Zakup sprzętu komputerowego dla Urzędu Miejskiego w Gliwicach

Data publikacji 2020-10-06
Data zakończenia 2020-10-14 00:00:00
Instytucja Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych
Miejscowość Gliwice
Województwo śląskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 592341-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w załącznikach nr 6a i 6b do SIWZ.
Wymagany termin gwarancji: warunki, okres i zakres gwarancji opisano w Załącznikach nr 5a i 5b do SIWZ "wzór umowy" oraz w Załącznikach nr 6a i 6b do SIWZ "opis przedmiotu zamówienia".

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f9a9b5c6-d0bb-4d00-b141-dab96beafd3f
Biuletyn 592341-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych
Regon 27625533500000
Zamawiajacy adres ulica Ul. Zwycięstwa
Zamawiajacy adres numer domu 21
Zamawiajacy miejscowosc Gliwice
Zamawiajacy kod pocztowy 44-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 238 55 30
Zamawiajacy fax 32 238 55 27
Zamawiajacy email za@um.gliwice.pl
Adres strony url www.gliwice.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.gliwice.eu/zamowienia-publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.gliwice.eu/zamowienia-publiczne
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny :w postaci elektronicznej przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal albo w postaci papierowej na adres: Biuro Obsługi Interesantów (parter) w Urzędzie Miejskim w Gliwicach, ul. Zwycięstwa 21
Nazwa nadana zamowieniu Zakup sprzętu komputerowego dla Urzędu Miejskiego w Gliwicach
Numer referencyjny ZA.271.74.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w załącznikach nr 6a i 6b do SIWZ. Wymagany termin gwarancji: warunki, okres i zakres gwarancji opisano w Załącznikach nr 5a i 5b do SIWZ "wzór umowy" oraz w Załącznikach nr 6a i 6b do SIWZ "opis przedmiotu zamówienia".
Cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 42
Informacje na temat katalogow 1) termin wykonania zamówienia: nie dłużej niż 6 tygodni od dnia zawarcia umowy dla każdej części, 2) obowiązującą formą zapłaty za przedmiot zamówienia będzie wynagrodzenie kosztorysowe.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Określenie warunku: dla części 1.: wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie zrealizował jedną dostawę sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 340 000 zł brutto. Poprzez sprzęt komputerowy Zamawiający będzie rozumiał: komputery, monitory, czytniki kodów kreskowych. W przypadku podmiotów działających wspólnie zdolność zawodowa podlega sumowaniu. dla części 2.: wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie zrealizował jedną dostawę sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 120 000 zł brutto. Poprzez sprzęt komputerowy Zamawiający będzie rozumiał: komputery przenośne. W przypadku podmiotów działających wspólnie zdolność zawodowa podlega sumowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w niniejszym punkcie, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te powinny być wystawione w terminach nie wcześniejszych niż podano powyżej. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie.
Zakresie warunkow udzialu - wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane o treści ZAŁĄCZNIKA NR 7 do SIWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Do części 1: w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia do oferty należy załączyć: a) Dla komputera opisanego w pkt 1 ZAŁĄCZNIKA NR 6a do SIWZ należy załączyć: - Certyfikat jakości co najmniej CE - Ogólnopolski numer o zredukowanej odpłatności 0-800/0-801 dla infolinia/linia techniczna producenta komputera b) Dla Monitora opisanego w pkt 2 ZAŁĄCZNIKA NR 6a do SIWZ należy załączyć: - certyfikat jakości co najmniej CE. UWAGA! Do części 1: Zamawiający wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę prezentacji oferowanego towaru: 1 sztuki komputera opisanego w pkt 1 ZAŁĄCZNIKA NR 6a do SIWZ "Opis przedmiotu zamówienia" wraz ze wszystkimi elementami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia w tym punkcie. Komputer będzie sprawdzany pod kątem spełnienia wszystkich punktów ZAŁĄCZNIKA NR 6a do SIWZ opisujących ten produkt. Szczegółowy opis sposobu przygotowania i oceny prezentacji oferowanego towaru zawiera ZAŁĄCZNIK NR 10 do SIWZ. Warunkiem zaakceptowania oferowanego towaru jest przedstawienie wszystkich funkcjonalności i parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia. Wszystkie oceny zostaną spisane na formularzu ocen zawartym w załączniku nr 10 do SIWZ. Ocena zostanie dokonana na zasadzie: spełnia/nie spełnia (wymagania SIWZ). Pozytywna ocena będzie oznaczała zgodność oferty z treścią SIWZ w zakresie ZAŁĄCZNIKA NR 6A do SIWZ. Negatywna ocena będzie oznaczała niezgodność oferty z treścią SIWZ w zakresie ZAŁĄCZNIKA NR 6A do SIWZ. Prezentacja zostanie przeprowadzona na wezwanie Zamawiającego. Informacje o godzinie i miejscu prezentacji oferowanego towaru zostaną przekazane Wykonawcy w wezwaniu. Nie przeprowadzenie prezentacji oferowanego towaru w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego skutkować będzie uznaniem treści oferty za nieodpowiadającą treści SIWZ i odrzuceniem jej na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.). Z przeprowadzonej prezentacji Zamawiający sporządzi protokół. Do części 2: w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia do oferty należy załączyć: a) Dla Laptopa opisanego w pkt 1 ZAŁĄCZNIKA NR 6b do SIWZ należy załączyć: - Certyfikat jakości co najmniej CE - Ogólnopolski numer o zredukowanej odpłatności 0-800/0-801 dla infolinia/linia techniczna producenta laptopa.
Inne dokumenty niewymienione - wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; - wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi ZAŁĄCZNIK NR 8 do SIWZ. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą; - wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. III.3) - III.6).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1) zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy pod następującymi warunkami: Dla części 1: 1. Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, złożonej w postępowaniu prowadzonym pod nazwą: "Zakup sprzętu komputerowego dla Urzędu Miejskiego w Gliwicach" - cz.1 (oznaczenie sprawy: ZA.271.74.2020) na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy: a) skrócenie terminu płatności, o którym mowa w § 3 ust. 3/ § 3* ust. 4 niniejszej umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego i na wniosek Zamawiającego; b) w przypadku obniżenia stawki podatku od towarów i usług wynagrodzenie wskazane w § 3 ust. 1 niniejszej umowy ulegnie stosownemu obniżeniu, z tym, że kwota netto obliczona z uwzględnieniem obowiązującej w dacie zawarcia niniejszej umowy stawki podatku od towarów i usług nie ulegnie zmianie; b)* w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług całkowita wartość umowy wskazana w § 3* ust. 2 niniejszej umowy ulegnie stosownej zmianie, z tym, że kwota wynagrodzenia, o którym mowa w § 3* ust. 1 nie ulegnie zmianie. 3. Zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 4. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wprowadzenie zmian. * dotyczy transakcji, w wyniku których podatek VAT zobowiązany jest rozliczyć Zamawiający Dla części 2: 1. Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, złożonej w postępowaniu prowadzonym pod nazwą: "Zakup sprzętu komputerowego dla Urzędu Miejskiego w Gliwicach" - cz. 2 (oznaczenie sprawy: Za.271.74.2020) na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy: a) skrócenie terminu płatności, o którym mowa w § 3 ust. 3/ § 3* ust. 4 niniejszej umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego i na wniosek Zamawiającego; b) w przypadku obniżenia stawki podatku od towarów i usług wynagrodzenie wskazane w § 3 ust. 1 niniejszej umowy ulegnie stosownemu obniżeniu, z tym, że kwota netto obliczona z uwzględnieniem obowiązującej w dacie zawarcia niniejszej umowy stawki podatku od towarów i usług nie ulegnie zmianie; b)* w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług całkowita wartość umowy wskazana w § 3* ust. 2 niniejszej umowy ulegnie stosownej zmianie, z tym, że kwota wynagrodzenia, o którym mowa w § 3* ust. 1 nie ulegnie zmianie. 3. Zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 4. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wprowadzenie zmian. * dotyczy transakcji, w wyniku których podatek VAT zobowiązany jest rozliczyć Zamawiający
IV 4 4 data 2020-10-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być sporządzona pisemnie w języku polskim. Wszelkie dokumenty obcojęzyczne załączone do oferty muszą być zaopatrzone w tłumaczenie na język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup sprzętu komputerowego dla Urzędu Miejskiego w Gliwicach
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w załączniku nr 6a do SIWZ. Wymagany termin gwarancji: warunki, okres i zakres gwarancji opisano w załączniku nr 5a do SIWZ "wzór umowy" oraz w załączniku nr 6a do SIWZ "opis przedmiotu zamówienia",
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup sprzętu komputerowego dla Urzędu Miejskiego w Gliwicach
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w załączniku nr 6b do SIWZ. Wymagany termin gwarancji: warunki, okres i zakres gwarancji opisano w załączniku nr 5b do SIWZ "wzór umowy" oraz w załączniku nr 6b do SIWZ "opis przedmiotu zamówienia".
  

Criterion

Kryteria Kryteria oceny ofert zostały opisane w załączniku nr I - Informacje dotyczące ofert częściowych
Znaczenie 0,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)