Dostawa i montaż wyposażenia do obiektu przedszkola i żłobka w miejscowości Kiełczów na dz. nr 212/1 obręb Kiełczów, gmina Długołęka, w podziale na 2 części

Data publikacji 2020-10-06
Data zakończenia 2020-10-14 00:00:00
Instytucja Gmina Długołęka
Miejscowość Mirków
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Wyposażenie różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 593081-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392900001, 391410002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są dostawy polegające na dostawie i montażu wyposażenia do obiektu przedszkola i żłobka w miejscowości Kiełczów na dz. nr 212/1 obręb Kiełczów, gmina Długołęka, w podziale na następujące części (zadania):

1) Część 1 (Zadanie 1): dostawa i montaż wyposażenia kuchni i zaplecza kuchennego żłobka i przedszkola – zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ

2) Część 2 (Zadanie 2): dostawa i montaż wyposażenia sal przedszkolnych i zaplecza przedszkola - zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SIWZ.

3) Wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia:
a) Meble powinny być stabilne i estetyczne, wykonane z naturalnych surowców. Farby i lakiery bez użycia rozpuszczalników, środków chemicznych oraz metali ciężkich, a także tworzyw sztucznych, użyte do malowania mebli muszą spełniać normy bezpieczeństwa. Nie mogą nosić śladów procesów gnilnych, pleśni, zawilgocenia czy ataku owadów. Surowiec, z którego zostaną wykonane powinien być czysty i wolny od porażenia biotycznego. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia spełniał wymagania wynikające z przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz spełniania norm PN-EN właściwych dla danego asortymentu, ze szczególnym uwzględnieniem norm bezpieczeństwa.
Meble metalowe ze stali nierdzewnej powinny posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty lub inne dokumenty potwierdzające, że oferowane produkty spełniają wymagania jakościowe, higieniczne, są wyrobami bezpiecznymi i dobrej jakości, są odporne na korozję, nawet w kontakcie ze specjalistycznymi preparatami do czyszczenia i dezynfekcji.
Certyfikaty zgodności oraz odpowiednie atesty dopuszczenia produktów Wykonawca przekaże Zamawiającemu do 14 dni od dnia podpisania umowy.
Wszystkie meble powinny posiadać certyfikat dopuszczający do użytkowania w jednostkach oświatowych.
b) Sprzęt AGD, wyposażenie kuchni powinno być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, wymaganiami i normami mającymi zastosowanie do danego wyboru. Elementy zamówienia powinny posiadać stosowne certyfikaty, atesty i świadectwa dopuszczenia do sprzedaży, zgodne z polskim prawem.
Certyfikaty zgodności oraz odpowiednie atesty dopuszczenia produktów Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy.
c) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, w nowych, nienaruszonych opakowaniach.
d) Opakowanie powinno zawierać etykietę informacyjną zawierającą minimum: nazwę i adres producenta, nazwę wyrobu, datę produkcji oraz inne oznakowania wynikające z obowiązujących przepisów.
e) Przedmiot zamówienia objęty jest gwarancją zgodną z zapisami dotyczącymi Zadania 1 / Zadania 2 (odpowiednio). Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne w dniu odbioru przedmiotu dostawy.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w ww. zestawieniu wyposażenia Załącznik nr 7 i 8 (odpowiednio dla danej części), dokumentacji projektowej oraz STWiOR (stanowiących załączniki do SIWZ) oraz w Projekcie umowy (Załącznik nr 6 do SIWZ).
3. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Kiełczów, ul. Wrocławskiej, gmina Długołęka, dz. nr 212/1.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4275bd66-da8b-4d8a-98ce-b010900ef591
Biuletyn 593081-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Długołęka
Regon 93193501700000
Zamawiajacy adres ulica Długołęka, ul. Robotnicza
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Mirków
Zamawiajacy kod pocztowy 55-095
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 323 02 03,
Zamawiajacy fax 71 323 02 04
Zamawiajacy email k.pietrzak@gmina.dlugoleka.pl,
Adres strony url https://dlugoleka.bip.net.pl/?c=214
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://dlugoleka.bip.net.pl/?c=612
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://dlugoleka.bip.net.pl/?c=612
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty pod rygorem nieważności należy składać w formie pisemnej (zgodnie z zapisami SIWZ)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy w Długołęce, Długołęka, ul. Robotnicza 12, 55-095 Mirków
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż wyposażenia do obiektu przedszkola i żłobka w miejscowości Kiełczów na dz. nr 212/1 obręb Kiełczów, gmina Długołęka, w podziale na 2 części
Numer referencyjny ZP.271.40.2020.KM
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy polegające na dostawie i montażu wyposażenia do obiektu przedszkola i żłobka w miejscowości Kiełczów na dz. nr 212/1 obręb Kiełczów, gmina Długołęka, w podziale na następujące części (zadania): 1) Część 1 (Zadanie 1): dostawa i montaż wyposażenia kuchni i zaplecza kuchennego żłobka i przedszkola – zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ 2) Część 2 (Zadanie 2): dostawa i montaż wyposażenia sal przedszkolnych i zaplecza przedszkola - zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SIWZ. 3) Wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia: a) Meble powinny być stabilne i estetyczne, wykonane z naturalnych surowców. Farby i lakiery bez użycia rozpuszczalników, środków chemicznych oraz metali ciężkich, a także tworzyw sztucznych, użyte do malowania mebli muszą spełniać normy bezpieczeństwa. Nie mogą nosić śladów procesów gnilnych, pleśni, zawilgocenia czy ataku owadów. Surowiec, z którego zostaną wykonane powinien być czysty i wolny od porażenia biotycznego. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia spełniał wymagania wynikające z przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz spełniania norm PN-EN właściwych dla danego asortymentu, ze szczególnym uwzględnieniem norm bezpieczeństwa. Meble metalowe ze stali nierdzewnej powinny posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty lub inne dokumenty potwierdzające, że oferowane produkty spełniają wymagania jakościowe, higieniczne, są wyrobami bezpiecznymi i dobrej jakości, są odporne na korozję, nawet w kontakcie ze specjalistycznymi preparatami do czyszczenia i dezynfekcji. Certyfikaty zgodności oraz odpowiednie atesty dopuszczenia produktów Wykonawca przekaże Zamawiającemu do 14 dni od dnia podpisania umowy. Wszystkie meble powinny posiadać certyfikat dopuszczający do użytkowania w jednostkach oświatowych. b) Sprzęt AGD, wyposażenie kuchni powinno być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, wymaganiami i normami mającymi zastosowanie do danego wyboru. Elementy zamówienia powinny posiadać stosowne certyfikaty, atesty i świadectwa dopuszczenia do sprzedaży, zgodne z polskim prawem. Certyfikaty zgodności oraz odpowiednie atesty dopuszczenia produktów Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy. c) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, w nowych, nienaruszonych opakowaniach. d) Opakowanie powinno zawierać etykietę informacyjną zawierającą minimum: nazwę i adres producenta, nazwę wyrobu, datę produkcji oraz inne oznakowania wynikające z obowiązujących przepisów. e) Przedmiot zamówienia objęty jest gwarancją zgodną z zapisami dotyczącymi Zadania 1 / Zadania 2 (odpowiednio). Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne w dniu odbioru przedmiotu dostawy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w ww. zestawieniu wyposażenia Załącznik nr 7 i 8 (odpowiednio dla danej części), dokumentacji projektowej oraz STWiOR (stanowiących załączniki do SIWZ) oraz w Projekcie umowy (Załącznik nr 6 do SIWZ). 3. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Kiełczów, ul. Wrocławskiej, gmina Długołęka, dz. nr 212/1.
Cpv glowny przedmiot 39290000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow - dla Części 1: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie niższą niż 50 000,00zł; - dla Części 2: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie niższą niż 50 000,00zł;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow - dla Części 1: wykonali co najmniej jedną dostawę obejmującą swoim zakresem dostawę i montaż wyposażenia kuchni (tj. mebli, sprzętu) o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto, w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie; oraz załączą dowody określające, że dostawa ta została wykonana należycie. - dla Części 2: wykonali co najmniej jedną dostawę obejmującą swoim zakresem dostawę i montaż wyposażenia sal i zaplecza przedszkolnego (tj. mebli), o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 zł brutto, w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie; oraz załączą dowody określające, że dostawa ta została wykonana należycie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; (z uwzgl. zapisów pkt 9 Formularza ofertowego) 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1-3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, odpowiednio, że: - pkt 1- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); - pkt 2 i 3-nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu (wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przez organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 4) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z 12.01.1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych ( t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1170) (Załącznik nr 5a do SIWZ).
Zakresie warunkow udzialu 1) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; (Załącznik nr 5 do SIWZ). 2) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza do złożenia opisów lub kart produktów lub kart katalogowych lub kart technicznych, zawierających co najmniej nazwę produktu, zdjęcie/rysunek oferowanego produktu, wymiary produktu, potwierdzających spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 7 i 8 do SIWZ (odpowiednio dla danej części). Ww. opisy, karty produktu, karty katalogowe, karty techniczne będą dokumentem potwierdzającym, że oferowane w Formularzu cenowym (odpowiednio dla Część 1 i Część 2) dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego (zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp) i powinny potwierdzać parametry wskazane w Formularzu cenowym. Uwaga! W przypadku wykonawców deklarujących realizację poszczególnych pozycji zamówienia w oparciu o „wyroby własne”, „produkcję własną” itp. wykonawca musi dostarczyć szczegółowe indywidualne karty techniczne z rysunkami wszystkich oferowanych wyrobów wraz z pełnymi ich opisami i informacjami dotyczącymi technologii wykonania oraz użytych materiałów oraz standardu wykończenia.
Czy wadium 1
Wadium 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - dla Części 1: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100); - dla Części 2: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) w pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 299) 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek potwierdzi, że otrzymał przelew przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one załączone do oferty w oryginale, bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy tj.: Bank Spółdzielczy w Oleśnicy, Oddział w Długołęce Nr rachunku: 11 9584 1021 2003 0300 0101 0004 tytułem: „ZP.271.40.2020.KM, DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA DO OBIEKTU PRZEDSZKOLA I ŻŁOBKA W MIEJSCOWOŚCI KIEŁCZÓW NA DZ. NR 212/1 OBRĘB KIEŁCZÓW, GMINA DŁUGOŁĘKA, W PODZIALE NA 2 CZĘŚCI – Część ……….” tak aby na dzień i godzinę wyznaczoną na składanie ofert, znajdowało się na rachunku bankowym Zamawiającego. Dowód, potwierdzający wniesienie wadium w pieniądzu, zaleca się załączyć do oferty. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Utratę wadium określa art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Istotne postanowienia umowy zawiera Projekt umowy (Załącznik nr 6 do SIWZ). 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian treści umowy zgodnie z postanowieniami zawartymi w Projekcie umowy (Załącznik nr 6 do SIWZ).
IV 4 4 data 2020-10-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część 1 (Zadanie 1): dostawa i montaż wyposażenia kuchni i zaplecza kuchennego żłobka i przedszkola – zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39141000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-16T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1) Część 1 (Zadanie 1): dostawa i montaż wyposażenia kuchni i zaplecza kuchennego żłobka i przedszkola – zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa 2) Część 2 (Zadanie 2): dostawa i montaż wyposażenia sal przedszkolnych i zaplecza przedszkola - zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SIWZ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39290000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-11T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 2) Część 2 (Zadanie 2): dostawa i montaż wyposażenia sal przedszkolnych i zaplecza przedszkola - zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin gwarancji i rękojmi
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)