1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli dla Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznej, zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniki nr 1 do specyfikacji.
2.Udzielenie zamówienia jest niezbędne w celu realizacji projektu „Program rozwojowy na rzecz poprawy jakości kształcenia na kierunku pielęgniarstwo w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Nowym Sączu", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój, w ramach V Osi Priorytetowej Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działanie 5.3 Wysoka jakość kształcenia na kierunkach medycznych.
3.W skład zamówienia wchodzą:
a) zabudowa pomieszczenia 2.1.;
b) zabudowa pomieszczenia 2.4
c) stół mobilny – 2 szt.
d) szafka mobilna 1 – 2 szt. ;
e) szafka mobilna 2 – 3 szt.;
f) szafka mobilna 3 – 3 szt.;
g) szafka mobilna dzielona 1 – 1 szt.;
h) szafka mobilna dzielona 2 – 1 szt.
Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi zgodnie z postanowieniami zawartymi w specyfikacji oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji.
4. Dostarczane meble muszą być fabrycznie nowe, w I gatunku, nieuszkodzone, wolne od wad fizycznych i prawnych, w pełni sprawne i funkcjonujące bez jakichkolwiek zakłóceń oraz zastrzeżeń, pozbawione wad fizycznych i jakościowych oraz praw i obciążeń osób trzecich, a także odpowiadające obowiązującym normom i posiadające niezbędne certyfikaty i atesty wymagane w związku z ich zastosowaniem w Monoprofilowym Centrum Symulacji Medycznej, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca wykona meble z materiałów własnych.
5. Wykonawca dostarczy meble posiadające aktualne dokumenty dopuszczenia do obrotu
i używania, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie.
6. Wykonawca dostarczy meble kompletne, gotowe do użytkowania bez dodatkowych zakupów.
7. Wykonawca zobowiązuje się do dołączenia do każdego mebla objętego gwarancją karty gwarancyjnej.
8. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o proponowanej dacie dostarczenia i montażu mebli oraz proponowanym terminie odbioru technicznego z minimum 3 dniowym wyprzedzeniem.
9. Jeżeli w niektórych pozycjach Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1 do specyfikacji), Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczenia przez konkretnego Wykonawcy, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Wskazany wyżej opis przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane standardy co do minimalnych parametrów technicznych oczekiwanych materiałów. Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych, wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych nie gorszych od opisu wskazanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Parametry wskazane przez Zamawiającego są parametrami minimalnymi, granicznymi. Pod pojęciem „parametry” rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość itp. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów o innych znakach towarowych, parametrach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalnościach niż określone w SIWZ.
W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy PZP należy rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy PZP dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisanych w treści SIWZ.
Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.
Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 PZP musi wykazać, że oferowane dostawy spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym. Wykonawca oferujący dostawy, usługi lub roboty budowlane równoważne musi złożyć wraz z ofertą dokumenty potwierdzających tę równoważność. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały
i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia.
10. Zamawiający dopuszcza tolerancję w zakresie wymiarów poszczególnych mebli w granicach
(+/-) 10% pod warunkiem zachowania wszelkich wytycznych w zakresie bezpieczeństwa użytkowania.
11. Zasady gwarancji:
1)Wykonawca udzieli Zamawiającemu co najmniej 36 miesięcznej gwarancji jakości na przedmiot zamówienia. Termin gwarancji liczony będzie od daty bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia potwierdzonego protokołem odbioru (zgodnie z treścią Opisu przedmiotu zamówienia - załączniki nr 1 do specyfikacji)
12.Miejsce realizacji zamówienia: Instytut Zdrowia Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu, ul. Kościuszki 2, budynek G, 33-300 Nowy Sącz.
|
GuidZP400 |
8a6419a5-2110-4575-95ff-2c162909ec31
|
Biuletyn |
586889-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu
|
Regon |
49186124000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Staszica
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Nowy Sącz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
33-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
184 434 545
|
Zamawiajacy fax |
184 434 545
|
Zamawiajacy email |
zp@pwsz-ns.edu.pl
|
Adres strony url |
https://bip.malopolska.pl/pwszns
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Program rozwojowy na rzecz poprawy jakości kształcenia na kierunku pielęgniarstwo w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Nowym Sączu
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż mebli dla Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznej - II postępowanie
|
Numer referencyjny |
ZP.382-27/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli dla Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznej, zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniki nr 1 do specyfikacji.
2.Udzielenie zamówienia jest niezbędne w celu realizacji projektu „Program rozwojowy na rzecz poprawy jakości kształcenia na kierunku pielęgniarstwo w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Nowym Sączu", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój, w ramach V Osi Priorytetowej Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działanie 5.3 Wysoka jakość kształcenia na kierunkach medycznych.
3.W skład zamówienia wchodzą:
a) zabudowa pomieszczenia 2.1.;
b) zabudowa pomieszczenia 2.4
c) stół mobilny – 2 szt.
d) szafka mobilna 1 – 2 szt. ;
e) szafka mobilna 2 – 3 szt.;
f) szafka mobilna 3 – 3 szt.;
g) szafka mobilna dzielona 1 – 1 szt.;
h) szafka mobilna dzielona 2 – 1 szt.
Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi zgodnie z postanowieniami zawartymi w specyfikacji oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji.
4. Dostarczane meble muszą być fabrycznie nowe, w I gatunku, nieuszkodzone, wolne od wad fizycznych i prawnych, w pełni sprawne i funkcjonujące bez jakichkolwiek zakłóceń oraz zastrzeżeń, pozbawione wad fizycznych i jakościowych oraz praw i obciążeń osób trzecich, a także odpowiadające obowiązującym normom i posiadające niezbędne certyfikaty i atesty wymagane w związku z ich zastosowaniem w Monoprofilowym Centrum Symulacji Medycznej, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca wykona meble z materiałów własnych.
5. Wykonawca dostarczy meble posiadające aktualne dokumenty dopuszczenia do obrotu
i używania, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie.
6. Wykonawca dostarczy meble kompletne, gotowe do użytkowania bez dodatkowych zakupów.
7. Wykonawca zobowiązuje się do dołączenia do każdego mebla objętego gwarancją karty gwarancyjnej.
8. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o proponowanej dacie dostarczenia i montażu mebli oraz proponowanym terminie odbioru technicznego z minimum 3 dniowym wyprzedzeniem.
9. Jeżeli w niektórych pozycjach Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1 do specyfikacji), Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczenia przez konkretnego Wykonawcy, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Wskazany wyżej opis przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane standardy co do minimalnych parametrów technicznych oczekiwanych materiałów. Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych, wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych nie gorszych od opisu wskazanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Parametry wskazane przez Zamawiającego są parametrami minimalnymi, granicznymi. Pod pojęciem „parametry” rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość itp. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów o innych znakach towarowych, parametrach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalnościach niż określone w SIWZ.
W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy PZP należy rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy PZP dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisanych w treści SIWZ.
Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.
Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 PZP musi wykazać, że oferowane dostawy spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym. Wykonawca oferujący dostawy, usługi lub roboty budowlane równoważne musi złożyć wraz z ofertą dokumenty potwierdzających tę równoważność. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały
i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia.
10. Zamawiający dopuszcza tolerancję w zakresie wymiarów poszczególnych mebli w granicach
(+/-) 10% pod warunkiem zachowania wszelkich wytycznych w zakresie bezpieczeństwa użytkowania.
11. Zasady gwarancji:
1)Wykonawca udzieli Zamawiającemu co najmniej 36 miesięcznej gwarancji jakości na przedmiot zamówienia. Termin gwarancji liczony będzie od daty bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia potwierdzonego protokołem odbioru (zgodnie z treścią Opisu przedmiotu zamówienia - załączniki nr 1 do specyfikacji)
12.Miejsce realizacji zamówienia: Instytut Zdrowia Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu, ul. Kościuszki 2, budynek G, 33-300 Nowy Sącz.
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
aa) wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych co najmniej:
- jedno zamówienie polegające na: dostawie mebli o wartości minimum 15.000,00 zł brutto
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
16. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia należy przedłożyć na żądanie Zamawiającego – dotyczy Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona:
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
17. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt.16. przedkłada odpowiednio:
a) dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – dot. ppkt 16. lit) a) wystawionego nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
18. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa w ppkt. 17, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby – wystawione w terminach określonych w ppkt 17 powyżej.
19. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio do miejsca zamieszkania osoby lub kraju, którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
20. Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
21. Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
|
Zakresie warunkow udzialu |
2. Dokumenty, które ma złożyć Wykonawca na żądanie Zamawiającego w celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu – dotyczy Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona:
1) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (załącznik nr 8).
3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (załącznik nr 5).
5. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13 – 22 i ust. 5 pkt 1 ustawy.
6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
7. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
8. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkt 3 powyżej, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego:
1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt V. ppkt. 1
9. Zobowiązanie, o którym mowa w ppkt. 4. dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
10. Dokumenty, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. oraz Rozporządzenie Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października 2018 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, inne niż dokumenty, o których mowa w ppkt.9., składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
11. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą.
12. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem.
13. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.
14. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, zobowiązany jest zamieścić informację o tych podmiotach w oświadczeniu określonym w ppkt. 15 poniżej w odniesieniu do tych podmiotów i na zasadach tam określonych.
|
Inne dokumenty niewymienione |
22. Ponadto do oferty należy dołączyć:
a) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 7),
b) w sytuacji wykonawców działających przez pełnomocnika – pełnomocnictwo,
c) w sytuacji oferty złożonej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy Wykonawców zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Szczegółowe informacje dotyczące umowy zawarte zostały w projekcie umowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.
2. Sytuacje, kiedy będzie możliwość zmiany umowy oraz warunki takich zmian określają szczegółowo projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji.
|
IV 4 4 data |
2020-09-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa
w Nowym Sączu, ul. Staszica 1, 33-300 Nowy Sącz;
2) w przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych może Pan/i skontaktować się z inspektorem ochrony danych wyznaczonym w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Nowym Sączu pod adresem e-mail: iod@pwsz-ns.edu.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy PZP;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|