Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa komputerów przenośnych, routerów, klawiatur i telewizorów dla dzieci z placówek opiekuńczo-wychowawczych i rodzin zastępczych, w celu zdalnego nauczania, w ramach projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19”, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój lata 2014–2020 – Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, PI 9iv: Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym. Zamówienie jest realizowane zgodnie z postanowieniami Umowy z Samorządem z dnia 31 lipca 2020 r. zawartej pomiędzy Wojewodą Kujawsko-Pomorskim a Powiatem Inowrocławskim.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części:
Część nr 1 - Dostawa komputerów przenośnych, routerów, klawiatur w tym:
1) Komputer przenośny - 155 szt.;
2) Router WI-FI - 5 szt.;
3) Klawiatura USB dla niedowidzących - 3 szt.
Część nr 2 - Dostawa telewizorów - 35 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagane minimalne parametry techniczne zostały określone w specyfikacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ.
Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny, gotowy
do pracy, oryginalnie zapakowany, a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w specyfikacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 1
do SIWZ.
Dostarczony sprzęt musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi normami w zakresie ochrony środowiska, bezpieczeństwa i jakości.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenie, Wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne o nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych niż wymagane przez Zamawiającego. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.
Przedmiot zamówienia wykazany został w formularzach cenowych dla każdej z części oddzielnie, stanowiących załączniki do SIWZ.
Do oferty należy załączyć:
1) wypełnione formularze cenowe oferowanego sprzętu;
2) specyfikacje techniczne oferowanego sprzętu sporządzone przez Wykonawcę, zawierające opis wszystkich parametrów, w celu wykazania zgodności z opisem Zamawiającego;
3) wydruk ze strony: http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php potwierdzający spełnienie wymogu odpowiedniego wyniku w teście PassMark CPU Mark
na dzień złożenia oferty - dotyczy cz. 1 – procesora;
4) wydruk ze strony: http://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php potwierdzający spełnienie wymogu odpowiedniego wyniku w teście PassMark GPU Mark na dzień złożenia oferty - dotyczy cz. 1 - karty graficznej.
W przypadku niedołączenia do oferty dokumentów, o których mowa w pkt 1-4 oferta zostanie odrzucona.
Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu sporządzone w języku polskim wymagane dokumenty, dotyczące komputerów tj.:
1) deklarację zgodności CE dla oferowanego modelu;
2) certyfikaty producenta sprzętu: ISO 14001 na produkcję oraz ISO 9001 na świadczenie usług w zakresie serwisu (lub równoważne).
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w dniu dostawy: karty gwarancyjne, instrukcje, licencje oprogramowania, wszystkie przewody i kable niezbędne do prawidłowej instalacji i pracy oferowanych urządzeń.
Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy nieodpłatnie w godzinach pracy urzędu do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie przy ul. Mątewskiej 17 po wcześniejszym uzgodnieniu z pracownikiem ww. jednostki. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również wniesienie sprzętu do pomieszczeń wskazanych przez pracownika.
Przekazanie dostarczonego przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego, który będzie podstawą do wystawienia faktury VAT i ważności gwarancji.
Wymagany okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia wynosi min. 24 miesiące.
Gwarancja jakości stanowi kryterium oceny ofert. Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji wg kryterium określonego w pkt 17.2.
Wszelkie naprawy gwarancyjne lub prowadzone w ramach rękojmi odbywać się będą
na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy, który zapewni również transport (do serwisu oraz z serwisu do Zamawiającego) sprzętu podlegającego naprawie.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub na dwie części zamówienia.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców. Oferty niezawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone.
|
GuidZP400 |
80cd7171-b714-4c11-b091-3582a1c7ba78
|
Biuletyn |
592825-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Inowrocławski
|
Regon |
92365394000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
aleja Ratuszowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
38
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Inowrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
88-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
523 592 100,
|
Zamawiajacy fax |
523 574 820
|
Zamawiajacy email |
starostwo@inowroclaw.powiat.pl,
|
Adres strony url |
www.bip.inowroclaw.powiat.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19”, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój lata 2014–2020 – Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, PI 9iv: Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.inowroclaw.powiat.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.inowroclaw.powiat.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe, aleja Ratuszowa 38, 88-100 Inowrocław, pok. 144 - Kancelaria Ogólna
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa komputerów przenośnych, routerów, klawiatur i telewizorów dla dzieci z placówek opiekuńczo-wychowawczych i rodzin zastępczych.
|
Numer referencyjny |
OR.IV.272.1.19.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2 części
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa komputerów przenośnych, routerów, klawiatur i telewizorów dla dzieci z placówek opiekuńczo-wychowawczych i rodzin zastępczych, w celu zdalnego nauczania, w ramach projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19”, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój lata 2014–2020 – Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, PI 9iv: Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym. Zamówienie jest realizowane zgodnie z postanowieniami Umowy z Samorządem z dnia 31 lipca 2020 r. zawartej pomiędzy Wojewodą Kujawsko-Pomorskim a Powiatem Inowrocławskim.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części:
Część nr 1 - Dostawa komputerów przenośnych, routerów, klawiatur w tym:
1) Komputer przenośny - 155 szt.;
2) Router WI-FI - 5 szt.;
3) Klawiatura USB dla niedowidzących - 3 szt.
Część nr 2 - Dostawa telewizorów - 35 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagane minimalne parametry techniczne zostały określone w specyfikacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ.
Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny, gotowy
do pracy, oryginalnie zapakowany, a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w specyfikacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 1
do SIWZ.
Dostarczony sprzęt musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi normami w zakresie ochrony środowiska, bezpieczeństwa i jakości.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenie, Wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne o nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych niż wymagane przez Zamawiającego. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.
Przedmiot zamówienia wykazany został w formularzach cenowych dla każdej z części oddzielnie, stanowiących załączniki do SIWZ.
Do oferty należy załączyć:
1) wypełnione formularze cenowe oferowanego sprzętu;
2) specyfikacje techniczne oferowanego sprzętu sporządzone przez Wykonawcę, zawierające opis wszystkich parametrów, w celu wykazania zgodności z opisem Zamawiającego;
3) wydruk ze strony: http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php potwierdzający spełnienie wymogu odpowiedniego wyniku w teście PassMark CPU Mark
na dzień złożenia oferty - dotyczy cz. 1 – procesora;
4) wydruk ze strony: http://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php potwierdzający spełnienie wymogu odpowiedniego wyniku w teście PassMark GPU Mark na dzień złożenia oferty - dotyczy cz. 1 - karty graficznej.
W przypadku niedołączenia do oferty dokumentów, o których mowa w pkt 1-4 oferta zostanie odrzucona.
Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu sporządzone w języku polskim wymagane dokumenty, dotyczące komputerów tj.:
1) deklarację zgodności CE dla oferowanego modelu;
2) certyfikaty producenta sprzętu: ISO 14001 na produkcję oraz ISO 9001 na świadczenie usług w zakresie serwisu (lub równoważne).
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w dniu dostawy: karty gwarancyjne, instrukcje, licencje oprogramowania, wszystkie przewody i kable niezbędne do prawidłowej instalacji i pracy oferowanych urządzeń.
Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy nieodpłatnie w godzinach pracy urzędu do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie przy ul. Mątewskiej 17 po wcześniejszym uzgodnieniu z pracownikiem ww. jednostki. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również wniesienie sprzętu do pomieszczeń wskazanych przez pracownika.
Przekazanie dostarczonego przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego, który będzie podstawą do wystawienia faktury VAT i ważności gwarancji.
Wymagany okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia wynosi min. 24 miesiące.
Gwarancja jakości stanowi kryterium oceny ofert. Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji wg kryterium określonego w pkt 17.2.
Wszelkie naprawy gwarancyjne lub prowadzone w ramach rękojmi odbywać się będą
na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy, który zapewni również transport (do serwisu oraz z serwisu do Zamawiającego) sprzętu podlegającego naprawie.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub na dwie części zamówienia.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców. Oferty niezawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
15
|
Informacje na temat katalogow |
Zamówienie musi zostać zrealizowane w ciągu 15 roboczych od daty zawarcia umowy dla części 1 i 2.
Termin realizacji zamówienia stanowi również kryterium oceny ofert.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymogów w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymogów w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymogów w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz oferty, 2. Formularze cenowe, 3. Specyfikacje techniczne oferowanego sprzętu, 4. Wydruk ze strony: http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php potwierdzający spełnienie wymogu odpowiedniego wyniku w teście PassMark CPU Mark na dzień złożenia oferty - dotyczy cz. 1 – procesora, 5. Wydruk ze strony: http://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php potwierdzający spełnienie wymogu odpowiedniego wyniku w teście PassMark GPU Mark na dzień złożenia oferty - dotyczy cz. 1 - karty graficznej, 6. Oświadczenie dotyczące przynależności do grupy kapitałowej (składane w ciągu 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia okoliczności związanych z ogłoszonym stanem epidemii wywołanym COVID-19, zgodnie z art. 15r. ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 374, z późn. zm.).
|
IV 4 4 data |
2020-10-13T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|