Dostawa i wdrożenie zintegrowanego system gromadzenia i analizy danych pacjentów w celu prowadzenia opieki koordynowanej przez Centrum Geriatrii.

Data publikacji 2020-09-16
Data zakończenia 2020-09-24 00:00:00
Instytucja Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 585692-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie zintegrowanego system gromadzenia i analizy danych pacjentów w celu prowadzenia opieki koordynowanej przez Centrum Geriatrii Zamawiającego.
2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie, w szczególności do:
a) przeprowadzenia analizy wymagań Zamawiającego, której rezultatem będzie opracowanie szczegółowych wytycznych dla systemu,
b) przeprowadzenia analizy przedwdrożeniowej w zakresie wymaganej infrastruktury informatycznej po stronie Zamawiającego, której rezultatem będzie określenie minimalnych wymagań sprzętowych i softwarowych koniecznych dla uruchomienia systemu,
c) wyprodukowania (oprogramowanie) systemu zgodnie z uwzględnieniem ustaleń poczynionych na etapie analizy i udokumentowanych w systemie zarządzania projektem,
d) instalacji Systemu w infrastrukturze informatycznej Zamawiającego,
e) przystosowania Systemu dla potrzeb Zamawiającego,
f) przygotowania i dostarczenia Dokumentacji,
g) przeprowadzenia szkolenia pracowników Zamawiającego w obsłudze Systemu, wykonania innych prac określonych Umową.
3. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać zobowiązania określone w Umowie, w szczególności przeprowadzić wdrożenie Systemu z zachowaniem najwyższej staranności, w stopniu wymaganym od profesjonalisty, dążąc do docelowego eksploatowania przez Zamawiającego rozwiązania informatycznego: nowoczesnego, rozwojowego oraz zapewniającego zaspokojenie jego potrzeb określonych w wymaganiach do Systemu, zabezpieczającego poufność i bezpieczeństwo danych, gwarantującego szybką i stabilną pracę.
4. Wykonawca zobowiązuje jest do wdrożenia Systemu z uwzględnieniem standardów profesjonalnej obsługi wdrożeń systemów informatycznych, przy wykorzystaniu całej posiadanej wiedzy i doświadczenia. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić pełną zgodność Systemu z wymogami funkcjonalnymi Zamawiającego określonymi na etapie analizy oraz z przepisami prawa obowiązującymi w Polsce. Ocena zgodności Systemu z przepisami obowiązującego prawa będzie dokonywana w oparciu o stan prawny istniejący w chwili zgłoszenia Systemu do odbioru. W celu wykonania przedmiotu Umowy Zamawiający zobowiązuje się zapewnić Wykonawcy warunki realizacji niniejszej Umowy.
5. Wykonanie Wdrożenia nastąpi w siedzibie Zamawiającego, przy czym część prac w ramach Wdrożenia może być wykonana w siedzibie Wykonawcy, w tym sposób zdalny, jeśli jest to uzasadnione ze względu na ich charakter, w szczególności prace programistyczne i tworzenie Dokumentacji.
6. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia nadzoru i koordynacji wszelkich działań związanych z realizacją prac objętych przedmiotem Umowy w celu osiągnięcia wymaganej jakości i terminowej realizacji prac. Z uwzględnieniem zobowiązań Zamawiającego, Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zarządzanie i realizację przedmiotu Umowy.
7. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia 12 miesięcznej gwarancji na system będący przedmiotem niniejszego zamówienia.
8. Ogólne założenia projektu oraz Specyfikacja funkcjonalna serwisu „Wirtualne Centrum Geriatrii”, zawarte zostały w załącznik nr 7 do SIWZ.


9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
11. Zamawiający dopuszcza:
a) złożenie ofert w postaci elektronicznej. Szczegółowy opis (instrukcja) składania ofert w postaci elektronicznej zawarty został w ust. XI i XII SIWZ.
b) złożenie ofert w formie papierowej. Szczegółowy opis (instrukcja) składania ofert w postaci papierowej zawarty został w ust. XI i XII SIWZ.
12. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 7 ustawy Pzp.
13. Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zastosowana zostanie tzw. „procedura odwrócona”, o której mowa w art. 24aa ustawy PZP. Zamawiający stosując powyższą procedurę, w pierwszej kolejności dokona wstępnego badania i oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz jego oferta nie podlega odrzuceniu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1570d68a-feaf-4221-992d-96a6a33b46e2
Biuletyn 585692-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
Regon 28864000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Dębinki
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-952
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 583 491 248
Zamawiajacy fax 58 3492074, 3461178
Zamawiajacy email ajarocka@uck.gda.pl
Adres strony url https://portal.smartpzp.pl/uck.gdansk
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Niniejsze postępowanie prowadzone jest w ramach projektu „Centrum Geriatrii w Gdańsku”, dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa pomorskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://portal.smartpzp.pl/uck.gdansk
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://portal.smartpzp.pl/uck.gdansk
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://portal.smartpzp.pl/uck.gdansk
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Osobiście, za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub poczty kurierskiej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego w 80- 952 Gdańsku, ul. Dębinki 7, bud. nr 9 – parter, pok. 100
Czy komunikacja elektroniczna wymaga 1
Komunikacja elektroniczna wymaga https://portal.smartpzp.pl/uck.gdansk
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i wdrożenie zintegrowanego system gromadzenia i analizy danych pacjentów w celu prowadzenia opieki koordynowanej przez Centrum Geriatrii.
Numer referencyjny 171/PN/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie zintegrowanego system gromadzenia i analizy danych pacjentów w celu prowadzenia opieki koordynowanej przez Centrum Geriatrii Zamawiającego. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie, w szczególności do: a) przeprowadzenia analizy wymagań Zamawiającego, której rezultatem będzie opracowanie szczegółowych wytycznych dla systemu, b) przeprowadzenia analizy przedwdrożeniowej w zakresie wymaganej infrastruktury informatycznej po stronie Zamawiającego, której rezultatem będzie określenie minimalnych wymagań sprzętowych i softwarowych koniecznych dla uruchomienia systemu, c) wyprodukowania (oprogramowanie) systemu zgodnie z uwzględnieniem ustaleń poczynionych na etapie analizy i udokumentowanych w systemie zarządzania projektem, d) instalacji Systemu w infrastrukturze informatycznej Zamawiającego, e) przystosowania Systemu dla potrzeb Zamawiającego, f) przygotowania i dostarczenia Dokumentacji, g) przeprowadzenia szkolenia pracowników Zamawiającego w obsłudze Systemu, wykonania innych prac określonych Umową. 3. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać zobowiązania określone w Umowie, w szczególności przeprowadzić wdrożenie Systemu z zachowaniem najwyższej staranności, w stopniu wymaganym od profesjonalisty, dążąc do docelowego eksploatowania przez Zamawiającego rozwiązania informatycznego: nowoczesnego, rozwojowego oraz zapewniającego zaspokojenie jego potrzeb określonych w wymaganiach do Systemu, zabezpieczającego poufność i bezpieczeństwo danych, gwarantującego szybką i stabilną pracę. 4. Wykonawca zobowiązuje jest do wdrożenia Systemu z uwzględnieniem standardów profesjonalnej obsługi wdrożeń systemów informatycznych, przy wykorzystaniu całej posiadanej wiedzy i doświadczenia. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić pełną zgodność Systemu z wymogami funkcjonalnymi Zamawiającego określonymi na etapie analizy oraz z przepisami prawa obowiązującymi w Polsce. Ocena zgodności Systemu z przepisami obowiązującego prawa będzie dokonywana w oparciu o stan prawny istniejący w chwili zgłoszenia Systemu do odbioru. W celu wykonania przedmiotu Umowy Zamawiający zobowiązuje się zapewnić Wykonawcy warunki realizacji niniejszej Umowy. 5. Wykonanie Wdrożenia nastąpi w siedzibie Zamawiającego, przy czym część prac w ramach Wdrożenia może być wykonana w siedzibie Wykonawcy, w tym sposób zdalny, jeśli jest to uzasadnione ze względu na ich charakter, w szczególności prace programistyczne i tworzenie Dokumentacji. 6. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia nadzoru i koordynacji wszelkich działań związanych z realizacją prac objętych przedmiotem Umowy w celu osiągnięcia wymaganej jakości i terminowej realizacji prac. Z uwzględnieniem zobowiązań Zamawiającego, Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zarządzanie i realizację przedmiotu Umowy. 7. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia 12 miesięcznej gwarancji na system będący przedmiotem niniejszego zamówienia. 8. Ogólne założenia projektu oraz Specyfikacja funkcjonalna serwisu „Wirtualne Centrum Geriatrii”, zawarte zostały w załącznik nr 7 do SIWZ. 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 11. Zamawiający dopuszcza: a) złożenie ofert w postaci elektronicznej. Szczegółowy opis (instrukcja) składania ofert w postaci elektronicznej zawarty został w ust. XI i XII SIWZ. b) złożenie ofert w formie papierowej. Szczegółowy opis (instrukcja) składania ofert w postaci papierowej zawarty został w ust. XI i XII SIWZ. 12. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 7 ustawy Pzp. 13. Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zastosowana zostanie tzw. „procedura odwrócona”, o której mowa w art. 24aa ustawy PZP. Zamawiający stosując powyższą procedurę, w pierwszej kolejności dokona wstępnego badania i oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz jego oferta nie podlega odrzuceniu.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 8
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w sposób należyty, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną dostawę i wdrożenie systemu informatycznego wykorzystującego CGM API, o wartości brutto nie mniejszej niż 100 000 zł. Warunek zostanie wstępnie zweryfikowany na podstawie oświadczenia zawartego w załączniku nr 3 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Brak podstaw do wykluczenia zostanie wstępnie zweryfikowany na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia – wg wzoru na Załączniku nr 2 do SIWZ. 1) Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia. 2) Zamawiający może na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizacje zamówienia. 3) Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16–20 lub ust. 5 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 4) Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie art. 24 ust. 8 ustawy Pzp. 5) W przypadkach, o których mowa wart. 24 ust. 1 pkt 19 ustawy Pzp, przed wykluczeniem wykonawcy, zamawiający zapewnia temu wykonawcy możliwość udowodnienia, że jego udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia nie zakłóci konkurencji. Zamawiający wskazuje w protokole sposób zapewnienia konkurencji.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza w przedmiotowym postępowaniu, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, na wezwanie Zamawiającego, złoży następujące dokumenty: Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza w przedmiotowym postępowaniu, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, na wezwanie Zamawiającego, złoży następujące dokumenty: Wykaz dostaw - według wzoru załącznika nr 5 do SIWZ - wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie wymaga dokumentów na potwierdzenie okoliczności o których mowa w art 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia zostanie udostępniony wraz z informacją z otwarcia ofert na platformie zamawiającego, pod adresem https://portal.smartpzp.pl/uck.gdansk (dla wszystkich wykonawców, nie zależnie od tego czy oferta została złożona w formie tradycyjnej czy elektroniczne).
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia Zamawiający wymaga aby Wykonawca zawarł z nim umowę o zamówienie publiczne na warunkach określonych w projekcie, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
IV 4 14 Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
IV 4 4 data 2020-09-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 I. Klauzula informacyjna dotycząca Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO) Realizując obowiązek informacyjny Administratora danych osobowych, uprzejmie informujemy, iż: 1.Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Uniwersyteckie Centrum Kliniczne, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej z siedzibą przy ul. Dębinki 7, 80-952 Gdańsk, zarejestrowany w VII Wydziale Gospodarczym Krajowego Rejestru Sądowego Sądu Rejonowego Gdańsk-Północ w Gdańsku pod numerem KRS 0000122150, NIP 957-07-30-409, REGON 000288640. 2.Uniwersyteckie Centrum Kliniczne powołało Inspektora Ochrony Danych. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: iod@uck.gda.pl. 3.Dane osobowe Wykonawcy są przetwarzane (w tym są zbierane) przez UCK wyłącznie w celu: a)przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, b)dochodzenia ewentualnych roszczeń. 4.Podstawa prawna przetwarzania przez UCK danych osobowych Wykonawcy: art. 6 ust. 1 lit. c RODO, zgodnie z którego treścią dopuszcza się przetwarzanie danych osobowych, jeśli jest to niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. Podanie przez Wykonawcę danych osobowych jest obowiązkowe, jest wymogiem ustawowym i wynika z ustawy Prawo zamówień publicznych. Niepodanie tych danych uniemożliwia przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z udziałem Wykonawcy. 5.Dane osobowe Wykonawcy mogą być przekazywane następującym kategoriom odbiorców: 1) podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa, 2) podmiotom współpracującym z UCK w zakresie realizacji świadczeń niezbędnych dla realizacji przedmiotowego procesu i zarządzania naszym podmiotem, w tym zwłaszcza podmiotom zaopatrującym UCK w umożliwiające ich realizację rozwiązania techniczne i organizacyjne, a zwłaszcza dostawcom usług: a) teleinformatycznych, b) księgowych, c) prawnych, doradczych oraz wspierających UCK w dochodzeniu należnych roszczeń - w przypadku ich wystąpienia (w szczególności kancelariom prawnym, firmom windykacyjnym), d) kurierskich i pocztowych, e) archiwizacyjnych, f) związanych z utylizacją dokumentacji oraz innych nośników zawierających dane osobowe, 3) osobom upoważnionym przez Administratora Danych, w tym naszym pracownikom i współpracownikom, którzy muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki, 4)osobom i/lub podmiotom przez Ciebie upoważnionym, 5)organowi założycielskiemu UCK (Gdańskiemu Uniwersytetowi Medycznemu) w związku ze sprawowaniem nadzoru właścicielskiego nad UCK, 6)innym osobom i/lub podmiotom ze względu na jawność postępowania. 6. Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa. Z zastrzeżeniem tego terminu, jeśli celem przetwarzania danych Wykonawcy jest dochodzenie roszczeń, to przetwarzamy dane – w tym celu – przez okres przedawnienia roszczeń wynikający z przepisów ustawy Kodeks cywilny. Po upływie wyżej wymienionych okresów dane Wykonawcy są usuwane lub poddawane anonimizacji. 7. Dane osobowe Wykonawcy nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej. 8. Wykonawcy przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, żądania ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także skorzystać z uprawnienia do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz prawa do przenoszenia danych do innego administratora danych. 9. Wykonawcy przysługuje prawo wniesienie skargi do Organu Nadzorczego (do 25 maja 2018 r. GIODO, od 25 maja 2018 r. PUODO), gdy uzna, iż ich przetwarzanie narusza unijne Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tzw. ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych, w skrócie RODO). 10. Dane osobowe Wykonawcy nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. II. Dokumenty od podmiotów zagranicznych 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ust. VII pkt 4 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokument, o których mowa w ust. 2 powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2 powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, że wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis ust. 2 powyżej stosuje się odpowiednio. 4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. III. Pozostałe informacje. 1.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 7 ustawy PZP. 2.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.Zamawiający dopuszcza zmianę umowy zgodnie z załącznikiem 4 do SIWZ. 4.W przypadku gdy wartości podane przez Wykonawców na oświadczeniach i dokumentach, o których mowa w pkt VII SIWZ, podane będą w walucie innej niż PLN, Zamawiający przeliczy te wartości na PLN przyjmując średni kurs NBP danej waluty na dzień wszczęcia postępowania. 5.Wszelkie nieuregulowane w niniejszym SIWZ czynności, uprawnienia, obowiązki Wykonawców i Zamawiającego, których ustawa nie nakazała zawierać Zamawiającemu w SIWZ, a które mogą przyczynić się do właściwego przebiegu postępowania, reguluje ustawa PZP. 6.Zamawiający przewiduje dokonanie zmian umowy w toku jej realizacji w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 144. Ustawy Pzp

Criterion

Kryteria Skrócenie czasu realizacji projektu
Znaczenie 20,00
  
Kryteria czas realizacji MVP (Minimum Viable Product)
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)