Dostaw ustników do dowodowych mierników zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu

Data publikacji 2020-09-17
Data zakończenia 2020-09-28 00:00:00
Instytucja Komenda Stołeczna Policji
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Produkty z tworzyw sztucznych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 585765-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 195200007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest zawarcie umowy ramowej na: dostawy ustników do dowodowych mierników zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu, zwanych dalej "asortymentem”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do dokumentacji postępowania.
3. Szacunkowe ilości zamawianego asortymentu zawarte w załączniku nr 2 do dokumentacji postępowania służą wyłącznie do wyliczeniu ceny oferty brutto. Cena oferty brutto nie stanowi wartości wynagrodzenia Wykonawcy, służy wyłącznie do wyliczenia ceny oferty w celu porównania ofert w niniejszym postępowaniu.
4. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w załączniku nr 2 do dokumentacji postępowania – Producenta oraz nazwę i typ oferowanego asortymentu. Pod nazwą „Producent” należy rozumieć nazwę firmy, pod którą sprzedawany jest oferowany asortyment, bądź przedsiębiorcę wprowadzającego towar do obrotu na terytorium RP.
5. Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment był fabrycznie nowy, zgodny co do opisu zawartego w załączniku nr 1 do dokumentacji postępowania oraz wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem, umieszczony w oryginalnych opakowaniach producenta gwarantujących zabezpieczenie jego elementów przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu i przechowywania.
6. Termin obowiązywania umowy ramowej 36 miesięcy od dnia zawarcia umowy przez Strony.
7. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia 24 miesięcznej gwarancji, (jednak nie krótszej niż gwarancja Producenta) oraz 24 miesięcznej rękojmi na oferowany asortyment - liczonych od daty podpisania przez Strony bez uwag protokołu odbioru dostawy.
8. Miejsce realizacji zamówienia: Magazyn Techniki Policyjnej Komendy Stołecznej Policji w Warszawie, ul. Włochowska 25/33.
9. Celem zawarcia niniejszej umowy ramowej jest ustalenie warunków dotyczących zamówień publicznych, które mogą być udzielane w okresie trwania umowy ramowej.
10. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający zawrze umowy ramowe z maksymalnie 3 (trzema) Wykonawcami, których ceny ofert nie przekroczą kwoty, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie umowy ramowej i uzyskają w kryteriach oceny ofert pozycje od 1 do 3, chyba, że oferty niepodlegające odrzuceniu złoży mniej Wykonawców.
11. Zamawiający dokonywał będzie zakupów danego asortymentu w ramach umów ramowych poprzez zgłoszenie zapotrzebowania do Wykonawcy, który na etapie postępowania w celu zawarcia umowy ramowej zaproponował najniższą cenę jednostkową brutto w PLN w danym asortymencie przy czym łączna wartość udzielonych w ramach umowy ramowej zamówień publicznych nie przekroczy kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie umowy ramowej.
12. Zapotrzebowanie Zamawiającego będzie określało w szczególności ilości, rodzaj zamawianego asortymentu i będzie podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego i przekazane Wykonawcy drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany w ofercie Wykonawcy.
13. W odpowiedzi na zgłoszenie zapotrzebowania Wykonawca niezwłocznie jednak nie później niż w terminie 1 dnia roboczego, licząc od daty przesłania zapotrzebowania przez Zamawiającego, akceptuje bądź odrzuca zapotrzebowanie, o czym informuje Zamawiającego drogą elektroniczną na adres e-mail Zamawiającego wskazany w umowie.
14. W przypadku braku odpowiedzi ze strony Wykonawcy w terminie 1 dnia roboczego, liczonych od daty przesłania zapotrzebowania Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca odrzuca zapotrzebowanie.
15. Realizacja dostawy nastąpi w terminie nie dłuższym niż wskazany w umowie ramowej od momentu przekazania przez Zamawiającego zapotrzebowania.
16. Przez dni robocze należy rozumieć dni od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 –15.00 z wyłączeniem dni wolnych od pracy zgodnie z właściwymi przepisami.
17. W przypadku odrzucenia zapotrzebowania przez Wykonawcę, Zamawiający może przesłać zapotrzebowanie do kolejnego w rankingu wykonawcy, z którym została zawarta umowa ramowa w celu przystąpienia do udzielenia zamówienia. Pkt 13 -15 stosuje się odpowiednio.
18. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) dostawy asortymentu o parametrach zgodnych ze wskazanymi w załączniku nr 1 do dokumentacji postępowania, własnym transportem i na własny koszt do obiektu, o którym mowa w Rozdz. II pkt 9 dokumentacji postępowania;
b) rozładunku dostarczonego asortymentu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 80b1cd27-807c-46d0-975c-b71f7cf8e333
Biuletyn 585765-N-2020
Zamawiajacy nazwa Komenda Stołeczna Policji
Regon 01212648200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nowolipie
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-150
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon (47) 7238608 ,
Zamawiajacy fax (47) 723-76-42
Zamawiajacy email zamowienia@ksp.policja.gov.pl,
Adres strony url www.policja.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 2
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.policja.waw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.policja.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty oraz oświadczenia sporządza się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Komenda Stołeczna Policji, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostaw ustników do dowodowych mierników zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu
Numer referencyjny WZP-4796/20/291/Z
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest zawarcie umowy ramowej na: dostawy ustników do dowodowych mierników zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu, zwanych dalej "asortymentem”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do dokumentacji postępowania. 3. Szacunkowe ilości zamawianego asortymentu zawarte w załączniku nr 2 do dokumentacji postępowania służą wyłącznie do wyliczeniu ceny oferty brutto. Cena oferty brutto nie stanowi wartości wynagrodzenia Wykonawcy, służy wyłącznie do wyliczenia ceny oferty w celu porównania ofert w niniejszym postępowaniu. 4. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w załączniku nr 2 do dokumentacji postępowania – Producenta oraz nazwę i typ oferowanego asortymentu. Pod nazwą „Producent” należy rozumieć nazwę firmy, pod którą sprzedawany jest oferowany asortyment, bądź przedsiębiorcę wprowadzającego towar do obrotu na terytorium RP. 5. Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment był fabrycznie nowy, zgodny co do opisu zawartego w załączniku nr 1 do dokumentacji postępowania oraz wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem, umieszczony w oryginalnych opakowaniach producenta gwarantujących zabezpieczenie jego elementów przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu i przechowywania. 6. Termin obowiązywania umowy ramowej 36 miesięcy od dnia zawarcia umowy przez Strony. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia 24 miesięcznej gwarancji, (jednak nie krótszej niż gwarancja Producenta) oraz 24 miesięcznej rękojmi na oferowany asortyment - liczonych od daty podpisania przez Strony bez uwag protokołu odbioru dostawy. 8. Miejsce realizacji zamówienia: Magazyn Techniki Policyjnej Komendy Stołecznej Policji w Warszawie, ul. Włochowska 25/33. 9. Celem zawarcia niniejszej umowy ramowej jest ustalenie warunków dotyczących zamówień publicznych, które mogą być udzielane w okresie trwania umowy ramowej. 10. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający zawrze umowy ramowe z maksymalnie 3 (trzema) Wykonawcami, których ceny ofert nie przekroczą kwoty, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie umowy ramowej i uzyskają w kryteriach oceny ofert pozycje od 1 do 3, chyba, że oferty niepodlegające odrzuceniu złoży mniej Wykonawców. 11. Zamawiający dokonywał będzie zakupów danego asortymentu w ramach umów ramowych poprzez zgłoszenie zapotrzebowania do Wykonawcy, który na etapie postępowania w celu zawarcia umowy ramowej zaproponował najniższą cenę jednostkową brutto w PLN w danym asortymencie przy czym łączna wartość udzielonych w ramach umowy ramowej zamówień publicznych nie przekroczy kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie umowy ramowej. 12. Zapotrzebowanie Zamawiającego będzie określało w szczególności ilości, rodzaj zamawianego asortymentu i będzie podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego i przekazane Wykonawcy drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany w ofercie Wykonawcy. 13. W odpowiedzi na zgłoszenie zapotrzebowania Wykonawca niezwłocznie jednak nie później niż w terminie 1 dnia roboczego, licząc od daty przesłania zapotrzebowania przez Zamawiającego, akceptuje bądź odrzuca zapotrzebowanie, o czym informuje Zamawiającego drogą elektroniczną na adres e-mail Zamawiającego wskazany w umowie. 14. W przypadku braku odpowiedzi ze strony Wykonawcy w terminie 1 dnia roboczego, liczonych od daty przesłania zapotrzebowania Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca odrzuca zapotrzebowanie. 15. Realizacja dostawy nastąpi w terminie nie dłuższym niż wskazany w umowie ramowej od momentu przekazania przez Zamawiającego zapotrzebowania. 16. Przez dni robocze należy rozumieć dni od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 –15.00 z wyłączeniem dni wolnych od pracy zgodnie z właściwymi przepisami. 17. W przypadku odrzucenia zapotrzebowania przez Wykonawcę, Zamawiający może przesłać zapotrzebowanie do kolejnego w rankingu wykonawcy, z którym została zawarta umowa ramowa w celu przystąpienia do udzielenia zamówienia. Pkt 13 -15 stosuje się odpowiednio. 18. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: a) dostawy asortymentu o parametrach zgodnych ze wskazanymi w załączniku nr 1 do dokumentacji postępowania, własnym transportem i na własny koszt do obiektu, o którym mowa w Rozdz. II pkt 9 dokumentacji postępowania; b) rozładunku dostarczonego asortymentu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 19520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 36
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od daty zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymi Wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy ograniczenie liczby uczestnikow 1
Ograniczenie liczby uczestnikow 3
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe Zamawiający zawrze, odrębne umowy ramowe z nie więcej niż 3 (trzema) Wykonawcami, których ceny ofert brutto w PLN, nie przekroczą kwoty, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówień publicznych realizowanych na podstawie zawartych umów ramowych i uzyskają w kryteriach oceny ofert pozycje od 1 do 3, chyba że oferty niepodlegające odrzuceniu złoży mniej Wykonawców.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony dopuszczają, zmianę umowy ramowej w zakresie: 1) ceny jednostkowej brutto wskazanej w załączniku nr 3 do umowy ramowej w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług; b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych; - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę i Wykonawca udowodni ten fakt Zamawiającemu. 2) producenta, nazwę lub typ asortymentu – wskazanego w załączniku nr 3 do umowy ramowej – w przypadku jego niedostępności na rynku spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem ze sprzedaży o parametrach nie gorszych niż wskazane w załączniku nr 3 do umowy ramowej. W przypadku dostawy asortymentu innego producenta Wykonawca musi uzyskać zgodę od Zamawiającego na dostawę asortymentu od nowego Producenta przed potwierdzeniem przyjęcia zapotrzebowania. W przypadku nie wyrażenia zgody na zmianę Producenta, Zamawiający może przesłać zapotrzebowanie do kolejnego w rankingu Wykonawcy, z którym została zawarta umowa ramowa w celu przystąpienia do udzielenia zamówienia. 3) inne zmiany, jeżeli konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmiany przepisów. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 obowiązywać będą od dnia podpisania przez Strony aneksu w tym zakresie. 3. W przypadku dokonania zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt. 2), Wykonawca gwarantuje, że zmieniony asortyment będzie spełniać wymagania określone w umowie. 4. Zmiana, o której mowa w ust. 1 pkt. 2) jest dopuszczalna wyłącznie przy jednoczesnym zachowaniu pozostałych warunków umowy ramowej, w tym ceny netto w PLN za asortyment nie wyższej niż wskazana w załączniku nr 3 do umowy ramowej. 5. W przypadku zaprzestania produkcji asortymentu, Wykonawca zobowiązany będzie udowodnić ten fakt Zamawiającemu.
IV 4 4 data 2020-09-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin ważności
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)