Dostawa, montaż i uruchomienie Systemu Sygnalizacji Alarmu Pożaru (SAP) w budynkach jednostek Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie.

Data publikacji 2020-09-16
Data zakończenia 2020-09-25 00:00:00
Instytucja Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Alarmy przeciwpożarowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 585205-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 316252005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa, montaż i uruchomienie Systemu Sygnalizacji Alarmu Pożaru (SAP) w budynkach jednostek Izby Administracji Skarbowej
w Olsztynie. Przedmiot zamówienia podzielono na 2 części:
1) Część 1 – Dostawa, montaż i uruchomienie Systemu Sygnalizacji Alarmu Pożaru (SAP)
w budynku Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie przy ul. Lubelskiej 37.
2) Część 2 – Dostawa, montaż i uruchomienie Systemu Sygnalizacji Alarmu Pożaru (SAP) w budynku Oddziału Celnego w Iławie przy ul. Lubawskiej 12.
2. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią:
1) Części 1 zamówienia - wzór umowy (Załącznik nr 2 do SIWZ), opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1.1 do SIWZ),
2) Części 2 zamówienia - wzór umowy (Załącznik nr 2 do SIWZ), opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1.2 do SIWZ).
3. W opisie przedmiotu zamówienia określono minimalne wymagane parametry techniczne, warunki, okres trwania gwarancji i obsługi serwisowej. Wykonawca może zaoferować modele zgodne z wymaganiami minimalnymi lub modele o wyższych parametrach.
4. Wymienione w jakiejkolwiek części SIWZ i w opisie przedmiotu zamówienia nazwy, marki urządzeń nie są obligatoryjne dla Wykonawców. Wykonawcy mają prawo do zaoferowania urządzeń równoważnych pod warunkiem zapewnienia wydajności, co najmniej identycznej z wydajnością urządzeń i wyrobów wymienionych w Załącznikach od nr 1.1 i 1.2 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp obowiązek wykazania równoważności złożonej oferty spoczywa na Wykonawcy.
5. Dostarczony i zamontowany sprzęt i materiały muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy od daty dostawy, kompletne, nieużywane, nienaprawiane, wolne od wad fizycznych i prawnych.
6. Oferowany sprzęt nie może być produktem end of life (produkt EOL), czyli takim, którego produkcja została już zakończona i został on wycofany z kanału sprzedaży producenta.
7. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na warunkach określonych w Formularzu ofertowym – załącznik nr 3 do SIWZ - odpowiednio dla danej części zamówienia. Zamawiający zastrzega, że minimalny, wymagany okres gwarancji wynosi 60 m-cy.
8. W okresie gwarancji i rękojmi, Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia obsługi gwarancyjnej na swój koszt.
9. Zamawiający zastrzega, że w ramach gwarancji należy również uwzględnić niezbędne przeglądy systemu SAP minimum 2 (dwa) razy w roku (lub częściej, jeżeli tak wynika z dokumentacji urządzeń), które nie będą obciążały dodatkowo Zamawiającego, w tym kosztami związanymi z ich wykonywaniem, tj. dojazdu, materiałów, wymiany niezbędnych części, dodania lub zmiany użytkowników, oprogramowania lub zmiany istniejących stref.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7ee23b66-a59d-4129-be01-8d700345bf0a
Biuletyn 585205-N-2020
Zamawiajacy nazwa Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie
Regon 00102291400000
Zamawiajacy adres ulica al. Marszałka Józefa Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 59 A
Zamawiajacy miejscowosc Olsztyn
Zamawiajacy kod pocztowy 10-950
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 89 52 54 100,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email ias.olsztyn@mf.gov.pl, tomasz.anszczak@mf.gov.pl
Adres strony url Tak, www.warminsko-mazurskie.kas.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia Tak, www.warminsko-mazurskie.kas.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja Tak, www.warminsko-mazurskie.kas.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Tak. W formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie, Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 59A, 10-950 Olsztyn.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa, montaż i uruchomienie Systemu Sygnalizacji Alarmu Pożaru (SAP) w budynkach jednostek Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie.
Numer referencyjny 2801-ILZ.260.46.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części.
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa, montaż i uruchomienie Systemu Sygnalizacji Alarmu Pożaru (SAP) w budynkach jednostek Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie. Przedmiot zamówienia podzielono na 2 części: 1) Część 1 – Dostawa, montaż i uruchomienie Systemu Sygnalizacji Alarmu Pożaru (SAP) w budynku Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie przy ul. Lubelskiej 37. 2) Część 2 – Dostawa, montaż i uruchomienie Systemu Sygnalizacji Alarmu Pożaru (SAP) w budynku Oddziału Celnego w Iławie przy ul. Lubawskiej 12. 2. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią: 1) Części 1 zamówienia - wzór umowy (Załącznik nr 2 do SIWZ), opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1.1 do SIWZ), 2) Części 2 zamówienia - wzór umowy (Załącznik nr 2 do SIWZ), opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1.2 do SIWZ). 3. W opisie przedmiotu zamówienia określono minimalne wymagane parametry techniczne, warunki, okres trwania gwarancji i obsługi serwisowej. Wykonawca może zaoferować modele zgodne z wymaganiami minimalnymi lub modele o wyższych parametrach. 4. Wymienione w jakiejkolwiek części SIWZ i w opisie przedmiotu zamówienia nazwy, marki urządzeń nie są obligatoryjne dla Wykonawców. Wykonawcy mają prawo do zaoferowania urządzeń równoważnych pod warunkiem zapewnienia wydajności, co najmniej identycznej z wydajnością urządzeń i wyrobów wymienionych w Załącznikach od nr 1.1 i 1.2 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp obowiązek wykazania równoważności złożonej oferty spoczywa na Wykonawcy. 5. Dostarczony i zamontowany sprzęt i materiały muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy od daty dostawy, kompletne, nieużywane, nienaprawiane, wolne od wad fizycznych i prawnych. 6. Oferowany sprzęt nie może być produktem end of life (produkt EOL), czyli takim, którego produkcja została już zakończona i został on wycofany z kanału sprzedaży producenta. 7. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na warunkach określonych w Formularzu ofertowym – załącznik nr 3 do SIWZ - odpowiednio dla danej części zamówienia. Zamawiający zastrzega, że minimalny, wymagany okres gwarancji wynosi 60 m-cy. 8. W okresie gwarancji i rękojmi, Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia obsługi gwarancyjnej na swój koszt. 9. Zamawiający zastrzega, że w ramach gwarancji należy również uwzględnić niezbędne przeglądy systemu SAP minimum 2 (dwa) razy w roku (lub częściej, jeżeli tak wynika z dokumentacji urządzeń), które nie będą obciążały dodatkowo Zamawiającego, w tym kosztami związanymi z ich wykonywaniem, tj. dojazdu, materiałów, wymiany niezbędnych części, dodania lub zmiany użytkowników, oprogramowania lub zmiany istniejących stref.
Cpv glowny przedmiot 31625200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-18T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Dla części 1 i 2 – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Dla części 1 i 2 – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że należycie zrealizował, a w przypadku świadczeń ciągłych nadal realizuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum jedną umowę obejmującą swoim zakresem przedmiot zamówienia, każda o wartości nie mniejszej niż: dla części 1 - 40.000,00 zł brutto (słownie: czterdzieści tysięcy złotych) dla części 2 – 20.000,00 zł brutto (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) Przez jedną umowę Zamawiający rozumie umowę, która swoim zakresem obejmować będzie łącznie, odpowiednio dla części 1 i części 2 zamówienia - „dostawę i usługę montażu i uruchomienia systemu SAP”.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (CEiDG), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (CEiDG), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) aktualne zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty, o których mowa w ust. 1, 2, 3 należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4) aktualne oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716). Oświadczenie należy złożyć według własnego wzoru, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 5) W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp, Wykonawcy samodzielnie, bez oczekiwania na wezwanie Zamawiającego przekażą Zamawiającemu aktualne na dzień złożenia oferty, Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp na wzorze stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ – w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. W przypadku konsorcjum lub spółki cywilnej każdy z członków składa ww. oświadczenie. Do złożenia tego oświadczenia nie jest zobowiązany podmiot trzeci.
Zakresie warunkow udzialu - na potwierdzenie zdolności technicznej - wykaz dostaw i usług wykonanych (odpowiednio dla danej części zamówienia) w ramach umów dot. części 1 i 2 - „dostaw i usług montażu i uruchomienia systemu SAP”, w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku świadczeń ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których te dostawy i usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, że dostawy i usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy i usługi montażu były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, np. oświadczenie własne Wykonawcy. Jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie własne, Zamawiający zażąda złożenia pisemnej informacji uzasadniającej obiektywne przyczyny niemożliwości uzyskania poświadczenia. Ponadto, gdy dowody, o których mowa powyżej będą budzić wątpliwości, lub gdy z dowodu albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający zwróci się bezpośrednio do właściwego podmiotu na rzecz, którego dostawa/usługa montażu była lub miała zostać wykonana, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, spełniając minimalne wymagania określone w Rozdziale 6 ust. 1 pkt 2 ppkt b) SIWZ. Wykaz dostaw i usług montażu i uruchomienia systemu Wykonawca składa wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ, oddzielnie dla danej części zamówienia - w formie oryginału i powinien być podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Dowody (referencje) oddzielnie do danej części zamówienia, należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę i powinny być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
Inne dokumenty niewymienione 1. Ofertę należy sporządzić dla części 1 i 2 zamówienia na Formularzu ofertowym – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ - wypełnionym i podpisanym przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy - w formie oryginału. 2. Dane techniczne sprzętu zaoferowanego przez Wykonawcę – zgodnie ze wzorem załączonym przez Zamawiającego, odpowiednio dla danej części zamówienia, tj. dla części 1 wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3.1. do SIWZ, dla części 2 wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3.2. do SIWZ, - wypełnionym i podpisanym przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy - w formie oryginału.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty, w przypadku wystąpienia okoliczności lub zaistnienia warunków opisanych we wzorze umowy – stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ dla części 1 i 2 oraz zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2020-09-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Jęz. polski.
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa, montaż i uruchomienie Systemu Sygnalizacji Alarmu Pożaru (SAP) w budynku Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie przy ul. Lubelskiej 37.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31625200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-18T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zostanie powiadomiony o terminie zawarcia umowy na przedmiot zamówienia i o koniecznych formalnościach jakie musi dopełnić przed zawarciem umowy, najpóźniej do dnia podpisania umowy, tj.: a) jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców ubiegający się wspólnie o realizację zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna), Wykonawcy przed podpisaniem umowy przedstawią w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem umowę regulującą współpracę i odpowiedzialność tych Wykonawców, b) dostarczenia Zamawiającemu zezwolenia Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na wykonywanie działalności, o której mowa w art. 4 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. Prawo atomowe (Dz. U. 2019 r. poz. 1792), polegającej na instalowaniu, stosowaniu i obsłudze urządzeń zawierających źródła promieniotwórcze oraz obrocie tymi urządzeniami (izotopowe czujki dymu), c) dostarczenia Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa, montaż i uruchomienie Systemu Sygnalizacji Alarmu Pożaru (SAP) w budynku Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie przy ul. Lubelskiej 37. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią: 1)wzór umowy (Załącznik nr 2 do SIWZ), 2) Opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1.1 do SIWZ).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa, montaż i uruchomienie Systemu Sygnalizacji Alarmu Pożaru (SAP) w budynku Oddziału Celnego w Iławie przy ul. Lubawskiej 12.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31625200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-18T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe 4. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zostanie powiadomiony o terminie zawarcia umowy na przedmiot zamówienia i o koniecznych formalnościach jakie musi dopełnić przed zawarciem umowy, najpóźniej do dnia podpisania umowy, tj.: a) jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców ubiegający się wspólnie o realizację zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna), Wykonawcy przed podpisaniem umowy przedstawią w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem umowę regulującą współpracę i odpowiedzialność tych Wykonawców, b) dostarczenia Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa, montaż i uruchomienie Systemu Sygnalizacji Alarmu Pożaru (SAP) w budynku Oddziału Celnego w Iławie przy ul. Lubawskiej 12. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią: 1) wzór umowy (Załącznik nr 2 do SIWZ), 2) opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1.2 do SIWZ).
  

Criterion

Kryteria Wydłużony okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)