Zakup i dostawa wyposażenia na cele realizowanych zadań w trybie zdalnego nauczania, w tym zakup laptopów z oprogramowaniem oraz sprzętu audiowizualnego: zestawu interaktywnego (tablica interaktywna , projektor), urządzeń wielofunkcyjnych, słuchawek z mikrofonem, oprogramowania dla dzieci z niepełnosprawnością w ramach projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Data publikacji 2020-09-22
Data zakończenia 2020-09-30 00:00:00
Instytucja Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Świdniku
Miejscowość Świdnik
Województwo lubelskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Urządzenia głośnikowe,
  • Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 587720-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006, 386521001, 302321304, 323421003, 489000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia na cele realizowanych zadań w trybie zdalnego nauczania, w tym zakup laptopów z oprogramowaniem oraz sprzętu audiowizualnego: projektora, urządzeń wielofunkcyjnych, słuchawek z mikrofonem, oprogramowania dla dzieci z niepełnosprawnością, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej.
2. Przedmiot zamówienia podzielony został na następujące części:
Część 1 – dostawa komputerów przenośnych typu laptop wraz z oprogramowaniem (75 szt.),
Część 2 – dostawa zestawu interaktywnego (1 szt.),
Część 3 – dostawa urządzeń wielofunkcyjnych (41 szt.),
Część 4 – dostawa słuchawek z mikrofonem (68 szt.),
Część 5 – dostawa oprogramowania dla dzieci z niepełnosprawnością (5 szt.).
3. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ.
4. Jeżeli dokumentacja przetargowa wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie – zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.
5. Wykonawca udzieli gwarancji i zapewni bezpłatny serwis gwarancyjny na oferowany przedmiot zamówienia zgodnie z SIWZ, w tym z zapisami zawartymi we wzorze umowy (załącznik do SIWZ).
6. Dostawa obejmuje transport do siedziby Zamawiającego, oznakowanie przedmiotu zamówienia logotypami UE, pierwsze uruchomienie i przekazanie do użytku oraz wszystkie inne koszty związane
z wykonaniem przedmiotu zamówienia i wymogami stawianymi przez Zamawiającego.
7. Oferowany towar ma być fabrycznie nowy, nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9a86c744-8f7f-4f67-8652-fe69d9af48c1
Biuletyn 587720-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Świdniku
Regon 43102968800000
Zamawiajacy adres ulica Ul. Elizy Orzeszkowej
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Świdnik
Zamawiajacy kod pocztowy 21-040
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 81 759 17 35
Zamawiajacy fax 81 759 17 35
Zamawiajacy email pcprswidnik@wp.pl
Adres strony url https://www.pcpr-swidnik.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19, projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://spswidnik.bip.lubelskie.pl/index.php?id=228
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Świdniku, ul. E. Orzeszkowej 4, 21-040 Świdnik
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa wyposażenia na cele realizowanych zadań w trybie zdalnego nauczania, w tym zakup laptopów z oprogramowaniem oraz sprzętu audiowizualnego: zestawu interaktywnego (tablica interaktywna , projektor), urządzeń wielofunkcyjnych, słuchawek z mikrofonem, oprogramowania dla dzieci z niepełnosprawnością w ramach projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Oferty lub wnioski 2
Maksymalna liczba czesci 5
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia na cele realizowanych zadań w trybie zdalnego nauczania, w tym zakup laptopów z oprogramowaniem oraz sprzętu audiowizualnego: projektora, urządzeń wielofunkcyjnych, słuchawek z mikrofonem, oprogramowania dla dzieci z niepełnosprawnością, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na następujące części: Część 1 – dostawa komputerów przenośnych typu laptop wraz z oprogramowaniem (75 szt.), Część 2 – dostawa zestawu interaktywnego (1 szt.), Część 3 – dostawa urządzeń wielofunkcyjnych (41 szt.), Część 4 – dostawa słuchawek z mikrofonem (68 szt.), Część 5 – dostawa oprogramowania dla dzieci z niepełnosprawnością (5 szt.). 3. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ. 4. Jeżeli dokumentacja przetargowa wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie – zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. 5. Wykonawca udzieli gwarancji i zapewni bezpłatny serwis gwarancyjny na oferowany przedmiot zamówienia zgodnie z SIWZ, w tym z zapisami zawartymi we wzorze umowy (załącznik do SIWZ). 6. Dostawa obejmuje transport do siedziby Zamawiającego, oznakowanie przedmiotu zamówienia logotypami UE, pierwsze uruchomienie i przekazanie do użytku oraz wszystkie inne koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia i wymogami stawianymi przez Zamawiającego. 7. Oferowany towar ma być fabrycznie nowy, nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie w odniesieniu do części nr 2, 3, 4 i 5. W zakresie części 1 Zamawiający określa następujący warunek: Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty minimum 1 dostawę komputerów (stacjonarnych lub laptopów) o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto. Przez wartość jednej dostawy Zamawiający rozumie łączną wartość dostaw wykonywanych w ramach jednej umowy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy 2) Dokumenty składane przez podmioty zagraniczne: a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. a) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 1) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3) Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej, przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum) lub przez spółkę cywilną: Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, wymienione w III.3) niniejszego ogłoszenia (bez wezwania) oraz III.4) pkt 1) składa każdy z Wykonawców oddzielnie (na wezwanie)
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw (dotyczy wyłącznie części nr 1) w formie oryginału, zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik do SIWZ) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów (w formie oryginału lub kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) określających czy te dostawy zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku przedstawienia przez Wykonawcę dostaw obejmujących szerszy zakres niż wskazany w warunku doświadczenia, Wykonawca powinien podać całkowitą wartość dostaw oraz podać wartość dostaw w zakresie wymaganym warunkiem
Inne dokumenty niewymienione 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy, Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w formie oryginału (według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. Dokument składany jest przez Wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert. 2. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej, przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum) lub przez spółkę cywilną: a) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, wymienione w pkt III.4) pkt 1) i pkt III.7) 1. niniejszego ogłoszenia, składa każdy z Wykonawców oddzielnie; b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, formularz oferty, opis przedmiotu zamówienia / opis oferowanego towaru składane są przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; c) Poza dokumentami wymienionymi w pkt a) i b) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa; d) Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany postanowień umowy w przypadku: 1) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp techniczny lub technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub podzespołów), zmiana nie może spowodować podwyższenia ceny oraz obniżenia parametrów technicznych, jakościowych i innych wynikających z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy; 2) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiana stawki podatku od towarów i usług na asortyment stanowiący przedmiot umowy
IV 4 4 data 2020-09-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Oferty zostaną otwarte w dniu: 30.09.2020r. o godz. 12:20, w siedzibie Zamawiającego: Powiat Świdnicki w Świdniku – Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Świdniku, ul. Elizy Orzeszkowej 4, 21 – 040 Świdnik

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa komputerów przenośnych typu laptop wraz z oprogramowaniem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Dostawa komputerów przenośnych typu laptop wraz z oprogramowaniem - 75 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa zestawu interaktywnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38652100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis dostawa zestawu interaktywnego (tablica interaktywna , projektor) - 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa dostawa urządzeń wielofunkcyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232130-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis dostawa urządzeń wielofunkcyjnych - 41 szt.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa dostawa słuchawek z mikrofonem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32342100-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis dostawa słuchawek z mikrofonem - 68 szt.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa dostawa oprogramowania dla dzieci z niepełnosprawnością
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48900000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis dostawa oprogramowania dla dzieci z niepełnosprawnością - 5 szt.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy (10%/40% w zależności od części)
Znaczenie 0,00
  
Kryteria gwarancja (30% dotyczy części nr 1-4)
Znaczenie 0,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)