Opracowanie specyfikacji danych dla istniejącego zagospodarowania przestrzennego (ang. Existing Land Use) wraz z pilotażem polegającym na opracowaniu zbioru danych przestrzennych dla istniejącego zagospodarowania przestrzennego

Data publikacji 2020-10-02
Data zakończenia 2020-10-23 00:00:00
Instytucja Ministerstwo Rozwoju
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi w zakresie standaryzacji i klasyfikacji zawartości lub danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 592823-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 723300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie specyfikacji danych dla istniejącego zagospodarowania przestrzennego (ang. Existing Land Use) wraz z pilotażem polegającym na opracowaniu zbioru danych przestrzennych dla istniejącego zagospodarowania przestrzennego.
2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ. Po zawarciu umowy (wzór umowy stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ) stanowił on będzie Załącznik nr 3 do umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 91e749ff-036d-4fb4-8033-80e54189cb2d
Biuletyn 592823-N-2020
Zamawiajacy nazwa Ministerstwo Rozwoju
Regon 36926736100000
Zamawiajacy adres ulica Plac Trzech Krzyży
Zamawiajacy adres numer domu 3/5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-507
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48222500130 , +48222737190
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email Pawel.Cichecki@mr.gov.pl, Milena.Rogowska@mr.gov.pl
Adres strony url www.gov.pl/web/rozwoj/zamowienia
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 - 2020 (projekt nr POWR.02.19.00-00-PP01/15-04 „Wspólna przestrzeń – wspólne dobro – system monitorowania zmian w zagospodarowaniu przestrzennym – etap I”)
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://mpit.ezamawiajacy.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://mpit.ezamawiajacy.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta musi być sporządzona według wyboru wykonawcy: 1. w formie pisemnej opatrzonej własnoręcznym podpisem albo 2. w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem https://mpit.ezamawiajacy.pl podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dla formy pisemnej: Ministerstwo Rozwoju, Biuro Dyrektora Generalnego, Pl. Trzech Krzyży 3/5, 00-507 Warszawa. Dla formy elektronicznej: https://mpit.ezamawiajacy.pl
Nazwa nadana zamowieniu Opracowanie specyfikacji danych dla istniejącego zagospodarowania przestrzennego (ang. Existing Land Use) wraz z pilotażem polegającym na opracowaniu zbioru danych przestrzennych dla istniejącego zagospodarowania przestrzennego
Numer referencyjny BDG-V.2611.21.2020.PS
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie specyfikacji danych dla istniejącego zagospodarowania przestrzennego (ang. Existing Land Use) wraz z pilotażem polegającym na opracowaniu zbioru danych przestrzennych dla istniejącego zagospodarowania przestrzennego. 2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ. Po zawarciu umowy (wzór umowy stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ) stanowił on będzie Załącznik nr 3 do umowy.
Cpv glowny przedmiot 72330000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 140
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał należycie co najmniej usługi określone poniżej: 1.1 dwie usługi obejmujące swoim zakresem zagadnienia tworzenia oraz harmonizacji zbiorów danych przestrzennych, o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto; 1.2 jedną usługę obejmującą swoim zakresem opracowanie specyfikacji danych przestrzennych zgodnej z normami ISO z rodziny 19100 o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) brutto. UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość spełnienia wymagań dla warunków określonych w pkt 4.2.3.1 SIWZ przez to samo zamówienie. 2. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował Zespołem składającym się co najmniej z czterech osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, spełniających następujące wymagania zawodowe: 2.1 Kierownik projektu – jedna osoba, spełniająca następujące warunki: a) posiada znajomość zasad zarządzania projektami zgodnie z powszechnie stosowanymi i powszechnie dostępnymi metodykami zarządzania projektami, oraz b) posiada doświadczenie w zakresie zarządzania co najmniej dwoma projektami o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto każdy. 2.2 Specjalista ds. planowania przestrzennego – co najmniej jedna osoba, spełniająca następujące warunki: a) pełniła funkcję głównego projektanta w pracach nad studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (lub jego zmianą) uchwalonym w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, opracowanym z wykorzystaniem technik GIS, oraz b) posiada doświadczenie, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, w wykonaniu pięciu usług polegających na m.in. opracowaniu bilansu terenów przeznaczonych pod zabudowę opracowanym z wykorzystaniem technik GIS, oraz c) spełnia co najmniej jeden z warunków określonych w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 293 ze zm.), tj.: a. nabyła uprawnienia do projektowania w planowaniu przestrzennym na podstawie ustawy z dnia 12 lipca 1984 r. o planowaniu przestrzennym (tj. Dz. U. z 1989 r. Nr 17, poz. 99, ze zm); b. nabyła uprawnienia urbanistyczne na podstawie art. 51 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. o zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U. z 1999 r. Nr 15, poz. 139, ze zm.); c. posiada kwalifikacje do wykonywania zawodu urbanisty na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej uzyskane na podstawie ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 932 i 1650); d. posiada dyplom ukończenia studiów wyższych w zakresie architektury, urbanistyki lub gospodarki przestrzennej; e. posiada dyplom ukończenia studiów wyższych w zakresie innym niż określony w lit. d. oraz ukończyła studia podyplomowe w zakresie planowania przestrzennego, urbanistyki lub gospodarki przestrzennej; f. jest obywatelem państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, który nabył kwalifikacje zawodowe do projektowania zagospodarowania przestrzeni i zagospodarowania przestrzennego w skali lokalnej i regionalnej odpowiadające wymaganiom określonym w lit. d. lub e. 2.3 Specjalista ds. harmonizacji – co najmniej jedna osoba, spełniająca następujące warunki: a) wzięła udział w co najmniej jednym projekcie o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto, związanym z opracowywaniem zharmonizowanych zbiorów danych przestrzennych dla co najmniej jednego tematu danych przestrzennych lub tworzenia słowników i standardów w geoinformatyce, zgodnych z wymaganiami INSPIRE, oraz b) posiada 3-letnie doświadczenie w praktycznym wdrażaniu dyrektywy INSPIRE i stosowaniu wiedzy merytorycznej z zakresu metod i przetwarzania danych przestrzennych, oraz c) posiada znajomość norm z serii ISO 19100, dyrektywy INSPIRE oraz jej przepisów wykonawczych i wytycznych technicznych w zakresie tematu "Zagospodarowanie przestrzenne". 2.4 Analityk GIS – co najmniej jedna osoba, spełniająca następujące warunki: a) wzięła udział w charakterze analityka GIS w co najmniej jednym projekcie o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto, związanym z budową elementów infrastruktury informacji przestrzennej obejmujących co najmniej tworzenie lub prowadzenie zbiorów danych przestrzennych, metadanych lub usług danych przestrzennych, oraz b) posiada 3-letnie doświadczenie w zakresie modelowania danych (w tym danych przestrzennych) z wykorzystaniem narzędzi GIS lub narzędzi z rodziny ETL, do przetwarzania w technologii informatycznej i przygotowywania analiz, ekspertyz, rekomendacji lub studiów wykonalności dla systemów informacji przestrzennej, oraz c) posiada dyplom ukończenia studiów wyższych na kierunku studiów w obszarze nauk technicznych lub w obszarze nauk przyrodniczych, którego program umożliwia nabycie umiejętności dotyczących geoinformacji i systemów GIS lub posiada dowolny dyplom ukończenia studiów wyższych i ukończyła studia podyplomowe, których program umożliwia nabycie umiejętności dotyczących geoinformacji i systemów GIS. W celu wykazania spełnienia warunku, o którym mowa w pkt 4.2.3.2, zamawiający wymaga wskazania co najmniej czterech osób. Zamawiający informuje, że w celu liczenia liczby lat doświadczenia należy wziąć pod uwagę, że okresy pokrywające się w przypadku np. jednoczesnego zatrudnienia u dwóch różnych pracodawców będą liczone jako jeden okres. Zamawiający pod pojęciami „nauki techniczne” i „nauki przyrodnicze” rozumie definicje obszaru nauk technicznych i obszaru nauk przyrodniczych, wskazane w załączniku do rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 8 sierpnia 2011 r. w sprawie obszarów wiedzy, dziedzin nauki i sztuki oraz dyscyplin naukowych i artystycznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1818).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; b) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego; c) w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumentów dotyczących każdego z wykonawców, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ; Dowodami potwierdzającymi czy usługi zostały wykonane należycie są: - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej. Jeśli wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia. b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. Na potrzeby badania i oceny ofert, oferta musi zawierać: a) Formularz Ofertowy wraz z wymaganymi załącznikami sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 8 do SIWZ (SEKCJA A i B). W przypadku złożenia oferty na innym formularzu niż Załącznik Nr 8 do SIWZ, powinien on zawierać wszystkie wymagane informacje określone w tym załączniku. Formularz oferty nie podlega uzupełnieniu na zasadach regulowanych przepisami art. 26 ust. 3 ustawy; b) oświadczenia, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ; c) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik; d) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.5.1 i 4.5.4 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego; e) koncepcję realizacji zamówienia, umożliwiającą ocenę oferty w sposób opisany w pkt 12.4 SIWZ - kryterium „Sposób realizacji zamówienia”, zawierającą w szczególności: - propozycję rozszerzenia i/albo pogłębienia zakresu analizy w zakresie pola badawczego, w szczególności deklarację co do liczby gmin objętych polem badawczym oraz co do procentowego wyczerpania klas KKZP na poziomie 2 w ramach pola badawczego; - opis ujęcia w specyfikacji danych elementów ze studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin, zwanych dalej suikzp, w szczególności zawierający: sposób uwzględnienia występujących w suikzp wydzieleń i ich przełożenie do katalogu obiektów, sposób przełożenia wymagań prawnych dotyczących uwarunkowań suikzp do postaci abstrakcyjnych testów sprawdzających zgodność danych, opis powiązań między danymi dla planowanego i istniejącego zagospodarowania przestrzennego na przykładzie obowiązującego dokumentu suikzp; - opis organizacji technicznej, w szczególności: określenie potencjalnych obszarów ryzyka realizacji zadań wraz ze wskazaniem środka/ów ich minimalizacji, opis sposobu zarządzania projektem (podział obowiązków członków zespołu projektowego, organizacja pracy, sposób raportowania postępów w realizacji poszczególnych zadań, wewnętrzna kontrola jakości) oraz deklaracja wykorzystania otwartego oprogramowania. UWAGA: Niezłożenie wraz z ofertą „Koncepcji realizacji zamówienia” (w celu przyznania punktów w kryterium oceny ofert – pkt 12.4 SIWZ), o którym mowa w pkt. 7.17 lit. e) będzie skutkowało odrzuceniem oferty. Dokument wymieniony w pkt 7.17 lit. e) nie należy do dokumentów, o których mowa w art. 25 ustawy, i w wypadku niezłożenia go wraz z ofertą lub złożenia dokumentu wadliwego, Zamawiający nie będzie wzywał Wykonawców do jego uzupełnienia. 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp lub kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów, mogą być poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę albo te podmioty albo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego- odpowiednio, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 3. Jeżeli Wykonawca składa ofertę w formie pisemnej, to oświadczenia, o których mowa w pkt 5.1.1 należy złożyć w formie oryginału. Pozostałe oświadczenia i dokumenty dotyczące wykonawcy/ wykonawców występujących wspólnie i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Zobowiązanie, o którym mowa w pkt 4.5.1 i 4.5.4 należy złożyć w formie oryginału. 4. Jeżeli Wykonawca składa ofertę w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy, to dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 1126) w związku z Rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października 2018 r. zmieniającym rozporządzenie (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1993), składane są w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia poświadczonego za zgodność z oryginałem kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. Zobowiązanie, o którym mowa w pkt 4.5.1 i 4.5.4 należy złożyć w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski. 6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na Platformie w zakładce "Dokumenty udostępnione" w folderze "Informacja z otwarcia ofert" informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca składa oświadczenie w formie pisemnej w oryginale/kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem lub przy użyciu Platformy w formie elektronicznej w oryginale (podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę uprawnioną) lub elektronicznej kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego. Wykonawca może złożyć przedmiotowe oświadczenie przy użyciu Platformy po zalogowaniu w zakładce "Korespondencja". W takim przypadku za datę przekazania oświadczenia uznaje się datę jego wczytania do Systemu.
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe 1. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017 r. w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów elektronicznych (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 1320 ze zm.), określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.: 1.1 Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; 1.2 Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; 1.3 Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0; 1.4 Włączona obsługa JavaScript; 1.5 Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. 1.6 Dokumenty w formacie .pdf zaleca się podpisywać formatem PAdES , 1.7 Dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż .pdf, wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym wykonawca będzie zobowiązany załączyć oddzielny plik z podpisem. 2. Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia, określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 70 MB w formatach: .pdf, .xls, .xlsx, .doc, .docx, .txt, .rtf, .xps, .odt, .ods, .odp, .ppt, .pptx, .csv, .jpg, .jpeg, .tif, .tiff, .geotiff, .png, .svg, .wav, .mp3, .avi, .mpg, .mpeg, .mp4, .m4a, .mpeg4, .ogg, .ogv, .zip, .tar, .gz, .gzip, .7z, .html, .xhtml, .css, .xml, .xsd, .gml, .rng, .xsl, .xslt, TSL, XMLsig, XAdES, PAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. 3. Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych, tj.: 3.1 Plik załączony przez wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób wskazanych w Ofercie, w tym zwiększenia liczby osób, pod warunkiem pisemnej zgody Zamawiającego. Zwiększenie liczby osób wskazanych w Ofercie zostanie zaakceptowane wyłącznie w przypadku, gdy kwalifikacje, doświadczenie i wykształcenie proponowanych przez Wykonawcę osób będą takie same lub wyższe od kwalifikacji, doświadczenia i wykształcenia osób wymaganych przez Zamawiającego na etapie procedury przetargowej. Zmiana osoby wskazanej w Ofercie może zostać dokonana, gdy nowa osoba posiada kwalifikacje, doświadczenie i wykształcenie takie samo lub wyższe od osoby zastępowanej. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu pisemny wniosek o zmianę osoby wskazanej w Ofercie lub zwiększenie osób wskazanych w Ofercie, zawierający informacje dotyczące kwalifikacji, doświadczenia i wykształcenia proponowanej osoby. Zamawiający w terminie 5 dni roboczych zaakceptuje lub odrzuci wniosek, informując o tym Wykonawcę za pomocą poczty elektronicznej (na adres emailowy wskazany w § 9 ust. 1 pkt 2) wzoru umowy. Procedura akceptacji może być wielokrotnie powtarzana. Zmiana osób wymienionych w Ofercie nie stanowi zmiany treści umowy w rozumieniu § 8 ust. 3 wzoru umowy. 2. Strony przewidują możliwość wprowadzenia zmian do Umowy w zakresie terminu realizacji zadania. Na pisemny wniosek Wykonawcy Zamawiający może wyrazić zgodę na wydłużenie terminu realizacji umowy w sytuacji, gdy nastąpią nieprzewidziane, niezawinione przez Wykonawcę okoliczności uniemożliwiające wykonanie zadania w terminie, określonym w § 2 ust. 4 pkt 2 wzoru umowy. Termin realizacji umowy może ulec odpowiedniemu wydłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania zadania w sposób należyty, jednak nie dłuższy niż o 30 dni kalendarzowych. 3. Wystąpienie powyższej okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.
IV 4 4 data 2020-10-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Sposób realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)