GuidZP400 |
454358d1-efdd-4f19-9a42-79e9c487cb19
|
Biuletyn |
585619-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Sieć Badawcza Łukasiewicz - PORT Polski Ośrodek Rozwoju Technologii
|
Regon |
00003007360000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Stabłowicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
147
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
54-066
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48 71 734 77 77,
|
Zamawiajacy fax |
+78 71 720 16 00
|
Zamawiajacy email |
zakupy@port.org.pl,
|
Adres strony url |
https://bip.port.org.pl/zamowienia-publiczne/aktualne/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
państwowa osoba prawna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.port.org.pl/zamowienia-publiczne/aktualne/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.port.org.pl/zamowienia-publiczne/aktualne/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Sieć Badawcza Łukasiewicz - PORT Polski Ośrodek Rozwoju Technologii, ul. Stabłowicka 147, 54-066 Wrocław, Recepcja, bud. 1
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie przeglądu i regeneracji rezerwowych zasilaczy UPS
|
Numer referencyjny |
PO.271.34.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądu technicznego i regeneracji zasilaczy awaryjnych UPS znajdujących się w budynkach Sieci Badawczej Łukasiewicz - PORT Polskiego Ośrodka Rozwoju Technologii.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części (zwane również zadaniami):
Część 1 - Wykonanie przeglądu technicznego (rocznego) i regeneracji urządzeń SOCOMEC,
Część 2 - Wykonanie przeglądu technicznego (rocznego) i regeneracji urządzeń Astrid.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia) oraz w wzorze umowy (załącznik nr 3 do SIWZ).
|
Cpv glowny przedmiot |
35100000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin obowiązywania umowy: do 7 tygodni, licząc od dnia zawarcia umowy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
zdolności technicznej lub zawodowej, tj.: w tym zakresie Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował (dot. części 1 i 2 do SIWZ):
1. co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającą aktualne świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci: GRUPA 1 do 1kV,
2. co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającą aktualne świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci: GRUPA 1 do 1kV.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 5 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi zał. nr 7 do SIWZ (Wzór wykazu osób).
|
Inne dokumenty niewymienione |
Na zawartość oferty składa się:
1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - wzór druku formularza stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Wypełnione i podpisane oświadczenia, o którym mowa w pkt. 6.1. SIWZ. Wzory oświadczeń stanowią załączniki nr 4 i 5 do SIWZ.
3. Dowody, o których mowa w pkt. 6.1.2. SIWZ (jeżeli dotyczy),
4. Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru (jeżeli dotyczy),
5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego rejestru (jeżeli dotyczy).
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszystkie zmiany lub uzupełnienia postanowień Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z tym zastrzeżeniem, że zakazuje się istotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Zakazuje się zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
1) nastąpią przestoje lub opóźnienia zawinione przez Zamawiającego, mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonania przedmiotu Umowy powodujące zmianę terminu jej realizacji maksymalnie o okres przestojów i opóźnień;
2) nastąpi działanie siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania przedmiotu Umowy powodujące zmianę terminu jej realizacji maksymalnie o czas jej występowania;
3) w przypadku zaniechania produkcji określonego rodzaju podzespołu lub wprowadzenia podzespołu nowej generacji lub nowego modelu – w takim przypadku Strony będą mogły dokonać zmiany Umowy polegającej na zastąpieniu danego elementu/podzespołu innym (zamiennik/równoważnik). Dostarczony zamiennik/równoważnik musi spełniać co najmniej wszystkie wymagania określone w niniejszej Umowie, w Załącznikach do Umowy lub je przewyższać. Przesłanką niezbędną do takiej zmiany Umowy jest również brak wzrostu ceny danego podzespołu oraz wartości Umowy w porównaniu z pierwotną wartością. Ilości zamawianych w ten sposób podzespołów musi być tożsama z ilościami wynikającymi z Umowy,
4) w przypadku zmiany numerów katalogowych podzespołów przez producenta przy jednoczesnym zastrzeżeniu konieczności spełnienia wszystkich wymogów Umowy, w tym OPZ oraz braku zmian parametrów podzespołów w stosunku do podzespołów określonych w ofercie oraz braku zmian cen i wartości Umowy na wyższe. Dostarczone podzespoły muszą spełniać co najmniej wszystkie wymagania określone w niniejszej Umowie, w Załącznikach do Umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-09-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Wykonanie przeglądu technicznego (rocznego) i regeneracji urządzeń SOCOMEC
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35100000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin obowiązywania umowy: do 7 tygodni, licząc od dnia zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres czynności opisany został w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Wykonanie przeglądu technicznego (rocznego) i regeneracji urządzeń Astrid
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35100000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin obowiązywania umowy: do 7 tygodni, licząc od dnia zawarcia umowy
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres czynności opisany został w zalączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |