GuidZP400 |
b3248340-72bb-400a-b56c-8b24bde630eb
|
Biuletyn |
593733-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
|
Regon |
28881100000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Fredry
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61-701
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
61 854-60-00
|
Zamawiajacy fax |
61 852-04 -55, 8546146
|
Zamawiajacy email |
dzp@ump.edu.pl
|
Adres strony url |
http://ump.edu.pl
|
Adres strony internetowej |
https://platformazakupowa.pl/pn/ump
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie w części 13 i 16 finansowane ze środków pochodzących z projektu „Program wczesnego wykrywania raka płuc i poprawy świadomości na temat nowotworów płuc w makroregionie zachodnim” nr POWR.05.01.00-00-0018/19
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://platformazakupowa.pl/pn/ump
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://platformazakupowa.pl/pn/ump
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pocztą, kurierem, osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Medyczny w Poznaniu, ul. Fredry 10, Dział Zamówień Publicznych, I piętro, p. 113, 114
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem sprzętu komputerowego dla jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu z podziałem na 17 części
|
Numer referencyjny |
PN-75/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
17
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem sprzętu komputerowego dla jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, z podziałem na 17 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3 do SIWZ (część 1-17).
|
Cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
14
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia ustala się do 14 dni roboczych od daty podpisania umowy. Termin ten stanowi jedno z kryteriów oceny ofert (2).
Najkrótszy punktowany termin realizacji wynosi 5 dni roboczych.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie, tym samym nie dokonuje ich opisu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie, tym samym nie dokonuje ich opisu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie, tym samym nie dokonuje ich opisu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
2) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty, bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany treści i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej.
2. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie przedmiotu dostawy tj. modelu produktu, z zastrzeżeniem, że nowy produkt będzie posiadał parametry, co najmniej takie same, jak w ofercie.
3. Zmiana modelu produktu nie wymaga formy aneks, może zostać dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego.
4. Wniosek, o którym mowa w ust. 3 musi zostać zaakceptowany przez przedstawiciela Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2020-10-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|