GuidZP400 |
7ee23b66-a59d-4129-be01-8d700345bf0a
|
Biuletyn |
585205-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie
|
Regon |
00102291400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
al. Marszałka Józefa Piłsudskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
59 A
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Olsztyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
10-950
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
89 52 54 100,
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
ias.olsztyn@mf.gov.pl, tomasz.anszczak@mf.gov.pl
|
Adres strony url |
Tak, www.warminsko-mazurskie.kas.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
Tak, www.warminsko-mazurskie.kas.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak, www.warminsko-mazurskie.kas.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Tak. W formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie, Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 59A, 10-950 Olsztyn.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa, montaż i uruchomienie Systemu Sygnalizacji Alarmu Pożaru (SAP) w budynkach jednostek Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie.
|
Numer referencyjny |
2801-ILZ.260.46.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części.
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa, montaż i uruchomienie Systemu Sygnalizacji Alarmu Pożaru (SAP) w budynkach jednostek Izby Administracji Skarbowej
w Olsztynie. Przedmiot zamówienia podzielono na 2 części:
1) Część 1 – Dostawa, montaż i uruchomienie Systemu Sygnalizacji Alarmu Pożaru (SAP)
w budynku Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie przy ul. Lubelskiej 37.
2) Część 2 – Dostawa, montaż i uruchomienie Systemu Sygnalizacji Alarmu Pożaru (SAP) w budynku Oddziału Celnego w Iławie przy ul. Lubawskiej 12.
2. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią:
1) Części 1 zamówienia - wzór umowy (Załącznik nr 2 do SIWZ), opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1.1 do SIWZ),
2) Części 2 zamówienia - wzór umowy (Załącznik nr 2 do SIWZ), opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1.2 do SIWZ).
3. W opisie przedmiotu zamówienia określono minimalne wymagane parametry techniczne, warunki, okres trwania gwarancji i obsługi serwisowej. Wykonawca może zaoferować modele zgodne z wymaganiami minimalnymi lub modele o wyższych parametrach.
4. Wymienione w jakiejkolwiek części SIWZ i w opisie przedmiotu zamówienia nazwy, marki urządzeń nie są obligatoryjne dla Wykonawców. Wykonawcy mają prawo do zaoferowania urządzeń równoważnych pod warunkiem zapewnienia wydajności, co najmniej identycznej z wydajnością urządzeń i wyrobów wymienionych w Załącznikach od nr 1.1 i 1.2 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp obowiązek wykazania równoważności złożonej oferty spoczywa na Wykonawcy.
5. Dostarczony i zamontowany sprzęt i materiały muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy od daty dostawy, kompletne, nieużywane, nienaprawiane, wolne od wad fizycznych i prawnych.
6. Oferowany sprzęt nie może być produktem end of life (produkt EOL), czyli takim, którego produkcja została już zakończona i został on wycofany z kanału sprzedaży producenta.
7. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na warunkach określonych w Formularzu ofertowym – załącznik nr 3 do SIWZ - odpowiednio dla danej części zamówienia. Zamawiający zastrzega, że minimalny, wymagany okres gwarancji wynosi 60 m-cy.
8. W okresie gwarancji i rękojmi, Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia obsługi gwarancyjnej na swój koszt.
9. Zamawiający zastrzega, że w ramach gwarancji należy również uwzględnić niezbędne przeglądy systemu SAP minimum 2 (dwa) razy w roku (lub częściej, jeżeli tak wynika z dokumentacji urządzeń), które nie będą obciążały dodatkowo Zamawiającego, w tym kosztami związanymi z ich wykonywaniem, tj. dojazdu, materiałów, wymiany niezbędnych części, dodania lub zmiany użytkowników, oprogramowania lub zmiany istniejących stref.
|
Cpv glowny przedmiot |
31625200-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-12-18T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Dla części 1 i 2 – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Dla części 1 i 2 – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że należycie zrealizował, a w przypadku świadczeń ciągłych nadal realizuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum jedną umowę obejmującą swoim zakresem przedmiot zamówienia, każda o wartości nie mniejszej niż:
dla części 1 - 40.000,00 zł brutto (słownie: czterdzieści tysięcy złotych)
dla części 2 – 20.000,00 zł brutto (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych)
Przez jedną umowę Zamawiający rozumie umowę, która swoim zakresem obejmować będzie łącznie, odpowiednio dla części 1 i części 2 zamówienia - „dostawę i usługę montażu i uruchomienia systemu SAP”.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (CEiDG), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (CEiDG), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
2) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3) aktualne zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Dokumenty, o których mowa w ust. 1, 2, 3 należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
4) aktualne oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716). Oświadczenie należy złożyć według własnego wzoru, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
5) W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp, Wykonawcy samodzielnie, bez oczekiwania na wezwanie Zamawiającego przekażą Zamawiającemu aktualne na dzień złożenia oferty, Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp na wzorze stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ – w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. W przypadku konsorcjum lub spółki cywilnej każdy z członków składa ww. oświadczenie. Do złożenia tego oświadczenia nie jest zobowiązany podmiot trzeci.
|
Zakresie warunkow udzialu |
- na potwierdzenie zdolności technicznej - wykaz dostaw i usług wykonanych (odpowiednio dla danej części zamówienia) w ramach umów dot. części 1 i 2 - „dostaw i usług montażu i uruchomienia systemu SAP”, w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku świadczeń ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których te dostawy i usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, że dostawy i usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy i usługi montażu były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, np. oświadczenie własne Wykonawcy.
Jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie własne, Zamawiający zażąda złożenia pisemnej informacji uzasadniającej obiektywne przyczyny niemożliwości uzyskania poświadczenia. Ponadto, gdy dowody, o których mowa powyżej będą budzić wątpliwości, lub gdy z dowodu albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający zwróci się bezpośrednio do właściwego podmiotu na rzecz, którego dostawa/usługa montażu była lub miała zostać wykonana, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, spełniając minimalne wymagania określone w Rozdziale 6 ust. 1 pkt 2 ppkt b) SIWZ.
Wykaz dostaw i usług montażu i uruchomienia systemu Wykonawca składa wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ, oddzielnie dla danej części zamówienia - w formie oryginału i powinien być podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
Dowody (referencje) oddzielnie do danej części zamówienia, należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę i powinny być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Ofertę należy sporządzić dla części 1 i 2 zamówienia na Formularzu ofertowym – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ - wypełnionym i podpisanym przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy - w formie oryginału.
2. Dane techniczne sprzętu zaoferowanego przez Wykonawcę – zgodnie ze wzorem załączonym przez Zamawiającego, odpowiednio dla danej części zamówienia, tj.
dla części 1 wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3.1. do SIWZ,
dla części 2 wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3.2. do SIWZ,
- wypełnionym i podpisanym przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy - w formie oryginału.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty, w przypadku wystąpienia okoliczności lub zaistnienia warunków opisanych we wzorze umowy – stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ dla części 1 i 2 oraz zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2020-09-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Jęz. polski.
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa, montaż i uruchomienie Systemu Sygnalizacji Alarmu Pożaru (SAP) w budynku Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie przy ul. Lubelskiej 37.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31625200-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-18T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zostanie powiadomiony o terminie zawarcia umowy na przedmiot zamówienia i o koniecznych formalnościach jakie musi dopełnić przed zawarciem umowy, najpóźniej do dnia podpisania umowy, tj.:
a) jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców ubiegający się wspólnie o realizację zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna), Wykonawcy przed podpisaniem umowy przedstawią w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem umowę regulującą współpracę i odpowiedzialność tych Wykonawców,
b) dostarczenia Zamawiającemu zezwolenia Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na wykonywanie działalności, o której mowa w art. 4 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. Prawo atomowe (Dz. U. 2019 r. poz. 1792), polegającej na instalowaniu, stosowaniu i obsłudze urządzeń zawierających źródła promieniotwórcze oraz obrocie tymi urządzeniami (izotopowe czujki dymu),
c) dostarczenia Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa, montaż i uruchomienie Systemu Sygnalizacji Alarmu Pożaru (SAP) w budynku Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie przy ul. Lubelskiej 37.
Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią:
1)wzór umowy (Załącznik nr 2 do SIWZ),
2) Opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1.1 do SIWZ).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa, montaż i uruchomienie Systemu Sygnalizacji Alarmu Pożaru (SAP) w budynku Oddziału Celnego w Iławie przy ul. Lubawskiej 12.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31625200-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-18T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
4. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zostanie powiadomiony o terminie zawarcia umowy na przedmiot zamówienia i o koniecznych formalnościach jakie musi dopełnić przed zawarciem umowy, najpóźniej do dnia podpisania umowy, tj.:
a) jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców ubiegający się wspólnie o realizację zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna), Wykonawcy przed podpisaniem umowy przedstawią w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem umowę regulującą współpracę i odpowiedzialność tych Wykonawców,
b) dostarczenia Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa, montaż i uruchomienie Systemu Sygnalizacji Alarmu Pożaru (SAP) w budynku Oddziału Celnego w Iławie przy ul. Lubawskiej 12.
Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią:
1) wzór umowy (Załącznik nr 2 do SIWZ),
2) opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1.2 do SIWZ).
|
| |