„Wyposażenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Dobrodzieniu”.

Data publikacji 2020-09-18
Data zakończenia 2020-09-28 00:00:00
Instytucja Gmina Dobrodzień
Miejscowość Dobrodzień
Województwo opolskie
Branża
  • Wyposażenie różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 586605-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392900001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (zwanego dalej "PSZOK") w Dobrodzieniu w oparciu o koncepcję funkcjonalno-przestrzenną uwzględnioną w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (zwanym dalej "PFU") oraz dokumentację projektową dotyczącą budowy PSZOK wynikającą z oddzielnego zamówienia.
2.1. Zakres rzeczowy wyposażenia jest następujący:
a) zakup wraz z dostawą i umiejscowieniem w wyznaczonej lokalizacji w PSZOK kontenera biurowo-socjalnego (o wymiarach ok. 6,0 x 2,4 x 2,6 m) wraz ze stałym wyposażeniem sanitarnym i socjalnym,
b) zakup wraz z dostawą i montażem kontenera o powierzchni 18 m2 na punkt wymiany rzeczy używanych (pawilon o wymiarach 3 x 6 m),
c) zakup wraz z dostawą i umiejscowieniem w wyznaczonej lokalizacji w PSZOK magazynu na odbiór zużytego sprzęt elektrycznego i elektronicznego (ZSEE), tj. jednokondygnacyjnej wiaty o powierzchni 18 m2 (o wymiarach 3 x 6 m),
d) zakup wraz z dostawą i montażem magazynu na sprzęt do obsługi PSZOK w postaci jednokondygnacyjnej hali namiotowej o wymiarach min. 13 x 10 x 5 m, w formie zadaszonej konstrukcji stalowej, o ścianach z blachy, zakotwiczonej w podłożu placu i dachu z materiału plandekowego wraz z oświetleniem, podłączeniem do gniazd elektrycznych, o rozsuwanych drzwiach (wymiary uzgodnione z Zamawiającym) z blachy, montowanych na rolkach i zabezpieczonych zamkiem,
e) zakup wraz z dostawą i umiejscowieniem w wyznaczonej lokalizacji w PSZOK specjalistycznego kontenera magazynowego na odpady niebezpieczne (MON), wysokość kontenera zapewniająca min. 2,35 m wysokości użytkowej wewnątrz, pozostałe wymiary to 6,0 x 2,4 m, magazyn ten powinien mieć szczelną kwasoodporną podłogę (zabezpieczoną przed korozją) w formie wanny wychwytowej na metalowym ruszcie, zdejmowanym (w częściach),
f) zakup wraz z dostawą, rozładunkiem i rozstawieniem/montażem na terenie PSZOK w wyznaczonych miejscach kontenerów i pojemników oraz wyposażenia spełniającego wszystkie wymagania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami, posiadających niezbędne certyfikaty i świadectwa oraz odpowiednio oznaczonych i opisanych:
- 2 kontenery o pojemności 12 m3, otwarte, z zaczepami przystosowanymi do transportu samochodowego hakowego (1570 mm lub 1200 mm - do uzgodnienia z Zamawiającym), otwieranymi drzwiami na krótszym boku (dwa skrzydła z podwójnymi wzmocnieniami), grubością ścian min. 3 mm, grubością podłogi min. 3 mm (preferowane 5 mm), płozami zakończonymi rolkami, zabezpieczeniem przed korozją (dwukrotne gruntowanie i lakierowanie; grubość powłoki min. 120 mikronów),
- 6 kontenerów o pojemności 7 m3 - zamknięty z klapami wrzutowymi (1 szt.) i otwarte (5 szt.), z zaczepami przystosowanymi do transportu samochodowego hakowego (1570 mm lub 1200 mm - do uzgodnienia z Zamawiającym), otwieranymi drzwiami na krótszym boku (dwa skrzydła z podwójnymi wzmocnieniami), grubością ścian min. 3 mm, grubością podłogi min. 3 mm (preferowane 5 mm), płozami zakończonymi rolkami; zabezpieczeniem przed korozją (dwukrotne gruntowanie i lakierowanie; grubość powłoki min. 120 mikronów),
- 6 pojemników HDPE o pojemności 1,1 m3, z tworzywa sztucznego, zamykanych klapą, wyposażonych w 4 kółka z hamulcami przy dwóch, o kolorystyce uzgodnionej z Zamawiającym,
- 10 pojemników o pojemności 240 l, z tworzywa sztucznego, zamykanych klapą, wyposażonych w 2 kółka, o kolorystyce uzgodnionej z Zamawiającym,
- 9 pojemników o pojemności 120 l, z tworzywa sztucznego, zamykanych klapą, wyposażonych w 2 kółka, o kolorystyce uzgodnionej z Zamawiającym,
- pojemnik na świetlówki specjalistyczny do odbioru lamp lub żarówek typu świetlówki, o pojemności pozwalającej magazynować w całości świetlówki różnej długości - do 150 cm (min. wymiary wewnętrzne: 154 x 50 x 35 cm),
- pojemnik specjalistyczny o pojemności min. 60 l do odbioru zużytych baterii i akumulatorów małogabarytowych,
- pojemnik specjalistyczny o pojemności min. 60 l do odbioru przeterminowanych leków,
- 5 zapasowych pojemników specjalistycznych PEHD o pojemności min. 30 l, z tworzywa kwasoodpornego, z przeznaczeniem na inne odpady niebezpieczne, w tym 2 szt. z naklejonym piktogramem strzykawki, dostosowane do zbierania igieł i strzykawek,
- 2 kosze siatkowe stalowe (nierdzewne), na 4 kółkach, stanowiących wyposażenie magazynu na ZSEE i punktu wymiany rzeczy używanych, o ładowności min. 200 kg,
- 37 tablic do oznakowania poszczególnych kontenerów i pojemników oraz pomieszczeń, zgodnie z wytycznymi zawartym w PFU, treść, kolorystyka i wielkość zgodna z wymaganiami Zamawiającego,
- 3 tablice informacyjne dotyczące organizacji PSZOK, zgodnie z wytycznymi zawartym w PFU (regulamin PSZOK, schemat organizacyjny układu PSZOK, dane adresowe i identyfikacyjne oraz godziny otwarcia PSZOK),
- 6 regałów magazynowych, o wymiarach min.: wysokość: 220 cm, głębokość: 60 cm, szerokość: 100 cm, min. 4 półki z blachy stalowej o grubości min. 1 mm podwójnie doginanej, wzmacnianej od spodu profilem C, o udźwigu na półkę do 150 kg, lakierowane proszkowo i udźwigu całkowitym min. 600 kg,
- mobilna waga elektroniczna z zakresem ważenia do 150 kg, wyposażona w uchwyt, kółka i podnośnik,
- rampa przenośna niwelująca różnice poziomów, o wytrzymałości min. 100 kg,
- 2 zestawy podstawowego sprzętu i oznakowania p. poż. oraz BHP, tj. wyposażenia składającego się z: gaśnicy, apteczki przenośnej, sorbentów, wymaganego oznakowania ich lokalizacji i uchwytów do ich zamontowania,
g) wyposażenie pomieszczenia biurowo-socjalnego dla pracownika PSZOK:
- laptop,
- drukarka laserowa,
- telefon (smartfon),
- biurko,
- zamykany regał na dokumenty,
- obrotowy fotel do biurka,
- 2 krzesła,
- lampka biurkowa,
- listwa zasilająca,
- zaplecze socjalne, tj. kącik kuchenno - śniadaniowy (szafka na rzeczy osobiste pracownika, czajnik elektryczny, kuchenka elektryczna dwupłytowa, wieszak na ubrania, kosz na śmieci biurowe, lustro i sprzęt do sprzątania),
h) pozostałe wyposażenie punktu wymiany rzeczy używanych:
- drabinka pokojowa/podest,
- krzesło,
- stół roboczy (min. 1,6 x 0,8 m),
- min. 5 dodatkowych pojemników różnej wielkości do przechowywania przedmiotów przeznaczonych do wymiany,
i) 7 tablic zapasowych z tworzywa sztucznego odpornego na działanie czynników atmosferycznych (czystych bez napisów) do ręcznego oznakowania (opisu) pisakiem – markerem kontenerów i pojemników, zgodnie z wytycznymi zawartym w PFU.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9d63732f-b6fb-4fa0-82fa-42ac5d4c34e2
Biuletyn 586605-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Dobrodzień
Regon 15139863000000
Zamawiajacy adres ulica Plac Wolności
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Dobrodzień
Zamawiajacy kod pocztowy 46-380
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 343 575 100
Zamawiajacy fax 034 3575100 w. 30
Zamawiajacy email przetargi@dobrodzien.pl
Adres strony url http://bip.dobrodzien.pl
Adres strony internetowej nie dotyczy.
Adres strony internetowej narzedzia nie dotyczy.
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 w ramach Osi priorytetowej V: Ochrona środowiska, dziedzictwa kulturowego i naturalnego Działania 5.2.: Poprawa gospodarowania odpadami komunalnymi
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Zamawiajacy powierzyl nie dotyczy.
Przeprowadza wspolnie podmiot list nie dotyczy.
Postepowanie wspolne tresc nie dotyczy.
Informacje dodatkowe zamawiajacy nie dotyczy.
Rodzaj zamawiajacego 2
Wspolne udzielanie zamowienia nie dotyczy.
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.dobrodzien.pl
Czy dostep do dokumentow ograniczony 1
Dostep do dokumentow ograniczony m.kochel@dobrodzien.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://miniportal.uzp.gov.pl/Default.aspx
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej w postaci papierowej
Wymagane przeslanie ofert inny nie dotyczy.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Dobrodzieniu, Plac Wolności 1, 46-380 Dobrodzień, SEKRETARIAT – pokój nr 106.
Komunikacja elektroniczna wymaga nie dotyczy.
Nazwa nadana zamowieniu „Wyposażenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Dobrodzieniu”.
Numer referencyjny ZP.271.7.2020
Rodzaj zamowienia 1
Zastrzega prawo grup czesci nie dotyczy.
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy nie dotyczy.
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (zwanego dalej "PSZOK") w Dobrodzieniu w oparciu o koncepcję funkcjonalno-przestrzenną uwzględnioną w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (zwanym dalej "PFU") oraz dokumentację projektową dotyczącą budowy PSZOK wynikającą z oddzielnego zamówienia. 2.1. Zakres rzeczowy wyposażenia jest następujący: a) zakup wraz z dostawą i umiejscowieniem w wyznaczonej lokalizacji w PSZOK kontenera biurowo-socjalnego (o wymiarach ok. 6,0 x 2,4 x 2,6 m) wraz ze stałym wyposażeniem sanitarnym i socjalnym, b) zakup wraz z dostawą i montażem kontenera o powierzchni 18 m2 na punkt wymiany rzeczy używanych (pawilon o wymiarach 3 x 6 m), c) zakup wraz z dostawą i umiejscowieniem w wyznaczonej lokalizacji w PSZOK magazynu na odbiór zużytego sprzęt elektrycznego i elektronicznego (ZSEE), tj. jednokondygnacyjnej wiaty o powierzchni 18 m2 (o wymiarach 3 x 6 m), d) zakup wraz z dostawą i montażem magazynu na sprzęt do obsługi PSZOK w postaci jednokondygnacyjnej hali namiotowej o wymiarach min. 13 x 10 x 5 m, w formie zadaszonej konstrukcji stalowej, o ścianach z blachy, zakotwiczonej w podłożu placu i dachu z materiału plandekowego wraz z oświetleniem, podłączeniem do gniazd elektrycznych, o rozsuwanych drzwiach (wymiary uzgodnione z Zamawiającym) z blachy, montowanych na rolkach i zabezpieczonych zamkiem, e) zakup wraz z dostawą i umiejscowieniem w wyznaczonej lokalizacji w PSZOK specjalistycznego kontenera magazynowego na odpady niebezpieczne (MON), wysokość kontenera zapewniająca min. 2,35 m wysokości użytkowej wewnątrz, pozostałe wymiary to 6,0 x 2,4 m, magazyn ten powinien mieć szczelną kwasoodporną podłogę (zabezpieczoną przed korozją) w formie wanny wychwytowej na metalowym ruszcie, zdejmowanym (w częściach), f) zakup wraz z dostawą, rozładunkiem i rozstawieniem/montażem na terenie PSZOK w wyznaczonych miejscach kontenerów i pojemników oraz wyposażenia spełniającego wszystkie wymagania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami, posiadających niezbędne certyfikaty i świadectwa oraz odpowiednio oznaczonych i opisanych: - 2 kontenery o pojemności 12 m3, otwarte, z zaczepami przystosowanymi do transportu samochodowego hakowego (1570 mm lub 1200 mm - do uzgodnienia z Zamawiającym), otwieranymi drzwiami na krótszym boku (dwa skrzydła z podwójnymi wzmocnieniami), grubością ścian min. 3 mm, grubością podłogi min. 3 mm (preferowane 5 mm), płozami zakończonymi rolkami, zabezpieczeniem przed korozją (dwukrotne gruntowanie i lakierowanie; grubość powłoki min. 120 mikronów), - 6 kontenerów o pojemności 7 m3 - zamknięty z klapami wrzutowymi (1 szt.) i otwarte (5 szt.), z zaczepami przystosowanymi do transportu samochodowego hakowego (1570 mm lub 1200 mm - do uzgodnienia z Zamawiającym), otwieranymi drzwiami na krótszym boku (dwa skrzydła z podwójnymi wzmocnieniami), grubością ścian min. 3 mm, grubością podłogi min. 3 mm (preferowane 5 mm), płozami zakończonymi rolkami; zabezpieczeniem przed korozją (dwukrotne gruntowanie i lakierowanie; grubość powłoki min. 120 mikronów), - 6 pojemników HDPE o pojemności 1,1 m3, z tworzywa sztucznego, zamykanych klapą, wyposażonych w 4 kółka z hamulcami przy dwóch, o kolorystyce uzgodnionej z Zamawiającym, - 10 pojemników o pojemności 240 l, z tworzywa sztucznego, zamykanych klapą, wyposażonych w 2 kółka, o kolorystyce uzgodnionej z Zamawiającym, - 9 pojemników o pojemności 120 l, z tworzywa sztucznego, zamykanych klapą, wyposażonych w 2 kółka, o kolorystyce uzgodnionej z Zamawiającym, - pojemnik na świetlówki specjalistyczny do odbioru lamp lub żarówek typu świetlówki, o pojemności pozwalającej magazynować w całości świetlówki różnej długości - do 150 cm (min. wymiary wewnętrzne: 154 x 50 x 35 cm), - pojemnik specjalistyczny o pojemności min. 60 l do odbioru zużytych baterii i akumulatorów małogabarytowych, - pojemnik specjalistyczny o pojemności min. 60 l do odbioru przeterminowanych leków, - 5 zapasowych pojemników specjalistycznych PEHD o pojemności min. 30 l, z tworzywa kwasoodpornego, z przeznaczeniem na inne odpady niebezpieczne, w tym 2 szt. z naklejonym piktogramem strzykawki, dostosowane do zbierania igieł i strzykawek, - 2 kosze siatkowe stalowe (nierdzewne), na 4 kółkach, stanowiących wyposażenie magazynu na ZSEE i punktu wymiany rzeczy używanych, o ładowności min. 200 kg, - 37 tablic do oznakowania poszczególnych kontenerów i pojemników oraz pomieszczeń, zgodnie z wytycznymi zawartym w PFU, treść, kolorystyka i wielkość zgodna z wymaganiami Zamawiającego, - 3 tablice informacyjne dotyczące organizacji PSZOK, zgodnie z wytycznymi zawartym w PFU (regulamin PSZOK, schemat organizacyjny układu PSZOK, dane adresowe i identyfikacyjne oraz godziny otwarcia PSZOK), - 6 regałów magazynowych, o wymiarach min.: wysokość: 220 cm, głębokość: 60 cm, szerokość: 100 cm, min. 4 półki z blachy stalowej o grubości min. 1 mm podwójnie doginanej, wzmacnianej od spodu profilem C, o udźwigu na półkę do 150 kg, lakierowane proszkowo i udźwigu całkowitym min. 600 kg, - mobilna waga elektroniczna z zakresem ważenia do 150 kg, wyposażona w uchwyt, kółka i podnośnik, - rampa przenośna niwelująca różnice poziomów, o wytrzymałości min. 100 kg, - 2 zestawy podstawowego sprzętu i oznakowania p. poż. oraz BHP, tj. wyposażenia składającego się z: gaśnicy, apteczki przenośnej, sorbentów, wymaganego oznakowania ich lokalizacji i uchwytów do ich zamontowania, g) wyposażenie pomieszczenia biurowo-socjalnego dla pracownika PSZOK: - laptop, - drukarka laserowa, - telefon (smartfon), - biurko, - zamykany regał na dokumenty, - obrotowy fotel do biurka, - 2 krzesła, - lampka biurkowa, - listwa zasilająca, - zaplecze socjalne, tj. kącik kuchenno - śniadaniowy (szafka na rzeczy osobiste pracownika, czajnik elektryczny, kuchenka elektryczna dwupłytowa, wieszak na ubrania, kosz na śmieci biurowe, lustro i sprzęt do sprzątania), h) pozostałe wyposażenie punktu wymiany rzeczy używanych: - drabinka pokojowa/podest, - krzesło, - stół roboczy (min. 1,6 x 0,8 m), - min. 5 dodatkowych pojemników różnej wielkości do przechowywania przedmiotów przeznaczonych do wymiany, i) 7 tablic zapasowych z tworzywa sztucznego odpornego na działanie czynników atmosferycznych (czystych bez napisów) do ręcznego oznakowania (opisu) pisakiem – markerem kontenerów i pojemników, zgodnie z wytycznymi zawartym w PFU.
Cpv glowny przedmiot 39290000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc nie dotyczy.
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst nie dotyczy.
Data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Szczegółowy zakres rzeczowy wyposażenia, sposób jego rozmieszczenia bądź montażu na terenie PSZOK określony jest w dołączonych do SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (zwanej dalej „SIWZ”) PFU oraz kosztorysie ofertowym. Wynagrodzenie za wykonanie całego przedmiotu zamówienia jest wynagrodzeniem ryczałtowym, w związku z tym w cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu niniejszego zamówienia. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji terenu i sprawdził na miejscu warunki wykonania niniejszego zamówienia. Zamawiający nie przewiduje innych wymagań, związanych z realizacją niniejszego zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), zwanej w dalszej części „ustawą Pzp”.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow nie dotyczy.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe nie dotyczy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe nie dotyczy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, który zgodnie z wyborem Wykonawcy może zostać złożony w formie pisemnej w postaci papierowej w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem albo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę(-y) uprawnione do jego udzielenia.
Zakresie warunkow udzialu nie dotyczy.
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy.
Inne dokumenty niewymienione 1) FORMULARZ OFERTOWY (Załącznik nr 1 do SIWZ). Uwaga: Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia przez Wykonawcę załączników na innych drukach, pod warunkiem, że będą one odpowiadać treści druków załączonych do SIWZ. 2) Dokument (np. zobowiązanie), o którym mowa w punkcie 2 ROZDZIAŁU XIV SIWZ, innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. Zobowiązanie takie zgodnie z wyborem Wykonawcy należy dołączyć do oferty w formie pisemnej w postaci papierowej w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby albo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę(-y) uprawnione do jego udzielenia reprezentującą podmiot udostępniający zasoby, a następnie wraz z plikami stanowiącymi ofertę skompresowany do jednego pliku archiwum (ZIP). 3) Upoważnienie (pełnomocnictwo) ustanowione do reprezentowania Wykonawcy(ów) ubiegającego(cych) się o udzielenie zamówienia publicznego, do podpisania oferty, do poświadczania dokumentów za zgodność z oryginałem oraz w przypadku wybranej przez Wykonawcę formy pisemnej w postaci papierowej do parafowania stron należy dołączyć do oferty, o ile nie wynika ono z  dokumentów rejestrowych Wykonawcy. Upoważnienie (pełnomocnictwo) to należy zgodnie z wyborem Wykonawcy dołączyć do oferty w formie pisemnej w postaci papierowej w oryginale bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie albo w oryginale w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza kwalifikowanym podpisem elektronicznym, a następnie wraz z plikami stanowiącymi ofertę skompresowany do jednego pliku archiwum (ZIP).
Czy wadium 1
Wadium 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000,00 zł. 1.1. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 2. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu: 28.09.2020 r. o godzinie 09:00. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na nr konta: BS Leśnica o/ Dobrodzień 57 8907 1047 2005 4000 0765 0005. Powyższy rachunek Banku Spółdzielczego w Leśnicy Oddział Dobrodzień jest rachunkiem nie oprocentowanym. Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niż pieniądz, oryginały dokumentów, o których mowa wyżej należy w przypadku wyboru przez Wykonawcę formy pisemnej w postaci papierowej złożyć niezłączone do oferty, natomiast do oferty należy załączyć ich kserokopię. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – w przypadku wyboru przez Wykonawcę formy pisemnej w postaci papierowej, oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie w miejscu składania ofert, a jego kserokopia w ofercie bądź w przypadku wyboru przez Wykonawcę postaci elektronicznej, został opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę np. gwarancji/poręczenia, a jego kopia w ofercie opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Wykonawcę. Wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz przypadku wyboru przez Wykonawcę formy pisemnej w postaci papierowej poprzez złożenie dokumentu w odrębnej kopercie dołączonej do oferty jest równoznaczne z wniesieniem go przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składania ofert. Gwarancja zapłaty wadium winna być bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie oraz powinna podlegać prawu polskiemu i być realizowana w Polsce. UWAGA: Termin ważności gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą, tj. 30 dni (od 28.09.2020 r. do 27.10.2020 r.).
Przewiduje udzielenie zaliczek nie dotyczy.
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe nie dotyczy.
Znaczenie warunkow wykonawcow nie dotyczy.
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe nie dotyczy.
Obejmuje ustanowienie nie dotyczy.
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe nie dotyczy.
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona nie dotyczy.
Elementy aukcji elektronicznej nie dotyczy.
Informaje udostepnione wykonawcom nie dotyczy.
Informaje przebiegu aukcji nie dotyczy.
Warunki do licytacji nie dotyczy.
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego nie dotyczy.
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja nie dotyczy.
Warunki zamkniecia aukcji nie dotyczy.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 minimalne wymagania nie dotyczy.
IV 3 1 etapy negocjacji nie dotyczy.
IV 3 1 dodatkowe informacje nie dotyczy.
IV 3 2 opis potrzeb nie dotyczy.
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod nie dotyczy.
IV 3 2 wstepny harmonogram nie dotyczy.
IV 3 2 EtapyDialogu nie dotyczy.
IV 3 2 DodatkoweInformacje nie dotyczy.
IV 3 3 ElementyOpisu nie dotyczy.
IV 3 3 DodatkoweInfo nie dotyczy.
IV 4 6 nie dotyczy.
IV 4 7 nie dotyczy.
IV 4 8 nie dotyczy.
IV 4 9 nie dotyczy.
IV 4 12 nie dotyczy.
IV 4 13 nie dotyczy.
IV IstotnePostanowienia nie dotyczy.
IV 4 14 nie dotyczy.
IV LicytacjeDodatkoweInformacje nie dotyczy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zostały wskazane w istotnych dla Zamawiającego postanowieniach umowy, zawartych w załączonym do SIWZ wzorze umowy (załącznik nr 7 do SIWZ).
IV 6 1 sposob udostepniania nie dotyczy.
IV 6 1 srodki ochrony nie dotyczy.
IV 4 4 data 2020-09-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 6 2 Powody nie dotyczy.
IV 4 4 jezyki oferty muszą być sporządzane w języku polskim.
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający wyznacza następującą osobę do porozumiewania się z Wykonawcami, w sprawach dotyczących niniejszego postępowania: Marek Kochel (tel. 34 35 75 100 wew. 36, faks: 34 35 75 100 wew. 30 oraz e-mail: m.kochel@dobrodzien.pl).

Criterion

Kryteria 1) cena (Kc):
Znaczenie 60,00
  
Kryteria 2) okres udzielonej gwarancji jakości i rękojmi za wady (Kg):
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)