Dostawa wyposażenia/doposażenia pracowni zawodowych, pracowni językowej zawodowej i informatycznej w ramach projektu „Atrakcyjne szkolnictwo zawodowe w Zespole Szkół Rolniczych w Ostrożanach”

Data publikacji 2020-09-17
Data zakończenia 2020-09-28 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół Rolniczych
Miejscowość Drohiczyn
Województwo podlaskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 585509-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia/doposażenia pracowni zawodowych w zakresie gastronomii i rolnictwa, pracowni komunikacji językowej zawodowej i informatycznej w ramach projektu „Atrakcyjne szkolnictwo zawodowe w Zespole Szkół Rolniczych w Ostrożanach.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, minimalne parametry techniczne oraz wykaz rzeczowy i ilościowy wyposażenia do poszczególnych pracowni został określony w załączniku „Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia” „SOPZ” i oznaczony jako „Załącznik nr 1”

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d19a1421-04da-4136-9863-ab405d844934
Biuletyn 585509-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół Rolniczych
Regon 98602000000000
Zamawiajacy adres ulica Ostrożany
Zamawiajacy adres numer domu 41
Zamawiajacy miejscowosc Drohiczyn
Zamawiajacy kod pocztowy 17-312
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 856 551 401
Zamawiajacy fax 856 551 401
Zamawiajacy email ostrozanyzsr@op.pl
Adres strony url https://zsrostrozany.edupage.org/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Atrakcyjne szkolnictwo zawodowe w Zespole Szkół Rolniczych w Ostrożanach wspófinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020. Oś priorytetowa III Kompetencje i Kwalifikacje, Działanie 3.3 Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej gospodarki, Poddziałanie 3.3.1 Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej gospodarki.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.zsro.st.siemiatycze.wrotapodlasia.pl
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkół Rolniczych im. W. Witosa w Ostrożanach, Ostrożny 41, 17-312 Drohiczyn
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia/doposażenia pracowni zawodowych, pracowni językowej zawodowej i informatycznej w ramach projektu „Atrakcyjne szkolnictwo zawodowe w Zespole Szkół Rolniczych w Ostrożanach”
Numer referencyjny SR.III.017.48.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia/doposażenia pracowni zawodowych w zakresie gastronomii i rolnictwa, pracowni komunikacji językowej zawodowej i informatycznej w ramach projektu „Atrakcyjne szkolnictwo zawodowe w Zespole Szkół Rolniczych w Ostrożanach. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, minimalne parametry techniczne oraz wykaz rzeczowy i ilościowy wyposażenia do poszczególnych pracowni został określony w załączniku „Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia” „SOPZ” i oznaczony jako „Załącznik nr 1”
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Informacje na temat katalogow Wykonawca jest zobowiązany wykonywać zamówienie w terminie: CZĘŚĆ I - Doposażenie pracowni obsługi gości Termin wykonania zamówienia nie może przekroczyć 60 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. CZĘŚĆ II – Wyposażenie pracowni komunikacji językowej zawodowej Termin wykonania zamówienia nie może przekroczyć 60 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. CZĘŚĆ III - Wyposażenie pracowni informatycznej Termin wykonania zamówienia nie może przekroczyć 60 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. CZĘŚĆ IV - Wyposażenie pracowni mechanizacji rolnictwa Termin wykonania zamówienia nie może przekroczyć 60 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Wykonawca może zaoferować krótszy termin wykonania zamówienia – dotyczy wszystkich części. Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert – dotyczy wszystkich części.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowo w/w warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowo w/w warunku udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowo w/w warunku udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia ; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Termin 6 miesięcy stosuje się odpowiednio. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy ; W przypadku wnoszenia oferty przez wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy muszą złożyć: pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców występujących wspólnie oraz oświadczenia i dokumenty, należy złożyć odrębnie dla każdego wykonawcy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, w sposób i na warunkach szczegółowo opisanych w Załączniku Nr 5 do SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) w zakresie przedmiotu umowy: - w sytuacji , gdy w czasie realizacji umowy produkcja wyposażenia zostanie zakończona lub ograniczona, po zaproponowaniu przez Wykonawcę wyposażenia o parametrach jakościowych nie gorszych od parametrów wyposażenia stanowiącego przedmiot umowy, - aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących Przepisów, 2) zmiany terminu końcowego wykonania przedmiotu umowy w przypadku: a) przestoju i opóźnienia zawinionego przez Zamawiającego lub inne podmioty niezależne od Zamawiającego (np. opóźnienia przygotowania/przekazania miejsca realizacji dostawy z powodów od niego niezależnych) uniemożliwiające Wykonawcy dostarczenie przedmiotu umowy w terminie umownym; b) działania siły wyższej; Jej postanowienie może ulec zmianie w związku z sytuacją epidemiologiczną i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
IV 4 4 data 2020-09-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30 dni
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Doposażenie pracowni obsługi gości zwana dalej w skrócie - Cz. I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia/doposażenia pracowni obsługi gości. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, minimalne parametry techniczne oraz wykaz rzeczowy i ilościowy wyposażenia do poszczególnych pracowni został określony w załączniku „Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia” „SOPZ” i oznaczony jako „Załącznik nr 1” Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w SIWZ, oraz we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ. Dostawy stanowiące wyposażenie/doposażenie pracowni muszą być zgodne z opisem zawartym w załącznikach nr 1 do SIWZ ”Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia” (SOPZ); Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wyposażenie/ sprzęt do szkoły pod wskazany przez Zamawiającego adres; Dostawy powinny odbywać się w dzień roboczy w godz. od 8.00 do 15.00. Co najmniej 3 dni przed planowaną dostawą Wykonawca zgłosi (telefonicznie lub faksem) gotowość do dostarczenia sprzętu; Dostawę sprzętu należy prowadzić w sposób nie zakłócający działalności szkoły i ustalony z Dyrektorem właściwej szkoły. Dostawy należy zabezpieczyć przed dostępem osób niepowołanych; Wraz z dostawą wyposażenia, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć i wydać Zamawiającemu wszelkie dokumenty pozwalające Zamawiającemu na korzystanie z Wyposażenia zgodnie z prawem oraz zgodnie z jego technicznym i gospodarczym przeznaczeniem, dokumenty winny być sporządzone w języku polskim lub przetłumaczone na język polski. Zapewnienia obsługi serwisowej w ramach gwarancji jakości na warunkach określonych we wzorze umowy. Koszt dostawy, wniesienia, montażu/instalacji, uruchomienia oraz przeszkolenia należy uwzględnić w kosztach jednostkowych dostarczanego asortymentu i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku. Szczegółowy zakres obowiązków i odpowiedzialności Wykonawcy zostały określone w warunkach umowy, której wzór stanowi załącznik 5 do SIWZ, która jest integralną częścią dokumentacji i zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. Dokumenty, dostarczone wraz z maszynami, urządzeniami i narzędziami, których dotyczą, muszą być sporządzone w języku polskim lub przetłumaczone na język polski, w formie papierowej / drukowanej lub na nośniku CD/DVD, za wyjątkiem kart gwarancyjnych, które muszą być w formie papierowej / drukowanej; Zapewnienie serwisu gwarancyjnego w ramach przewidzianego wynagrodzenia. Wymagany minimalny okres gwarancji za wady wynosi - 2 lata od dnia podpisania protokołu końcowego. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Wymagania odnośnie przedmiotu dostawy objętej zamówieniem zaoferowane, a następnie dostarczone przez Wykonawcę: 1) Wyposażenie, maszyny, urządzenia i narzędzia oraz inne wyroby i artykuły będące elementami dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia, a także towarzyszące im akcesoria muszą spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w „Szczegółowy Opisie przedmiotu zamówienia w zał. Nr 1 do SIWZ . 2) Wyposażenie, maszyny i urządzenia muszą być kompletne i wyposażone we wszystkie elementy /akcesoria (przyłącza, kable, itp.) niezbędne do ich uruchomienia i prawidłowej pracy u Zamawiającego, bez konieczności zakupu przez Zamawiającego dodatkowych elementów; 3) Wyposażenie, maszyny i urządzenia muszą spełniać zasadnicze wymagania w zakresie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Wyposażenie pracowni komunikacji językowej zawodowej zwana dalej w skrócie - Cz. II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia/doposażenia pracowni językowej zawodowej Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, minimalne parametry techniczne oraz wykaz rzeczowy i ilościowy wyposażenia do poszczególnych pracowni został określony w załączniku „Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia” „SOPZ” i oznaczony jako „Załącznik nr 1” Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w SIWZ, oraz we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SIW Z. Dostawy stanowiące wyposażenie/doposażenie pracowni muszą być zgodne z opisem zawartym w załącznikach nr 1 do SIWZ ”Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia” (SOPZ); Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wyposażenie/ sprzęt do szkoły pod wskazany przez Zamawiającego adres; Dostawy powinny odbywać się w dzień roboczy w godz. od 8.00 do 15.00. Co najmniej 3 dni przed planowaną dostawą Wykonawca zgłosi (telefonicznie lub faksem) gotowość do dostarczenia sprzętu; Dostawę sprzętu należy prowadzić w sposób nie zakłócający działalności szkoły i ustalony z Dyrektorem właściwej szkoły. Dostawy należy zabezpieczyć przed dostępem osób niepowołanych; Wraz z dostawą wyposażenia, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć i wydać Zamawiającemu wszelkie dokumenty pozwalające Zamawiającemu na korzystanie z Wyposażenia zgodnie z prawem oraz zgodnie z jego technicznym i gospodarczym przeznaczeniem, dokumenty winny być sporządzone w języku polskim lub przetłumaczone na język polski. Zapewnienia obsługi serwisowej w ramach gwarancji jakości na warunkach określonych we wzorze umowy. Koszt dostawy, wniesienia, montażu/instalacji, uruchomienia oraz przeszkolenia należy uwzględnić w kosztach jednostkowych dostarczanego asortymentu i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku. Szczegółowy zakres obowiązków i odpowiedzialności Wykonawcy zostały określone w warunkach umowy, której wzór stanowi załącznik 5 do SIWZ, która jest integralną częścią dokumentacji i zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. Dokumenty, dostarczone wraz z maszynami, urządzeniami i narzędziami, których dotyczą, muszą być sporządzone w języku polskim lub przetłumaczone na język polski, w formie papierowej / drukowanej lub na nośniku CD/DVD, za wyjątkiem kart gwarancyjnych, które muszą być w formie papierowej / drukowanej; Zapewnienie serwisu gwarancyjnego w ramach przewidzianego wynagrodzenia. Wymagany minimalny okres gwarancji za wady wynosi - 2 lata od dnia podpisania protokołu końcowego. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Wymagania odnośnie przedmiotu dostawy objętej zamówieniem zaoferowane, a następnie dostarczone przez Wykonawcę: Wyposażenie, maszyny, urządzenia i narzędzia oraz inne wyroby i artykuły będące elementami dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia, a także towarzyszące im akcesoria muszą spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w „Szczegółowy Opisie przedmiotu zamówienia w zał. Nr 1 do SIWZ . Wyposażenie, maszyny i urządzenia muszą być kompletne i wyposażone we wszystkie elementy /akcesoria (przyłącza, kable, itp.) niezbędne do ich uruchomienia i prawidłowej pracy u Zamawiającego, bez konieczności zakupu przez Zamawiającego dodatkowych elementów; Wyposażenie, maszyny i urządzenia muszą spełniać zasadnicze wymagania w zakresie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Wyposażenie pracowni informatycznej zwana dalej w skrócie - Cz. III
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia/doposażenia pracowni informatycznej. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, minimalne parametry techniczne oraz wykaz rzeczowy i ilościowy wyposażenia do poszczególnych pracowni został określony w załączniku „Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia” „SOPZ” i oznaczony jako „Załącznik nr 1” Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w SIWZ, oraz we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SIW Z. Dostawy stanowiące wyposażenie/doposażenie pracowni muszą być zgodne z opisem zawartym w załącznikach nr 1 do SIWZ ”Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia” (SOPZ); Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wyposażenie/ sprzęt do szkoły pod wskazany przez Zamawiającego adres; Dostawy powinny odbywać się w dzień roboczy w godz. od 8.00 do 15.00. Co najmniej 3 dni przed planowaną dostawą Wykonawca zgłosi (telefonicznie lub faksem) gotowość do dostarczenia sprzętu; Dostawę sprzętu należy prowadzić w sposób nie zakłócający działalności szkoły i ustalony z Dyrektorem właściwej szkoły. Dostawy należy zabezpieczyć przed dostępem osób niepowołanych; Wraz z dostawą wyposażenia, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć i wydać Zamawiającemu wszelkie dokumenty pozwalające Zamawiającemu na korzystanie z Wyposażenia zgodnie z prawem oraz zgodnie z jego technicznym i gospodarczym przeznaczeniem, dokumenty winny być sporządzone w języku polskim lub przetłumaczone na język polski. Zapewnienia obsługi serwisowej w ramach gwarancji jakości na warunkach określonych we wzorze umowy. Koszt dostawy, wniesienia, montażu/instalacji, uruchomienia oraz przeszkolenia należy uwzględnić w kosztach jednostkowych dostarczanego asortymentu i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku. Szczegółowy zakres obowiązków i odpowiedzialności Wykonawcy zostały określone w warunkach umowy, której wzór stanowi załącznik 5 do SIWZ, która jest integralną częścią dokumentacji i zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. Dokumenty, dostarczone wraz z maszynami, urządzeniami i narzędziami, których dotyczą, muszą być sporządzone w języku polskim lub przetłumaczone na język polski, w formie papierowej / drukowanej lub na nośniku CD/DVD, za wyjątkiem kart gwarancyjnych, które muszą być w formie papierowej / drukowanej; Zapewnienie serwisu gwarancyjnego w ramach przewidzianego wynagrodzenia. Wymagany minimalny okres gwarancji za wady wynosi - 2 lata od dnia podpisania protokołu końcowego. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Wymagania odnośnie przedmiotu dostawy objętej zamówieniem zaoferowane, a następnie dostarczone przez Wykonawcę: Wyposażenie, maszyny, urządzenia i narzędzia oraz inne wyroby i artykuły będące elementami dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia, a także towarzyszące im akcesoria muszą spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w „Szczegółowy Opisie przedmiotu zamówienia w zał. Nr 1 do SIWZ . Wyposażenie, maszyny i urządzenia muszą być kompletne i wyposażone we wszystkie elementy /akcesoria (przyłącza, kable, itp.) niezbędne do ich uruchomienia i prawidłowej pracy u Zamawiającego, bez konieczności zakupu przez Zamawiającego dodatkowych elementów; Wyposażenie, maszyny i urządzenia muszą spełniać zasadnicze wymagania w zakresie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Wyposażenie pracowni mechnizacji rolnictwa zwana dalej w skrócie - Cz. IV
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia/doposażenia pracowni mechanizacji rolnictwa. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, minimalne parametry techniczne oraz wykaz rzeczowy i ilościowy wyposażenia do poszczególnych pracowni został określony w załączniku „Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia” „SOPZ” i oznaczony jako „Załącznik nr 1” Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w SIWZ, oraz we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SIW Z. Dostawy stanowiące wyposażenie/doposażenie pracowni zawodowych muszą być zgodne z opisem zawartym w załącznikach nr 1 do SIWZ ”Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia” (SOPZ); Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wyposażenie/ sprzęt do szkoły pod wskazany przez Zamawiającego adres; Dostawy powinny odbywać się w dzień roboczy w godz. od 8.00 do 15.00. Co najmniej 3 dni przed planowaną dostawą Wykonawca zgłosi (telefonicznie lub faksem) gotowość do dostarczenia sprzętu; Dostawę sprzętu należy prowadzić w sposób nie zakłócający działalności szkoły i ustalony z Dyrektorem właściwej szkoły. Dostawy należy zabezpieczyć przed dostępem osób niepowołanych; Wraz z dostawą wyposażenia, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć i wydać Zamawiającemu wszelkie dokumenty pozwalające Zamawiającemu na korzystanie z Wyposażenia zgodnie z prawem oraz zgodnie z jego technicznym i gospodarczym przeznaczeniem, dokumenty winny być sporządzone w języku polskim lub przetłumaczone na język polski. Zapewnienia obsługi serwisowej w ramach gwarancji jakości na warunkach określonych we wzorze umowy. Koszt dostawy, wniesienia, montażu/instalacji, uruchomienia oraz przeszkolenia należy uwzględnić w kosztach jednostkowych dostarczanego asortymentu i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku. Szczegółowy zakres obowiązków i odpowiedzialności Wykonawcy zostały określone w warunkach umowy, której wzór stanowi załącznik 5 do SIWZ, która jest integralną częścią dokumentacji i zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. Dokumenty, dostarczone wraz z maszynami, urządzeniami i narzędziami, których dotyczą, muszą być sporządzone w języku polskim lub przetłumaczone na język polski, w formie papierowej / drukowanej lub na nośniku CD/DVD, za wyjątkiem kart gwarancyjnych, które muszą być w formie papierowej / drukowanej; Zapewnienie serwisu gwarancyjnego w ramach przewidzianego wynagrodzenia. Wymagany minimalny okres gwarancji za wady wynosi - 2 lata od dnia podpisania protokołu końcowego. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Wymagania odnośnie przedmiotu dostawy objętej zamówieniem zaoferowane, a następnie dostarczone przez Wykonawcę: Wyposażenie, maszyny, urządzenia i narzędzia oraz inne wyroby i artykuły będące elementami dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia, a także towarzyszące im akcesoria muszą spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w „Szczegółowy Opisie przedmiotu zamówienia w zał. Nr 1 do SIWZ . Wyposażenie, maszyny i urządzenia muszą być kompletne i wyposażone we wszystkie elementy /akcesoria (przyłącza, kable, itp.) niezbędne do ich uruchomienia i prawidłowej pracy u Zamawiającego, bez konieczności zakupu przez Zamawiającego dodatkowych elementów; Wyposażenie, maszyny i urządzenia muszą spełniać zasadnicze wymagania w zakresie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia
  

Criterion

Kryteria Gwarancja
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Termin wykonania
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)