„Zakup i dostawa komputerów przenośnych na potrzeby szkół, dla których organem prowadzącym jest Gmina Fabianki w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej nr I „Powszechny dostęp do szybkiego Internetu” działania 1.1: „Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego internetu o wysokich przepustowościach” dotycząca realizacji projektów grantowych pn. Zdalna Szkoła i Zdalna Szkoła+ w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej.”

Data publikacji 2020-09-18
Data zakończenia 2020-09-28 00:00:00
Instytucja Gmina Fabianki
Miejscowość Fabianki
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 586703-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia objętego niniejszą specyfikacją jest realizacja zadania dotyczącego zakupu wraz z dostawą 31 szt. komputerów przenośnych fabrycznie nowych wraz z oprogramowaniem
Typ:
Komputer przenośny z ekranem 15,6”
Matryca:
• rozdzielczość 1920x1080 (FHD)
• antyrefleksyjna /matowa
• podświetlenie LED
Procesor:
Procesor uzyskujący wynik co najmniej 7126 punktów w teście Passmark - CPU Mark według wyników procesorów publikowanych na stronie
http://www.cpubenchmark.net (na dzień nie wcześniejszy niż 01.09.2020 r.) Pamięć RAM
• min. 8 GB DDR4
Dysk twardy:
• technologia M.2 SATA SSD
min. pojemność 256 GB
Karta graficzna:
• Zintegrowana z możliwością dynamicznego przydzielenia pamięci systemowej
Multimedia:
•Karta dźwiękowa -TAK
•Kamera internetowa w ramce ekranu - TAK
•Mikrofon – TAK
Karta sieciowa:
• 10/100/1000 Ethernet RJ45
• WLAN 802.11 a/b/g/n/ac
Bateria:
• litowo-jonowa min. 41 Wh
• czas pracy min. 3h
Klawiatura:
 Pełnowymiarowa klawiatura wyspowa z klawiaturą numeryczną
 Tabliczka dotykowa TouchPad z obsługą gestów wielopunktowych układ QWERTY PL,
znaki na klawiaturze kontrastowe i czytelne.
Napęd optyczny
Nagrywarka DVD, wbudowana
Zasilacz sieciowy
Zewnętrzny, min. 45W

Porty:
• 2 porty USB 3.1
• 1 port USB 2.0
• 1 port HDMI
• 1 port RJ-45
• 1 gniazdo combo (słuchawki/mikrofon)

Gniazda rozszerzeń:
1 czytnik cyfrowych kart pamięci z obsługą wielu formatów
Zarządzanie bezpieczeństwem:
 Moduł TPM 2.0
 Gniazdo blokady zabezpieczające
Waga 1
max. 2,0 kg z baterią
Gwarancja
min. 2-letnia gwarancja producenta
System operacyjny:
64-bitowy system operacyjny w polskiej wersji językowej system operacyjny zapewniający rejestrację konta komputera w domenie Active Directory z poziomu stacji roboczej przy użyciu konta administratora domeny. Wymaganie to podyktowane jest przyszłą konfiguracją sieci teleinformatycznej zamawiającego funkcjonującej w oparciu o rozwiązania usługi katalogowej udostępnianej przez usługi Windows Server. Najnowsza dostępna wersja w roku 2020
Certyfikaty i standardy
 Certyfikat ISO9001:2000 dla producenta sprzętu
 Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu
 Deklaracja zgodności CE
- Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki

Inne:
• mysz przewodowa z dwoma przyciskami i rolką (scroll) z kablem min. 1,8 m
• zestaw słuchawkowy do laptopa obu uszny, nauszny, przewodowy z połączeniem USB, przycisk wyciszania fizyczny umieszczony na przewodzie lub na mikrofonie, mikrofon na pałąku
torba mieszcząca zaoferowany model komputera przenośnego wraz z zasilaczem i akcesoriami
Pakiet biurowy:
•Zainstalowany pakiet biurowy w języku polskim zawierający:
Pakiet biurowy (z przeznaczeniem dla każdego komputera) Microsoft Office Standard 2019 PL lub równoważny. Licencja edukacyjna (MOLP) nieograniczona czasowo.

Klauzula społeczna:
- na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) - nie dotyczy

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Uwaga:
Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, ma ona wyłącznie charakter informacyjny. Nazw materiałów, urządzeń lub producentów , które mogą pojawić się w siwz nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez zamawiającego. Służą one wyłącznie do określenia ich ogólnej charakterystyki .
Zamawiający – w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt – dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej siwz lub załącznikach do siwz nazwa, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.

Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, usługi, roboty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na wykonawcy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a5e07f5e-abbe-4981-9603-2259aa83c478
Biuletyn 586703-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Fabianki
Regon 91086684400000
Zamawiajacy adres ulica Fabianki
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Fabianki
Zamawiajacy kod pocztowy 87-811
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 542 517 210,
Zamawiajacy fax 542 517 229
Zamawiajacy email zp@fabianki.pl,
Adres strony url gm-fabianki.rbip.mojregion.info
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej nr I „Powszechny dostęp do szybkiego Internetu”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja gm-fabianki.rbip.mojregion.info
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętej kopercie, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiscie lub za posrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Fabianki, Fabianki 4, 87-811 Fabianki
Nazwa nadana zamowieniu „Zakup i dostawa komputerów przenośnych na potrzeby szkół, dla których organem prowadzącym jest Gmina Fabianki w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej nr I „Powszechny dostęp do szybkiego Internetu” działania 1.1: „Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego internetu o wysokich przepustowościach” dotycząca realizacji projektów grantowych pn. Zdalna Szkoła i Zdalna Szkoła+ w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej.”
Numer referencyjny RI.271.1.12.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia objętego niniejszą specyfikacją jest realizacja zadania dotyczącego zakupu wraz z dostawą 31 szt. komputerów przenośnych fabrycznie nowych wraz z oprogramowaniem Typ: Komputer przenośny z ekranem 15,6” Matryca: • rozdzielczość 1920x1080 (FHD) • antyrefleksyjna /matowa • podświetlenie LED Procesor: Procesor uzyskujący wynik co najmniej 7126 punktów w teście Passmark - CPU Mark według wyników procesorów publikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net (na dzień nie wcześniejszy niż 01.09.2020 r.) Pamięć RAM • min. 8 GB DDR4 Dysk twardy: • technologia M.2 SATA SSD min. pojemność 256 GB Karta graficzna: • Zintegrowana z możliwością dynamicznego przydzielenia pamięci systemowej Multimedia: •Karta dźwiękowa -TAK •Kamera internetowa w ramce ekranu - TAK •Mikrofon – TAK Karta sieciowa: • 10/100/1000 Ethernet RJ45 • WLAN 802.11 a/b/g/n/ac Bateria: • litowo-jonowa min. 41 Wh • czas pracy min. 3h Klawiatura:  Pełnowymiarowa klawiatura wyspowa z klawiaturą numeryczną  Tabliczka dotykowa TouchPad z obsługą gestów wielopunktowych układ QWERTY PL, znaki na klawiaturze kontrastowe i czytelne. Napęd optyczny Nagrywarka DVD, wbudowana Zasilacz sieciowy Zewnętrzny, min. 45W Porty: • 2 porty USB 3.1 • 1 port USB 2.0 • 1 port HDMI • 1 port RJ-45 • 1 gniazdo combo (słuchawki/mikrofon) Gniazda rozszerzeń: 1 czytnik cyfrowych kart pamięci z obsługą wielu formatów Zarządzanie bezpieczeństwem:  Moduł TPM 2.0  Gniazdo blokady zabezpieczające Waga 1 max. 2,0 kg z baterią Gwarancja min. 2-letnia gwarancja producenta System operacyjny: 64-bitowy system operacyjny w polskiej wersji językowej system operacyjny zapewniający rejestrację konta komputera w domenie Active Directory z poziomu stacji roboczej przy użyciu konta administratora domeny. Wymaganie to podyktowane jest przyszłą konfiguracją sieci teleinformatycznej zamawiającego funkcjonującej w oparciu o rozwiązania usługi katalogowej udostępnianej przez usługi Windows Server. Najnowsza dostępna wersja w roku 2020 Certyfikaty i standardy  Certyfikat ISO9001:2000 dla producenta sprzętu  Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu  Deklaracja zgodności CE - Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki Inne: • mysz przewodowa z dwoma przyciskami i rolką (scroll) z kablem min. 1,8 m • zestaw słuchawkowy do laptopa obu uszny, nauszny, przewodowy z połączeniem USB, przycisk wyciszania fizyczny umieszczony na przewodzie lub na mikrofonie, mikrofon na pałąku torba mieszcząca zaoferowany model komputera przenośnego wraz z zasilaczem i akcesoriami Pakiet biurowy: •Zainstalowany pakiet biurowy w języku polskim zawierający: Pakiet biurowy (z przeznaczeniem dla każdego komputera) Microsoft Office Standard 2019 PL lub równoważny. Licencja edukacyjna (MOLP) nieograniczona czasowo. Klauzula społeczna: - na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) - nie dotyczy Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Uwaga: Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, ma ona wyłącznie charakter informacyjny. Nazw materiałów, urządzeń lub producentów , które mogą pojawić się w siwz nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez zamawiającego. Służą one wyłącznie do określenia ich ogólnej charakterystyki . Zamawiający – w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt – dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej siwz lub załącznikach do siwz nazwa, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, usługi, roboty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na wykonawcy.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument składa każdy wykonawca
Inne dokumenty niewymienione I. Składanych wraz z ofertą – formularzem ofertowym (wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszej siwz) 1. Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszej siwz. W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu lub/i do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). II. Oświadczenie składane bez wezwania Zamawiającego w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w ustawie z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów – Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618, 1634) z innymi wykonawcami biorącymi udział w postępowaniu – wykonawca składa, bez wezwania, w terminie trzech dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych – wzór stanowi załącznik nr 3 do niniejszej siwz W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie oświadczenie musi złożyć każdy wykonawca. Uwaga: prosimy o ułożenie dokumentów w ofercie wg powyżej wymienionej kolejności Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ustawy Prawo zamówień publicznych składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej, opatrzonej własnoręcznym podpisem. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126 z późn. zm.), dotyczące wykonawcy, innych podmiotów na których zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega za zasadach określonych w ustawie Pzp oraz dotyczące podwykonawców należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (za zgodność z oryginałem musi być podpisana każda zapisana strona kopii). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w art. § 5 pkt 4 rozporządzenia jw.: składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, które dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć , złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Przewiduje się możliwość zmiany umowy, w następujących okolicznościach: - nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonywanie umowy zmiana obowiązującego prawa powszechnego (np. ustawy, rozporządzenia, w tym zmiana stawki VAT) ; - w wyniku urzędowej zmiany stawki podatku VAT . Należny podatek VAT naliczony zostanie do ceny netto w fakturze wg stawki zgodnej z obowiązującym prawem w dniu wystawienia faktury. - wystąpienia okoliczności powodujących zmiany w wysokości wynagrodzenia umownego w przypadku zmiany: 1. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 - 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę 2. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę - zmiany modelu zaoferowanego sprzętu w przypadku wycofania zaoferowanego sprzętu z produkcji – potwierdzonego pisemnie przez producenta lub dystrybutora danego sprzętu – na sprzęt o parametrach równoważnych lub wyższych - wystąpi zmiana wykonawcy w przypadkach sukcesji generalnej następującej w wyniku dozwolonego przekształcenia podmiotu bądź dziedziczenia oraz w przypadkach szczególnej sukcesji z mocy prawa (np. łączenie, dzielenie, przekształcenie spółek) - rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami; - Możliwa jest zmiana umowy w przypadku wprowadzenia przez Wykonawcę lub producenta nowego produktu, pod warunkiem, że nowy produkt odpowiada produktowi będącemu przedmiotem zamówienia i gwarantuje Zamawiającemu osiągnięcie wszystkich celów założonych w umowie, a łączna zmiana kosztów wynikająca z wprowadzenia nowego produktu nie przekroczy kwoty wynagrodzenia Wykonawcy przedstawionego w jego ofercie; - zmiana podwykonawcy, wprowadzenie nowego podwykonawcy; Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowi jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: - zmiana danych związanych z obsługą administracyjno – organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); - zmiana danych teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów między stronami;
IV 4 4 data 2020-09-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 6 2 Powody Jawne otwarcie ofert nastąpi dnia 28.09.2020 o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego pok. nr 2
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji na komputery
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)