GuidZP400 |
72c895a0-bc99-4c56-8262-6435eb0f0240
|
Biuletyn |
587672-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Maków Podhalański
|
Regon |
55215849630000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Szpitalna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Maków Podhalański
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
34-220
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
33 874 97 00,
|
Zamawiajacy fax |
33 874 97 51
|
Zamawiajacy email |
przetargi@makow-podhalanski.pl,
|
Adres strony url |
https://bip.malopolska.pl/ummakowpodhalanski,m,330581,2020.html
|
Adres strony internetowej |
nie dotyczy
|
Adres strony internetowej narzedzia |
https://bip.malopolska.pl/ummakowpodhalanski,m,330581,2020.html
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Nazwa projektu programu |
ZADANIE JEST WSPÓŁFINANSOWANE ZE ŚRODKÓW MINISTERSTWA RODZINY, PRACY I POLITYKI SPOŁECZNEJ W FORMIE DOTACJI ZE ŚRODKÓW BUDŻETU PAŃSTWA W RAMACH PROGRAMU MALUCH+
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Informacje dodatkowe zamawiajacy |
ZADANIE JEST WSPÓŁFINANSOWANE ZE ŚRODKÓW MINISTERSTWA RODZINY, PRACY I POLITYKI SPOŁECZNEJ W FORMIE DOTACJI ZE ŚRODKÓW BUDŻETU PAŃSTWA W RAMACH PROGRAMU MALUCH+
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.malopolska.pl/ummakowpodhalanski,m,330581,2020.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.malopolska.pl/ummakowpodhalanski,m,330581,2020.html
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
Dostęp do dokumentacji prowadzonego postępowania jest nieograniczony
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Na podstawie art. 10c pkt. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający odstępuje od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej przy składaniu ofert, składanie ofert odbywać się będzie za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. (Dz.U. poz. 1529 oraz z 2015r. poz. 1830) – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Oferty należy składać w siedzibie Urzędu Miejskiego w Makowie Podhalańskim Biuro Obsługi Klienta – parter, nie później niż do dnia: 29.09.2020 r. do godz. 12:00. Oferty złożone po terminie składania ofert zostaną zwrócone składającym bez otwierania kopert wewnętrznych.
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
https://bip.malopolska.pl/ummakowpodhalanski,m,330581,2020.html
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa certyfikowanych i atestowanych mebli, sprzętu wyposażenia wewnętrznego oraz nowego sprzętu komputerowego dla żłobka gminnego w miejscowości Białka Gmina Maków Podhalański.
|
Numer referencyjny |
ZP.271.1.9.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
3
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa certyfikowanych i atestowanych mebli, sprzętu wyposażenia wewnętrznego oraz nowego sprzętu komputerowego i elektronicznego dla prawidłowego funkcjonowania żłobka gminnego mieszczącego się w miejscowości Białka Gmina Maków Podhalański.
1.1 Zadanie obejmuje:
Zamówienie obejmuje wykonanie, dostawę wraz z montażem certyfikowanych mebli dziecięcych, jak również sprzętu wyposażenia wewnętrznego pomieszczeń gminnego żłobka mieszczącego się w nowo przystosowanych pomieszczeniach budynku w miejscowości Białka w Gminie Maków Podhalański.
Zadanie obejmuje również dostawę i uruchomienie nowego sprzętu komputerowego i elektronicznego dla potrzeb prawidłowego i zgodnego z najnowszymi trendami kształcenia i rozwoju najmłodszych dzieci.
1.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilości oraz oczekiwane parametry zawarte są w Załączniku Nr 6, a wymiary koniecznych do zamontowania osłon grzejnikowych są w Załączniku Nr 7 dołączonym do SIWZ, stanowiących integralną część dokumentacji prowadzonego postępowania.
1.3 Wykonawca winien zastosować właściwe materiały umożliwiające osiągnięcie właściwych założeń estetycznych i funkcjonalnych dla mebli jak również wyposażenia wewnętrznego i sprzętu elektronicznego oraz bezpieczeństwa osób z nich korzystających.
Dokumentacja prowadzonego postępowania może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp. dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego, w celu osiągnięcia rezultatów projektu. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami producentów / produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Wykonawca, który zastosował produkt równoważny, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione, i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje, podając ich parametry techniczne.
Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SIWZ. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w SIWZ, jest obowiązany na żądanie Zamawiającego wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w dokumentacji technicznej wykonania i odbioru robót.
Przy kalkulacji oferty należy uwzględnić:
a. uruchomienia zamontowanych urządzeń elektronicznych wraz z krótkim instruktarzem obsługi
b. wykonanie wszelkich prób, sprawdzeń i uruchomień zamontowanych urządzeń
c. prace prowadzić w sposób jak najmniej uciążliwy dla funkcjonującej placówki oświatowej,
d. dostarczenie Zamawiającemu wszystkich niezbędnych, wymaganych przepisami i prawem dokumentów, certyfikatów i gwarancji.
|
Cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających – z wolnej ręki, o których mowa w Art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych o łącznej wartości do 10% zamówienia podstawowego. Zamówienie to polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju robót budowlanych jakie obejmuje zamówienie podstawowe.
|
Data zakonczenia |
2020-11-30T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Klauzula społeczna – Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy Prawo Zamówień Publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.).
1. Wykonawca w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, zobowiązany jest do posiadania zatrudnienia dla wszystkich CZĘŚCI – co najmniej 2 osoby, zatrudnione w wymiarze pełnego wymiaru czasu godzin pracy (pełny etat) wykonujących prace fizyczne/montażowe związane z wykonywaniem zamówienia;
2. Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia ww. osób na każdym etapie realizacji umowy.
3. W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia osób wymaganych przez
Zamawiającego, na zasadach wskazanych powyżej, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia Zamawiającemu kary umownej, w wysokości określonej we wzorze umowy.
|
Okreslenie warunkow |
• Zamawiający odstępuje od określenia spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu, nie precyzując wymagań w tym zakresie.
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca biorący udział w postępowaniu złoży oświadczenia (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ).
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca biorący udział w postępowaniu złoży oświadczenia (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ).
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
• W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia warunku – zdolności technicznej, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca biorący udział w postępowaniu złoży oświadczenia (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ);
• W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunku – zdolności zawodowej, Zamawiający zgodnie z Art. 29 ust. 3a, wymaga złożenia przez Wykonawcę biorącego udział w prowadzonym postępowaniu wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego zatrudnionych przez Wykonawcę na umowę o pracę, w sposób określony w Art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.), w szczególności osób odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia zawodowego niezbędnego do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg Załącznika nr 3 do SIWZ).
Wykonawca dla spełnienia tego warunku zobowiązany jest do posiadania zatrudnienia dla wszystkich CZĘŚCI – co najmniej 2 osoby, zatrudnione w wymiarze pełnego wymiaru czasu godzin pracy (pełny etat) wykonujących prace fizyczne/montażowe związane z wykonywaniem zamówienia;
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca biorący udział w postępowaniu złoży oświadczenia (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ);
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
2. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3. wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności na terenie budowy oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - potwierdzających spełnienie warunku (załącznik nr 3 do SIWZ);
|
Zakresie kryteriow selekcji |
nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca biorący udział w postępowaniu złoży oświadczenia (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ);
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Dokumenty podmiotów zagranicznych:
1). jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w § 5 pkt. 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 27 lipca 2016 r. w sprawach rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) zwanej dalej „Rozporządzeniem” składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2). jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do reprezentowania lub oświadczenie osoby, której dokument ma dotyczyć, złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do miejsca zamieszkania tej osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania – wystawione nie wcześniej niż w terminie 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy złożyć do oferty w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
3. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) zgodnie z art. 23 w związku z art. 141 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda:
a. wszyscy konsorcjanci winni obligatoryjnie dołączyć do oferty dokumenty wymagane od Wykonawców wymienione w Rozporządzeniu w pkt 2 p.pkt 1-5.
b.dokumenty wymienione w pkt. 3 ppkt 1 składane mogą być wspólnie i takiej podlegać będą ocenie.
c. w przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum, Wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą najpóźniej przed zawarciem umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy konsorcjum,
d. umowa, o której mowa wyżej, winna zawierać w szczególności: oznaczenie stron, cel działania, czas trwania umowy, zasady współdziałania, w tym zakresie prac przewidzianych przez każdą ze stron oraz zasady dokonywania rozliczeń.
|
Wadium |
nie dotyczy
|
Przewiduje udzielenie zaliczek |
nie dotyczy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy z Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:
1). zmiany danych teleadresowych, zmiany rachunku bankowego Wykonawcy, zmiany osób reprezentujących Firmę (Zamawiającego, Wykonawcę), zmiany kluczowych specjalistów (kierujących robotami) wskazanych w umowie na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane – na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, przy czym zmiana na wniosek Wnioskodawcy jest dopuszczalna pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego.
2). Zmian podwykonawcy, przy pomocy, którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy – na wniosek Wykonawcy, przy czym zmiana jest dopuszczalna pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego.
3). Rozszerzenia zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy – na wniosek Wykonawcy, przy czym zmiana jest dopuszczalna pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego.
4). Zmiany terminu wykonania umowy o czas opóźnienia realizacji przedmiotu umowy, jeżeli takie opóźnienie wystąpi i będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w sytuacji:
4.1. wstrzymania (zawieszenia) realizacji przedmiotu umowy (w części w całości) na żądanie Zamawiającego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i obiektywnie uzasadnionych na okres trwający łącznie ponad 48 godzin,
4.2. niekorzystnych warunków atmosferycznych w postaci opadów deszczu lub śniegu utrzymujących się łącznie dłużej niż 48 godzin, uniemożliwiających prawidłowe wykonanie całości bądź części przedmiotu umowy z powodu technologii prac określonej umową, normami lub innymi przepisami,
4.3. zmiany terminu dokonania odbioru przedmiotu umowy dokonanej z przyczyny (przyczyn) niezależnych od Wykonawcy,
4.4. wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami,
5. Zmiany co do sposobu i warunków realizacji przedmiotu umowy w sytuacji:
5.1. konieczności zapewnienia bezpieczeństwa lub zapobieżenia awarii,
5.2.konieczności realizacji jakiejkolwiek części przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w specyfikacjach czy dokumentacji technicznej, w przypadku gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy,
5.3. konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,
6. Zmiany rozliczenia zamówienia na inny niż podany w projekcie umowy – z wyłącznej inicjatywy Zamawiającego.
7. Zamian przewidzianych w Ustawie - przewidziane zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy – na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego.
8. Wykonania niezbędnych prac do prawidłowego wykonania zamówienia albo korzystania z przedmiotu zamówienia, których nie można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności przed rozpoczęciem realizacji zadania.
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających o łącznej wartości do 10% zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju robót budowlanych jakie obejmuje zamówienie podstawowe.
Zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej w postaci Aneksu pod rygorem nieważności.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Makowa Podhalańskiego z siedzibą 34-220 Maków Podhalański ul. Szpitalna 3.
2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pod adresem poczty elektronicznej iod@makow-podhalanski.pl lub pisemnie na adres Administratora.
3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ZP.271.1.9.2020 prowadzonym w trybie postępowania przetargu nieograniczonego;
4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5. Administrator nie zamierza przekazywać danych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.
6. Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
7. Podanie danych osobowych jest obowiązkowe. Konsekwencją niepodania danych mogą być skutki przewidziane ustawą Pzp.
8. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO, jak również dane nie będą podlegały profilowaniu.
9. Posiada Pan/Pani prawo do: żądania do dostępu do swoich danych osobowych , ich sprostowania , ograniczenia przetwarzania z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO , wniesienie skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
10. Nie posiada Pan/Pani prawa do usunięcia i przenoszenia danych oraz wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania.
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Makowa Podhalańskiego z siedzibą 34-220 Maków Podhalański ul. Szpitalna 3.
2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pod adresem poczty elektronicznej iod@makow-podhalanski.pl lub pisemnie na adres Administratora.
3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ZP.271.1.9.2020 prowadzonym w trybie postępowania przetargu nieograniczonego;
4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5. Administrator nie zamierza przekazywać danych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.
6. Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
7. Podanie danych osobowych jest obowiązkowe. Konsekwencją niepodania danych mogą być skutki przewidziane ustawą Pzp.
8. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO, jak również dane nie będą podlegały profilowaniu.
9. Posiada Pan/Pani prawo do: żądania do dostępu do swoich danych osobowych , ich sprostowania , ograniczenia przetwarzania z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO , wniesienie skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
10. Nie posiada Pan/Pani prawa do usunięcia i przenoszenia danych oraz wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania.
|
IV 4 4 data |
2020-09-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 6 2 Powody |
nie dotyczy
|
IV 4 4 jezyki |
Zamawiający informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w języku polskim, o czym mówi Art. 9 ust. 2 ustawy Pzp.
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
Zamawiający dopuszcza unieważnienie prowadzonego postępowania na warunkach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 1843 ze zm.)
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ Nr 1 – Meble
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Klauzula społeczna – Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy Prawo Zamówień Publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.).
1. Wykonawca w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, zobowiązany jest do posiadania zatrudnienia dla wszystkich CZĘŚCI – co najmniej 2 osoby, zatrudnione w wymiarze pełnego wymiaru czasu godzin pracy (pełny etat) wykonujących prace fizyczne/montażowe związane z wykonywaniem zamówienia;
2. Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia ww. osób na każdym etapie realizacji umowy.
3. W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia osób wymaganych przez
Zamawiającego, na zasadach wskazanych powyżej, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia Zamawiającemu kary umownej, w wysokości określonej we wzorze umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa certyfikowanych i atestowanych mebli, sprzętu wyposażenia wewnętrznego oraz nowego sprzętu komputerowego i elektronicznego dla prawidłowego funkcjonowania żłobka gminnego mieszczącego się w miejscowości Białka Gmina Maków Podhalański.
1.1 Zadanie obejmuje:
Zamówienie obejmuje wykonanie, dostawę wraz z montażem certyfikowanych mebli dziecięcych, jak również sprzętu wyposażenia wewnętrznego pomieszczeń gminnego żłobka mieszczącego się w nowo przystosowanych pomieszczeniach budynku w miejscowości Białka w Gminie Maków Podhalański.
Zadanie obejmuje również dostawę i uruchomienie nowego sprzętu komputerowego i elektronicznego dla potrzeb prawidłowego i zgodnego z najnowszymi trendami kształcenia i rozwoju najmłodszych dzieci.
1.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilości oraz oczekiwane parametry zawarte są w Załączniku Nr 6, a wymiary koniecznych do zamontowania osłon grzejnikowych są w Załączniku Nr 7 dołączonym do SIWZ, stanowiących integralną część dokumentacji prowadzonego postępowania.
1.3 Wykonawca winien zastosować właściwe materiały umożliwiające osiągnięcie właściwych założeń estetycznych i funkcjonalnych dla mebli jak również wyposażenia wewnętrznego i sprzętu elektronicznego oraz bezpieczeństwa osób z nich korzystających.
Dokumentacja prowadzonego postępowania może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp. dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego, w celu osiągnięcia rezultatów projektu. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami producentów / produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Wykonawca, który zastosował produkt równoważny, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione, i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje, podając ich parametry techniczne.
Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SIWZ. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w SIWZ, jest obowiązany na żądanie Zamawiającego wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w dokumentacji technicznej wykonania i odbioru robót.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ Nr 2 – Wyposażenie wewnętrzne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Klauzula społeczna – Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy Prawo Zamówień Publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.).
1. Wykonawca w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, zobowiązany jest do posiadania zatrudnienia dla wszystkich CZĘŚCI – co najmniej 2 osoby, zatrudnione w wymiarze pełnego wymiaru czasu godzin pracy (pełny etat) wykonujących prace fizyczne/montażowe związane z wykonywaniem zamówienia;
2. Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia ww. osób na każdym etapie realizacji umowy.
3. W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia osób wymaganych przez
Zamawiającego, na zasadach wskazanych powyżej, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia Zamawiającemu kary umownej, w wysokości określonej we wzorze umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa certyfikowanych i atestowanych mebli, sprzętu wyposażenia wewnętrznego oraz nowego sprzętu komputerowego i elektronicznego dla prawidłowego funkcjonowania żłobka gminnego mieszczącego się w miejscowości Białka Gmina Maków Podhalański.
1.1 Zadanie obejmuje:
Zamówienie obejmuje wykonanie, dostawę wraz z montażem certyfikowanych mebli dziecięcych, jak również sprzętu wyposażenia wewnętrznego pomieszczeń gminnego żłobka mieszczącego się w nowo przystosowanych pomieszczeniach budynku w miejscowości Białka w Gminie Maków Podhalański.
Zadanie obejmuje również dostawę i uruchomienie nowego sprzętu komputerowego i elektronicznego dla potrzeb prawidłowego i zgodnego z najnowszymi trendami kształcenia i rozwoju najmłodszych dzieci.
1.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilości oraz oczekiwane parametry zawarte są w Załączniku Nr 6, a wymiary koniecznych do zamontowania osłon grzejnikowych są w Załączniku Nr 7 dołączonym do SIWZ, stanowiących integralną część dokumentacji prowadzonego postępowania.
1.3 Wykonawca winien zastosować właściwe materiały umożliwiające osiągnięcie właściwych założeń estetycznych i funkcjonalnych dla mebli jak również wyposażenia wewnętrznego i sprzętu elektronicznego oraz bezpieczeństwa osób z nich korzystających.
Przy kalkulacji oferty należy uwzględnić:
a. uruchomienia zamontowanych urządzeń elektronicznych wraz z krótkim instruktarzem obsługi
b. wykonanie wszelkich prób, sprawdzeń i uruchomień zamontowanych urządzeń
c. prace prowadzić w sposób jak najmniej uciążliwy dla funkcjonującej placówki oświatowej,
d. dostarczenie Zamawiającemu wszystkich niezbędnych, wymaganych przepisami i prawem dokumentów, certyfikatów i gwarancji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ Nr 3 – Urządzenia elektroniczne i komputerowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Klauzula społeczna – Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy Prawo Zamówień Publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.).
1. Wykonawca w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, zobowiązany jest do posiadania zatrudnienia dla wszystkich CZĘŚCI – co najmniej 2 osoby, zatrudnione w wymiarze pełnego wymiaru czasu godzin pracy (pełny etat) wykonujących prace fizyczne/montażowe związane z wykonywaniem zamówienia;
2. Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia ww. osób na każdym etapie realizacji umowy.
3. W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia osób wymaganych przez
Zamawiającego, na zasadach wskazanych powyżej, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia Zamawiającemu kary umownej, w wysokości określonej we wzorze umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa certyfikowanych i atestowanych mebli, sprzętu wyposażenia wewnętrznego oraz nowego sprzętu komputerowego i elektronicznego dla prawidłowego funkcjonowania żłobka gminnego mieszczącego się w miejscowości Białka Gmina Maków Podhalański.
1.1 Zadanie obejmuje:
Zamówienie obejmuje wykonanie, dostawę wraz z montażem certyfikowanych mebli dziecięcych, jak również sprzętu wyposażenia wewnętrznego pomieszczeń gminnego żłobka mieszczącego się w nowo przystosowanych pomieszczeniach budynku w miejscowości Białka w Gminie Maków Podhalański.
Zadanie obejmuje również dostawę i uruchomienie nowego sprzętu komputerowego i elektronicznego dla potrzeb prawidłowego i zgodnego z najnowszymi trendami kształcenia i rozwoju najmłodszych dzieci.
Wykonawca winien zastosować właściwe materiały umożliwiające osiągnięcie właściwych założeń estetycznych i funkcjonalnych dla mebli jak również wyposażenia wewnętrznego i sprzętu elektronicznego oraz bezpieczeństwa osób z nich korzystających.
Dokumentacja prowadzonego postępowania może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp. dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego, w celu osiągnięcia rezultatów projektu. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami producentów / produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Wykonawca, który zastosował produkt równoważny, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione, i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje, podając ich parametry techniczne.
Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SIWZ. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w SIWZ, jest obowiązany na żądanie Zamawiającego wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w dokumentacji technicznej wykonania i odbioru robót.
Przy kalkulacji oferty należy uwzględnić:
a. uruchomienia zamontowanych urządzeń elektronicznych wraz z krótkim instruktarzem obsługi
b. wykonanie wszelkich prób, sprawdzeń i uruchomień zamontowanych urządzeń
c. prace prowadzić w sposób jak najmniej uciążliwy dla funkcjonującej placówki oświatowej,
d. dostarczenie Zamawiającemu wszystkich niezbędnych, wymaganych przepisami i prawem dokumentów, certyfikatów i gwarancji.
|
| |