GuidZP400 |
85e28edd-5790-427b-9c2c-1cbf0869cded
|
Biuletyn |
585635-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Rychwał
|
Regon |
31101919000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Plac Wolności
|
Zamawiajacy adres numer domu |
16
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rychwał
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
62-570
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
063 2481001 w. 22
|
Zamawiajacy fax |
632 481 055
|
Zamawiajacy email |
przetargi@rychwal.pl
|
Adres strony url |
www.rychwal.pl; www.bip.rychwal.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zadanie realizowane jest w ramach projektu „Coś dla najmłodszych w Gminie Rychwał - publiczny żłobek wspiera rodziców” Poddziałanie 6.4.1 Wsparcie aktywności zawodowej osób wyłączonych z rynku pracy z powodu opieki nad małymi dziećmi w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 oraz Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH +” 2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.rychwal.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.rychwal.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy i Miasta w Rychwale, Plac Wolności 16, 62-570 Rychwał
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż wyposażenia do żłobka w związku z utworzeniem nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w Gminie Rychwał
|
Numer referencyjny |
271.10.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
5
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa wraz z montażem wyposażenia do żłobka w związku z utworzeniem nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w Gminie Rychwał w ramach projektu „Coś dla najmłodszych w Gminie Rychwał - publiczny żłobek wspiera rodziców” Poddziałanie 6.4.1 Wsparcie aktywności zawodowej osób wyłączonych z rynku pracy z powodu opieki nad małymi dziećmi w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 oraz Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH +” 2020. Miejscem dostawy jest Żłobek znajdujący się przy ul. Sportowej 11, 62-570 Rychwał. Zamówienie zostało podzielone na 5 części z możliwością składania ofert częściowych.
Część I – Meble;
Część II – Meble na wymiar;
Część III – Pomoce dydaktyczne;
Część IV – Sprzęt AGD i RTV;
Część V – Wyposażenie sanitarne;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1b do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39290000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
28
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 2) ustawy, o udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący: zdolności technicznej lub zawodowej. Dotyczy następujących części zamówienia.
Część I – Meble;
Część III – Pomoce dydaktyczne;
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 dostawę tożsamą do przedmiotu zamówienia tj. dostawę mebli do szkoły lub przedszkola lub żłobka (część I zamówienia) i dostawę pomocy dydaktycznych do szkoły lub przedszkola lub żłobka (część III zamówienia) o wartości nie mniejszej, niż wartość oferty Wykonawcy składanej dla danej części zamówienia.
Zamawiający wymaga wskazania w wykazie, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 1 pkt b) SIWZ tylko takich dostaw, które potwierdzą spełnianie warunku postawionego przez Zamawiającego.
Dla poniższych części Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie:
Część II – Meble na wymiar;
Część IV – Sprzęt AGD i RTV;
Część V – Wyposażenie sanitarne.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga następujących oświadczeń lub dokumentów, ocena wykazania braku podstaw wykluczenia zostanie dokonana w oparciu o:
a) aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12 – 22 i ust. 5 pkt. 1 ustawy – zgodnie z Załącznikiem nr 2B do SIWZ (składane razem z ofertą);
b) oświadczenie o przynależności lub nie przynależności do tej samej grupy kapitałowej w związku z art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy zgodnie z Załącznikiem nr 2C do SIWZ;
UWAGA!
Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu powyższy dokument w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy.
c) aktualny na dzień złożenia odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę).
UWAGA: Złożenie na wezwanie Zamawiającego ww. dokumentu będzie obligowało wyłącznie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona.
Podmioty zagraniczne:
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentu, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Dokumenty, o których mowa w pkt 2 lit. c, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiedniego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
Jeżeli Wykonawca (którego oferta została najwyżej oceniona), powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia winien przedstawić na wezwanie Zamawiającego ww. dokument (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez podmiot, którego dokument dotyczy).
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający wymaga przedstawienia następujących oświadczeń i dokumentów:
a) aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt. 2) i ust. 1 b ustawy Pzp – zgodnie z Załącznikiem nr 2A do SIWZ (składane razem z ofertą); (Dotyczy tylko części I i III zamówienia)
b) Wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ. (Dotyczy tylko części I i III zamówienia).
UWAGA!
Złożenie na wezwanie Zamawiającego Wykazu dostaw wraz z dowodami będzie obligowało wyłącznie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona.
Dowodami, o których mowa w Rozdziale VI ust. 1 pkt. b) SIWZ są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
W przypadkach, gdy dokumenty o których mowa w ust. 1 pkt. b) SIWZ zawierać będą kwoty wyrażone w innej walucie niż złoty, Zamawiający na potrzeby oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu przeliczy podane kwoty na złoty (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) po średnim kursie ogłoszonym przez Narodowy Bank Polski z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli w tym dniu kursu nie ogłoszono, to według tabeli kursów średnich NBP ostatnio przed tą datą ogłoszonych. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczeniu innych danych finansowych.
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) formularz ofertowy zgodny z Załącznikiem nr 1a do SIWZ;
b) Opis przedmiotu oferty wykonawcy – zgodny z Załącznikiem nr 1c do SIWZ;
c) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone albo w formie oryginału albo uwierzytelnionej notarialnie kopii;
d) jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w Rozdziale V SIWZ powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach (Załącznik nr 2A i 2B do SIWZ)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający, poza możliwością zmiany niniejszej umowy w przypadkach określonych
w art. 144 ust. 1 pkt. 2-6) ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z warunkami określonymi w postanowieniach przepisu art. 144 tej ustawy) – przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień umowy także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w poniższych okolicznościach:
1) Zmiany związane z brakiem dostępności danej pozycji na rynku
W przypadku stwierdzenia, że dana pozycja przestała być produkowana lub jest przez dłuższy czas niedostępna, Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z propozycją zamiany danej pozycji. Wykonawca może dostarczyć tzw. zamiennik tylko w przypadku zwrotnej akceptacji propozycji przez Zamawiającego.
2) Inne zmiany
-Zmiana banków lub numerów kont bankowych Stron.
- Zmiana stawek podatku VAT.
3) Zmiana należnego Wykonawcy wynagrodzenia
Zmniejszenie wartości umowy wynikające z robót niewykonanych lub zmiana zakresu rzeczowego (niezwiększająca ogólnej wartości umowy).
2. Strona wnioskująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa powyżej wraz z wyceną ewentualnych zmian w odniesieniu do wynagrodzenia Wykonawcy. Wniosek o zmianę postanowień umowy winien być złożony w formie pisemnej.
3. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2020-09-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
w języku polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Meble
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39290000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 2) ustawy, o udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący: zdolności technicznej lub zawodowej. Dotyczy następujących części zamówienia.
Część I – Meble;
Część III – Pomoce dydaktyczne;
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 dostawę tożsamą do przedmiotu zamówienia tj. dostawę mebli do szkoły lub przedszkola lub żłobka (część I zamówienia) i dostawę pomocy dydaktycznych do szkoły lub przedszkola lub żłobka (część III zamówienia) o wartości nie mniejszej, niż wartość oferty Wykonawcy składanej dla danej części zamówienia.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli do żłobka w związku z utworzeniem nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w Gminie Rychwał w ramach projektu „Coś dla najmłodszych w Gminie Rychwał - publiczny żłobek wspiera rodziców” Poddziałanie 6.4.1 Wsparcie aktywności zawodowej osób wyłączonych z rynku pracy z powodu opieki nad małymi dziećmi w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 oraz Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH +” 2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1b do SIWZ. Miejscem dostawy jest Żłobek znajdujący się przy ul. Sportowej 11, 62-570 Rychwał.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Meble na wymiar
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39290000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli na wymiar do żłobka w związku z utworzeniem nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w Gminie Rychwał w ramach projektu „Coś dla najmłodszych w Gminie Rychwał - publiczny żłobek wspiera rodziców” Poddziałanie 6.4.1 Wsparcie aktywności zawodowej osób wyłączonych z rynku pracy z powodu opieki nad małymi dziećmi w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 oraz Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH +” 2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1b do SIWZ. Miejscem dostawy jest Żłobek znajdujący się przy ul. Sportowej 11, 62-570 Rychwał.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pomoce dydaktyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39290000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 2) ustawy, o udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący: zdolności technicznej lub zawodowej. Dotyczy następujących części zamówienia.
Część I – Meble;
Część III – Pomoce dydaktyczne;
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 dostawę tożsamą do przedmiotu zamówienia tj. dostawę mebli do szkoły lub przedszkola lub żłobka (część I zamówienia) i dostawę pomocy dydaktycznych do szkoły lub przedszkola lub żłobka (część III zamówienia) o wartości nie mniejszej, niż wartość oferty Wykonawcy składanej dla danej części zamówienia.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem pomocy dydaktycznych do żłobka w związku z utworzeniem nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w Gminie Rychwał w ramach projektu „Coś dla najmłodszych w Gminie Rychwał - publiczny żłobek wspiera rodziców” Poddziałanie 6.4.1 Wsparcie aktywności zawodowej osób wyłączonych z rynku pracy z powodu opieki nad małymi dziećmi w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 oraz Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH +” 2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1b do SIWZ. Miejscem dostawy jest Żłobek znajdujący się przy ul. Sportowej 11, 62-570 Rychwał
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt AGD i RTV
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39290000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem sprzętu AGD i RTV do żłobka w związku z utworzeniem nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w Gminie Rychwał w ramach projektu „Coś dla najmłodszych w Gminie Rychwał - publiczny żłobek wspiera rodziców” Poddziałanie 6.4.1 Wsparcie aktywności zawodowej osób wyłączonych z rynku pracy z powodu opieki nad małymi dziećmi w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 oraz Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH +” 2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1b do SIWZ. Miejscem dostawy jest Żłobek znajdujący się przy ul. Sportowej 11, 62-570 Rychwał.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Wyposażenie sanitarne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39290000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia sanitarnego do żłobka w związku z utworzeniem nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w Gminie Rychwał w ramach projektu „Coś dla najmłodszych w Gminie Rychwał - publiczny żłobek wspiera rodziców” Poddziałanie 6.4.1 Wsparcie aktywności zawodowej osób wyłączonych z rynku pracy z powodu opieki nad małymi dziećmi w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 oraz Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH +” 2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1b do SIWZ. Miejscem dostawy jest Żłobek znajdujący się przy ul. Sportowej 11, 62-570 Rychwał.
|
| |