GuidZP400 |
18704340-db37-45f7-b102-cc8dac19fd1b
|
Biuletyn |
585072-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 5 IM. JANA III SOBIESKIEGO
|
Regon |
320938595
|
Zamawiajacy adres ulica |
UL. WIATRACZNA
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
SZCZECINEK
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
78-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48(94)3740707,
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
sp5szczecinek@interia.eu,
|
Adres strony url |
www.sp5.szczecinek.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Modelowa Szkoła Ćwiczeń w Szczecinku” projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Priorytet II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji. Działanie 2.10 Wysoka jakość systemu oświaty
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sp5.szczecinek.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1041), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szkoła Podstawowa nr 5 im. Jana III Sobieskiego, ul. Wiatraczna 5, 78-400 Szczecinek
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych
|
Numer referencyjny |
SP5.27.6.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 5 im. Jana III Sobieskiego w Szczecinku - szkoły wiodącej w projekcie „Modelowa Szkoła Ćwiczeń w Szczecinku” - realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Priorytet II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji. Działanie 2.10 Wysoka jakość systemu oświaty.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia o udzielenie zamówienia publicznego.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
28
|
Informacje na temat katalogow |
Termin dostawy jest jednym z Kryteriów oceny ofert, określa go Wykonawca w formularzu oferty, maksymalny termin zakończenia do 28 dni od podpisania umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i dopuszczalne są zgodnie z art. 144 ustawy Pzp oraz w zakresie postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na następujących warunkach:
1) Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach:
a) w przypadku opóźnienia Zamawiającego w zakresie dokonywania odbioru,
b) w przypadku zawieszenia realizacji dostaw przez Zamawiającego,
c) w przypadku wystąpienia epidemii lub działań rządowych,
d) w przypadku wystąpienia siły wyższej powodującej powstanie zdarzenia losowego, którego nie można było przewidzieć, a które zagraża bezpieczeństwu ludzi lub ich zdrowiu lub na skutek, którego powstała szkoda w znacznych rozmiarach,
e) wystąpienia konieczności realizacji dodatkowych usług, nieobjętych zamówieniem podstawowym.
2) Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom
w następujących przypadkach:
a) zmiana stawki urzędowej podatku VAT,
b) rezygnacji z części zamówienia, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy - o wartość niewykonanych dostaw.
3) Inne zmiany:
a) w przypadku, gdy zaoferowany przez wykonawcę asortyment został wycofany z produkcji lub obrotu albo jest niedostępny dla wykonawcy z przyczyn od niego niezależnych Zamawiający dopuszcza, po uzgodnieniu, dostarczenie pomocy dydaktycznych o parametrach równoważnych bądź lepszych, jeżeli nie prowadzi to do zwiększenia ceny,
b) w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą Zamawiającego:
- powierzenie podwykonawcom innej części dostaw niż wskazana w ofercie wykonawcy,
- zmiana podwykonawcy na etapie realizacji dostaw,
o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ.
2. Warunki zmian:
a) inicjowanie zmian - na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego,
b) uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych dostaw,
c) forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2020-10-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|