GuidZP400 |
8c89ca26-139c-47be-abf0-f0fd2aa91af7
|
Biuletyn |
591322-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich
|
Regon |
00000168900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
al. prof. S. Kaliskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bydgoszcz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
85-796
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
52 374 92 61
|
Zamawiajacy fax |
52 374 93 27
|
Zamawiajacy email |
przetargi@utp.edu.pl
|
Adres strony url |
www.utp.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia Publiczna
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zamowienia.utp.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy 85-796 Bydgoszcz, Al. prof. S. Kaliskiego 7, Kancelaria Główna bud. A (2.1), pokój 001 (parter)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mebli biurowych
|
Numer referencyjny |
AZZP.243.067.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych mebli biurowych dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej. Na przedmiot zamówienia składa się: Zadanie nr 1 – Dostawa mebli biurowych dla Katedry Technik Wytwarzania; Zadanie nr 2 – Dostawa mebli biurowych dla Katedry Eksploatacji Maszyn i Transportu; Zadanie nr 3 - Dostawa mebli biurowych dla Katedra Podstaw Konstrukcji Maszyn i Inżynierii Biomedycznej. Dostawa obejmuje: a. dostarczenie przez Wykonawcę Mebli na własny koszt i ryzyko wraz z jego montażem i wniesieniem w miejsca wskazane przez Zamawiającego; b. przekazanie Zamawiającemu Mebli na podstawie protokołu odbioru; protokół odbioru sporządzi Wykonawca i przedstawi go do podpisu Zamawiającemu po wykonanej dostawie. Miejsca dostawy: Uniwersytet Technologiczno–Przyrodniczy w Bydgoszczy, Wydział Inżynierii Mechanicznej, Al. prof. S. Kaliskiego 7, 85-796 Bydgoszcz
|
Cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
28
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań w tym zakresie;
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań w tym zakresie;
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań w tym zakresie;
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
opis techniczny zaoferowanych Mebli, w celu potwierdzenia, że oferowany Meble odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego – dotyczy zadania nr 1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) pełnomocnictwo, jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik (oryginał lub odpis notarialnie poświadczony); 2) pełnomocnictwo upoważniające do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania w niniejszym postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego(oryginał lub odpis notarialnie poświadczony; 3) WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA O udzielenie zamówienia publicznegoWykonawcy mogą się ubiegać wspólnie. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani sąustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie udzieleniazamówienia publicznego. Jednocześnie żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanekwskazanych w rozdziale VI. W związku z powyższym, oświadczenie o braku podstaw dowykluczenia (wzór – załącznik nr 2 do SIWZ) oraz oświadczenie o przynależności do grupykapitałowej (wzór – załącznik nr 5 do SIWZ)składa każdy z Wykonawców oddzielnie.4)WYKONAWCA ZAGRANICZNY. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkaniapoza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument(dokumenty) wystawiony w kraju, wktórym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nieogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przedupływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którymWykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wniniejszym punkcie, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, zewskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, którejdokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem ,właściwym organem sądowym,administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejscazamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski.5)oświadczenie wskazujące zakres zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierzapowierzyć podwykonawcy/podwykonawcom
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian:
a. zmiana podwykonawcy, na zasadach określonych w pkt. 2 niniejszego rozdziału SIWZ;
b. zmiana zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcy, na zasadach określonych w pkt. 2 niniejszego rozdziału SIWZ;
c. zmiana terminu wykonania zamówienia może nastąpić w przypadku:
• przerw w trakcie prac montażowych, powstałych z przyczyn zależnych od Zamawiającego – wydłużenie terminu realizacji zamówienia o ilość dni, w których nie był możliwy montaż Mebli;
• zajścia siły wyższej, w szczególności wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia i zapobieżenia, powstałych z przyczyn niezależnych od Stron umowy, które uniemożliwiają terminową realizację zamówienia – wydłużenie terminu realizacji zamówienia o ilość dni, w których nie było możliwe dostarczenie Mebli;
d. zmiany, które nie mają charakteru istotnego w rozumieniu art. 144 ust. 1e;
e. zmiany na zasadach określonych w art. 144 ust.1 pkt 2–4 i 6;
Wszelkie zmiany umowy, pod rygorem nieważności, mogą być dokonywane wyłącznie za zgodą obu Stron, w formie pisemnej, z uwzględnieniem przepisu art. 144 ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2020-10-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mebli biurowych dla Katedry Technik Wytwarzania
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla Katedry Technik Wytwarzania na potrzeby wyposażenia gabinetów pracowników naukowo-dydaktycznych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mebli dla Katedry Eksploatacji Maszyn i Transportu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych w tym 2 krzeseł biurowych, 2 foteli obrotowych, 1 stolika biurowego, 2 biurek narożnych, 3 regałów na książki, 3 komód na kółkach bod biurko z szufladami, 1 komody, 1 stołu z 4 krzesłami, 1 wieszaka, 1 stolika biurowego, 2 foteli dla Katedry Eksploatacji Maszyn i Transportu na potrzeby wyposażenia gabinetów pracowników dydaktycznych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mebli dla Katedra Podstaw Konstrukcji Maszyn i Inżynierii Biomedycznej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych w tym 8 krzeseł, 4 krzeseł obrotowych, stołu konferencyjnego, 2 regałów na książki, 1 szafy dwudrzwiowej dla Katedry Podstaw Konstrukcji Maszyn i Inżynierii Biomedycznej WIM na potrzeby wyposażenia laboratorium mikrotomografii,
|
| |