Dostawa i montaż wyposażenia do żłobka w związku z utworzeniem nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w Gminie Rychwał

Data publikacji 2020-09-16
Data zakończenia 2020-09-24 00:00:00
Instytucja Gmina Rychwał
Miejscowość Rychwał
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Wyposażenie różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 585635-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392900001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa wraz z montażem wyposażenia do żłobka w związku z utworzeniem nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w Gminie Rychwał w ramach projektu „Coś dla najmłodszych w Gminie Rychwał - publiczny żłobek wspiera rodziców” Poddziałanie 6.4.1 Wsparcie aktywności zawodowej osób wyłączonych z rynku pracy z powodu opieki nad małymi dziećmi w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 oraz Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH +” 2020. Miejscem dostawy jest Żłobek znajdujący się przy ul. Sportowej 11, 62-570 Rychwał. Zamówienie zostało podzielone na 5 części z możliwością składania ofert częściowych.
Część I – Meble;
Część II – Meble na wymiar;
Część III – Pomoce dydaktyczne;
Część IV – Sprzęt AGD i RTV;
Część V – Wyposażenie sanitarne;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1b do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 85e28edd-5790-427b-9c2c-1cbf0869cded
Biuletyn 585635-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Rychwał
Regon 31101919000000
Zamawiajacy adres ulica Plac Wolności
Zamawiajacy adres numer domu 16
Zamawiajacy miejscowosc Rychwał
Zamawiajacy kod pocztowy 62-570
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 063 2481001 w. 22
Zamawiajacy fax 632 481 055
Zamawiajacy email przetargi@rychwal.pl
Adres strony url www.rychwal.pl; www.bip.rychwal.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zadanie realizowane jest w ramach projektu „Coś dla najmłodszych w Gminie Rychwał - publiczny żłobek wspiera rodziców” Poddziałanie 6.4.1 Wsparcie aktywności zawodowej osób wyłączonych z rynku pracy z powodu opieki nad małymi dziećmi w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 oraz Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH +” 2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.rychwal.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.rychwal.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy i Miasta w Rychwale, Plac Wolności 16, 62-570 Rychwał
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż wyposażenia do żłobka w związku z utworzeniem nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w Gminie Rychwał
Numer referencyjny 271.10.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 5
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest Dostawa wraz z montażem wyposażenia do żłobka w związku z utworzeniem nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w Gminie Rychwał w ramach projektu „Coś dla najmłodszych w Gminie Rychwał - publiczny żłobek wspiera rodziców” Poddziałanie 6.4.1 Wsparcie aktywności zawodowej osób wyłączonych z rynku pracy z powodu opieki nad małymi dziećmi w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 oraz Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH +” 2020. Miejscem dostawy jest Żłobek znajdujący się przy ul. Sportowej 11, 62-570 Rychwał. Zamówienie zostało podzielone na 5 części z możliwością składania ofert częściowych. Część I – Meble; Część II – Meble na wymiar; Część III – Pomoce dydaktyczne; Część IV – Sprzęt AGD i RTV; Część V – Wyposażenie sanitarne; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1b do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39290000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 28
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 2) ustawy, o udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący: zdolności technicznej lub zawodowej. Dotyczy następujących części zamówienia. Część I – Meble; Część III – Pomoce dydaktyczne; Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 dostawę tożsamą do przedmiotu zamówienia tj. dostawę mebli do szkoły lub przedszkola lub żłobka (część I zamówienia) i dostawę pomocy dydaktycznych do szkoły lub przedszkola lub żłobka (część III zamówienia) o wartości nie mniejszej, niż wartość oferty Wykonawcy składanej dla danej części zamówienia. Zamawiający wymaga wskazania w wykazie, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 1 pkt b) SIWZ tylko takich dostaw, które potwierdzą spełnianie warunku postawionego przez Zamawiającego. Dla poniższych części Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie: Część II – Meble na wymiar; Część IV – Sprzęt AGD i RTV; Część V – Wyposażenie sanitarne.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga następujących oświadczeń lub dokumentów, ocena wykazania braku podstaw wykluczenia zostanie dokonana w oparciu o: a) aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12 – 22 i ust. 5 pkt. 1 ustawy – zgodnie z Załącznikiem nr 2B do SIWZ (składane razem z ofertą); b) oświadczenie o przynależności lub nie przynależności do tej samej grupy kapitałowej w związku z art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy zgodnie z Załącznikiem nr 2C do SIWZ; UWAGA! Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu powyższy dokument w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. c) aktualny na dzień złożenia odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). UWAGA: Złożenie na wezwanie Zamawiającego ww. dokumentu będzie obligowało wyłącznie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona. Podmioty zagraniczne: Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentu, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 lit. c, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiedniego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. Jeżeli Wykonawca (którego oferta została najwyżej oceniona), powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia winien przedstawić na wezwanie Zamawiającego ww. dokument (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez podmiot, którego dokument dotyczy).
Zakresie warunkow udzialu W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający wymaga przedstawienia następujących oświadczeń i dokumentów: a) aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt. 2) i ust. 1 b ustawy Pzp – zgodnie z Załącznikiem nr 2A do SIWZ (składane razem z ofertą); (Dotyczy tylko części I i III zamówienia) b) Wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ. (Dotyczy tylko części I i III zamówienia). UWAGA! Złożenie na wezwanie Zamawiającego Wykazu dostaw wraz z dowodami będzie obligowało wyłącznie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona. Dowodami, o których mowa w Rozdziale VI ust. 1 pkt. b) SIWZ są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. W przypadkach, gdy dokumenty o których mowa w ust. 1 pkt. b) SIWZ zawierać będą kwoty wyrażone w innej walucie niż złoty, Zamawiający na potrzeby oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu przeliczy podane kwoty na złoty (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) po średnim kursie ogłoszonym przez Narodowy Bank Polski z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli w tym dniu kursu nie ogłoszono, to według tabeli kursów średnich NBP ostatnio przed tą datą ogłoszonych. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczeniu innych danych finansowych.
Inne dokumenty niewymienione a) formularz ofertowy zgodny z Załącznikiem nr 1a do SIWZ; b) Opis przedmiotu oferty wykonawcy – zgodny z Załącznikiem nr 1c do SIWZ; c) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone albo w formie oryginału albo uwierzytelnionej notarialnie kopii; d) jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w Rozdziale V SIWZ powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach (Załącznik nr 2A i 2B do SIWZ)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający, poza możliwością zmiany niniejszej umowy w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt. 2-6) ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z warunkami określonymi w postanowieniach przepisu art. 144 tej ustawy) – przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień umowy także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w poniższych okolicznościach: 1) Zmiany związane z brakiem dostępności danej pozycji na rynku W przypadku stwierdzenia, że dana pozycja przestała być produkowana lub jest przez dłuższy czas niedostępna, Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z propozycją zamiany danej pozycji. Wykonawca może dostarczyć tzw. zamiennik tylko w przypadku zwrotnej akceptacji propozycji przez Zamawiającego. 2) Inne zmiany -Zmiana banków lub numerów kont bankowych Stron. - Zmiana stawek podatku VAT. 3) Zmiana należnego Wykonawcy wynagrodzenia Zmniejszenie wartości umowy wynikające z robót niewykonanych lub zmiana zakresu rzeczowego (niezwiększająca ogólnej wartości umowy). 2. Strona wnioskująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa powyżej wraz z wyceną ewentualnych zmian w odniesieniu do wynagrodzenia Wykonawcy. Wniosek o zmianę postanowień umowy winien być złożony w formie pisemnej. 3. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-09-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki w języku polskim
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Meble
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39290000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik informacje dodatkowe Na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 2) ustawy, o udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący: zdolności technicznej lub zawodowej. Dotyczy następujących części zamówienia. Część I – Meble; Część III – Pomoce dydaktyczne; Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 dostawę tożsamą do przedmiotu zamówienia tj. dostawę mebli do szkoły lub przedszkola lub żłobka (część I zamówienia) i dostawę pomocy dydaktycznych do szkoły lub przedszkola lub żłobka (część III zamówienia) o wartości nie mniejszej, niż wartość oferty Wykonawcy składanej dla danej części zamówienia.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli do żłobka w związku z utworzeniem nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w Gminie Rychwał w ramach projektu „Coś dla najmłodszych w Gminie Rychwał - publiczny żłobek wspiera rodziców” Poddziałanie 6.4.1 Wsparcie aktywności zawodowej osób wyłączonych z rynku pracy z powodu opieki nad małymi dziećmi w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 oraz Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH +” 2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1b do SIWZ. Miejscem dostawy jest Żłobek znajdujący się przy ul. Sportowej 11, 62-570 Rychwał.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Meble na wymiar
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39290000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli na wymiar do żłobka w związku z utworzeniem nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w Gminie Rychwał w ramach projektu „Coś dla najmłodszych w Gminie Rychwał - publiczny żłobek wspiera rodziców” Poddziałanie 6.4.1 Wsparcie aktywności zawodowej osób wyłączonych z rynku pracy z powodu opieki nad małymi dziećmi w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 oraz Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH +” 2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1b do SIWZ. Miejscem dostawy jest Żłobek znajdujący się przy ul. Sportowej 11, 62-570 Rychwał.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pomoce dydaktyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39290000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik informacje dodatkowe Na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 2) ustawy, o udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący: zdolności technicznej lub zawodowej. Dotyczy następujących części zamówienia. Część I – Meble; Część III – Pomoce dydaktyczne; Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 dostawę tożsamą do przedmiotu zamówienia tj. dostawę mebli do szkoły lub przedszkola lub żłobka (część I zamówienia) i dostawę pomocy dydaktycznych do szkoły lub przedszkola lub żłobka (część III zamówienia) o wartości nie mniejszej, niż wartość oferty Wykonawcy składanej dla danej części zamówienia.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem pomocy dydaktycznych do żłobka w związku z utworzeniem nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w Gminie Rychwał w ramach projektu „Coś dla najmłodszych w Gminie Rychwał - publiczny żłobek wspiera rodziców” Poddziałanie 6.4.1 Wsparcie aktywności zawodowej osób wyłączonych z rynku pracy z powodu opieki nad małymi dziećmi w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 oraz Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH +” 2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1b do SIWZ. Miejscem dostawy jest Żłobek znajdujący się przy ul. Sportowej 11, 62-570 Rychwał
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Sprzęt AGD i RTV
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39290000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem sprzętu AGD i RTV do żłobka w związku z utworzeniem nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w Gminie Rychwał w ramach projektu „Coś dla najmłodszych w Gminie Rychwał - publiczny żłobek wspiera rodziców” Poddziałanie 6.4.1 Wsparcie aktywności zawodowej osób wyłączonych z rynku pracy z powodu opieki nad małymi dziećmi w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 oraz Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH +” 2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1b do SIWZ. Miejscem dostawy jest Żłobek znajdujący się przy ul. Sportowej 11, 62-570 Rychwał.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Wyposażenie sanitarne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39290000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia sanitarnego do żłobka w związku z utworzeniem nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w Gminie Rychwał w ramach projektu „Coś dla najmłodszych w Gminie Rychwał - publiczny żłobek wspiera rodziców” Poddziałanie 6.4.1 Wsparcie aktywności zawodowej osób wyłączonych z rynku pracy z powodu opieki nad małymi dziećmi w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 oraz Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH +” 2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1b do SIWZ. Miejscem dostawy jest Żłobek znajdujący się przy ul. Sportowej 11, 62-570 Rychwał.
  

Criterion

Kryteria Termin płatności faktury
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena wykonania zamówienia
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)