartość systemu Zamawiający rozumie sumę brutto (z VAT) wartości środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz usług poniesionych przez zamawiającego w związku z wdrożeniem systemu informatycznego do momentu jego wdrożenia, natomiast do tej wartości nie wlicza się kosztów związanych z utrzymaniem i rozbudową systemu po jego wdrożeniu. W przypadku usług nadal wykonywanych w ocenie kryterium selekcji uwzględnia się wyłącznie część usług już wykonaną (wymagane jest zakończenie wdrożenia systemu). W przypadku gdy na liście rankingowej nie będzie można wskazać jednego wykonawcy, zajmującego pozycję XX, ponieważ więcej niż jeden wykonawca uzyska tę samą liczbę punktów, do składania ofert wstępnych zostaną zaproszeni wszyscy wykonawcy z tej pozycji z tą samą liczbą punktów.
IV 3 1 minimalne wymagania Zamawiający nie dopuszcza podwykonawstwa w zakresie wsparcie technicznego w okresie trwania umowy. Asysta powinna być wykonywana samodzielnie przez Wykonawcę. Zamawiający nie dopuszcza udzielania sublicencji przez Wykonawcę w ramach zamówienia, Wykonawca powinien być wystawcą licencji. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: wszystkie czynności przy wykonywaniu zamówienia. Powyższy wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Wykonawcy lub Podwykonawcy.
Zmiana umowy tekst Zakres, charakter i warunki zmian zostaną wskazane w SIWZ.
IV 4 4 data 2020-09-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 14:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1) Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu powinien zawierać w szczególności: nazwę wykonawcy, adres wykonawcy z numerem kodu pocztowego, telefon osoby kontaktowej, adres poczty elektronicznej do komunikacji z wykonawcą. W przypadku złożenia wniosku przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia podane powyżej informacje winny być wskazane dla każdego z tych wykonawców. ZAMAWIAJĄCY ZALECA UŻYCIE FORMULARZA WNIOSKU O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU UDOSTĘPNIONEGO PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO JAKO ZAŁĄCZNIK 1 DO NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ WSKAZANEJ W PUNKCIE I.4. Do wniosku należy załączyć dokumenty wskazane w punkcie III.3 (wzór oświadczeń stanowi załącznik 2 do niniejszego ogłoszenia i jest opublikowany na stronie internetowej wskazanej w punkcie I.4) oraz w punkcie III.7. 2) Wykonawca może złożyć tylko jeden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, w formie pisemnej pod rygorem nieważności, sporządzony w języku polskim w sposób czytelny i trwały, podpisany przez osobę/y upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. 3) Część wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, która zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, należy wskazać w formularzu wniosku. Zamawiający nie odpowiada za ujawnienie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa przekazanych mu przez Wykonawcę wbrew postanowieniom niniejszego podpunktu. Do wniosku należy załączyć uzasadnienie zawierające wykazanie, iż informacje te stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (w tym - iż są spełnione wszystkie przesłanki opisane w art. 11 ust. 2 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji). Brak wykazania tych okoliczności będzie skutkować nieskutecznością zastrzeżenia. Powyższe zasady stosuje się odpowiednio do innych oświadczeń i dokumentów składanych w toku postępowania. 4) Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy złożyć w nieprzejrzystym i trwale zamkniętym opakowaniu. Na opakowaniu należy umieścić nazwę i adres wykonawcy oraz oznaczenie sprawy: Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu "Dostawa, wdrożenie i opieka serwisowa nad modułami systemu wspomagającego procesy nakładania opłat dodatkowych oraz windykacji należności w systemie Komunikacji Miejskiej w Krakowie" (TN.426.20.57.2020). 5) W przypadku, gdy upoważnienie osób podpisujących wniosek, oświadczenia lub dokumenty nie wynika z dokumentów wskazanych w punkcie III.4 ogłoszenia, Wykonawca udowodni upoważnienie tych osób w szczególności przedstawiając stosowne pełnomocnictwa. Dokument pełnomocnictwa winien zostać złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. W takim przypadku Wykonawcy ci są zobowiązani do złożenia we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu pełnomocnictwa ustanawiającego takiego pełnomocnika. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo może być złożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Wszelka korespondencja prowadzona będzie z pełnomocnikiem. 7) Jeżeli wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i kryteriach kwalifikacji, o którym mowa w pkt. III.3 jest składane przez każdego z tych wykonawców; b) dokumenty wymienione w punkcie III.4 są składane przez każdego z tych wykonawców, c) oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt. III.7 jest składane przez każdego z tych wykonawców; d) pozostałe dokumenty wymienione w punkcie III.7 są składane przez tych wykonawców, których dotyczą. 8) Oświadczenia, o których mowa w pkt III mogą być składane wyłącznie w formie oryginału. Dokumenty, o których mowa w pkt III inne niż oświadczenia mogą być składane wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność oryginałem, przy czym poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podmiot trzeci, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 9) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 10) Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów wskazanych w pkt III, jeżeli zamawiający posiada takie oświadczenia lub dokumenty (o ile nadal są aktualne) lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. W takim wypadku wykonawca wskazuje odpowiednio oznaczenie postępowania, w którym te oświadczenia lub dokumenty zostały Zamawiającemu złożone lub adres internetowy ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych, z której Zamawiający może je pobrać. Jeśli dokumenty zawarte w tych bazach są sporządzone w języku obcym, Wykonawca składa tłumaczenie tych dokumentów na język polski. 11) Wartości podane w innych walutach niż złoty będą przeliczane według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego ogłoszonego w dniu opublikowania niniejszego ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub według pierwszego średniego kursu ogłoszonego po dniu opublikowania ogłoszenia (jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia brak będzie ogłoszenia średniego kursu). 12) W przypadku konieczności udzielenia wyjaśnień dotyczących treści niniejszego ogłoszenia, Zamawiający niezwłocznie opublikuje takie wyjaśnienia na stronie internetowej wskazanej w pkt. I.4. 13) Oświadczenia, wnioski, zaświadczenia oraz informacje mogą być składane za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną – z zastrzeżeniem, że wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. 14) Adres e-mail Zamawiającego: sekretariat@ztp.krakow.pl. Osobą upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami jest Magdalena Paluch, tel. 12 616 8628.

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 50,00
  
Kryteria Nielimitowana ilość licencji stanowiskowych
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Stopień spełnienia przez oferowany system wymagań funkcjonalnych
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)