Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (zwanego dalej "PSZOK") w Dobrodzieniu w oparciu o koncepcję funkcjonalno-przestrzenną uwzględnioną w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (zwanym dalej "PFU") oraz dokumentację projektową dotyczącą budowy PSZOK wynikającą z oddzielnego zamówienia.
2.1. Zakres rzeczowy wyposażenia jest następujący:
a) zakup wraz z dostawą i umiejscowieniem w wyznaczonej lokalizacji w PSZOK kontenera biurowo-socjalnego (o wymiarach ok. 6,0 x 2,4 x 2,6 m) wraz ze stałym wyposażeniem sanitarnym i socjalnym,
b) zakup wraz z dostawą i montażem kontenera o powierzchni 18 m2 na punkt wymiany rzeczy używanych (pawilon o wymiarach 3 x 6 m),
c) zakup wraz z dostawą i umiejscowieniem w wyznaczonej lokalizacji w PSZOK magazynu na odbiór zużytego sprzęt elektrycznego i elektronicznego (ZSEE), tj. jednokondygnacyjnej wiaty o powierzchni 18 m2 (o wymiarach 3 x 6 m),
d) zakup wraz z dostawą i montażem magazynu na sprzęt do obsługi PSZOK w postaci jednokondygnacyjnej hali namiotowej o wymiarach min. 13 x 10 x 5 m, w formie zadaszonej konstrukcji stalowej, o ścianach z blachy, zakotwiczonej w podłożu placu i dachu z materiału plandekowego wraz z oświetleniem, podłączeniem do gniazd elektrycznych, o rozsuwanych drzwiach (wymiary uzgodnione z Zamawiającym) z blachy, montowanych na rolkach i zabezpieczonych zamkiem,
e) zakup wraz z dostawą i umiejscowieniem w wyznaczonej lokalizacji w PSZOK specjalistycznego kontenera magazynowego na odpady niebezpieczne (MON), wysokość kontenera zapewniająca min. 2,35 m wysokości użytkowej wewnątrz, pozostałe wymiary to 6,0 x 2,4 m, magazyn ten powinien mieć szczelną kwasoodporną podłogę (zabezpieczoną przed korozją) w formie wanny wychwytowej na metalowym ruszcie, zdejmowanym (w częściach),
f) zakup wraz z dostawą, rozładunkiem i rozstawieniem/montażem na terenie PSZOK w wyznaczonych miejscach kontenerów i pojemników oraz wyposażenia spełniającego wszystkie wymagania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami, posiadających niezbędne certyfikaty i świadectwa oraz odpowiednio oznaczonych i opisanych:
- 2 kontenery o pojemności 12 m3, otwarte, z zaczepami przystosowanymi do transportu samochodowego hakowego (1570 mm lub 1200 mm - do uzgodnienia z Zamawiającym), otwieranymi drzwiami na krótszym boku (dwa skrzydła z podwójnymi wzmocnieniami), grubością ścian min. 3 mm, grubością podłogi min. 3 mm (preferowane 5 mm), płozami zakończonymi rolkami, zabezpieczeniem przed korozją (dwukrotne gruntowanie i lakierowanie; grubość powłoki min. 120 mikronów),
- 6 kontenerów o pojemności 7 m3 - zamknięty z klapami wrzutowymi (1 szt.) i otwarte (5 szt.), z zaczepami przystosowanymi do transportu samochodowego hakowego (1570 mm lub 1200 mm - do uzgodnienia z Zamawiającym), otwieranymi drzwiami na krótszym boku (dwa skrzydła z podwójnymi wzmocnieniami), grubością ścian min. 3 mm, grubością podłogi min. 3 mm (preferowane 5 mm), płozami zakończonymi rolkami; zabezpieczeniem przed korozją (dwukrotne gruntowanie i lakierowanie; grubość powłoki min. 120 mikronów),
- 6 pojemników HDPE o pojemności 1,1 m3, z tworzywa sztucznego, zamykanych klapą, wyposażonych w 4 kółka z hamulcami przy dwóch, o kolorystyce uzgodnionej z Zamawiającym,
- 10 pojemników o pojemności 240 l, z tworzywa sztucznego, zamykanych klapą, wyposażonych w 2 kółka, o kolorystyce uzgodnionej z Zamawiającym,
- 9 pojemników o pojemności 120 l, z tworzywa sztucznego, zamykanych klapą, wyposażonych w 2 kółka, o kolorystyce uzgodnionej z Zamawiającym,
- pojemnik na świetlówki specjalistyczny do odbioru lamp lub żarówek typu świetlówki, o pojemności pozwalającej magazynować w całości świetlówki różnej długości - do 150 cm (min. wymiary wewnętrzne: 154 x 50 x 35 cm),
- pojemnik specjalistyczny o pojemności min. 60 l do odbioru zużytych baterii i akumulatorów małogabarytowych,
- pojemnik specjalistyczny o pojemności min. 60 l do odbioru przeterminowanych leków,
- 5 zapasowych pojemników specjalistycznych PEHD o pojemności min. 30 l, z tworzywa kwasoodpornego, z przeznaczeniem na inne odpady niebezpieczne, w tym 2 szt. z naklejonym piktogramem strzykawki, dostosowane do zbierania igieł i strzykawek,
- 2 kosze siatkowe stalowe (nierdzewne), na 4 kółkach, stanowiących wyposażenie magazynu na ZSEE i punktu wymiany rzeczy używanych, o ładowności min. 200 kg,
- 37 tablic do oznakowania poszczególnych kontenerów i pojemników oraz pomieszczeń, zgodnie z wytycznymi zawartym w PFU, treść, kolorystyka i wielkość zgodna z wymaganiami Zamawiającego,
- 3 tablice informacyjne dotyczące organizacji PSZOK, zgodnie z wytycznymi zawartym w PFU (regulamin PSZOK, schemat organizacyjny układu PSZOK, dane adresowe i identyfikacyjne oraz godziny otwarcia PSZOK),
- 6 regałów magazynowych, o wymiarach min.: wysokość: 220 cm, głębokość: 60 cm, szerokość: 100 cm, min. 4 półki z blachy stalowej o grubości min. 1 mm podwójnie doginanej, wzmacnianej od spodu profilem C, o udźwigu na półkę do 150 kg, lakierowane proszkowo i udźwigu całkowitym min. 600 kg,
- mobilna waga elektroniczna z zakresem ważenia do 150 kg, wyposażona w uchwyt, kółka i podnośnik,
- rampa przenośna niwelująca różnice poziomów, o wytrzymałości min. 100 kg,
- 2 zestawy podstawowego sprzętu i oznakowania p. poż. oraz BHP, tj. wyposażenia składającego się z: gaśnicy, apteczki przenośnej, sorbentów, wymaganego oznakowania ich lokalizacji i uchwytów do ich zamontowania,
g) wyposażenie pomieszczenia biurowo-socjalnego dla pracownika PSZOK:
- laptop,
- drukarka laserowa,
- telefon (smartfon),
- biurko,
- zamykany regał na dokumenty,
- obrotowy fotel do biurka,
- 2 krzesła,
- lampka biurkowa,
- listwa zasilająca,
- zaplecze socjalne, tj. kącik kuchenno - śniadaniowy (szafka na rzeczy osobiste pracownika, czajnik elektryczny, kuchenka elektryczna dwupłytowa, wieszak na ubrania, kosz na śmieci biurowe, lustro i sprzęt do sprzątania),
h) pozostałe wyposażenie punktu wymiany rzeczy używanych:
- drabinka pokojowa/podest,
- krzesło,
- stół roboczy (min. 1,6 x 0,8 m),
- min. 5 dodatkowych pojemników różnej wielkości do przechowywania przedmiotów przeznaczonych do wymiany,
i) 7 tablic zapasowych z tworzywa sztucznego odpornego na działanie czynników atmosferycznych (czystych bez napisów) do ręcznego oznakowania (opisu) pisakiem – markerem kontenerów i pojemników, zgodnie z wytycznymi zawartym w PFU. |
GuidZP400 |
9d63732f-b6fb-4fa0-82fa-42ac5d4c34e2
|
Biuletyn |
586605-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Dobrodzień
|
Regon |
15139863000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Plac Wolności
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Dobrodzień
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
46-380
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
343 575 100
|
Zamawiajacy fax |
034 3575100 w. 30
|
Zamawiajacy email |
przetargi@dobrodzien.pl
|
Adres strony url |
http://bip.dobrodzien.pl
|
Adres strony internetowej |
nie dotyczy.
|
Adres strony internetowej narzedzia |
nie dotyczy.
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 w ramach Osi priorytetowej V: Ochrona środowiska, dziedzictwa kulturowego i naturalnego Działania 5.2.: Poprawa gospodarowania odpadami komunalnymi
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Zamawiajacy powierzyl |
nie dotyczy.
|
Przeprowadza wspolnie podmiot list |
nie dotyczy.
|
Postepowanie wspolne tresc |
nie dotyczy.
|
Informacje dodatkowe zamawiajacy |
nie dotyczy.
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Wspolne udzielanie zamowienia |
nie dotyczy.
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.dobrodzien.pl
|
Czy dostep do dokumentow ograniczony |
1
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
m.kochel@dobrodzien.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://miniportal.uzp.gov.pl/Default.aspx
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej w postaci papierowej
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
nie dotyczy.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Dobrodzieniu, Plac Wolności 1, 46-380 Dobrodzień, SEKRETARIAT – pokój nr 106.
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
nie dotyczy.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Wyposażenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Dobrodzieniu”.
|
Numer referencyjny |
ZP.271.7.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
nie dotyczy.
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
nie dotyczy.
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (zwanego dalej "PSZOK") w Dobrodzieniu w oparciu o koncepcję funkcjonalno-przestrzenną uwzględnioną w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (zwanym dalej "PFU") oraz dokumentację projektową dotyczącą budowy PSZOK wynikającą z oddzielnego zamówienia.
2.1. Zakres rzeczowy wyposażenia jest następujący:
a) zakup wraz z dostawą i umiejscowieniem w wyznaczonej lokalizacji w PSZOK kontenera biurowo-socjalnego (o wymiarach ok. 6,0 x 2,4 x 2,6 m) wraz ze stałym wyposażeniem sanitarnym i socjalnym,
b) zakup wraz z dostawą i montażem kontenera o powierzchni 18 m2 na punkt wymiany rzeczy używanych (pawilon o wymiarach 3 x 6 m),
c) zakup wraz z dostawą i umiejscowieniem w wyznaczonej lokalizacji w PSZOK magazynu na odbiór zużytego sprzęt elektrycznego i elektronicznego (ZSEE), tj. jednokondygnacyjnej wiaty o powierzchni 18 m2 (o wymiarach 3 x 6 m),
d) zakup wraz z dostawą i montażem magazynu na sprzęt do obsługi PSZOK w postaci jednokondygnacyjnej hali namiotowej o wymiarach min. 13 x 10 x 5 m, w formie zadaszonej konstrukcji stalowej, o ścianach z blachy, zakotwiczonej w podłożu placu i dachu z materiału plandekowego wraz z oświetleniem, podłączeniem do gniazd elektrycznych, o rozsuwanych drzwiach (wymiary uzgodnione z Zamawiającym) z blachy, montowanych na rolkach i zabezpieczonych zamkiem,
e) zakup wraz z dostawą i umiejscowieniem w wyznaczonej lokalizacji w PSZOK specjalistycznego kontenera magazynowego na odpady niebezpieczne (MON), wysokość kontenera zapewniająca min. 2,35 m wysokości użytkowej wewnątrz, pozostałe wymiary to 6,0 x 2,4 m, magazyn ten powinien mieć szczelną kwasoodporną podłogę (zabezpieczoną przed korozją) w formie wanny wychwytowej na metalowym ruszcie, zdejmowanym (w częściach),
f) zakup wraz z dostawą, rozładunkiem i rozstawieniem/montażem na terenie PSZOK w wyznaczonych miejscach kontenerów i pojemników oraz wyposażenia spełniającego wszystkie wymagania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami, posiadających niezbędne certyfikaty i świadectwa oraz odpowiednio oznaczonych i opisanych:
- 2 kontenery o pojemności 12 m3, otwarte, z zaczepami przystosowanymi do transportu samochodowego hakowego (1570 mm lub 1200 mm - do uzgodnienia z Zamawiającym), otwieranymi drzwiami na krótszym boku (dwa skrzydła z podwójnymi wzmocnieniami), grubością ścian min. 3 mm, grubością podłogi min. 3 mm (preferowane 5 mm), płozami zakończonymi rolkami, zabezpieczeniem przed korozją (dwukrotne gruntowanie i lakierowanie; grubość powłoki min. 120 mikronów),
- 6 kontenerów o pojemności 7 m3 - zamknięty z klapami wrzutowymi (1 szt.) i otwarte (5 szt.), z zaczepami przystosowanymi do transportu samochodowego hakowego (1570 mm lub 1200 mm - do uzgodnienia z Zamawiającym), otwieranymi drzwiami na krótszym boku (dwa skrzydła z podwójnymi wzmocnieniami), grubością ścian min. 3 mm, grubością podłogi min. 3 mm (preferowane 5 mm), płozami zakończonymi rolkami; zabezpieczeniem przed korozją (dwukrotne gruntowanie i lakierowanie; grubość powłoki min. 120 mikronów),
- 6 pojemników HDPE o pojemności 1,1 m3, z tworzywa sztucznego, zamykanych klapą, wyposażonych w 4 kółka z hamulcami przy dwóch, o kolorystyce uzgodnionej z Zamawiającym,
- 10 pojemników o pojemności 240 l, z tworzywa sztucznego, zamykanych klapą, wyposażonych w 2 kółka, o kolorystyce uzgodnionej z Zamawiającym,
- 9 pojemników o pojemności 120 l, z tworzywa sztucznego, zamykanych klapą, wyposażonych w 2 kółka, o kolorystyce uzgodnionej z Zamawiającym,
- pojemnik na świetlówki specjalistyczny do odbioru lamp lub żarówek typu świetlówki, o pojemności pozwalającej magazynować w całości świetlówki różnej długości - do 150 cm (min. wymiary wewnętrzne: 154 x 50 x 35 cm),
- pojemnik specjalistyczny o pojemności min. 60 l do odbioru zużytych baterii i akumulatorów małogabarytowych,
- pojemnik specjalistyczny o pojemności min. 60 l do odbioru przeterminowanych leków,
- 5 zapasowych pojemników specjalistycznych PEHD o pojemności min. 30 l, z tworzywa kwasoodpornego, z przeznaczeniem na inne odpady niebezpieczne, w tym 2 szt. z naklejonym piktogramem strzykawki, dostosowane do zbierania igieł i strzykawek,
- 2 kosze siatkowe stalowe (nierdzewne), na 4 kółkach, stanowiących wyposażenie magazynu na ZSEE i punktu wymiany rzeczy używanych, o ładowności min. 200 kg,
- 37 tablic do oznakowania poszczególnych kontenerów i pojemników oraz pomieszczeń, zgodnie z wytycznymi zawartym w PFU, treść, kolorystyka i wielkość zgodna z wymaganiami Zamawiającego,
- 3 tablice informacyjne dotyczące organizacji PSZOK, zgodnie z wytycznymi zawartym w PFU (regulamin PSZOK, schemat organizacyjny układu PSZOK, dane adresowe i identyfikacyjne oraz godziny otwarcia PSZOK),
- 6 regałów magazynowych, o wymiarach min.: wysokość: 220 cm, głębokość: 60 cm, szerokość: 100 cm, min. 4 półki z blachy stalowej o grubości min. 1 mm podwójnie doginanej, wzmacnianej od spodu profilem C, o udźwigu na półkę do 150 kg, lakierowane proszkowo i udźwigu całkowitym min. 600 kg,
- mobilna waga elektroniczna z zakresem ważenia do 150 kg, wyposażona w uchwyt, kółka i podnośnik,
- rampa przenośna niwelująca różnice poziomów, o wytrzymałości min. 100 kg,
- 2 zestawy podstawowego sprzętu i oznakowania p. poż. oraz BHP, tj. wyposażenia składającego się z: gaśnicy, apteczki przenośnej, sorbentów, wymaganego oznakowania ich lokalizacji i uchwytów do ich zamontowania,
g) wyposażenie pomieszczenia biurowo-socjalnego dla pracownika PSZOK:
- laptop,
- drukarka laserowa,
- telefon (smartfon),
- biurko,
- zamykany regał na dokumenty,
- obrotowy fotel do biurka,
- 2 krzesła,
- lampka biurkowa,
- listwa zasilająca,
- zaplecze socjalne, tj. kącik kuchenno - śniadaniowy (szafka na rzeczy osobiste pracownika, czajnik elektryczny, kuchenka elektryczna dwupłytowa, wieszak na ubrania, kosz na śmieci biurowe, lustro i sprzęt do sprzątania),
h) pozostałe wyposażenie punktu wymiany rzeczy używanych:
- drabinka pokojowa/podest,
- krzesło,
- stół roboczy (min. 1,6 x 0,8 m),
- min. 5 dodatkowych pojemników różnej wielkości do przechowywania przedmiotów przeznaczonych do wymiany,
i) 7 tablic zapasowych z tworzywa sztucznego odpornego na działanie czynników atmosferycznych (czystych bez napisów) do ręcznego oznakowania (opisu) pisakiem – markerem kontenerów i pojemników, zgodnie z wytycznymi zawartym w PFU.
|
Cpv glowny przedmiot |
39290000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
nie dotyczy.
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
nie dotyczy.
|
Data zakonczenia |
2020-11-30T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Szczegółowy zakres rzeczowy wyposażenia, sposób jego rozmieszczenia bądź montażu na terenie PSZOK określony jest w dołączonych do SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
(zwanej dalej „SIWZ”) PFU oraz kosztorysie ofertowym.
Wynagrodzenie za wykonanie całego przedmiotu zamówienia jest wynagrodzeniem ryczałtowym, w związku z tym w cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu niniejszego zamówienia.
Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji terenu i sprawdził na miejscu warunki wykonania niniejszego zamówienia. Zamawiający nie przewiduje innych wymagań, związanych z realizacją niniejszego zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), zwanej w dalszej części „ustawą Pzp”.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
nie dotyczy.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
nie dotyczy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
nie dotyczy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku
podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, który zgodnie z wyborem Wykonawcy może zostać złożony w formie pisemnej w postaci papierowej w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem albo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę(-y) uprawnione do jego udzielenia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
nie dotyczy.
|
Zakresie kryteriow selekcji |
nie dotyczy.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
nie dotyczy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) FORMULARZ OFERTOWY (Załącznik nr 1 do SIWZ).
Uwaga: Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia przez Wykonawcę załączników na innych drukach, pod warunkiem, że będą one odpowiadać treści druków załączonych do SIWZ.
2) Dokument (np. zobowiązanie), o którym mowa w punkcie 2 ROZDZIAŁU XIV SIWZ, innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. Zobowiązanie takie zgodnie z wyborem Wykonawcy należy dołączyć do oferty w formie pisemnej w postaci papierowej w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby albo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę(-y) uprawnione do jego udzielenia reprezentującą podmiot udostępniający zasoby, a następnie wraz z plikami stanowiącymi ofertę skompresowany do jednego pliku archiwum (ZIP).
3) Upoważnienie (pełnomocnictwo) ustanowione do reprezentowania Wykonawcy(ów) ubiegającego(cych) się o udzielenie zamówienia publicznego, do podpisania oferty, do poświadczania
dokumentów za zgodność z oryginałem oraz w przypadku wybranej przez Wykonawcę formy
pisemnej w postaci papierowej do parafowania stron należy dołączyć do oferty, o ile nie wynika
ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy. Upoważnienie (pełnomocnictwo) to należy zgodnie
z wyborem Wykonawcy dołączyć do oferty w formie pisemnej w postaci papierowej w oryginale
bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie albo w oryginale w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub kopii poświadczonej za zgodność
z oryginałem przez notariusza kwalifikowanym podpisem elektronicznym, a następnie wraz
z plikami stanowiącymi ofertę skompresowany do jednego pliku archiwum (ZIP).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000,00 zł.
1.1. Wadium może być wniesione w:
- pieniądzu,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym
że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa
w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
2. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu: 28.09.2020 r. o godzinie 09:00.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na nr konta:
BS Leśnica o/ Dobrodzień 57 8907 1047 2005 4000 0765 0005.
Powyższy rachunek Banku Spółdzielczego w Leśnicy Oddział Dobrodzień jest rachunkiem nie oprocentowanym.
Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert.
Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niż pieniądz, oryginały dokumentów, o których mowa wyżej należy w przypadku wyboru przez Wykonawcę formy pisemnej w postaci papierowej złożyć niezłączone do oferty, natomiast do oferty należy załączyć ich kserokopię.
Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – w przypadku wyboru przez Wykonawcę formy pisemnej w postaci papierowej, oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie w miejscu składania ofert, a jego kserokopia w ofercie bądź w przypadku wyboru przez Wykonawcę postaci elektronicznej, został opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę np. gwarancji/poręczenia, a jego kopia w ofercie opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Wykonawcę.
Wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz przypadku wyboru przez Wykonawcę formy pisemnej w postaci papierowej poprzez złożenie dokumentu w odrębnej kopercie dołączonej do oferty jest równoznaczne z wniesieniem go przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składania ofert.
Gwarancja zapłaty wadium winna być bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie oraz powinna podlegać prawu polskiemu i być realizowana w Polsce.
UWAGA: Termin ważności gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą, tj. 30 dni (od 28.09.2020 r. do 27.10.2020 r.).
|
Przewiduje udzielenie zaliczek |
nie dotyczy.
|
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe |
nie dotyczy.
|
Znaczenie warunkow wykonawcow |
nie dotyczy.
|
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe |
nie dotyczy.
|
Obejmuje ustanowienie |
nie dotyczy.
|
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe |
nie dotyczy.
|
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona |
nie dotyczy.
|
Elementy aukcji elektronicznej |
nie dotyczy.
|
Informaje udostepnione wykonawcom |
nie dotyczy.
|
Informaje przebiegu aukcji |
nie dotyczy.
|
Warunki do licytacji |
nie dotyczy.
|
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego |
nie dotyczy.
|
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja |
nie dotyczy.
|
Warunki zamkniecia aukcji |
nie dotyczy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 3 1 minimalne wymagania |
nie dotyczy.
|
IV 3 1 etapy negocjacji |
nie dotyczy.
|
IV 3 1 dodatkowe informacje |
nie dotyczy.
|
IV 3 2 opis potrzeb |
nie dotyczy.
|
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod |
nie dotyczy.
|
IV 3 2 wstepny harmonogram |
nie dotyczy.
|
IV 3 2 EtapyDialogu |
nie dotyczy.
|
IV 3 2 DodatkoweInformacje |
nie dotyczy.
|
IV 3 3 ElementyOpisu |
nie dotyczy.
|
IV 3 3 DodatkoweInfo |
nie dotyczy.
|
IV 4 6 |
nie dotyczy.
|
IV 4 7 |
nie dotyczy.
|
IV 4 8 |
nie dotyczy.
|
IV 4 9 |
nie dotyczy.
|
IV 4 12 |
nie dotyczy.
|
IV 4 13 |
nie dotyczy.
|
IV IstotnePostanowienia |
nie dotyczy.
|
IV 4 14 |
nie dotyczy.
|
IV LicytacjeDodatkoweInformacje |
nie dotyczy.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zostały wskazane w istotnych dla Zamawiającego postanowieniach umowy, zawartych w załączonym do SIWZ wzorze umowy (załącznik nr 7 do SIWZ).
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
nie dotyczy.
|
IV 6 1 srodki ochrony |
nie dotyczy.
|
IV 4 4 data |
2020-09-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 6 2 Powody |
nie dotyczy.
|
IV 4 4 jezyki |
oferty muszą być sporządzane w języku polskim.
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zamawiający wyznacza następującą osobę do porozumiewania się z Wykonawcami, w sprawach dotyczących niniejszego postępowania: Marek Kochel (tel. 34 35 75 100 wew. 36, faks: 34 35 75 100 wew. 30 oraz e-mail: m.kochel@dobrodzien.pl).
|