GuidZP400 |
d25cc6e1-747f-4bef-8e80-90041a7c5bd3
|
Biuletyn |
585935-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego "Sasanka" w Świnoujściu
|
Regon |
81091467000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. M. Konopnickiej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
17
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Świnoujście
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
72-600
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
913 825 800,
|
Zamawiajacy fax |
913 210 651
|
Zamawiajacy email |
crrswinoujscie@krus.swi.pl,
|
Adres strony url |
www.krus.swi.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publicznego Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.krus.swi.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.krus.swi.pl
|
Czy dostep do dokumentow ograniczony |
1
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Kurier,poczta
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
CRR KRUS Sasanka -Sekretariat, 72-600 Świnoujscie ul.M.Konopnickiej 17
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup mebli w ramach wyposażenia Oddziału Rehabilitacji Stacjonarnej
|
Numer referencyjny |
03/KRUS/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zakup mebli w ramach wyposażenia Oddziału Rehabilitacji stacjonarnej.
Wykonanie i montaż mebli zgodne z dokumentacją projektową Zamawiającego do 27 pomieszczeń oddziału rehabilitacji stacjonarnej w siedzibie Zamawiającego, ul. Konopnickiej 17, budynek „Sasanka I” w Świnoujściu. Szczegłoowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
90
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający wymaga, aby całość zamówienia zostala zrealizowana w terminie do 90 dni od zawarcia umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Należy zlożyć oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu określonych warunków i braku podstaw wykluczenia przez Zamawijącego stanowiące Załącznik nr 2 do SIWZ
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Należy złożyć oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu określonych warunków przez zamawijącego stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ
W zakresie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art.24 ust. 1 ustawy
-aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W zakresie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie żąda dokumentów.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Należy złożyć dokumenty oświadczenia zawarte w pkt.6 SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia zawiera pkt.6 SIWZ
Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wezwie wykonawcę do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów lub oświadczeń:
Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia
-Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie własne (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ). Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w ww. oświadczeniu.
-W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać brak podstaw wykluczenia.
-Wykonawca w sytuacji zaistnienia podstaw do jego wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy, tzw. self-cleaning. Zamawiający rozpatrzy dowody wykazane wyżej i dokona ich oceny w świetle przesłanek wykluczenia Wykonawcy określonych w art. 24 ust. 1 pkt. 13 i 14 oraz 16- 20 ustawy Pzp.
-Niezbędne certyfikaty- zgodnie z załącznikiem nr 4
-Katalogi lub foldery z opisami lub fotografiami oferowanych mebli.
-polisa OC
-Formularz ofertowy-załącznik 1,1a
-Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją projektową -załącznik 4,4a
-Wzór umowy- załącznik 5
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany umowy zawarte są w paragrafie 18 wzor umowy- załacznik nr 5 do SIWZ
1. Niedopuszczalne są zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem możliwości dokonania zmian przewidzianych w art. 144 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz w niniejszym paragrafie.
2. Oprócz możliwości dokonania zmian do umowy przewidzianych w innych paragrafach, które nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy, Zamawiający przewiduje także możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w przypadku wystąpienia jednej lub kilku z następujących okoliczności:
1) zmiany stanu prawnego lub faktycznego, które mają wpływ na treść zawartej umowy,
2) zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego,
3) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych – niemających wpływu na wartość umowy - powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy, łącznie ze zmianą jej terminów zgodnie z § 6 ust. 4 i 5 umowy, jeżeli zmiany te powstały z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
4) zmiany, rezygnacji, bądź wprowadzenia nowego podwykonawcy, przy uwzględnieniu zapisów § 11.
3. Dokonanie zmian, o których mowa w ust. 1 i 2 jest możliwe wyłącznie w trybie aneksu do umowy, podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli Stron.
4. Wykonanie robót dodatkowych, możliwe jest jedynie w trybie zgodnym z przepisami ustawy – Prawo zamówień publicznych,
5. Zmiany umowy dokonane z naruszeniem postanowień umownych są nieważne.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Załącznik nr 5 -wzór umowy paragraf 17 poufność i przetwarznie danych
|
IV 4 4 data |
2020-09-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|