Dostawa mebli biurowych

Data publikacji 2020-10-01
Data zakończenia 2020-10-09 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 591322-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych mebli biurowych dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej. Na przedmiot zamówienia składa się: Zadanie nr 1 – Dostawa mebli biurowych dla Katedry Technik Wytwarzania; Zadanie nr 2 – Dostawa mebli biurowych dla Katedry Eksploatacji Maszyn i Transportu; Zadanie nr 3 - Dostawa mebli biurowych dla Katedra Podstaw Konstrukcji Maszyn i Inżynierii Biomedycznej. Dostawa obejmuje: a. dostarczenie przez Wykonawcę Mebli na własny koszt i ryzyko wraz z jego montażem i wniesieniem w miejsca wskazane przez Zamawiającego; b. przekazanie Zamawiającemu Mebli na podstawie protokołu odbioru; protokół odbioru sporządzi Wykonawca i przedstawi go do podpisu Zamawiającemu po wykonanej dostawie. Miejsca dostawy: Uniwersytet Technologiczno–Przyrodniczy w Bydgoszczy, Wydział Inżynierii Mechanicznej, Al. prof. S. Kaliskiego 7, 85-796 Bydgoszcz

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8c89ca26-139c-47be-abf0-f0fd2aa91af7
Biuletyn 591322-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich
Regon 00000168900000
Zamawiajacy adres ulica al. prof. S. Kaliskiego
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85-796
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 52 374 92 61
Zamawiajacy fax 52 374 93 27
Zamawiajacy email przetargi@utp.edu.pl
Adres strony url www.utp.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zamowienia.utp.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy 85-796 Bydgoszcz, Al. prof. S. Kaliskiego 7, Kancelaria Główna bud. A (2.1), pokój 001 (parter)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli biurowych
Numer referencyjny AZZP.243.067.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych mebli biurowych dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej. Na przedmiot zamówienia składa się: Zadanie nr 1 – Dostawa mebli biurowych dla Katedry Technik Wytwarzania; Zadanie nr 2 – Dostawa mebli biurowych dla Katedry Eksploatacji Maszyn i Transportu; Zadanie nr 3 - Dostawa mebli biurowych dla Katedra Podstaw Konstrukcji Maszyn i Inżynierii Biomedycznej. Dostawa obejmuje: a. dostarczenie przez Wykonawcę Mebli na własny koszt i ryzyko wraz z jego montażem i wniesieniem w miejsca wskazane przez Zamawiającego; b. przekazanie Zamawiającemu Mebli na podstawie protokołu odbioru; protokół odbioru sporządzi Wykonawca i przedstawi go do podpisu Zamawiającemu po wykonanej dostawie. Miejsca dostawy: Uniwersytet Technologiczno–Przyrodniczy w Bydgoszczy, Wydział Inżynierii Mechanicznej, Al. prof. S. Kaliskiego 7, 85-796 Bydgoszcz
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 28
Okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań w tym zakresie;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań w tym zakresie;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań w tym zakresie;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci opis techniczny zaoferowanych Mebli, w celu potwierdzenia, że oferowany Meble odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego – dotyczy zadania nr 1
Inne dokumenty niewymienione 1) pełnomocnictwo, jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik (oryginał lub odpis notarialnie poświadczony); 2) pełnomocnictwo upoważniające do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania w niniejszym postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego(oryginał lub odpis notarialnie poświadczony; 3) WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA O udzielenie zamówienia publicznegoWykonawcy mogą się ubiegać wspólnie. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani sąustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie udzieleniazamówienia publicznego. Jednocześnie żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanekwskazanych w rozdziale VI. W związku z powyższym, oświadczenie o braku podstaw dowykluczenia (wzór – załącznik nr 2 do SIWZ) oraz oświadczenie o przynależności do grupykapitałowej (wzór – załącznik nr 5 do SIWZ)składa każdy z Wykonawców oddzielnie.4)WYKONAWCA ZAGRANICZNY. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkaniapoza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument(dokumenty) wystawiony w kraju, wktórym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nieogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przedupływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którymWykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wniniejszym punkcie, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, zewskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, którejdokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem ,właściwym organem sądowym,administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejscazamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski.5)oświadczenie wskazujące zakres zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierzapowierzyć podwykonawcy/podwykonawcom
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian: a. zmiana podwykonawcy, na zasadach określonych w pkt. 2 niniejszego rozdziału SIWZ; b. zmiana zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcy, na zasadach określonych w pkt. 2 niniejszego rozdziału SIWZ; c. zmiana terminu wykonania zamówienia może nastąpić w przypadku: • przerw w trakcie prac montażowych, powstałych z przyczyn zależnych od Zamawiającego – wydłużenie terminu realizacji zamówienia o ilość dni, w których nie był możliwy montaż Mebli; • zajścia siły wyższej, w szczególności wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia i zapobieżenia, powstałych z przyczyn niezależnych od Stron umowy, które uniemożliwiają terminową realizację zamówienia – wydłużenie terminu realizacji zamówienia o ilość dni, w których nie było możliwe dostarczenie Mebli; d. zmiany, które nie mają charakteru istotnego w rozumieniu art. 144 ust. 1e; e. zmiany na zasadach określonych w art. 144 ust.1 pkt 2–4 i 6; Wszelkie zmiany umowy, pod rygorem nieważności, mogą być dokonywane wyłącznie za zgodą obu Stron, w formie pisemnej, z uwzględnieniem przepisu art. 144 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2020-10-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa mebli biurowych dla Katedry Technik Wytwarzania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla Katedry Technik Wytwarzania na potrzeby wyposażenia gabinetów pracowników naukowo-dydaktycznych
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa mebli dla Katedry Eksploatacji Maszyn i Transportu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych w tym 2 krzeseł biurowych, 2 foteli obrotowych, 1 stolika biurowego, 2 biurek narożnych, 3 regałów na książki, 3 komód na kółkach bod biurko z szufladami, 1 komody, 1 stołu z 4 krzesłami, 1 wieszaka, 1 stolika biurowego, 2 foteli dla Katedry Eksploatacji Maszyn i Transportu na potrzeby wyposażenia gabinetów pracowników dydaktycznych
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa mebli dla Katedra Podstaw Konstrukcji Maszyn i Inżynierii Biomedycznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych w tym 8 krzeseł, 4 krzeseł obrotowych, stołu konferencyjnego, 2 regałów na książki, 1 szafy dwudrzwiowej dla Katedry Podstaw Konstrukcji Maszyn i Inżynierii Biomedycznej WIM na potrzeby wyposażenia laboratorium mikrotomografii,
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)