Zakup i dostawa komputerów przenośnych, routerów, klawiatur i telewizorów dla dzieci z placówek opiekuńczo-wychowawczych i rodzin zastępczych.

Data publikacji 2020-10-05
Data zakończenia 2020-10-13 00:00:00
Instytucja Powiat Inowrocławski
Miejscowość Inowrocław
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 592825-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006, 302374618
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa komputerów przenośnych, routerów, klawiatur i telewizorów dla dzieci z placówek opiekuńczo-wychowawczych i rodzin zastępczych, w celu zdalnego nauczania, w ramach projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19”, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój lata 2014–2020 – Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, PI 9iv: Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym. Zamówienie jest realizowane zgodnie z postanowieniami Umowy z Samorządem z dnia 31 lipca 2020 r. zawartej pomiędzy Wojewodą Kujawsko-Pomorskim a Powiatem Inowrocławskim.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części:
Część nr 1 - Dostawa komputerów przenośnych, routerów, klawiatur w tym:
1) Komputer przenośny - 155 szt.;
2) Router WI-FI - 5 szt.;
3) Klawiatura USB dla niedowidzących - 3 szt.
Część nr 2 - Dostawa telewizorów - 35 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagane minimalne parametry techniczne zostały określone w specyfikacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ.
Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny, gotowy
do pracy, oryginalnie zapakowany, a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w specyfikacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 1
do SIWZ.
Dostarczony sprzęt musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi normami w zakresie ochrony środowiska, bezpieczeństwa i jakości.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenie, Wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne o nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych niż wymagane przez Zamawiającego. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.
Przedmiot zamówienia wykazany został w formularzach cenowych dla każdej z części oddzielnie, stanowiących załączniki do SIWZ.
Do oferty należy załączyć:
1) wypełnione formularze cenowe oferowanego sprzętu;
2) specyfikacje techniczne oferowanego sprzętu sporządzone przez Wykonawcę, zawierające opis wszystkich parametrów, w celu wykazania zgodności z opisem Zamawiającego;
3) wydruk ze strony: http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php potwierdzający spełnienie wymogu odpowiedniego wyniku w teście PassMark CPU Mark
na dzień złożenia oferty - dotyczy cz. 1 – procesora;
4) wydruk ze strony: http://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php potwierdzający spełnienie wymogu odpowiedniego wyniku w teście PassMark GPU Mark na dzień złożenia oferty - dotyczy cz. 1 - karty graficznej.
W przypadku niedołączenia do oferty dokumentów, o których mowa w pkt 1-4 oferta zostanie odrzucona.
Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu sporządzone w języku polskim wymagane dokumenty, dotyczące komputerów tj.:
1) deklarację zgodności CE dla oferowanego modelu;
2) certyfikaty producenta sprzętu: ISO 14001 na produkcję oraz ISO 9001 na świadczenie usług w zakresie serwisu (lub równoważne).
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w dniu dostawy: karty gwarancyjne, instrukcje, licencje oprogramowania, wszystkie przewody i kable niezbędne do prawidłowej instalacji i pracy oferowanych urządzeń.
Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy nieodpłatnie w godzinach pracy urzędu do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie przy ul. Mątewskiej 17 po wcześniejszym uzgodnieniu z pracownikiem ww. jednostki. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również wniesienie sprzętu do pomieszczeń wskazanych przez pracownika.
Przekazanie dostarczonego przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego, który będzie podstawą do wystawienia faktury VAT i ważności gwarancji.
Wymagany okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia wynosi min. 24 miesiące.
Gwarancja jakości stanowi kryterium oceny ofert. Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji wg kryterium określonego w pkt 17.2.
Wszelkie naprawy gwarancyjne lub prowadzone w ramach rękojmi odbywać się będą
na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy, który zapewni również transport (do serwisu oraz z serwisu do Zamawiającego) sprzętu podlegającego naprawie.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub na dwie części zamówienia.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców. Oferty niezawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 80cd7171-b714-4c11-b091-3582a1c7ba78
Biuletyn 592825-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiat Inowrocławski
Regon 92365394000000
Zamawiajacy adres ulica aleja Ratuszowa
Zamawiajacy adres numer domu 38
Zamawiajacy miejscowosc Inowrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 88-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 523 592 100,
Zamawiajacy fax 523 574 820
Zamawiajacy email starostwo@inowroclaw.powiat.pl,
Adres strony url www.bip.inowroclaw.powiat.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19”, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój lata 2014–2020 – Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, PI 9iv: Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.inowroclaw.powiat.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.inowroclaw.powiat.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe, aleja Ratuszowa 38, 88-100 Inowrocław, pok. 144 - Kancelaria Ogólna
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa komputerów przenośnych, routerów, klawiatur i telewizorów dla dzieci z placówek opiekuńczo-wychowawczych i rodzin zastępczych.
Numer referencyjny OR.IV.272.1.19.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2 części
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa komputerów przenośnych, routerów, klawiatur i telewizorów dla dzieci z placówek opiekuńczo-wychowawczych i rodzin zastępczych, w celu zdalnego nauczania, w ramach projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19”, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój lata 2014–2020 – Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, PI 9iv: Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym. Zamówienie jest realizowane zgodnie z postanowieniami Umowy z Samorządem z dnia 31 lipca 2020 r. zawartej pomiędzy Wojewodą Kujawsko-Pomorskim a Powiatem Inowrocławskim. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: Część nr 1 - Dostawa komputerów przenośnych, routerów, klawiatur w tym: 1) Komputer przenośny - 155 szt.; 2) Router WI-FI - 5 szt.; 3) Klawiatura USB dla niedowidzących - 3 szt. Część nr 2 - Dostawa telewizorów - 35 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagane minimalne parametry techniczne zostały określone w specyfikacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny, gotowy do pracy, oryginalnie zapakowany, a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w specyfikacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. Dostarczony sprzęt musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi normami w zakresie ochrony środowiska, bezpieczeństwa i jakości. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenie, Wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne o nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych niż wymagane przez Zamawiającego. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Przedmiot zamówienia wykazany został w formularzach cenowych dla każdej z części oddzielnie, stanowiących załączniki do SIWZ. Do oferty należy załączyć: 1) wypełnione formularze cenowe oferowanego sprzętu; 2) specyfikacje techniczne oferowanego sprzętu sporządzone przez Wykonawcę, zawierające opis wszystkich parametrów, w celu wykazania zgodności z opisem Zamawiającego; 3) wydruk ze strony: http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php potwierdzający spełnienie wymogu odpowiedniego wyniku w teście PassMark CPU Mark na dzień złożenia oferty - dotyczy cz. 1 – procesora; 4) wydruk ze strony: http://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php potwierdzający spełnienie wymogu odpowiedniego wyniku w teście PassMark GPU Mark na dzień złożenia oferty - dotyczy cz. 1 - karty graficznej. W przypadku niedołączenia do oferty dokumentów, o których mowa w pkt 1-4 oferta zostanie odrzucona. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu sporządzone w języku polskim wymagane dokumenty, dotyczące komputerów tj.: 1) deklarację zgodności CE dla oferowanego modelu; 2) certyfikaty producenta sprzętu: ISO 14001 na produkcję oraz ISO 9001 na świadczenie usług w zakresie serwisu (lub równoważne). Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w dniu dostawy: karty gwarancyjne, instrukcje, licencje oprogramowania, wszystkie przewody i kable niezbędne do prawidłowej instalacji i pracy oferowanych urządzeń. Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy nieodpłatnie w godzinach pracy urzędu do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie przy ul. Mątewskiej 17 po wcześniejszym uzgodnieniu z pracownikiem ww. jednostki. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również wniesienie sprzętu do pomieszczeń wskazanych przez pracownika. Przekazanie dostarczonego przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego, który będzie podstawą do wystawienia faktury VAT i ważności gwarancji. Wymagany okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia wynosi min. 24 miesiące. Gwarancja jakości stanowi kryterium oceny ofert. Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji wg kryterium określonego w pkt 17.2. Wszelkie naprawy gwarancyjne lub prowadzone w ramach rękojmi odbywać się będą na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy, który zapewni również transport (do serwisu oraz z serwisu do Zamawiającego) sprzętu podlegającego naprawie. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub na dwie części zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców. Oferty niezawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 15
Informacje na temat katalogow Zamówienie musi zostać zrealizowane w ciągu 15 roboczych od daty zawarcia umowy dla części 1 i 2. Termin realizacji zamówienia stanowi również kryterium oceny ofert.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymogów w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymogów w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymogów w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz oferty, 2. Formularze cenowe, 3. Specyfikacje techniczne oferowanego sprzętu, 4. Wydruk ze strony: http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php potwierdzający spełnienie wymogu odpowiedniego wyniku w teście PassMark CPU Mark na dzień złożenia oferty - dotyczy cz. 1 – procesora, 5. Wydruk ze strony: http://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php potwierdzający spełnienie wymogu odpowiedniego wyniku w teście PassMark GPU Mark na dzień złożenia oferty - dotyczy cz. 1 - karty graficznej, 6. Oświadczenie dotyczące przynależności do grupy kapitałowej (składane w ciągu 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia okoliczności związanych z ogłoszonym stanem epidemii wywołanym COVID-19, zgodnie z art. 15r. ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 374, z późn. zm.).
IV 4 4 data 2020-10-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa komputerów przenośnych, routerów, klawiatur
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik krotki opis Część nr 1 - Dostawa komputerów przenośnych, routerów, klawiatur w tym: 1) Komputer przenośny - 155 szt.; 2) Router WI-FI - 5 szt.; 3) Klawiatura USB dla niedowidzących - 3 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagane minimalne parametry techniczne zostały określone w specyfikacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa telewizorów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237461-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 35 szt. telewizorów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagane minimalne parametry techniczne zostały określone w specyfikacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja jakości
Znaczenie 25,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 15,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)