Modernizacja zestawów Systemu ReCourt na ośmiu salach rozpraw w Sądzie Rejonowym w Białymstoku, wdrożonych w 2013 roku, do aktualnej wersji sytemu

Data publikacji 2020-10-06
Data zakończenia 2020-10-14 00:00:00
Instytucja Sąd Apelacyjny
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 593786-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 323300005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja zestawów Systemu ReCourt na ośmiu salach rozpraw w Sądzie Rejonowym w Białymstoku, wdrożonych w 2013 roku, do aktualnej wersji sytemu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6 SIWZ.
2. System powinien być objęty 36 miesięczną gwarancją.
3. Zakres prac obejmuje:
a) dostawę sprzętu, montaż i modernizację systemu oraz testy zainstalowanego systemu (projekt, instalacja oraz wszystkie związane z tym procedury);
b) dostawę materiałów niezbędnych do wykonania prac;
c) przekazanie dokumentacji technicznej;
d) świadczenie usługi serwisu i wsparcia technicznego Systemu.
4. W ramach umowy Wykonawca zapewnia świadczenie usług serwisu oraz wsparcia technicznego dla Systemu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7615457f-7e0c-4635-968c-7ba7a65c5c60
Biuletyn 593786-N-2020
Zamawiajacy nazwa Sąd Apelacyjny
Regon 23392920000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mickiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Białystok
Zamawiajacy kod pocztowy 15-213
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 857 430 470
Zamawiajacy fax 857 329 001
Zamawiajacy email gospodarczy@bialystok.sa.gov.pl
Adres strony url www.bialystok.sa.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Sąd powszechny
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://ezamowienia.ms.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://ezamowienia.ms.gov.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://ezamowienia.ms.gov.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej na adres: Sąd Apelacyjny w Białymstoku, ul. Mickiewicza 5, 15-213 Białystok, p. 146
Czy komunikacja elektroniczna wymaga 1
Komunikacja elektroniczna wymaga https://ezamowienia.ms.gov.pl
Nazwa nadana zamowieniu Modernizacja zestawów Systemu ReCourt na ośmiu salach rozpraw w Sądzie Rejonowym w Białymstoku, wdrożonych w 2013 roku, do aktualnej wersji sytemu
Numer referencyjny G-241-27/20
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja zestawów Systemu ReCourt na ośmiu salach rozpraw w Sądzie Rejonowym w Białymstoku, wdrożonych w 2013 roku, do aktualnej wersji sytemu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6 SIWZ. 2. System powinien być objęty 36 miesięczną gwarancją. 3. Zakres prac obejmuje: a) dostawę sprzętu, montaż i modernizację systemu oraz testy zainstalowanego systemu (projekt, instalacja oraz wszystkie związane z tym procedury); b) dostawę materiałów niezbędnych do wykonania prac; c) przekazanie dokumentacji technicznej; d) świadczenie usługi serwisu i wsparcia technicznego Systemu. 4. W ramach umowy Wykonawca zapewnia świadczenie usług serwisu oraz wsparcia technicznego dla Systemu.
Cpv glowny przedmiot 32330000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie .
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał ,że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 400 000,00 złotych.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedną dostawę z montażem lub modernizację urządzeń będących przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 złotych.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego.
Zakresie warunkow udzialu 1) wykaz dostaw z montażem lub modernizację urządzeń będących przedmiotem zamówienia o wartości określonej przez Zamawiającego w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.
Inne dokumenty niewymienione Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych .
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Szczegółowe zapisy związane ze sposobem realizacji przedmiotu zamówienia i warunki umowy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 SIWZ. 2. Zamawiający, na podstawie art. 144 pkt.1 ust. 1 Pzp, przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących wypadkach: 1) zmiany zaoferowanego komponentów systemu pod warunkiem zaistnienia przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, których nie mógł przewidzieć oraz pod łącznie spełnionymi następującymi warunkami: a) zmiany na model komponentu o parametrach i długości gwarancji nie gorszych niż zaoferowane pierwotnie; b) niezmienności wynagrodzenia umownego; c) przedstawienia przez Wykonawcę dokumentu niezależnego podmiotu lub producenta przedmiotu zamówienia lub autoryzowanego dystrybutora przedmiotu zamówienia potwierdzającego że: - wszystkie parametry nowego urządzenia są nie gorsze niż parametry urządzenia oferowanego pierwotnie w ofercie Wykonawcy; - Wykonawca nie był w stanie przewidzieć przyczyn powodujących zmianę oferowanego urządzenia wraz z opisaniem tych przyczyn; d) przedstawienia przez Wykonawcę dokumentów przedmiotowych dla nowego komponentu wymaganych na etapie składania ofert, 2) zmiany podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy, w przypadku zmiany lub rezygnacji przez Wykonawcę z podwykonawcy pod warunkiem , że Wykonawca wykaże, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postepowania o udzielenie zamówienia. /jeżeli dotyczy/. Powyższe ewentualne zmiany zostaną wprowadzone aneksami i dokonane po przeprowadzeniu uzgodnień przez strony umowy.
IV 4 4 data 2020-10-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)