1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla Dowództwa Wojsk Obrony Terytorialnej (DWOT).
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych w podziale na 16 (szesnaście) Części tj.:
Część 1 – ryngrafów, medali „coin” spinek do mankietów
Część 2 – zestawów piśmienniczych z logo, notesów z papieru z trawy z logo, toreb papierowych z logo (duża, średnia, mała), długopisów papierowych z logo;
Część 3 – folderów promocyjnych z magnesami
Część 4 – kompletów filiżanek ceramicznych z podstawkami z logo, kubków metalowych z logo, butelek termicznych z logo, opasek odblaskowych z logo, smyczy z logo, noży rescue z logo;
Część 5 – toreb bawełnianych z logo
Część 6 – plecaków z logo wykonanie: plecaków z logo
Część 7 – ręczników szybkoschnących z logo
Część 8 – kompresów żelowych chłodzący/ogrzewacz z logo
Część 9 – zestawów do czyszczenia butów z logo
Część 10 – osłon na kamery z logo, powerbank z logo, pendrive z logo, latarek z logo;
Część 11 – apteczek z logo
Część 12 – czekoladek okolicznościowych z logo
Część 13 – ścianek konferencyjnych 3x2, ścianki konferencyjnej 3x3, roll up, stojaki na ulotki;
Część 14 – stojaka - prezentera na ulotki;
Część 15 – saszetek biodrowych (nerka) z logo
Część 16 – parasolek z logo.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do umowy dla części 1- 16
4. Szczegółowy wykaz ilości przedmiotu zamówienia określa Formularz cenowy – stanowiący załącznik nr 2.1- 2.16 do SIWZ (odpowiednio dla części).
5. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa Projekt umowy – stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ (odpowiednio dla części).
Wymagania, jakim ma odpowiadać przedmiot zamówienia:
Dla wszystkich Części od 1-16.
6. Przedmiot zamówienia, musi być nowy, nieużywany, wolny od wad w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi .
7. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części, przy czym
w danej części może złożyć tylko jedną ofertę.
8. Oferty składane w zakresie poszczególnych części zamówienia muszą obejmować całość zawartego w nich przedmiotu. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w wybranej części zamówienia zostaną odrzucone.
9. W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający będzie rozpatrywał każdą część oddzielnie.
10. Zamawiający wymaga:
a) dla części: (część 2 poz. 2, poz. 3, poz. 4, poz. 5, poz. 6; część 3; część 4 poz. 2, poz. 3, poz. 4, poz. 5; część 5; część 6; część 7; część 8; część 10 poz. 1, poz. 3; część 13; część 14; część 15; część 16) - 12 miesięcy okresu gwarancji od daty podpisania Protokołu Odbioru Dostawy, stanowiący załącznik nr 3 do projektu umowy, chyba że producent udzielił dłuższej gwarancji.
b) dla części: (część 1; część 2 poz. 1; część 4 poz. 1, poz. 6; część 10 poz. 2, poz.4) - 24 miesięcy okresu gwarancji od daty podpisania Protokołu Odbioru Dostawy, stanowiący załącznik nr 3 do projektu umowy, chyba że producent udzielił dłuższej gwarancji.
c) dla części: (część 12 (czekoladki) – terminu przydatności do spożycia minimum 4 miesiące od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia i podpisania Protokołu Odbioru Dostawy, stanowiący załącznik nr 3 do projektu umowy.
d) dla części: (część 9; część 11)– terminu przydatności minimum 12 miesięcy od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia i podpisania Protokołu Odbioru Dostawy, stanowiący załącznik nr 3 do projektu umowy.
11. Wykonawca zobowiązany będzie do przesłania przed realizacją przedmiotu zamówienia do akceptacji przez Zamawiającego:
a) wizualizacji przedmiotu zamówienia odpowiednio do Części (Część 1 poz. 1,2,5; .Część 2 poz. 1-6; Część 4 poz. 1-4: Część 5 poz. 1; Część 6 poz. 1; Część 8 poz. 1; Część 9 poz.1 ; Część 10 poz. 4; Część 12 poz. 1; Część 15 poz. 1; Część 16 poz. 1) zgodnie z Załącznikiem nr 1 do umowy.
b) plików graficznych z bazą zdjęć (Część 3 poz. 1), i materiałów do oceny organoleptycznej (Część 13 poz.1-3) zgodnie z Załącznikiem nr 1 do umowy.
|
GuidZP400 |
ed6f1755-bd2f-45cd-9878-900f06c6b697
|
Biuletyn |
586173-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
|
Regon |
14291704000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Juzistek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zegrze
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05-131
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
261883896
|
Zamawiajacy fax |
261883868
|
Zamawiajacy email |
jw4809.zp@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
https://www.26wog.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka Wojskowa
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.26wog.wp.mil.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.26wog.wp.mil.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie na adres
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SKARB PAŃSTWA – 26 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY Adres: ul. Juzistek 2, 05-131 Zegrze
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla Dowództwa Wojsk Obrony Terytorialnej.
|
Numer referencyjny |
ZP/61/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
16
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla Dowództwa Wojsk Obrony Terytorialnej (DWOT).
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych w podziale na 16 (szesnaście) Części tj.:
Część 1 – ryngrafów, medali „coin” spinek do mankietów
Część 2 – zestawów piśmienniczych z logo, notesów z papieru z trawy z logo, toreb papierowych z logo (duża, średnia, mała), długopisów papierowych z logo;
Część 3 – folderów promocyjnych z magnesami
Część 4 – kompletów filiżanek ceramicznych z podstawkami z logo, kubków metalowych z logo, butelek termicznych z logo, opasek odblaskowych z logo, smyczy z logo, noży rescue z logo;
Część 5 – toreb bawełnianych z logo
Część 6 – plecaków z logo wykonanie: plecaków z logo
Część 7 – ręczników szybkoschnących z logo
Część 8 – kompresów żelowych chłodzący/ogrzewacz z logo
Część 9 – zestawów do czyszczenia butów z logo
Część 10 – osłon na kamery z logo, powerbank z logo, pendrive z logo, latarek z logo;
Część 11 – apteczek z logo
Część 12 – czekoladek okolicznościowych z logo
Część 13 – ścianek konferencyjnych 3x2, ścianki konferencyjnej 3x3, roll up, stojaki na ulotki;
Część 14 – stojaka - prezentera na ulotki;
Część 15 – saszetek biodrowych (nerka) z logo
Część 16 – parasolek z logo.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do umowy dla części 1- 16
4. Szczegółowy wykaz ilości przedmiotu zamówienia określa Formularz cenowy – stanowiący załącznik nr 2.1- 2.16 do SIWZ (odpowiednio dla części).
5. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa Projekt umowy – stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ (odpowiednio dla części).
Wymagania, jakim ma odpowiadać przedmiot zamówienia:
Dla wszystkich Części od 1-16.
6. Przedmiot zamówienia, musi być nowy, nieużywany, wolny od wad w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi .
7. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części, przy czym
w danej części może złożyć tylko jedną ofertę.
8. Oferty składane w zakresie poszczególnych części zamówienia muszą obejmować całość zawartego w nich przedmiotu. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w wybranej części zamówienia zostaną odrzucone.
9. W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający będzie rozpatrywał każdą część oddzielnie.
10. Zamawiający wymaga:
a) dla części: (część 2 poz. 2, poz. 3, poz. 4, poz. 5, poz. 6; część 3; część 4 poz. 2, poz. 3, poz. 4, poz. 5; część 5; część 6; część 7; część 8; część 10 poz. 1, poz. 3; część 13; część 14; część 15; część 16) - 12 miesięcy okresu gwarancji od daty podpisania Protokołu Odbioru Dostawy, stanowiący załącznik nr 3 do projektu umowy, chyba że producent udzielił dłuższej gwarancji.
b) dla części: (część 1; część 2 poz. 1; część 4 poz. 1, poz. 6; część 10 poz. 2, poz.4) - 24 miesięcy okresu gwarancji od daty podpisania Protokołu Odbioru Dostawy, stanowiący załącznik nr 3 do projektu umowy, chyba że producent udzielił dłuższej gwarancji.
c) dla części: (część 12 (czekoladki) – terminu przydatności do spożycia minimum 4 miesiące od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia i podpisania Protokołu Odbioru Dostawy, stanowiący załącznik nr 3 do projektu umowy.
d) dla części: (część 9; część 11)– terminu przydatności minimum 12 miesięcy od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia i podpisania Protokołu Odbioru Dostawy, stanowiący załącznik nr 3 do projektu umowy.
11. Wykonawca zobowiązany będzie do przesłania przed realizacją przedmiotu zamówienia do akceptacji przez Zamawiającego:
a) wizualizacji przedmiotu zamówienia odpowiednio do Części (Część 1 poz. 1,2,5; .Część 2 poz. 1-6; Część 4 poz. 1-4: Część 5 poz. 1; Część 6 poz. 1; Część 8 poz. 1; Część 9 poz.1 ; Część 10 poz. 4; Część 12 poz. 1; Część 15 poz. 1; Część 16 poz. 1) zgodnie z Załącznikiem nr 1 do umowy.
b) plików graficznych z bazą zdjęć (Część 3 poz. 1), i materiałów do oceny organoleptycznej (Część 13 poz.1-3) zgodnie z Załącznikiem nr 1 do umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
44423000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
35
|
Informacje na temat katalogow |
1. Termin realizacji umowy:
Dla wszystkich Części od 1- 16 maksymalnie 35 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
UWAGA!!!: Termin realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny,
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny,
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny,
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert:
1. Oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia.
3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informację o podwykonawcach w Oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1.
4. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w Oświadczeniu części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom Zamawiający uzna, iż całość zamówienia Wykonawca wykona samodzielnie.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Zamawiający zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia
w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, tj.:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie
art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
2. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności dokumentów, o których mowa
w pkt 1, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie
z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę dokumenty.
3. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności dokumentów, o których mowa
w pkt 1, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych dokumentów, o ile są one aktualne.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do upływu terminu składania ofert, o którym mowa w Rozdziale XI pkt 1 niniejszej SIWZ, do złożenia oferty w formie pisemnej – wzór stanowią:
1) Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany wg wzoru określonego
w załączniku nr 1 do SIWZ;
2) Formularz cenowy – wypełniony i podpisany wg wzoru określonego
w załącznikach nr 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, 2.6, 2.7, 2.8, 2.9, 2.10, 2.11, 2.12, 2.13, 2.14, 2.15, 2.16 do SIWZ;
3) Oświadczenie wskazane w zakresie, o którym mowa w załączniku nr 3 do SIWZ.
2. Pełnomocnictwo:
1) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) m.in. KRS, CEiDG i innych odpowiednich dla Wykonawcy lub danego podmiotu, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w zamówieniu w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie;
2) pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy zgodnie z paragrafem 9 projektu umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-09-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|