GuidZP400 |
7615457f-7e0c-4635-968c-7ba7a65c5c60
|
Biuletyn |
593786-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Sąd Apelacyjny
|
Regon |
23392920000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Mickiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Białystok
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
15-213
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
857 430 470
|
Zamawiajacy fax |
857 329 001
|
Zamawiajacy email |
gospodarczy@bialystok.sa.gov.pl
|
Adres strony url |
www.bialystok.sa.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Sąd powszechny
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://ezamowienia.ms.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://ezamowienia.ms.gov.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://ezamowienia.ms.gov.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej na adres: Sąd Apelacyjny w Białymstoku, ul. Mickiewicza 5, 15-213 Białystok, p. 146
|
Czy komunikacja elektroniczna wymaga |
1
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
https://ezamowienia.ms.gov.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Modernizacja zestawów Systemu ReCourt na ośmiu salach rozpraw w Sądzie Rejonowym w Białymstoku, wdrożonych w 2013 roku, do aktualnej wersji sytemu
|
Numer referencyjny |
G-241-27/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja zestawów Systemu ReCourt na ośmiu salach rozpraw w Sądzie Rejonowym w Białymstoku, wdrożonych w 2013 roku, do aktualnej wersji sytemu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6 SIWZ.
2. System powinien być objęty 36 miesięczną gwarancją.
3. Zakres prac obejmuje:
a) dostawę sprzętu, montaż i modernizację systemu oraz testy zainstalowanego systemu (projekt, instalacja oraz wszystkie związane z tym procedury);
b) dostawę materiałów niezbędnych do wykonania prac;
c) przekazanie dokumentacji technicznej;
d) świadczenie usługi serwisu i wsparcia technicznego Systemu.
4. W ramach umowy Wykonawca zapewnia świadczenie usług serwisu oraz wsparcia technicznego dla Systemu.
|
Cpv glowny przedmiot |
32330000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie .
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał ,że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 400 000,00 złotych.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedną dostawę z montażem lub modernizację urządzeń będących przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 złotych.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) wykaz dostaw z montażem lub modernizację urządzeń będących przedmiotem zamówienia o wartości określonej przez Zamawiającego w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych .
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Szczegółowe zapisy związane ze sposobem realizacji przedmiotu zamówienia i warunki umowy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 SIWZ.
2. Zamawiający, na podstawie art. 144 pkt.1 ust. 1 Pzp, przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących wypadkach:
1) zmiany zaoferowanego komponentów systemu pod warunkiem zaistnienia przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, których nie mógł przewidzieć oraz pod łącznie spełnionymi następującymi warunkami:
a) zmiany na model komponentu o parametrach i długości gwarancji nie gorszych niż zaoferowane pierwotnie;
b) niezmienności wynagrodzenia umownego;
c) przedstawienia przez Wykonawcę dokumentu niezależnego podmiotu lub producenta przedmiotu zamówienia lub autoryzowanego dystrybutora przedmiotu zamówienia potwierdzającego że:
- wszystkie parametry nowego urządzenia są nie gorsze niż parametry urządzenia oferowanego pierwotnie w ofercie Wykonawcy;
- Wykonawca nie był w stanie przewidzieć przyczyn powodujących zmianę oferowanego urządzenia wraz z opisaniem tych przyczyn;
d) przedstawienia przez Wykonawcę dokumentów przedmiotowych dla nowego komponentu wymaganych na etapie składania ofert,
2) zmiany podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy, w przypadku zmiany lub rezygnacji przez Wykonawcę z podwykonawcy pod warunkiem , że Wykonawca wykaże, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postepowania o udzielenie zamówienia. /jeżeli dotyczy/.
Powyższe ewentualne zmiany zostaną wprowadzone aneksami i dokonane po przeprowadzeniu uzgodnień przez strony umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-10-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|